Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
@ Aimee... Ik zie ook een streep hoor! Gefeliciteerd! Hoeveel dagen voor of na je NOD zit je nu? Waarschijnlijk word dat streepje met de dag donkerder! Nu lekker genieten!
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Waauuuww Aimee,
das echt een streep!! Gefeliciteeeerd!
das echt een streep!! Gefeliciteeeerd!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Haha dankjulliewel!! Het is zo gek.. Ik wilde zo graag een positieve test in handen hebben, en nu heb ik het en nu voel ik me helemaal niet meer zwanger ofzo. Ik heb al wel 1000 keer naar de test gekeken of er wel echt een streep staat... Mijn man vind het ook een beetje onwerkelijk geloof ik. Hij heeft al 20 keer gesmsd ' ik kan me niet meer concentreren hoor!' , ' ik ben zo blij!', ' ik maak allemaal fouten' en ' ik ben zo blij!' haha
Trouwens even een dikke knuffel voor muppetje, puggle en amber (en de andere die ik vergeet die al langer bezig zijn en nog niet zwanger zijn) Ik snap dat het voor jullie elke keer wel een beetje een rotgevoel is als er hier weer 1 supersnel zwanger is... (en voor Amber natuurlijk omdat zij ook gewoon nog zwanger had moeten zijn!)
Trouwens even een dikke knuffel voor muppetje, puggle en amber (en de andere die ik vergeet die al langer bezig zijn en nog niet zwanger zijn) Ik snap dat het voor jullie elke keer wel een beetje een rotgevoel is als er hier weer 1 supersnel zwanger is... (en voor Amber natuurlijk omdat zij ook gewoon nog zwanger had moeten zijn!)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee, gefeliciteerd. Die ongesteldheidskrampen heb ik deze zwangerschap de eerste paar weken ook gehad.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Die krampen heb ik ook gehad, maar zijn nu weer weg.. :S
Met welke test heb jij test Aimee? Kan je nog wel werken vandaag en je concentreren? Men, kan me voorstellen dat je helemaal in de gloria bent!
Met welke test heb jij test Aimee? Kan je nog wel werken vandaag en je concentreren? Men, kan me voorstellen dat je helemaal in de gloria bent!
Aimee schreef:Haha dankjulliewel!! Het is zo gek.. Ik wilde zo graag een positieve test in handen hebben, en nu heb ik het en nu voel ik me helemaal niet meer zwanger ofzo. Ik heb al wel 1000 keer naar de test gekeken of er wel echt een streep staat... Mijn man vind het ook een beetje onwerkelijk geloof ik. Hij heeft al 20 keer gesmsd ' ik kan me niet meer concentreren hoor!' , ' ik ben zo blij!', ' ik maak allemaal fouten' en ' ik ben zo blij!' haha
Aimee gefeliciteerd, ik zie hem ook!!! echt leuk! Ja klopt wel vind het wel moeilijk om weer iemand hier zwanger te zien worden maar aan de andere kant ik gun het iedereen. Hoop heel erg dat ik over ruim een week ook weer ene positieve test in handen heb.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Live Laugh Love schreef:Met welke test heb jij test Aimee? Kan je nog wel werken vandaag en je concentreren? Men, kan me voorstellen dat je helemaal in de gloria bent!
ik antwoord even voor haar, dit zijn kruidvat testen, 2 voor 5 euro! als je het mij vraagt, de beste en meest betrouwbare testen!!
AImee, van harte! ik vind het helemaal niet een hele lichte streep, ik zie hem duidelijk!! en ja, je bent zwanger!!! Van harte gefeliciteerd..
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Ik zie geen foto, maar het ongetwijfeld een prachtige streep Aimee, gefeliciteerd!
En bedankt voor je lieve woorden
En bedankt voor je lieve woorden
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Jaaaaa, gefeliciteerd Aimee! Dat is zeker een mooie streep, die van mij was zelfs nog een stuk lichter de 1ste keer.
En die krampen heb ik ook wel een beetje gehad, net als heel veel bloedverlies, maar dat hoeft NIKS te betekenen. Als je je onzeker voelt gewoon even de verloskundige bellen, hoor!
Voor de rest ; ik ga weer even aan het werk Tot vanavond!
En die krampen heb ik ook wel een beetje gehad, net als heel veel bloedverlies, maar dat hoeft NIKS te betekenen. Als je je onzeker voelt gewoon even de verloskundige bellen, hoor!
Voor de rest ; ik ga weer even aan het werk Tot vanavond!
Gast- Gast
Nou meiden, was ik vanmmorgen nog zo gelukkig, maar dat is snel omgeslagen... Toen ik op mijn werk kwam begon ik toch ineens bloed te verliezen. Veel oud bloed en een beetje helderbloed. Het gaat wel gepaard met buikkrampen (nog steeds) dus zit eigenlijk een beetje een MK af te wachten...
Helaas! Ben wel behoorlijk verdrietig. 'S Ochtends zo gelukkig en in 1 klap heel onzeker. Verloskundige gebeld, maar die kan ook natuurlijk niet veel nu. Ze denkt aan een innestelingsbloeding, maar als er meer helder bloed zou komen dan dacht ze dat het mis zou gaan. Net had ik alleen wat helder bloed en geen oud bloed meer, dus vrees voor het ergste...
BAH!
Helaas! Ben wel behoorlijk verdrietig. 'S Ochtends zo gelukkig en in 1 klap heel onzeker. Verloskundige gebeld, maar die kan ook natuurlijk niet veel nu. Ze denkt aan een innestelingsbloeding, maar als er meer helder bloed zou komen dan dacht ze dat het mis zou gaan. Net had ik alleen wat helder bloed en geen oud bloed meer, dus vrees voor het ergste...
BAH!
Aimee- Ratel
Aimee schreef:Nou meiden, was ik vanmmorgen nog zo gelukkig, maar dat is snel omgeslagen... Toen ik op mijn werk kwam begon ik toch ineens bloed te verliezen. Veel oud bloed en een beetje helderbloed. Het gaat wel gepaard met buikkrampen (nog steeds) dus zit eigenlijk een beetje een MK af te wachten...
BAH!
He meis, nog niet van het ergste uit gaan.. wie weet is het een innestelingsbloeding. Ik geloof dat Parel en PG dat ook zo hadden.. snap wel dat je je zorgen maakt.. super vervelend.. :S
Aimee schreef:Nou meiden, was ik vanmmorgen nog zo gelukkig, maar dat is snel omgeslagen... Toen ik op mijn werk kwam begon ik toch ineens bloed te verliezen. Veel oud bloed en een beetje helderbloed. Het gaat wel gepaard met buikkrampen (nog steeds) dus zit eigenlijk een beetje een MK af te wachten...
BAH!
Ah meid nee dat meen je niet. Ik ga voor je duimen dat het toch goed is! Als je vragen hebt wat dan ook hoor ik het wel van je.
Amber-- Ratel
LLL: Ik was niet ongerust geweest als ik alleen maar bloed zou verliezen, maar ik heb natuurlijk ook die menstruatiekrampen. Dus dat maakt de kans op een naderende miskraam wel groter... Ik probeer ook hoop te halen uit de verhalen van Parel en PG, maar op een of andere manier voelt het niet goed
Amber: Lief, dankjewel Ik zit al te googlen op ' hoe ziet een MK eruit ' enzo... AL zegt bijna elke site wel dat een mk vaak gepaard gaat met menstruatieachtige krampen, dus ben bang dat het bij mij ook zo is.
Amber: Lief, dankjewel Ik zit al te googlen op ' hoe ziet een MK eruit ' enzo... AL zegt bijna elke site wel dat een mk vaak gepaard gaat met menstruatieachtige krampen, dus ben bang dat het bij mij ook zo is.
Aimee- Ratel
In ieder geval even een knuffel voor jou Aimee! Hoop echt dat het net als bij parel toch goed zit!
Aimee schreef:LLL: Ik was niet ongerust geweest als ik alleen maar bloed zou verliezen, maar ik heb natuurlijk ook die menstruatiekrampen. Dus dat maakt de kans op een naderende miskraam wel groter... Ik probeer ook hoop te halen uit de verhalen van Parel en PG, maar op een of andere manier voelt het niet goed
Ja gaat vaak inderdaad gepaard met menstruatiekrampen. Ik had dat bij mijn 2e miskraam heel heftig bij de 1e minder. Bij beide ook last van een pijnlijke onderrug.
Hoop zo dat je gevoel niet klopt.
Amber-- Ratel
Lieve Aimee, ik had echt heel veel bloedverlies, zo erg dat ik gewoon aan de maandverband kon, en toen de echoscopiste de 'camera' eruit haalde (inwendige echo) lag er echt een ontzettende plas bloed. Ze zei ook ; het is niet goed, bloed, maar er zijn heel veel gevallen bekend die gewoon goed gaan. Bij mij was het helderrood, en ik had ook krampen. Je gaat op een gegeven moment achter alles wat zoeken.
Ik heb doordat ik te veel druk zette met poepen, veel moest niesen e.d. ook stolsels verloren, máár verzekerde de gynaecoloog mij ; als je een miskraam hebt merk je dat echt wel, dan zie je gewoon een zakje/wormpje ..
Het is moeilijk positief te blijven, vooral na de gebeurtenissen in dit specifieke topic, maar helaas is het afwachten! Heel veel succes! Mocht het wel zo zijn, troost jezelf met de gedachte dat het kindje niet intact was, en geen kans op leven had ..
Liefsx
Ik heb doordat ik te veel druk zette met poepen, veel moest niesen e.d. ook stolsels verloren, máár verzekerde de gynaecoloog mij ; als je een miskraam hebt merk je dat echt wel, dan zie je gewoon een zakje/wormpje ..
Het is moeilijk positief te blijven, vooral na de gebeurtenissen in dit specifieke topic, maar helaas is het afwachten! Heel veel succes! Mocht het wel zo zijn, troost jezelf met de gedachte dat het kindje niet intact was, en geen kans op leven had ..
Liefsx
Gast- Gast
Parels schreef:Lieve Aimee, ik had echt heel veel bloedverlies, zo erg dat ik gewoon aan de maandverband kon, en toen de echoscopiste de 'camera' eruit haalde (inwendige echo) lag er echt een ontzettende plas bloed. Ze zei ook ; het is niet goed, bloed, maar er zijn heel veel gevallen bekend die gewoon goed gaan. Bij mij was het helderrood, en ik had ook krampen. Je gaat op een gegeven moment achter alles wat zoeken.
Liefsx
Je merkt niet altijd dat je miskraam hebt. Bij de eerste miskraam toen ik rond de 7 weken was heb ik wel een vruchtzakje verloren. Maar bij de tweede waar ik dus nog niet zolang zwanger was heb ik niets gezien. Daar is de zwangerschap nog te pril voor.
Amber-- Ratel
he bah aimee, ik hoop het zo niet voor je he meis! ik duim voor je dat het niks is het kan natuurlijk ook gewoon goed gaan he! dikke voor jou
Gast- Gast
amber22 schreef:Parels schreef:Lieve Aimee, ik had echt heel veel bloedverlies, zo erg dat ik gewoon aan de maandverband kon, en toen de echoscopiste de 'camera' eruit haalde (inwendige echo) lag er echt een ontzettende plas bloed. Ze zei ook ; het is niet goed, bloed, maar er zijn heel veel gevallen bekend die gewoon goed gaan. Bij mij was het helderrood, en ik had ook krampen. Je gaat op een gegeven moment achter alles wat zoeken.
Liefsx
Je merkt niet altijd dat je miskraam hebt. Bij de eerste miskraam toen ik rond de 7 weken was heb ik wel een vruchtzakje verloren. Maar bij de tweede waar ik dus nog niet zolang zwanger was heb ik niets gezien. Daar is de zwangerschap nog te pril voor.
Heb je niet altijd stolsels enzo dan?
Ik heb tot nu toe alleen rood/roze bloedverlies beetje slijmachtig (sorry, ranzig!), een paar druppels per keer. Verder veel oud bruin bloed. De krampen zijn nu even minder, maar komen met vlagen, dus misschien is het straks wel weer erger.
Ik denk dat we de nacht gewoon moeten afwachten... Ik lees overal op internet dat het vaak begint met een beetje bloedverlies en krampen en dan uiteindelijk ook stolsels e.d. Dus dat zegt niet veel goeds, maar we houden toch een beetje moed!
Puggle, dankjwel
Aimee- Ratel
Aimee schreef:amber22 schreef:Parels schreef:Lieve Aimee, ik had echt heel veel bloedverlies, zo erg dat ik gewoon aan de maandverband kon, en toen de echoscopiste de 'camera' eruit haalde (inwendige echo) lag er echt een ontzettende plas bloed. Ze zei ook ; het is niet goed, bloed, maar er zijn heel veel gevallen bekend die gewoon goed gaan. Bij mij was het helderrood, en ik had ook krampen. Je gaat op een gegeven moment achter alles wat zoeken.
Liefsx
Heb je niet altijd stolsels enzo dan?
Ik heb tot nu toe alleen rood/roze bloedverlies beetje slijmachtig (sorry, ranzig!), een paar druppels per keer. Verder veel oud bruin bloed. De krampen zijn nu even minder, maar komen met vlagen, dus misschien is het straks wel weer erger.
Ik denk dat we de nacht gewoon moeten afwachten... Ik lees overal op internet dat het vaak begint met een beetje bloedverlies en krampen en dan uiteindelijk ook stolsels e.d. Dus dat zegt niet veel goeds, maar we houden toch een beetje moed!
Puggle, dankjwel
Ja wel wat stolsels maar dat kwam bij mij pas wat later. Paar pagina's terug heb ik hier mijn miskramen beschreven voor PG toen. (zie pagina 20) Bij eerste vanaf de echte miskraam toen ik het zakje zag pas stolsels en bij 2e miskraam begon ik 's ochtends te bloeden en dacht vanaf 's avonds laat wat stolsels. Maar niet zoals Parels zegt een zakje of boontje dat heb ik bij de 2e miskraam niet gezien.
Lieve Aime doe rustig aan en ik hoop voor je dat het net zoals bij Parels gewoon normaal bloedverlies is.
Amber-- Ratel
Lieve Aimee,
Wat ontzettend naar. Ik duim voor je!
X
X
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Lieve Aimee,
X
He Muppetje,
Hoe is het vandaag met jou?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Lieve Aimee,
X
He Muppetje,
Hoe is het vandaag met jou?
Goed hoor, bijna vakantie! Oh wacht, je weet ervan!
Muppetje- Ratel
Aimee, ik hoop zo voor je dat het goed gaat en weet precies hoe onzeker je je nu voelt!
Ik heb hetzelfde gehad als jij, maar heb aar een dag helder bloed verloren, verder enkel rozig/bruinig slijm/afscheiding. Ik had er alleen geen krampen bij... Ik moet nu afwachten tot 6 juni... Maar ik heb zelf niet het idee dat het mis is gegaan.. VK gaat ervan uit dat het innesteling geweest is bij mij..
Sterkte meis!
Ik heb hetzelfde gehad als jij, maar heb aar een dag helder bloed verloren, verder enkel rozig/bruinig slijm/afscheiding. Ik had er alleen geen krampen bij... Ik moet nu afwachten tot 6 juni... Maar ik heb zelf niet het idee dat het mis is gegaan.. VK gaat ervan uit dat het innesteling geweest is bij mij..
Sterkte meis!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: