Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Haha oops. Verbeterd . Kom jij er binnenkort ook bij???
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Damn, jullie praten wel heel veel haha.
@ Alyssa Ja klopt, ik kom idd over van een ander topic.
Ik heb dagravit multivitaminen (incl. foliumzuur) speciaal voor (aanstaande) zwangeren.
@ Parels Fijn dat het bloeden gestop is. Hoe was het bij de gynacoloog?
@ Lejow Hoe kunnen ze erachter komen dat je die ziekte hebt en waarom bestaat dat vermoeden?
@ Koffieleut, wat leuk dan lopen we gelijk op met ons eitje al is mijn cyclus niet echt regelmatig.. maar donderdag is mijn 14e dag dus dat is wel ongeveer mijn gemiddelde.
@ Live Laugh Love Spannend zeg, dat zou geluk zijn meteen de 1e ronde al raak!! Hoeveel dagen ben je nu over tijd?
@ Alyssa Ja klopt, ik kom idd over van een ander topic.
Ik heb dagravit multivitaminen (incl. foliumzuur) speciaal voor (aanstaande) zwangeren.
@ Parels Fijn dat het bloeden gestop is. Hoe was het bij de gynacoloog?
@ Lejow Hoe kunnen ze erachter komen dat je die ziekte hebt en waarom bestaat dat vermoeden?
@ Koffieleut, wat leuk dan lopen we gelijk op met ons eitje al is mijn cyclus niet echt regelmatig.. maar donderdag is mijn 14e dag dus dat is wel ongeveer mijn gemiddelde.
@ Live Laugh Love Spannend zeg, dat zou geluk zijn meteen de 1e ronde al raak!! Hoeveel dagen ben je nu over tijd?
Caresses- Kletskop
Caresses, wat grappig dat wij ongeveer gelijk lopen! Donderdag is bij mij dag 13, ik heb steeds op dag 12 of 13 mijn eisprong volgens mij (buikpijn en vruchtbaar slijm een dag ervoor), dus ik ga ervan uit dat dat nu ook zo is. We moeten maar goed ons best doen ;-)
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Nice Caresses, dat jij 'm al hebt aangepast. Handig!
Ik ga nog wel even Jetje erbij zetten, die ben je vergeten denk ik
Lejow, wat vervelend dat je die erfelijke ziekte hebt. Wat houdt het juist in? Ik heb ook een ziekte waar ik liever niet verder over uit wil wijden in het openbaar, wat voor mij vooral tijdens en na de bevalling wat zal bemoeilijken.
Parels, hoe was het bij de gynaecoloog?
Live Laugh Love, ben je gelijk met de pil gestopt en de eerste ronde ingegaan? Heb je een idee wat je "normale" cylcus is? Of was je al langer met de pil gestopt?
Verder weinig nieuws hier. Wij hadden afgesproken er volgende ronde voor te gaan, maar gisteren hebben we (wederom) geen condoom gebruikt haha. Maar goed, officieel gaan we er pas volgende maand voor, nu hebben we het meestal nog wel veilig gedaan
Ik ga nog wel even Jetje erbij zetten, die ben je vergeten denk ik
Lejow, wat vervelend dat je die erfelijke ziekte hebt. Wat houdt het juist in? Ik heb ook een ziekte waar ik liever niet verder over uit wil wijden in het openbaar, wat voor mij vooral tijdens en na de bevalling wat zal bemoeilijken.
Parels, hoe was het bij de gynaecoloog?
Live Laugh Love, ben je gelijk met de pil gestopt en de eerste ronde ingegaan? Heb je een idee wat je "normale" cylcus is? Of was je al langer met de pil gestopt?
Verder weinig nieuws hier. Wij hadden afgesproken er volgende ronde voor te gaan, maar gisteren hebben we (wederom) geen condoom gebruikt haha. Maar goed, officieel gaan we er pas volgende maand voor, nu hebben we het meestal nog wel veilig gedaan
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Naam | Leeftijden | Hoeveelste kind? | Bezig sinds/vanaf | Bijzonderheden | ||||
Alyssa | 23/25 | 1e | Juni 2011 | |||||
Puggle | 26/26 | 1e | Januari 2011 | |||||
_Blush_ | 26/27 | 1e | Juni 2011 | |||||
Amber22 | 28/33 | 1e | Januari 2011 | 2x mk | ||||
Lejow | 25/21 | 1e | mei 2011 | Vermoedelijk Ehlers Danlos | ||||
Caresses | 25/28 | 1e | Januari 2011 | |||||
Koffieleut | 29/31 | 1e | Januari 2011 | |||||
Live Laugh Love | 25/27 | 1e | April 2011 | |||||
Jetje | 28/.. | 2e | April 2011 | |||||
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Wat een jonkies allemaal
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Wat een jonkies allemaal
Nu je het zegt.... Ik begin me bijna oud te voelen....
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:TGR schreef:Wat een jonkies allemaal
Nu je het zegt.... Ik begin me bijna oud te voelen....
Niet doen hoor. Ik ben 26 en ik kan me niet voorstellen dat ik ook in dat rijtje zou staan.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Caresses schreef:Haha oops. Verbeterd . Kom jij er binnenkort ook bij???
Nee, nog even niet. Grote wens voor beide, maar eerst even vastigheid met werk en even genieten nog samen Misschien volgend jaar ergens.
Gast- Gast
Ehlers Danlos is een erfelijke ziekte die bestaat uit meerdere versies. Ik heb waarschijnlijk type 3, de hypermobiele versie. Ik zit te ruim in mijn banden waardoor mijn gewrichten makkelijk (bijna) uit de kom schieten en dus te ver doorbuigen, wat resulteert in veel gewrichtspijnen (niet lang kunnen lopen / staan / zitten, veel door enkels gaan, geen zware tas kunnen tillen, vingers die uit de kom schieten, niet kunnen gapen / in appel bijten / winegum eten enz enz enz). Ook maakt je lichaam slecht littekens aan, en heb je gemakkelijk blauwe plekken en is je huid vrij rekbaar.
Ik heb in ieder geval deze bovenstaande symptomen, daarom is het vermoeden er. En mijn moeder heeft het ook.
Ik moet langs een klinisch geneticus om het te laten checken, want kan alleen via DNA test!
Alyssa, wil je me anders PMen wat je hebt?
Ik heb in ieder geval deze bovenstaande symptomen, daarom is het vermoeden er. En mijn moeder heeft het ook.
Ik moet langs een klinisch geneticus om het te laten checken, want kan alleen via DNA test!
Alyssa, wil je me anders PMen wat je hebt?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hoeveel dagen ik overtijd ben...?? pfff zit nu dus op dag 50 (geloof ik, mag van mezelf niet meer iedere dag bijhouden). Ben in december met de pil gestopt en ook al was hij niet erg regelmatig.. dit heb ik nog nooit gedacht.. mijn cyclussen 27-40-32-36 en nu dus over de 50... :S
Zondag weer testen maar.. en anders ga ik maandag de huisarts bellen.
Zondag weer testen maar.. en anders ga ik maandag de huisarts bellen.
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Hallo Meiden,
@ Lejow, wat vervelend dat je die ziekte hebt. Ik hoop dat het je wens niet in de weg staat.
@ Koffieleut, wat een jonkies hier he?! haha. Voel me ook een beetje oud
Je schiet weer lekker op in je cyclus, je cyclus is mooi regelmatig.
@ Parels, hoe was de echo??
@ LLL, wat vervelend dat je nog steeds klachten hebt.
@ Caresses, ja je moet het hier goed bijhouden haha!
@ Alyssa, net zoals bij Lejow hoop ik ook voor jou dat je er geen tot weinig last van hebt. Toemaar weer geen condoom gebruikt haha Achja die paar dagen maakt dan ook niet meer uit haha!
Vandaag weer de eerste dag gewerkt na mijn vakantie, was weer wennen haha! Net een eind gewandeld en nu lekker lui op de bank!
@ Lejow, wat vervelend dat je die ziekte hebt. Ik hoop dat het je wens niet in de weg staat.
@ Koffieleut, wat een jonkies hier he?! haha. Voel me ook een beetje oud
Je schiet weer lekker op in je cyclus, je cyclus is mooi regelmatig.
@ Parels, hoe was de echo??
@ LLL, wat vervelend dat je nog steeds klachten hebt.
@ Caresses, ja je moet het hier goed bijhouden haha!
@ Alyssa, net zoals bij Lejow hoop ik ook voor jou dat je er geen tot weinig last van hebt. Toemaar weer geen condoom gebruikt haha Achja die paar dagen maakt dan ook niet meer uit haha!
Vandaag weer de eerste dag gewerkt na mijn vakantie, was weer wennen haha! Net een eind gewandeld en nu lekker lui op de bank!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Alyssa schreef:
Naam Leeftijden Hoeveelste kind? Bezig sinds/vanaf Bijzonderheden Alyssa 23/25 1e Juni 2011 Puggle 26/26 1e Januari 2011 _Blush_ 26/27 1e Juni 2011 Amber22 28/33 1e Januari 2011 2x mk
We kunnen misschien ergens in het begin van het topic zetten op welke pagina de tabel staat ofzo?
Edit: Amber, ik zie dat jij op de eerste pagina als tweede hebt gepost. Misschien kan je daar jouw post aanpassen en erbij zetten "lijstje op pagine 43". Zo vergeten we zelf ook niet waar die ergens staat. Het is maar een suggestie he
Wat goed van jou!
Parels --> 25/28 --> 1ste kindje --> bezig vanaf maart 2011 --> 1ste ronde zwanger --> veel bloedverlies
Gast- Gast
Omdat ik gisteren bloedverlies had, en vannacht bijna niet geslapen heb door de buikpijn (ja hallo, ik ben ook maar voor de 1ste keer zwanger haha) wilde ze het hartje even luisteren. Toen ik daar kwam zei ze ; ik ga gelijk een echo maken hoor, voordat je weer zenuwachtig wordt als ik het hartje niet kan vinden haha (was dezelfde verloskundige die in het begin van mijn zwangerschap zei dat ze niks kon vinden, terwijl ik wel degelijk zwanger was ..), en alles was perfect! Ook nog 2 mooie foto's voor in het plakboek meegekregen, eentje waarop je heel goed de ruggegraat ziet lopen. Kindje was ook gedraaid, dus was heel leuk om weer te zien!
Het was dus best een fanatiek dagje vandaag, hele dag moe geweest en flinke hoofd- en buikpijn gehad, maar ik mag natuurlijk niet klagen! Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik het toch allemaal flink wat vind hoor, en niet bepaald altijd vind meevallen! Voor de rest zijn we natuurlijk heel blij, en mijn vriend ontpopt zich steeds meer tot de overbezorgde vader haha heel lief!
Morgen allemaal nog 1 dagje werken, en dan hebben we lekker een dagje vrij! Wie weet sommige wel 4 dagen vrij Ik wel iig, erg lekker, ga zo hard nog even uitslapen!
Het was dus best een fanatiek dagje vandaag, hele dag moe geweest en flinke hoofd- en buikpijn gehad, maar ik mag natuurlijk niet klagen! Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik het toch allemaal flink wat vind hoor, en niet bepaald altijd vind meevallen! Voor de rest zijn we natuurlijk heel blij, en mijn vriend ontpopt zich steeds meer tot de overbezorgde vader haha heel lief!
Morgen allemaal nog 1 dagje werken, en dan hebben we lekker een dagje vrij! Wie weet sommige wel 4 dagen vrij Ik wel iig, erg lekker, ga zo hard nog even uitslapen!
Gast- Gast
Parels schreef:Omdat ik gisteren bloedverlies had, en vannacht bijna niet geslapen heb door de buikpijn (ja hallo, ik ben ook maar voor de 1ste keer zwanger haha) wilde ze het hartje even luisteren. Toen ik daar kwam zei ze ; ik ga gelijk een echo maken hoor, voordat je weer zenuwachtig wordt als ik het hartje niet kan vinden haha (was dezelfde verloskundige die in het begin van mijn zwangerschap zei dat ze niks kon vinden, terwijl ik wel degelijk zwanger was ..), en alles was perfect! Ook nog 2 mooie foto's voor in het plakboek meegekregen, eentje waarop je heel goed de ruggegraat ziet lopen. Kindje was ook gedraaid, dus was heel leuk om weer te zien!
Wat fijn dat je echo goed was!!! Je mag best wat klagen hoor, een zwangerschap is ook niet niks. Maar je krijgt er iets heeel moois voor terug!!
Inderdaad donderdag lekker vrij joehoe! Moet vrijdag wel gewoon werken maar mag niet klagen heb net vakantie gehad haha!
Amber-- Ratel
Nou, het staat nog niet vast dat ik het heb, maar dat moet nu onderzocht worden, zit in het traject.
En in principe heeft het niets met de wens te maken, alleen wel met de zwangerschap, want je wordt dan natuurlijk alleen nog maar weker en ruimer in je banden.
En in principe heeft het niets met de wens te maken, alleen wel met de zwangerschap, want je wordt dan natuurlijk alleen nog maar weker en ruimer in je banden.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Nou, het staat nog niet vast dat ik het heb, maar dat moet nu onderzocht worden, zit in het traject.
Ik begrijp het, spannende tijd voor je! Weet je al wanneer je ongeveer weet of het zo is?
Amber-- Ratel
Maar dan wordt je denk ik ook extra gecontroleerd gedurende je zwangerschap, toch?
Wel balen hoor, als het zo is!
Hoe is het in de konijnenfase? Vindt vriendlief ervan?
Wel balen hoor, als het zo is!
Hoe is het in de konijnenfase? Vindt vriendlief ervan?
Gast- Gast
Hoi meiden,
ik schrijf al een tijdje mee in een ander topic, maar daar is het nu heel rustig. Ik wil me hier dus ook aanmelden.
Ik ben al 54 dagen overtijd en er is nog steeds geen ongi te bekennen. Ik heb al Provera gehad, om het op gang te brengen, maar ook dit heeft niet mogen baten.
Ik denk dat ik morgen de gyn ga bellen om een afspraak te maken...Ik blijf namelijk menstruatiepijn houden, maar er komt maar niets. Ik heb verschillende testen gedaan, maar ben ook niet zwanger... Dit is echt enorm frustrerend kan ik jullie melden...
ik schrijf al een tijdje mee in een ander topic, maar daar is het nu heel rustig. Ik wil me hier dus ook aanmelden.
Ik ben al 54 dagen overtijd en er is nog steeds geen ongi te bekennen. Ik heb al Provera gehad, om het op gang te brengen, maar ook dit heeft niet mogen baten.
Ik denk dat ik morgen de gyn ga bellen om een afspraak te maken...Ik blijf namelijk menstruatiepijn houden, maar er komt maar niets. Ik heb verschillende testen gedaan, maar ben ook niet zwanger... Dit is echt enorm frustrerend kan ik jullie melden...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Lejow schreef:Oh ja ik wil der ook bij!
Ik 25, vriend 21, eerste kindje, bezig sinds mei 2011, gestopt met pil in mei 2011 hehe
Bijzonderheden: Ik heb vermoedelijk Ehlers Danlos, een erfelijke ziekte die een eventuele zwangerschap niet veel makkelijker zal maken...(niet het worden, maar het dragen)
Jeetje, jij Ehlers Danlos joh? Dat had ik nooit verwacht... Ben jij zo hypermobiel dan?
Ik heb zelf HMS en gelukkig geen Ehlers Danlos. En inderdaad het is dan niet makkelijk om zwanger te zijn. Ik weet er alles van, heb zware bekkeninstabiliteit gehad in de zwangerschap van J.oshua zoals je weet. En hier heb ik nog steeds last van. Ik heb het er dan ook nog 1x voor over voor een brusje voor J.oshua...
Triesje1983- Prater
Triesje1983 schreef:Hoi meiden,
Welkom!! Gezellig dat je mee komt schrijven!
Wat vervelend dat je menstruatie niet wil komen. Hopelijk kan de gyn je meer duidelijkheid geven.
Amber-- Ratel
Haha welkom Triesje leuk dat je ook deze kant op komt (vond het andere topic namelijk ook nogal stil).
Sowieso vind ik het wel handiger dat er gewoon 1 topic is.
Sowieso vind ik het wel handiger dat er gewoon 1 topic is.
Caresses- Kletskop
@ Amber: ja is echt niet leuk meer hoor... ik voel me ook totaal niet zwanger en testen zijn ook negatief, maar ik wil gewoon van dat ongi gevoel af, laat het maar gewoon even flink loskomen, dan kunnen we weer verder...
@ Caresses: ja dat is waar, gewoon 1 topic...
@ Caresses: ja dat is waar, gewoon 1 topic...
Triesje1983- Prater
Oh wow, wat een hoop berichten in 1 keer haha
@ Triesje, wat balen dat je alweer in de 50 zit... jammer dat het niet gewoon zo op gang komt! En ja, hypermobiel ben ik sowieso, maar de dok vermoedt meer. Het duuurt nog wel even voor ik er achter ben, want zat eerst bij de orthopeed en die vertelde me dat ik totaal verkeerd zat en dat zij me niet kon helpen, moet nu brief terugbrengen naar huisarts en ze kan alleen mn knieen in de gaten houden, moet nu 3 mnd goed begeleidt trainen en dan terug naar haar, en ondertussen moest ik zelf uitzoeken hoe er bepaald kan worden of ik ED heb.Via een klinisch geneticus dus...
@ Triesje, wat balen dat je alweer in de 50 zit... jammer dat het niet gewoon zo op gang komt! En ja, hypermobiel ben ik sowieso, maar de dok vermoedt meer. Het duuurt nog wel even voor ik er achter ben, want zat eerst bij de orthopeed en die vertelde me dat ik totaal verkeerd zat en dat zij me niet kon helpen, moet nu brief terugbrengen naar huisarts en ze kan alleen mn knieen in de gaten houden, moet nu 3 mnd goed begeleidt trainen en dan terug naar haar, en ondertussen moest ik zelf uitzoeken hoe er bepaald kan worden of ik ED heb.Via een klinisch geneticus dus...
Lejow- Lady Post-a-lot
Voor het lijstje: mijn man is 31
LLL: jeetje balen dat je al zo lang overtijd bent zeg.
Parels: super dat alles zo goed gaat met je beeb. Stelt je toch weer lekker gerust he!
Triesje: oh balen zeg dat je nog steeds niet ongesteld bent en balen ook dat de provera zijn werk niet heeft gedaan.
Ben benieuwd wat de gyn zegt.
Hier eigenlijk vrij weinig nieuws. Lekker lang weekend in het vooruitzicht, morgen nog 1 dagje werken. Ennnn van mijn man te horen gekregen dat ik niks mag plannen voor onze trouwdag 18 juni. J.esper gaat uit logeren en verder mag ik niks weten… Dus ik ben benieuwd. Altijd leuk zulke verrassingen!!
LLL: jeetje balen dat je al zo lang overtijd bent zeg.
Parels: super dat alles zo goed gaat met je beeb. Stelt je toch weer lekker gerust he!
Triesje: oh balen zeg dat je nog steeds niet ongesteld bent en balen ook dat de provera zijn werk niet heeft gedaan.
Ben benieuwd wat de gyn zegt.
Hier eigenlijk vrij weinig nieuws. Lekker lang weekend in het vooruitzicht, morgen nog 1 dagje werken. Ennnn van mijn man te horen gekregen dat ik niks mag plannen voor onze trouwdag 18 juni. J.esper gaat uit logeren en verder mag ik niks weten… Dus ik ben benieuwd. Altijd leuk zulke verrassingen!!
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: