Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Zo de ondertrouw is geweest! Was wel leuk hoor en stelde idd niet zo veek voor. Daarna zijn we naar de stad gegaan om lekker op het terras te lunchen en toen nog even geshopt! Toen zijn wee auto lekker gaan wassen (had ik zin in haha) en nu gaan we zo lekker eten! Nu nog een maandje en dan trouwen.
Aimee, ja ik ben nu op dag 26 dus we schelen idd niet veek gezien jouw ticker. Spannend hoor!
Muppetje, balen zeg van je hoofdpijn verder alles ok?
parels, succes vanavond! Ik zou het ook zeker opnemen als het mag.
Lll, voor jou ook spannend, jammer dat tie negatief was maar 30 dagen is ook heel gewoon dus misschien te vroeg getest en anders even afwachten.
Aimee, ja ik ben nu op dag 26 dus we schelen idd niet veek gezien jouw ticker. Spannend hoor!
Muppetje, balen zeg van je hoofdpijn verder alles ok?
parels, succes vanavond! Ik zou het ook zeker opnemen als het mag.
Lll, voor jou ook spannend, jammer dat tie negatief was maar 30 dagen is ook heel gewoon dus misschien te vroeg getest en anders even afwachten.
Gast- Gast
Parels, leuk dat je vanavond het hartje gaat horen! Veel plezier! (wij hebben vorige week de echo gefilmd, het echoscherm, leuk om terug te kijken)
Wij hebben het nog niet gehoord, volgende week dinsdag dan krijgen we het te horen (tijdens een normale controle) ik ben echt benieuwd.
Wij hebben het nog niet gehoord, volgende week dinsdag dan krijgen we het te horen (tijdens een normale controle) ik ben echt benieuwd.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Puggle schreef:Zo de ondertrouw is geweest!
Gefeliciteerd, das 1 stap in de goede richting..
Precies 30 dagen is ook nog normaal.. wacht het gewoon af. Mocht ik zondag nog niet ongesteld zijn, doe ik dan nogmaals een test... verder maar afwachten.
Word alleen moe van de buikpijn.. alhoewel het vandaag minder is, maar nog niet ongesteld dus..
Wat een geduld moeten we hebben he meiden
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Ja geduld moeten we zeker hebben als vrouw hopen dat die buikpijn snel over gaat.
Gast- Gast
Live Laugh Love schreef:Vervelend Muppetje!!
Ja ach, doe je eraan hè. Ik vind vooral de reactie vervelend. Een bloedtest wil hij niet doen maar wel vruchtbaarheid onderzoeken. Lekker voor mn ego, al is t vast goed bedoeld.
Fijn dat het leuk was Puggle. De hoofdpijn is inmiddels weg, en verder gaat t ook goed!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo Meiden,
@ Puggle, fijn dat het leuk was. Je dag klinkt ook leuk, en je had er lekker weer bij! Nu nog maar een maandje wachten
@ Parels, wat leuk dat jullie vanavond naar het hartje gaan luisteren. Als het mag zou ik het ook opnemen, leuk om weer terug te luisteren!
@ Muppetje, Fijn dat je je weer wat beter voelt!!
@ LLL, ben benieuwd wat je cyclus gaat doen.
@ koffieleut, hoe is het met jou? Waar in je cyclus zit je nu?
Met mij alles goed, heb mijn eisprong gehad denk ik. Vruchtbaar slijm is weer weg. Dus voor mij wordt het nu weer 2 weken wachten, pff vind het nu al spannend!
@ Puggle, fijn dat het leuk was. Je dag klinkt ook leuk, en je had er lekker weer bij! Nu nog maar een maandje wachten
@ Parels, wat leuk dat jullie vanavond naar het hartje gaan luisteren. Als het mag zou ik het ook opnemen, leuk om weer terug te luisteren!
@ Muppetje, Fijn dat je je weer wat beter voelt!!
@ LLL, ben benieuwd wat je cyclus gaat doen.
@ koffieleut, hoe is het met jou? Waar in je cyclus zit je nu?
Met mij alles goed, heb mijn eisprong gehad denk ik. Vruchtbaar slijm is weer weg. Dus voor mij wordt het nu weer 2 weken wachten, pff vind het nu al spannend!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Parels leuk dat je weer terug bent!! Fijn dat het nu allemaal goed gaat met jou en de kleine!
Puggle goed om te lezen dat je een leuke dag hebt gehad met het in ondertrouw gaan!
Ambertje, knap hoor dat je zo positief kan denken daar heb ik echt respect voor!
En muppetje tja ik blijf zeggen dat ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt maar ik meen het wel hoor!
Puggle goed om te lezen dat je een leuke dag hebt gehad met het in ondertrouw gaan!
Ambertje, knap hoor dat je zo positief kan denken daar heb ik echt respect voor!
En muppetje tja ik blijf zeggen dat ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt maar ik meen het wel hoor!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Haha, ja, studiebol, lastig iets origineels te verzinnen he
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Haha, ja, studiebol, lastig iets origineels te verzinnen he
haha ja sorry! Maar goed ik hoop het wel echt!
studiebol- Ratel
Hoe gaat het eigelijk met jou studiebol? En met de baby, hoe ver ben je nu?
Gast- Gast
studiebol schreef:Muppetje schreef:Haha, ja, studiebol, lastig iets origineels te verzinnen he
Weet ik, en das heel lief.
Ik ga even lekker in bad
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:studiebol schreef:Muppetje schreef:Haha, ja, studiebol, lastig iets origineels te verzinnen he
Weet ik, en das heel lief.
Ik ga even lekker in bad
Oeh lekker, badder ze!
Gast- Gast
studiebol schreef:Parels leuk dat je weer terug bent!! Fijn dat het nu allemaal goed gaat met jou en de kleine!
Dankjewel studiebol!! Ben ook blij dat ik me zo positief voel!! Heb al een aantal goede dagen gehad!
Hoe is het met je zwangerschap?
@ Muppetje, badder ze
Amber-- Ratel
Studiebol ; ik vind dat je aan de ticker moet!
Floor ; bedankt voor je mail!
Mijn bloeddruk was prima, ook alle andere testen.
Het hartje kon ze niet goed vinden, dus kregen we weer een echo (jeej!), de baby was aan het koprollen en lag met zijn billen omhoog en zn benen wijd .. Het hartje hoorden we hartstikke goed, ben het vergeten op te nemen, maar het was wel fantastisch!
Het hartje kon ze niet goed vinden, dus kregen we weer een echo (jeej!), de baby was aan het koprollen en lag met zijn billen omhoog en zn benen wijd .. Het hartje hoorden we hartstikke goed, ben het vergeten op te nemen, maar het was wel fantastisch!
Gast- Gast
Parels schreef:Studiebol ; ik vind dat je aan de ticker moet!
Fijn dat alles goed was!!!
Amber-- Ratel
Parels schreef:Studiebol ; ik vind dat je aan de ticker moet!
Wat fijn zeg!!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Parels schreef:Studiebol ; ik vind dat je aan de ticker moet!
Wat fijn zeg!!
Heel fijn dat alles ok was! En weer even naar je kindje gekeken ook leuk
Gast- Gast
Parels fijn dat alles goed was! Ik ben niet zo van de tickers dus denk niet dat die er komt, maar je weet maar nooit wat voor veranderingen ik onderga door mijn hormonen
Amber, hier gaat het wel oke! Blijf ontzettend beroerd ben echt heel hard aan het duimen dat het gaat afnemen maar zo voelt het nog niet! Vrijdag hebben we onze eerste echo ben heel erg benieuwd!!
Amber, hier gaat het wel oke! Blijf ontzettend beroerd ben echt heel hard aan het duimen dat het gaat afnemen maar zo voelt het nog niet! Vrijdag hebben we onze eerste echo ben heel erg benieuwd!!
studiebol- Ratel
Parels: Wat fijn dat alles goed was! Wat lijkt me dat speciaal zeg, om je kleine zo te zien.
Puggle: Gefeliciteerd! Het klinkt idd als een leuke dag zo!
Amber: Ik zit nu op dag 20. Ik weet bijna zeker dat ik vorige week woensdag of donderdag mijn eisprong heb gehad. Het is nu dus rustig afwachten dus.... Ik lees dat jij je eisprong ook alweer gehad hebt. Wel fijn dat dat gewoon weer normaal op gang komt!
Meiden, fijne dag vandaag!!
Puggle: Gefeliciteerd! Het klinkt idd als een leuke dag zo!
Amber: Ik zit nu op dag 20. Ik weet bijna zeker dat ik vorige week woensdag of donderdag mijn eisprong heb gehad. Het is nu dus rustig afwachten dus.... Ik lees dat jij je eisprong ook alweer gehad hebt. Wel fijn dat dat gewoon weer normaal op gang komt!
Meiden, fijne dag vandaag!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Hoi Meiden,
Nog even wennen om mee te schrijven, ik lees het allemaal wel mee maar ik haal alles en iedereen nog door elkaar..
Ik moet nog 10 dagen tot mijn eisprong, tenzij deze cyclus weer een beetje korter als de vorige is. Daar ga ik niet vanuit maar het zou wel mooi meegenomen zijn.
Zijn er hier meiden die tempraturen of ovulatietesten gebruiken? Ik vraag me af of dat echt veel zin heeft.
We zitten nu natuurlijk pas in de 1e ronde dus daar ben ik nog niet echt mee bezig maar ben wel nieuwschierig.
Nog even wennen om mee te schrijven, ik lees het allemaal wel mee maar ik haal alles en iedereen nog door elkaar..
Ik moet nog 10 dagen tot mijn eisprong, tenzij deze cyclus weer een beetje korter als de vorige is. Daar ga ik niet vanuit maar het zou wel mooi meegenomen zijn.
Zijn er hier meiden die tempraturen of ovulatietesten gebruiken? Ik vraag me af of dat echt veel zin heeft.
We zitten nu natuurlijk pas in de 1e ronde dus daar ben ik nog niet echt mee bezig maar ben wel nieuwschierig.
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Koffieleut, ja we hebben een leuk dagje gehad!
Dag 20 alweer. jij hebt van die mooie nette cyclussen das echt wel fijn!
Truestar, volgens mij zijn er hier weinig die testen gebruiken. Ik gebruik ze ook niet.
Truestar, volgens mij zijn er hier weinig die testen gebruiken. Ik gebruik ze ook niet.
Gast- Gast
Puggle schreef:Koffieleut, ja we hebben een leuk dagje gehad!
Ik ben daar ook zo blij mee! Voordat ik aan de pil ging zat er totaal geen regelmaat in, dus dat verwachtte ik nu ook. Ben ook elke keer nog steeds een beetje verbaasd als ik ongesteld ben geworden, niet omdat ik verwacht zwanger te zijn (wat ik natuurlijk wel elke keer hoop), maar omdat ik weet dat ik hier al ontzettend veel mazzel mee heb.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Hier weer eens een berichtje van mij. Met mij gaat alles goed. Met ons smurfje ook hoop ik. Ik heb dinsdag helderrood bloed verloren, gisteren en vandaag rozige/bruinige/oranje afscheiding. Moet afwachten... Heb geen buikpijn en dat geeft me goede hoop. Lees veel over pseudo menstruatie op internet, en daar lijkt het wel wat op... Ben alleen zo moe! Maar goed, hoort erbij
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Truestar, nee, ik gebruik geen testen. Maar als ik ooit nog ongesteld ben ga ik het daarna wel doen, ik weet nu helemaal niet meer hoe of wat..
Pg, spannend, ik hoop dat alles goed is. Moe ben ik ook ontzettend, ik weet alleen niet waarvan...
Pg, spannend, ik hoop dat alles goed is. Moe ben ik ook ontzettend, ik weet alleen niet waarvan...
Muppetje- Ratel
Moe ben ik ook niet normaal.. en een beetje geïrriteerd.. vast de spanning. Vandaag ineens in tranen opmijn werk en dat heb ik in die 4 jaar nog nooit gehad.. sloeg ook nergens op.
Denk spanning en hormomen... maf he?!
Heb trouwens sinds gister geen buikpijn meer... wel fijn dat dat er niet meer is! Af en toe licht maar geen steken, zeurderig meer..
Denk spanning en hormomen... maf he?!
Heb trouwens sinds gister geen buikpijn meer... wel fijn dat dat er niet meer is! Af en toe licht maar geen steken, zeurderig meer..
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: