Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 16 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Amber- di 17 mei 2011 - 8:13

Muppetje schreef:
amber22 schreef:
Muppetje schreef:Lieve Aimee,

Wat ontzettend naar. Ik duim voor je!

X

He Muppetje,
Hoe is het vandaag met jou?

Goed hoor, bijna vakantie! Oh wacht, je weet ervan! Wink

ehm.. waar weet ik van?

heerlijk bijna vakantie, ik hoef nog maar 1 dagje Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Muppetje di 17 mei 2011 - 8:15

Van t bijna vakantie hebben. Maar eigenlijk had ik beter kunnen zeggen 'je kent het gevoel' haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 8:19

nog even en jullie gaan heerlijk op vakantie smile ik moet nog 4 weken! jeeej

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 17 mei 2011 - 8:22

Muppetje schreef:Van t bijna vakantie hebben. Maar eigenlijk had ik beter kunnen zeggen 'je kent het gevoel' haha

oh hahaaha, ik snap hem! Ja en dat is een fijn gevoel Wink

Puggle ook nog maar 4 weken, dat is het ook zo! Dacht dat jij pas later vakantie had, maar zou het wel verkeerd begrepen hebben!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 8:40

ik heb 13 juni 2 weken en dan in augustus nog een week. maar na ons trouwen gaan we dan op vakantie! weten alleen nog steeds niet waarheen dus word een echte last minute Wink

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl di 17 mei 2011 - 8:41

Puggle schreef:ik heb 13 juni 2 weken en dan in augustus nog een week. maar na ons trouwen gaan we dan op vakantie! weten alleen nog steeds niet waarheen dus word een echte last minute Wink

Ik heb ook 13 juni 2 weken Very Happy Grappig!

ik heb vandaag een heel klein beetje roze afscheiding gehad
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Amber- di 17 mei 2011 - 8:45

Puggle schreef:ik heb 13 juni 2 weken en dan in augustus nog een week. maar na ons trouwen gaan we dan op vakantie! weten alleen nog steeds niet waarheen dus word een echte last minute Wink

Leuk dus ook al bijna, had die vakantie van augustus in mijn hoofd. Ik heb zelf ook in september nog 2 weken vrij :-)
Last minute is ook leuk ;-)

@ PG, fijn dat je vandaag alleen maar een klein beetje roze afscheiding hebt gehad en je bloedverlies dus niet heeft doorgezet.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee di 17 mei 2011 - 9:02

Haha het vakantieclubje is in the house zo te zien Wink Ik heb ook bijna vakantie, maar weinig uit te rusten... Alleen maar behang krabben, stucken, vloer leggen, keuken eruit meppen etc.! Maar ook daar heb ik heel veel zin in Very Happy

PG: Ja die onzekerheid is het meest slopend... Wel stom want als ik me gewoon aan de afspraak gehouden had en morgen pas had getest had ik het allemaal helemaal niet zo erg gevonden, en ervanuit gegaan dat ik gewoon ongesteld zou zijn geworden. En nu ik wist dat ik zwanger ben/was, voelt het toch nog even super rot Neutral Hopelijk is bij jou gewoon alles goed! Alleen afscheiding zonder krampen kan idd heel goed een innesteling zijn. Ben benieuwd naar je echo!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Amber- di 17 mei 2011 - 9:21

Aimee schreef:Haha het vakantieclubje is in the house zo te zien Wink Ik heb ook bijna vakantie, maar weinig uit te rusten... Alleen maar behang krabben, stucken, vloer leggen, keuken eruit meppen etc.! Maar ook daar heb ik heel veel zin in Very Happy

PG: Ja die onzekerheid is het meest slopend... Wel stom want als ik me gewoon aan de afspraak gehouden had en morgen pas had getest had ik het allemaal helemaal niet zo erg gevonden, en ervanuit gegaan dat ik gewoon ongesteld zou zijn geworden. En nu ik wist dat ik zwanger ben/was, voelt het toch nog even super rot Neutral Hopelijk is bij jou gewoon alles goed! Alleen afscheiding zonder krampen kan idd heel goed een innesteling zijn. Ben benieuwd naar je echo!

Wink ja heerlijk vakantie!
Jullie krijgen bijna de sleutel leuk hoor!! Hebben jullie en huis gekocht? wat voor huis?
Snap wel dat je baalt dat je eigenlijk pas morgen wou testen maar ja het is nu eenmaal zo gegaan. Bloed je nog steeds? en krampen? Doe rustig aan.

Oke ehm.. ik heb net overgegeven. Verder totaal niet ziek of wat dan ook. Maar een week voor nod dat kan toch nooit hahaha. Ach zou wel even een gevoelige maag hebben smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 17 mei 2011 - 9:31

Owjee, Amber, niet ziek worden zo vlak voor je vakantie he...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Amber- di 17 mei 2011 - 9:33

Muppetje schreef:Owjee, Amber, niet ziek worden zo vlak voor je vakantie he...

Nee hoop het toch niet. Maar voel me ook helemaal niet ziek. Ging naar toilet om te plassen en binnen 1 sec dacht ik ojee en toen kwam het eruit haha. Voel me nu weer prima! Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee di 17 mei 2011 - 9:36

amber22 schreef:
Aimee schreef:Haha het vakantieclubje is in the house zo te zien Wink Ik heb ook bijna vakantie, maar weinig uit te rusten... Alleen maar behang krabben, stucken, vloer leggen, keuken eruit meppen etc.! Maar ook daar heb ik heel veel zin in Very Happy

Jullie krijgen bijna de sleutel leuk hoor!! Hebben jullie en huis gekocht? wat voor huis?
Snap wel dat je baalt dat je eigenlijk pas morgen wou testen maar ja het is nu eenmaal zo gegaan. Bloed je nog steeds? en krampen? Doe rustig aan.

Oke ehm.. ik heb net overgegeven. Verder totaal niet ziek of wat dan ook. Maar een week voor nod dat kan toch nooit hahaha. Ach zou wel even een gevoelige maag hebben smile

Ja, we hebben een eengezinswoning gekocht! heb er ook echt zin in om dat helemaal naar onze zin te maken.
Bloedverlies is niet helemaal duidelijk. Zodra ik een tampon gebruik zit er elke keer wel wat bloed op, maar als ik geen tampon gebruik komt er ook niets naar buiten zegmaar (haha ik moet echt even over een drempel heen om dit soort persoonlijke dingen eruit te gooien :P ) Krampen zijn iets afgenomen, maar nog wel aanwezig.

Spannend hoor; buikpijn en overgeven! Had je niet een hele vroege eisprong deze maand? Ik was ook wel al heel vroeg misselijk.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 17 mei 2011 - 9:40

Aimee schreef:
amber22 schreef:

Ja, we hebben een eengezinswoning gekocht! heb er ook echt zin in om dat helemaal naar onze zin te maken.
Bloedverlies is niet helemaal duidelijk. Zodra ik een tampon gebruik zit er elke keer wel wat bloed op, maar als ik geen tampon gebruik komt er ook niets naar buiten zegmaar (haha ik moet echt even over een drempel heen om dit soort persoonlijke dingen eruit te gooien :P ) Krampen zijn iets afgenomen, maar nog wel aanwezig.

Spannend hoor; buikpijn en overgeven! Had je niet een hele vroege eisprong deze maand? Ik was ook wel al heel vroeg misselijk.

Leuk zeg dat jullie een huis hebben gekocht!! Moet er veel gebeuren?
Ach we zijn allemaal vrouwen onder elkaar dus persoonlijk worden kan best Wink Veel bloedverlies is het dan nog niet. Hoop voor je dat hier bij blijft en het toch de innesteling was.
Ja heb volgens mij wel een vroege eisprong gehad, had al bepaalde klachten passend bij eisprong rond 6 april en volgens normale ronde zou mijn eisprong rond 10 april zijn. We zullen zien wat er gebeurd.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee di 17 mei 2011 - 9:46

Nee, er hoeft opzich niet veel te gebeuren, maar ik wil het wel! Haha Very Happy We hebben een nieuwe keuken uitgezocht, nieuwe vloer, overal zit behang en dat gaat er overal vanaf en we gaan de toilet beneden vernieuwen. De badkamer willen we ook graag nog doen, maar daar moeten we dan weer even voor sparen (en we willen liever eerst een kindje! angel )

Ik hoop ook echt dat het een innesteling was! Probeer positief te blijven, maar vind die krampen echt eng. Aan de andere kant had ik die krampen al vanaf mijn eisprong, en maakte me er toen ook niet druk om. Al is het nu wel in wat heftigere mate...

Ik zal heel erg voor je duimen dat je nu weer zwanger bent, en het deze keer ook blijft! De signalen zijn positief iig hug
Wel spannend ook dat je op vakantie bent wanneer je je NOD hebt. Hopelijk ben jij sterker dan ik en kan jij wel gewoon wachten, haha Wink
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 17 mei 2011 - 9:50

Aimee schreef:Nee, er hoeft opzich niet veel te gebeuren, maar ik wil het wel! Haha Very Happy We hebben een nieuwe keuken uitgezocht, nieuwe vloer, overal zit behang en dat gaat er overal vanaf en we gaan de toilet beneden vernieuwen. De badkamer willen we ook graag nog doen, maar daar moeten we dan weer even voor sparen (en we willen liever eerst een kindje! angel )

Ik hoop ook echt dat het een innesteling was! Probeer positief te blijven, maar vind die krampen echt eng. Aan de andere kant had ik die krampen al vanaf mijn eisprong, en maakte me er toen ook niet druk om. Al is het nu wel in wat heftigere mate...

Ik zal heel erg voor je duimen dat je nu weer zwanger bent, en het deze keer ook blijft! De signalen zijn positief iig hug
Wel spannend ook dat je op vakantie bent wanneer je je NOD hebt. Hopelijk ben jij sterker dan ik en kan jij wel gewoon wachten, haha Wink

Leuk zeg, wordt vast erg mooi!
krampen kunnen natuurlijk wel. Er gebeurd de eerste dagen/weken veel met de baarmoeder. Je zou over een paar dagen nog eens kunnen testen om te kijken of je test donkerder wordt.
Ga geen test meenemen dus kan niet eerder testen, en wil ook graag met mijn man testen en ga met mijn moeder op vakantie, dus word niet eerder dan dan ik thuis ben (als ik natuurlijk niet ongesteld ben geworden).

Meiden ik ga naar bed, slaap lekker!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Happy di 17 mei 2011 - 19:30

He bah wat een spanning Aimee.. Die onzekerheid de hele tijd.. hug

Ik heb weer een vraagje Embarassed Begin je met tellen van je cyclus vanaf de eerste dag van je menstruatie?
Ik heb nog maar 2 menstruaties van mezelf gehad en daarna gelijk aan de pil omdat ik er doodziek van was. Dus geen idee hoe mijn cyclus is... Weet wel dat tussen die 2 keer 3 maanden zat :S
En ik ga begin Juli op vakantie..

Fijne dag meiden! Het is nog steeds koud..

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085

Bericht  Aimee di 17 mei 2011 - 19:38

Happy schreef:He bah wat een spanning Aimee.. Die onzekerheid de hele tijd.. hug

Ik heb weer een vraagje Embarassed Begin je met tellen van je cyclus vanaf de eerste dag van je menstruatie?
Ik heb nog maar 2 menstruaties van mezelf gehad en daarna gelijk aan de pil omdat ik er doodziek van was. Dus geen idee hoe mijn cyclus is... Weet wel dat tussen die 2 keer 3 maanden zat :S

Ja, het is echt heel vervelend... Maar goed, we houden moed! Vandaag nog geen krampen gehad. Vannacht wel vrij veel (oud) bloed verloren, maar nu nog niks. Dus we wachten maar weer eens af Rolling Eyes

Even een antwoord op je vraag: Je begint met tellen vanaf de eerste dag van je menstruatie. Ik had vroeger (voordat ik aan de pil ging) ook heel veel last, kon niet eens normaal meer lopen en was na 10 minuten doorgelekt. Ook was het de ene keer om de 4 maanden en dan weer 2 weken later. Nu heb ik een hele regelmatige cyclus, dus dat zegt niets!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Happy di 17 mei 2011 - 19:40

Oke bedankt voor je antwoord smile

Doe jij een beetje rustig aan smile Het lijkt mij echt slopend die onzekerheid.. Denk om jezelf he.. hug

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085

Bericht  Koffieleut di 17 mei 2011 - 19:43

Aimee, wat schrikken! Het hoeft niet meteen foute boel te zijn, zoals al meer hier zeggen, het kan ook heel goed een innesteling zijn.

Amber, spannend weer! Knap hoor, dat je pas na je vakantie wilt testen! Ik zou dat niet kunnen volgens mij. Ik hoop zo voor je dat je weer zwanger bent, en blijft!

Happy: Je telt idd vanaf de eerste dag dat je ongesteld bent. En dan de dag dat je helderrood bloed verliest. Ik was voordat ik aan de pil ging ook heel onregelmatig ongesteld. Ben toen ook vrij snel aan de pil gegaan, en die 10 jaar geslikt. Ik ben nu sinds januari gestopt en mijn cyclus is heel netjes nu (zie onderschrift), het kan dus heel goed dat het nu heel anders is dan voor de pil.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Koffieleut di 17 mei 2011 - 19:45

Aimee schreef:
Happy schreef:He bah wat een spanning Aimee.. Die onzekerheid de hele tijd.. hug

Ja, het is echt heel vervelend... Maar goed, we houden moed! Vandaag nog geen krampen gehad. Vannacht wel vrij veel (oud) bloed verloren, maar nu nog niks. Dus we wachten maar weer eens af Rolling Eyes

Even een antwoord op je vraag: Je begint met tellen vanaf de eerste dag van je menstruatie. Ik had vroeger (voordat ik aan de pil ging) ook heel veel last, kon niet eens normaal meer lopen en was na 10 minuten doorgelekt. Ook was het de ene keer om de 4 maanden en dan weer 2 weken later. Nu heb ik een hele regelmatige cyclus, dus dat zegt niets!

Jouw reactie stond er nog niet toen ik ging antwoorden......

Gelukkig is het niet erger geworden, en is het oud bloed!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  truestar di 17 mei 2011 - 21:40

@ Amber, spannend zeg... Je geeft niet zomaar over toch? Of had je iets gegeten wat heel vet was of gekruid ofzo en dat je maag er niet tegen kon? Heerlijk ff op vakantie.. Wij gaan deze zomer helaas niet meer, maar ja kan niet alles hebben he, we zijn in maart al 16 dagen naar Curacoa geweest, en wilde eigenlijk in September weer op vakantie gaan maar hebben toch besloten om niet op vakantie te gaan maar een nieuwe auto te kopen.

@ Aimee, mmm wat balen zeg dat (oud) bloedverlies. Maar het hoeft echt niks te zeggen. Toen ik zwanger was van mijn dochtertje, verloor ik veel helderroodbloed, dit was ongeveer een dag of 2, en daarna nog een aantal dagen bij het afvegen wat. Toen ik dat helderrode bloed verloor had ik echt een tampon nodig. Was toen ook bang dat het helemaal mis zou gaan, maar inmiddels is ze al 4. Waarschijnlijk is dat bij mij toen ook een innestelingsbloeding geweest. Had daar trouwens ook krampen bij, alsof ik ongesteld was.

Ik zit zelf inmiddels op dag 19, en nog geen eisprong gevoeld. Volgens mijn eigen berekening moet ik zondag mijn eisprong hebben op dag 23. Ik tempratuur er ook bij. Maandag ging mijn tempratuur opeens naar 35.8 om vervolgens de dagen erna weer naar 36.4 te stijgen. Ik dacht eerst nou die dag met 35.8 zou weleens mijn eisprong kunnen zijn, maar ik heb verder geen klachten gehad, dus ga er vanuit dat het gewoon een dipje in mijn tempr is geweest. Jammer want dan had mijn cyclus wel weer een stukje korter geweest.
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Aimee di 17 mei 2011 - 23:17

Bedankt voor alle lieve en opbeurende woorden! hug Fijn ook om jouw verhaal te lezen truestar. Dat geeft de burger moed Wink
Ik verlies nog steeds wat bloed, nu wel gewoon helderrood, maar steeds maar een paar druppels. Het is niet te vergelijken met een normale menstruatie; dan verlies ik altijd vrij veel bloed en ook altijd wel wat stolsels e.d. Nu is het dus alleen veel oud bloed en tussendoor druppels helderrood bloed. Ook heb ik geen krampen meer, alleen af en toe wat steken.
Ik heb bedacht om vrijdag nog eens een test te doen. Als die dan donkerder is weet ik dat ik iig nog HCG aanmaak, als ie lichter word of hetzelfde is gebleven is dat geen goed teken...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Live Laugh Love wo 18 mei 2011 - 4:48

Spannend hoor Aimee, ik denk aan je! Hoop zo dat het goed is!

Zelf nog niet ongesteld, wel hele dag zo;n buikpijn gehad weer. Ga ervanuit dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden en op naar de volgende ronde..
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 5:06

Live Laugh Love schreef:Spannend hoor Aimee, ik denk aan je! Hoop zo dat het goed is!

Zelf nog niet ongesteld, wel hele dag zo;n buikpijn gehad weer. Ga ervanuit dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden en op naar de volgende ronde..

Dit heb ik ook Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 5:09

He meiden, wat k.u.t. voor jullie allemaal!
Ik gun het jullie allemaal ook zo!

🐷

*edit*
ik had gewoon zin in een varkensicoontje haha, om de boel wat op te fleuren!
knorknor!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: