Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Haha Muppet jij bent snel over te halen
Je kan het ook zo bekijken, hier kun je je gevoelens delen
Nog een vraagje, Toen jullie stopten met de pil, En het laatst ongesteld werden via de pil, duurde het die keer dan ook langer?
Ik begon normaal op woensdag weer met de pil en was het vrijdag allemaal weer over . Ben benieuwd hoe dat nu is..
Nog een vraagje, Toen jullie stopten met de pil, En het laatst ongesteld werden via de pil, duurde het die keer dan ook langer?
Ik begon normaal op woensdag weer met de pil en was het vrijdag allemaal weer over . Ben benieuwd hoe dat nu is..
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ja maar Happy, ik zei toch al dat ik jullie eigenlijk te gezellig vind...
Bij mij bleef de menstruatie (welke menstruatie? ) ongeveer gelijk.
Bij mij bleef de menstruatie (welke menstruatie? ) ongeveer gelijk.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Ahhh, Amber,
Ok, vooruit, dan blijf ik wel
Jeeeuuhhh!!!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Happy schreef:Haha Muppet jij bent snel over te halen
Geen idee eigenlijk, slik al zolang geen pil meer kan me niet herinneren hoe dat gegaan is.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik zie wel
En ben ook zeer benieuwd hoe mijn cyclus zal zijn. Ik heb 2 menstruaties gehad met daar tussen 3 maanden, en toen aan de pil..
Afwachten
En ben ook zeer benieuwd hoe mijn cyclus zal zijn. Ik heb 2 menstruaties gehad met daar tussen 3 maanden, en toen aan de pil..
Afwachten
Happy- Prater
Ik ben ook een tijdje weg geweest muppetje, omdat ik er ook niet teveel mee bezig wilde zijn. Maar helaas staat niet forummen, niet gelijk aan er niet mee bezig zijn. Ik vond het eigenlijk toch wel heel fijn dat ik er hier gewoon met jullie over kan praten, ook omdat ik mijn man niet met alle details wil opzadelen
En ik denk dat er niet teveel mee bezig zijn, toch ook wel een beetje onmogelijk is als je iets heeeel graag wil en er verder weinig controle over hebt...
Mijn menstruatie is precies even lang als met de pil, Happy! Alleen kan het wel soms wel heviger zijn.
En ik denk dat er niet teveel mee bezig zijn, toch ook wel een beetje onmogelijk is als je iets heeeel graag wil en er verder weinig controle over hebt...
Mijn menstruatie is precies even lang als met de pil, Happy! Alleen kan het wel soms wel heviger zijn.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Aimee schreef:Ik ben ook een tijdje weg geweest muppetje, omdat ik er ook niet teveel mee bezig wilde zijn. Maar helaas staat niet forummen, niet gelijk aan er niet mee bezig zijn. Ik vond het eigenlijk toch wel heel fijn dat ik er hier gewoon met jullie over kan praten, ook omdat ik mijn man niet met alle details wil opzadelen
Ja, dat is ook wel weer waar, al zadel ik mn man er ook mee op
Muppetje- Ratel
Ik vind het idd ook fijn om hier even wat kwijt te kunnen, kan ik niet zomaar aan mijn ouders/ vriendinnen vragen vind ik. Dus ik vind het wel een uitlaatklep. Mijn menstruatie was met pil helemaal anders, dus aan mijn antwoord heb je niets. Ik ben zonder pil met minder lang ongesteld 4 dagen ipv 5 dagen. Hoe dat komt? Geeeen idee
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Nog niet ongesteld Aimee?
Nee nog niet.. Wel ook wat roze afscheiding en nog steeds buikkrampen.
Aimee- Ratel
Muppetje fijn als je blijft meis!! Als het niet meer goed voelt moet je stoppen natuurlijk, maar het is gezellig en kunnen elkaar zo toch lekker helpen en ons hart luchten
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje fijn als je blijft meis!! Als het niet meer goed voelt moet je stoppen natuurlijk, maar het is gezellig en kunnen elkaar zo toch lekker helpen en ons hart luchten
Ach, Aimee heeft natuurlijk ook wel gelijk, je bent er toch wel mee bezig.. :s
Muppetje- Ratel
Lll, wat spannend ook gezien dat he vorige week wat bloed had en daarna niet meer. Hoeveel ben je nu ook alweer? En wanneer ging je een testje wagen?
Gast- Gast
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje fijn als je blijft meis!! Als het niet meer goed voelt moet je stoppen natuurlijk, maar het is gezellig en kunnen elkaar zo toch lekker helpen en ons hart luchten
Ja dat ook! Komt echt wel goed met jou hoor
Gast- Gast
Puggle schreef:Lll, wat spannend ook gezien dat he vorige week wat bloed had en daarna niet meer. Hoeveel ben je nu ook alweer? En wanneer ging je een testje wagen?
Dag 34 vandaag, maar zondag dus een negatieve test. Het was niet echt bloed geloof ik vorige week, meer wat bruine afscheiding en heel weinig hoor. Donderdag weer testen.
@ Aimee, ik heb gewoon zo vermoeden dat het bij jou raak is
Live Laugh Love schreef:Puggle schreef:Lll, wat spannend ook gezien dat he vorige week wat bloed had en daarna niet meer. Hoeveel ben je nu ook alweer? En wanneer ging je een testje wagen?
Dag 34 vandaag, maar zondag dus een negatieve test. Het was niet echt bloed geloof ik vorige week, meer wat bruine afscheiding en heel weinig hoor. Donderdag weer testen.
@ Aimee, ik heb gewoon zo vermoeden dat het bij jou raak is
Oh ja je had al getest. Nou duimen voor donderdag dan! Spannend!
Gast- Gast
Ik heb vandaag een hele dag geen bloed verloren en ook geen gekleurde afscheiding
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Poisongirl schreef:Ik heb vandaag een hele dag geen bloed verloren en ook geen gekleurde afscheiding
Wat fijn!!
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje fijn als je blijft meis!! Als het niet meer goed voelt moet je stoppen natuurlijk, maar het is gezellig en kunnen elkaar zo toch lekker helpen en ons hart luchten
Ja dat ook! Komt echt wel goed met jou hoor
Ahhh, wat lief. Ik hoop het ook inderdaad
Pg, wat fijn!
Muppetje- Ratel
Poisongirl schreef:Ik heb vandaag een hele dag geen bloed verloren en ook geen gekleurde afscheiding
Super fijn!
Ik had vannacht wat raars.. werd wakker van jeuk aan mijn linker borst. Nu nergens meer last van.. er gebeuren rare dingen als je zwanger wilt worden
Poisongirl: Wat fijn!
LLL: Wat raar. Er gebeuren idd hele rare dingen met je lichaam als je zwanger wilt worden, soms erg vervelend, maar dit vind ik ook wel erg grappig moet ik zeggen.
Muppetje: Ik zou het heel jammer vinden als je (tijdelijk) weg zou gaan hier, maar als het voor jou goed voelt moet je het zeker doen. Ik weet niet of je van plan was in de vakantie hier af en toe te spieken, maar misschien is het een idee om dat helemaal niet te doen. Dan merk je snel genoeg of dat rustiger voor je is lijkt me. Ik hoop echt zo voor je dat je snel duidelijkheid hebt, hoewel ik dat al vaker gezegd heb hier, ik meen het wel
All: Dus jullie ook al allemaal buikpijn?! Ik ook! En af en toe steekjes in mijn liezen. Ik was afgelopen weekend vrij, toen voelde ik het bijna niet. Gisteren was ik 1,5 uur aan het werk en ik voelde het weer. Ik werk in een winkel dus ik loop/sta de hele dag. Vaag hoor. Ik hoop dat het voor ons allemaal iets positiefs betekend!
LLL: Wat raar. Er gebeuren idd hele rare dingen met je lichaam als je zwanger wilt worden, soms erg vervelend, maar dit vind ik ook wel erg grappig moet ik zeggen.
Muppetje: Ik zou het heel jammer vinden als je (tijdelijk) weg zou gaan hier, maar als het voor jou goed voelt moet je het zeker doen. Ik weet niet of je van plan was in de vakantie hier af en toe te spieken, maar misschien is het een idee om dat helemaal niet te doen. Dan merk je snel genoeg of dat rustiger voor je is lijkt me. Ik hoop echt zo voor je dat je snel duidelijkheid hebt, hoewel ik dat al vaker gezegd heb hier, ik meen het wel
All: Dus jullie ook al allemaal buikpijn?! Ik ook! En af en toe steekjes in mijn liezen. Ik was afgelopen weekend vrij, toen voelde ik het bijna niet. Gisteren was ik 1,5 uur aan het werk en ik voelde het weer. Ik werk in een winkel dus ik loop/sta de hele dag. Vaag hoor. Ik hoop dat het voor ons allemaal iets positiefs betekend!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ik hoop het ook voor jullie allemaal!
Ik mag vanaf volgende week mee doen..
Fijne dag meiden!
Ik mag vanaf volgende week mee doen..
Fijne dag meiden!
Happy- Prater
meiden, ik heb (in overleg met mij man) toch een test gedaan....
En volgens mij is dit positief, toch?
Ahhh het is opeens zo eng en echt! Nu vind ik de ongesteldheiskrampen nog erger, ik hoop zo dat het goed gaat...
En volgens mij is dit positief, toch?
Ahhh het is opeens zo eng en echt! Nu vind ik de ongesteldheiskrampen nog erger, ik hoop zo dat het goed gaat...
Aimee- Ratel
@ Aimee: Ik zie toch echt een heel licht streepje!!! En hoe licht ook, een streep is een streep. Heel voorzichtig: Gefeliciteerd!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: