Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Mag ik jullie nog wat vragen? Wanneer zouden jullie je zorgen gaan maken.. na hoeveel dagen geen menstruatie?
En wanneer zouden jullie naar de huisarts gaan? Of zijn jullie daar al mee naar de HA geweest en wat zei hij?
En wanneer zouden jullie naar de huisarts gaan? Of zijn jullie daar al mee naar de HA geweest en wat zei hij?
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Lll, meis probeer een beetje te relaxen!! Je bent er zoveel mee bezig, dat kan ook invloed hebben op je ongesteldheid.
Ik had zelf altijd een regelmatige cyclus, tot we ervoor gingen, ineens werden de 27dagen er 31 Of 35... De maand dat we er juist niet mee bezig waren, was het raak!
Ik had zelf altijd een regelmatige cyclus, tot we ervoor gingen, ineens werden de 27dagen er 31 Of 35... De maand dat we er juist niet mee bezig waren, was het raak!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
LLL, je bent toch nog niet zo heel veel dagen overtijd? (hoe waren je laatste cyclussen?
Ik zou nog niet naar de dokter gaan hoor. Het kan best dat je cyclus een keer wat langer is.
Ik zou nog niet naar de dokter gaan hoor. Het kan best dat je cyclus een keer wat langer is.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Pien schreef:Lll, meis probeer een beetje te relaxen!! Je bent er zoveel mee bezig, dat kan ook invloed hebben op je ongesteldheid.
Je hebt gelijk! Dank je wel, dat relativeert wel!
Nee ben nog niet lang overtijd hoor, maar zat even vooruit te denken. Jullie hebben gelijk.. adem in, adem uit.. het komt vanzelf!
Maar het is moeilijk er niet mee bezig te zijn..
Ja... Het is heel moeilijk maar het kan echt tegen werken om er zoveel mee bezig te zijn!
Welke ronde zit je nu? Over het algemeen doet een huisarts pas na 1jaar iets voor je, tenzij je menstruatie echt heel erg lang uitblijft geloof ik.
Welke ronde zit je nu? Over het algemeen doet een huisarts pas na 1jaar iets voor je, tenzij je menstruatie echt heel erg lang uitblijft geloof ik.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Pien schreef:Ja... Het is heel moeilijk maar het kan echt tegen werken om er zoveel mee bezig te zijn!
Je hebt gelijk.. ik ga het proberen.. opzich overdag denk ik er nauwelijks aan, maar 's avonds alleen thuis en dingen opzoeken op google is niet goed voor mij
Ik ga mezelf dwingen er minder mee bezig te zijn.. ook maar wat minder op dit forum zijn! Het komt vanzelf! Dank je Pien, op de een of andere manier heb je tot me doorgedrongen. Heb mezelf een beetje gek gemaakt geloof ik!
komt echt wel goed hoor, niet te druk om maken.mijn vorige cyclus was ook 41 vond ik ook niet leuk maar get is allemaal wel heel normaal als het wat langer duurt! Je zit nu op 36 ofzo toch? Komt echt wel goed laat het een beetje los.
Gast- Gast
Ach, ik ben ook nog niet bij de dokter geweest...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Meiden ik ga straks lekker op tijd naar bed.
Tot over een week!!!
Tot over een week!!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Meiden ik ga straks lekker op tijd naar bed.
Tot over een week!!!
Hele fijne vakantie lieve Amber
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Meiden ik ga straks lekker op tijd naar bed.
Tot over een week!!!
Hele fijne vakantie lieve Amber
Jij ook lieve Muppetje!!!
Amber-- Ratel
Dankjewel!!!
Muppetje- Ratel
Hele fijne vakantie amber! Geniet ervan en lekker veel ontspannen daar
Gast- Gast
Puggle schreef:Hele fijne vakantie amber! Geniet ervan en lekker veel ontspannen daar
Dankjewel!! Gaat helemaal goed komen!
ga nu echt naar bed haha..
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle schreef:Hele fijne vakantie amber! Geniet ervan en lekker veel ontspannen daar
Slaap lekker!
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:Hele fijne vakantie amber! Geniet ervan en lekker veel ontspannen daar
Slaap lekker!
Slaap lekker!
Muppetje- Ratel
@ aimee, en heb je vanochtend getest??? ben benieuwd wat er uit gekomen is!
@ lll, ik zou ook nog niet naar de dokter gaan ik zou denk ik pas richting dokter gaan als mijn menstruatie echt meer als 100 dagen op zich laat wachten. hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!
@ amber, geniet van je vakantie, en ik ben benieuwd of je volgende week nog niet ongesteld bent geworden.
@ muppetje, jij nu ook lekker vakantie? ben alleen even vergeten of je nog weg ging of niet?
Was vandaag al om half 6 op .. mijn vriend begint elke ochtend om 6 uur en ik heb vandaag de auto nodig dus moest m naar zijn werk brengen. Doe het weleens vaker en dan ga ik daarna nog een uurtje slapen, maar heb het vandaag express niet gedaan omdat ik savonds zo moeilijk in slaap kom de laatste weken. Dus dacht misschien werkt t wel als ik ff vroeg op sta vandaag.
Wij rijden vanavond met een busje naar mijn oude huis, daar gaan we alle rotzooi inladen, morgenochtend naar de stort brengen, en dan nog een lading naar de stort brengen. Heb er geen zin in, maar ja wat moet dat moet.
Gister had ik een ovulatietest gedaan en die was licht positief maar niet echt denderend ofzo, had gister de hele dag een beetje steken onder in mijn buik dus ik dacht ik zal vast mijn eisprong vandaag hebben.. Maar goed die ovulatie test was niet echt duidelijk. Nu heb ik er net weer eentje gedaan en CB gaf een smiley aan Vanavond maar even flink klussen dan. Al zijn we dat al de hele week aan het doen haha!
@ lll, ik zou ook nog niet naar de dokter gaan ik zou denk ik pas richting dokter gaan als mijn menstruatie echt meer als 100 dagen op zich laat wachten. hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!
@ amber, geniet van je vakantie, en ik ben benieuwd of je volgende week nog niet ongesteld bent geworden.
@ muppetje, jij nu ook lekker vakantie? ben alleen even vergeten of je nog weg ging of niet?
Was vandaag al om half 6 op .. mijn vriend begint elke ochtend om 6 uur en ik heb vandaag de auto nodig dus moest m naar zijn werk brengen. Doe het weleens vaker en dan ga ik daarna nog een uurtje slapen, maar heb het vandaag express niet gedaan omdat ik savonds zo moeilijk in slaap kom de laatste weken. Dus dacht misschien werkt t wel als ik ff vroeg op sta vandaag.
Wij rijden vanavond met een busje naar mijn oude huis, daar gaan we alle rotzooi inladen, morgenochtend naar de stort brengen, en dan nog een lading naar de stort brengen. Heb er geen zin in, maar ja wat moet dat moet.
Gister had ik een ovulatietest gedaan en die was licht positief maar niet echt denderend ofzo, had gister de hele dag een beetje steken onder in mijn buik dus ik dacht ik zal vast mijn eisprong vandaag hebben.. Maar goed die ovulatie test was niet echt duidelijk. Nu heb ik er net weer eentje gedaan en CB gaf een smiley aan Vanavond maar even flink klussen dan. Al zijn we dat al de hele week aan het doen haha!
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen,
Hier nog steeds alleen wat roze slijm, het zet nog niet echt door dus....
Amber, een hele fijne vakantie! (al ben ik bang dat je dit pas na je vakantie leest...)
Muppetje, jij ook alvast een hele fijne vakantie!
Aimee, en??
Hier nog steeds alleen wat roze slijm, het zet nog niet echt door dus....
Amber, een hele fijne vakantie! (al ben ik bang dat je dit pas na je vakantie leest...)
Muppetje, jij ook alvast een hele fijne vakantie!
Aimee, en??
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Truestar, ja, wij gaan lekker naar Kos.
Aimee, hoe is t nu?
Aimee, hoe is t nu?
Muppetje- Ratel
Wat lief dat jullie aan me denken!
Ik ben net mijn bed uitgesprongen om een test te doen, en dit is het resultaat:
Hij is dus wel wat donkerder geworden, dus ik ben stiekem al een beetje enthousiast! Nou weet ik eigenlijk niet precies hoe het zit met een MK, dus ik wacht het gewoon nog even af. ALs de test dinsdag nog positief is, dan vier ik een feestje M'n man is helemaal niet zo blij, die hoopte nu gewoon duidelijkheid te krijgen en vind het heel moeilijk dat het toch onzeker blijft... Maarja, daar kan ik ook niets aan doen!
Amber, ik ben te laat maar fijne vakantie!!!!!
Truestar: Wow jij was vroeg op Vandaag je eisprong, spannend hoor! Als je er nu 14 dagen bij optelt, hoelang zou je cyclus dan zijn?
Muppetje: Lekker hoor naar Kos! Mijn ouders zitten nu ook ergens op een eilandje in griekenland en ze hebben echt heerlijk weer... Jaloers!!!
Koffieleut: Spannend!
Ik ben net mijn bed uitgesprongen om een test te doen, en dit is het resultaat:
Hij is dus wel wat donkerder geworden, dus ik ben stiekem al een beetje enthousiast! Nou weet ik eigenlijk niet precies hoe het zit met een MK, dus ik wacht het gewoon nog even af. ALs de test dinsdag nog positief is, dan vier ik een feestje M'n man is helemaal niet zo blij, die hoopte nu gewoon duidelijkheid te krijgen en vind het heel moeilijk dat het toch onzeker blijft... Maarja, daar kan ik ook niets aan doen!
Amber, ik ben te laat maar fijne vakantie!!!!!
Truestar: Wow jij was vroeg op Vandaag je eisprong, spannend hoor! Als je er nu 14 dagen bij optelt, hoelang zou je cyclus dan zijn?
Muppetje: Lekker hoor naar Kos! Mijn ouders zitten nu ook ergens op een eilandje in griekenland en ze hebben echt heerlijk weer... Jaloers!!!
Koffieleut: Spannend!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
@ aimee, ik vind m duidelijk donkerder geworden.. Volgens mij word ie als je een mk zou hebben echt niet donkerder... Spannend zeg! Nou het weekend nog ff doorkomen en dan zou ik indd als ik jou was dinsdag gewoon weer testen!
Als ik er nu 14 dagen bij op tel dan zou ik op 35 dagen zitten, precies dezelfde lengte als vorige keer. Dus op zich is 35 nog niet zo'n hele lange cyclus. Twijfel alleen een beetje gister testte ik met zo'n ovulatie test, de streep was niet licht maar ook niet even donker als het controle streepje, maar ik had wel de hele dag buikpijn alsof mijn eitje sprong. Vanochtend temperatuurde ik onder de temp die ik normaal heb, en nu had ik vanochtend wel een positieve ovulatietest. Dus of ik nou gister gewoon buikpijn had en het niks bijzonders was.. Geen idee?! Iig is mijn temp nog niet omhoog gegaan en dat zou wel moeten na een eisprong. Dus ik ga er vanuit vandaag of morgen mijn eisprong te hebben. Ben wel blij dat mijn cyclus toch wel regelmatig is, en ook niet veels te lang!
Als ik er nu 14 dagen bij op tel dan zou ik op 35 dagen zitten, precies dezelfde lengte als vorige keer. Dus op zich is 35 nog niet zo'n hele lange cyclus. Twijfel alleen een beetje gister testte ik met zo'n ovulatie test, de streep was niet licht maar ook niet even donker als het controle streepje, maar ik had wel de hele dag buikpijn alsof mijn eitje sprong. Vanochtend temperatuurde ik onder de temp die ik normaal heb, en nu had ik vanochtend wel een positieve ovulatietest. Dus of ik nou gister gewoon buikpijn had en het niks bijzonders was.. Geen idee?! Iig is mijn temp nog niet omhoog gegaan en dat zou wel moeten na een eisprong. Dus ik ga er vanuit vandaag of morgen mijn eisprong te hebben. Ben wel blij dat mijn cyclus toch wel regelmatig is, en ook niet veels te lang!
truestar- Fluisteraar
@ Aimee.. trouwens waarom doe je niet zo'n test met indicator hoelang je zwanger bent?? Die van Clearblue? Hoeveel weken ben je nu volgens je berekening?
truestar- Fluisteraar
@Truestar: Nee ik dacht ook niet dat de test donkerder zou worden als je een MK hebt gehad, maar in mijn onzekerheid heb ik mijn test ook maar op het zwangerschapsforum gezet (ik kom daar echt nooit, maar je moet wat he ) en daar zeggen ze dat het niet zo veel zegt.. Net toch maar wel de VK gebeld en die denkt dat het toch een innestelingsbloeding is geweest, maar ik moet wel nog even afwachten omdat het bloedverlies nog niet helemaal gestopt is. Dan krijg ik met 6 weken gewoon al een vroege echo! Mijjn cyclus was echt heel regelmatig (28 dagen), dus weet vrij zeker hoe lang ik nu zwanger ben (4w4d)
De buikpijn die je voelt, voel je volgens mij voor je eisprong. Zodra de buikpijn weg is, is je ei gesprongen. Dus het is alleen maar goed als je gister al seks hebt gehad, want de kans is groot dat je te laat bent als je pas seks hebt als je de buikpijn niet meer voelt. Maar van je tempratuur is dan wel weer heel raar.. Toch nog maar even afwachten dan! 35 dagen is inderdaad ook netjes, dan is het iig regelmatig
De buikpijn die je voelt, voel je volgens mij voor je eisprong. Zodra de buikpijn weg is, is je ei gesprongen. Dus het is alleen maar goed als je gister al seks hebt gehad, want de kans is groot dat je te laat bent als je pas seks hebt als je de buikpijn niet meer voelt. Maar van je tempratuur is dan wel weer heel raar.. Toch nog maar even afwachten dan! 35 dagen is inderdaad ook netjes, dan is het iig regelmatig
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Hij is duidelijk donkerder Aimee, spannend
Muppetje- Ratel
aimee, ik heb je een pm gestuurd.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: