Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 7 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Floor zo 8 mei 2011 - 19:23

Poisongirl, ik ben nu 13 weken zwanger en vorige week is de eerste week dat ik geen bloed heb verloren, alle andere weken wel, telkens een beetje, soms een paar dagen achter elkaar, soms telkens 1 dag wel, 1 dag niet, 1 dag wel. Zolang je niet te veel bloed verliest (en geen krampen erbij krijgt) hoeft er niks aan de hand te zijn.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Koffieleut zo 8 mei 2011 - 22:46

Poisongirl, Gefeliciteerd!!! Wat leuk dat je ouders zo reageerden. Wisten ze dat jullie bezig waren?

Muppetje, Ik vind het ook wel erg makkelijk van die dokter hoor, er zijn toch echt vrouwen die pas heel laat positief testen. Ik kan me voorstellen dat je nog niet zo veel zin hebt om naar de huisarts te gaan. Je moet doen waar jij je goed bij voelt!

Aimee en Puggle, spannend hoor die klachten. Ik ben benieuwd, duim voor jullie!

Wat lekker dat iedereen hier al zo snel vakantie heeft, ik moet nog tot half augustus werken......
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Muppetje ma 9 mei 2011 - 4:25

Koffieleut schreef:Poisongirl, Gefeliciteerd!!! Wat leuk dat je ouders zo reageerden. Wisten ze dat jullie bezig waren?

Muppetje, Ik vind het ook wel erg makkelijk van die dokter hoor, er zijn toch echt vrouwen die pas heel laat positief testen. Ik kan me voorstellen dat je nog niet zo veel zin hebt om naar de huisarts te gaan. Je moet doen waar jij je goed bij voelt!

Aimee en Puggle, spannend hoor die klachten. Ik ben benieuwd, duim voor jullie!

Wat lekker dat iedereen hier al zo snel vakantie heeft, ik moet nog tot half augustus werken......
Ja, precies. Natuurlijk weet ik ook wel dat het hoogstwaarschijnlijk niet zo is, maar ik blijf het makkelijk vinden.

Als jij vakantie hebt ben ik alweer heel lang aan de slag, das ook niets hoor.. Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Poisongirl ma 9 mei 2011 - 5:34

Floor schreef:Poisongirl, ik ben nu 13 weken zwanger en vorige week is de eerste week dat ik geen bloed heb verloren, alle andere weken wel, telkens een beetje, soms een paar dagen achter elkaar, soms telkens 1 dag wel, 1 dag niet, 1 dag wel. Zolang je niet te veel bloed verliest (en geen krampen erbij krijgt) hoeft er niks aan de hand te zijn.

Dat geeft me hoop! Vandaag wat lichte kramp gevoeld, maar dat heb ik al op en af sinds mijn eisprong. Wel het idee dat ik iets meer (nog heel weinig) bloed verlies en het heel ietsje helderder van kleur is. Huisarts gebeld om te vertellen dat ik zwanger ben en deze gaf ook aan dat het wel normaal s rond deze tijs en dat je toch niets anders kan dan afwachten,haha.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 7:30

Poisongirl schreef:
Floor schreef:Poisongirl, ik ben nu 13 weken zwanger en vorige week is de eerste week dat ik geen bloed heb verloren, alle andere weken wel, telkens een beetje, soms een paar dagen achter elkaar, soms telkens 1 dag wel, 1 dag niet, 1 dag wel. Zolang je niet te veel bloed verliest (en geen krampen erbij krijgt) hoeft er niks aan de hand te zijn.

Dat geeft me hoop! Vandaag wat lichte kramp gevoeld, maar dat heb ik al op en af sinds mijn eisprong. Wel het idee dat ik iets meer (nog heel weinig) bloed verlies en het heel ietsje helderder van kleur is. Huisarts gebeld om te vertellen dat ik zwanger ben en deze gaf ook aan dat het wel normaal s rond deze tijs en dat je toch niets anders kan dan afwachten,haha.

je hoort het idd wel vaker in het begin. en zoals de dokter al zegt je kan alleen maar afwachten maar goed lekker genieten en het is vast snel weer over smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 7:33

poisongirl, ja ik weet niet of het echt spannend is, haha. ik heb nu nog steeds steken onder in af en toe zijn ze weer effe weg. ik hoop niet dat het mijn ei is want das is mijn cyclus weer wat langer en ik had echt het idee dat ik het vorige week voelde. maar ja je lichaam kan je nogal voor de gek houden helaas. we zullen wel zien smile

hoe gaat het met jou, ben jij alweer even op weg in je cyclus?

hoe is het met de andere meiden?

Gast
Gast

Bericht  truestar ma 9 mei 2011 - 20:31

Hoi Meiden,

Ik wil ook graag komen meeschrijven in dit topic. Wij gaan vanaf deze maand voor een 2e.. Nou ja voor mij de 2e, voor mijn vriend de 1e. Ik heb al een dochtertje van 4. Ik ben al wel een aantal maanden gestopt met de pil omdat ik gek werd van doorbraakbloedingen maar hebben het tot vorige week gewoon veilig gedaan.

Ik heb een cyclus gehad van 38 dagen, de maand erop van 35 dagen, dus ga nu weer uit van ongeveer 35 dagen.
Dat zou zeggen dat ik rond 22 mei mijn eisprong heb en rond 5 juni mijn NOD heb.

Vorige maand dacht ik mijn eisprong op 16 april gevoeld te hebben, kreeg ik vanaf 23 april wat spotting en werd ik echt ongesteld op 30 april. Weet iemand of je die week spotting ook alweer moet meetellen in je nieuwe cyclus eigenlijk? Want dan zou mijn vorige cyclus korter zijn geweest maar ben ik wel ruim 2 weken ongesteld geweest. Ik heb trouwens elke maand eerst last van wat spotting (meestal een dag of 4 a 5) en word pas daarna flink ongesteld.

Liefs Truestar
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Amber- ma 9 mei 2011 - 21:42

truestar schreef:Hoi Meiden,

Ik wil ook graag komen meeschrijven in dit topic. Wij gaan vanaf deze maand voor een 2e.. Nou ja voor mij de 2e, voor mijn vriend de 1e. Ik heb al een dochtertje van 4. Ik ben al wel een aantal maanden gestopt met de pil omdat ik gek werd van doorbraakbloedingen maar hebben het tot vorige week gewoon veilig gedaan.

Ik heb een cyclus gehad van 38 dagen, de maand erop van 35 dagen, dus ga nu weer uit van ongeveer 35 dagen.
Dat zou zeggen dat ik rond 22 mei mijn eisprong heb en rond 5 juni mijn NOD heb.

Vorige maand dacht ik mijn eisprong op 16 april gevoeld te hebben, kreeg ik vanaf 23 april wat spotting en werd ik echt ongesteld op 30 april. Weet iemand of je die week spotting ook alweer moet meetellen in je nieuwe cyclus eigenlijk? Want dan zou mijn vorige cyclus korter zijn geweest maar ben ik wel ruim 2 weken ongesteld geweest. Ik heb trouwens elke maand eerst last van wat spotting (meestal een dag of 4 a 5) en word pas daarna flink ongesteld.

Liefs Truestar

Welkom! Gezellig dat je mee komt schrijven! Kan je niet helpen met je vraag, geen idee vanaf wanneer je dan moet tellen.

@ poisongirl, hoe is het vandaag? Nog bloedverlies.

@ Puggle, en met jou? nog klachten.

Muppet, hoe is het?

Met mij gaat het goed, heb volgens mij mijn eisprong gehad, dus het wordt weer spannend de komende tijd Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 21:49

Welkom truestar! smile

Op je vraag kan ik niet zo goed antwoord geven. Ik ben zelf ook geen ster in de vrouwelijke cyclus Wink
Ik weet niet eens wat spotting betekent Embarassed

Wens je wel een hoop vruchtbaarheid toe!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 21:53

Amber, met mij is alles goed hoor. De steken zijn weer weg. Had gisteravond nog wat last en ook in mijn onderug een soort spierpijn gevoel. Ook ziet mijn buik er opgeblazen uit terwijl ik niet ben aangekomen. Er zit iets te wringen denk ik.

Hopen dat je ei is geweest. Dan heb je gewoon weer een nette cyclus. echt fijn hoor dat tie zo mooi is nij jou!

Gast
Gast

Bericht  truestar ma 9 mei 2011 - 22:06

Puggle schreef:Welkom truestar! smile

Op je vraag kan ik niet zo goed antwoord geven. Ik ben zelf ook geen ster in de vrouwelijke cyclus Wink

Dankje, spotting bedoel ik mee dat ik een paar dagen voor het echt doorzet al wat bruin/rozig verlies heb, te weinig voor een tampon of maandverbandje.. meestal alleen na het plassen bij het afvegen.
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Floor ma 9 mei 2011 - 22:17

truestar schreef:

Dankje, spotting bedoel ik mee dat ik een paar dagen voor het echt doorzet al wat bruin/rozig verlies heb, te weinig voor een tampon of maandverbandje.. meestal alleen na het plassen bij het afvegen.

volgens mij telt dat niet mee. Echt vanaf het moment dat het doorzet (dacht ik tenminste)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 22:33

truestar schreef:

Aah oke. Ja ik denk net als floor dat dat idd niet mee telt.

Gast
Gast

Bericht  Amber- ma 9 mei 2011 - 23:18

Puggle schreef:Amber, met mij is alles goed hoor. De steken zijn weer weg. Had gisteravond nog wat last en ook in mijn onderug een soort spierpijn gevoel. Ook ziet mijn buik er opgeblazen uit terwijl ik niet ben aangekomen. Er zit iets te wringen denk ik.

Hopen dat je ei is geweest. Dan heb je gewoon weer een nette cyclus. echt fijn hoor dat tie zo mooi is nij jou!

Ja besef ook wel als dit inderdaad mijn ei was dat ik geluk mag hebben met zo'n mooie cyclus. Nou nog het geluk zien te vinden om zwanger te blijven.
Ben benieuwd hou jou cyclus loopt deze keer.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 23:24

Hallo lieve dames!

Hier dé oude bekende, nu het hoge woord eruit is, ben ik weer terug.
Alleen met Floor heb ik contact gehad, het is nogal een spannende tijd aan onze kant geweest ..
Eerst dacht ik, ik kom niet terug, maar las wel mee en merkte de laatste tijd dat ik op best veel dingen wilde/kon reageren, al is het alleen maar om iemand een hart onder de riem te steken!

Aan alle nieuwe zwangeren ; gefeliciteerd! Poisongirl, ik heb ontzettend veel bloedverlies gehad, met stolsels en al. Toen ik mijn eerste (extra, zelf aangevraagde) inwendige echo kreeg bij 6 weken en 1 dag, kwam er een ontzettend grote plas bloed mee terug toen ze dat inwendige echo-ding eruit haalde. Al met al meerdere echo's gehad, na 2 weken is het bloeden gestopt, en nu heb ik toch echt nog steeds een babytje in mijn buik maar het is heel spannend geweest!

Muppetje ; bálen zeg van je cyclus! Mede door dit soort dingen, ga ik het je alleen maar meer gunnen, al is het maar duidelijkheid!

Amberr ; via Floor heb ik al wat van me laten horen, maar ik vind het oprecht KUT voor je! Hoop dat het de volgende keer wel goed gaat, 3x is ...

Voor alle proberende mama's in spe ; toi toi toi! (In het theater mag je het lot niet tarten en geen geluk wensen, ik vind ook dat we dit lot niet mogen tarten, dus toitoitoi!)

Ik ga nu even gauw badderen, aankleden, die stomme lange extensions van me helemaal droog fohnen en stylen (ik ben ze zó zat af en toe, maar ze zijn als ze goed zitten zo mooi! in Juli gaan ze eruit btw), dan boodschappen doen en naar Marco Borsato. Het ga jullie goed!

Liefs, ma-topic-opener! X

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 9 mei 2011 - 23:37

Yeah!!! Welkom terug!! En bedankt voor je lieve woorden.

Amber, hier alles hetzelfde, alleen heb ik vandaag, naast de aanhoudende pijn in mijn buik, enorm pijnlijke borsten, misschien komt er eindelijk wat....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 23:52

Dacht je nou echt dat ik jullie voor altijd in de steek zou laten? Cool

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 9 mei 2011 - 23:57

Parels schreef:Dacht je nou echt dat ik jullie voor altijd in de steek zou laten? Cool

Was er wel een beetje bang voor zo onderhand...

Trouwens, ik heb net eens gekeken en als ik 'gewoon' een cyclus overgeslagen heb, schijnt ook nog te kunnen, dan moet ik nu ongeveer vruchtbaar zijn. Voor de zekerheid maar proberen dan, haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 10 mei 2011 - 0:02

Parels schreef:Dacht je nou echt dat ik jullie voor altijd in de steek zou laten? Cool

Je bent er weer!!!! Wat leuk.
Bedankt voor je lieve woorden (via floor). Het is me helaas nog niet gegund maar we blijven positief!
Je bent gewoon al 12 weken, wat is dat snel gegaan. En schrikken om te lezen van je bloedingen in het begin maar gelukkig gata het allemaal goed!!
Vind echt leuk dat je er weer bent!!

@ muppetje, jeetje spannend zeg. Ben benieuwd wat het is. Geen idee hoe dat zit met een cyclus overslaan, maar zou zeggen doe je best maar gewoon Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 0:13

Er zijn zoveel gekke mogelijkheden Muppetje, als je echt alles op gaat zoeken denk ik dat je er horendol van wordt!
Het is zo balen dat je niks anders kan doen dan wachten!

Amberr ; ja alweer 12 weken, gaat erg snel! Heel de wereld weet het nu ook haha ik blijf het alleen nog steeds eng vinden hoor, er is in die 12 weken heel veel gebeurd, zo hebben we bijvoorbeeld al 5 echo's gehad, 3 bij de gynaecoloog en 2 bij de verloskundige! En de 2de echo ooit (na bij 6 weken zoveel bloedverlies te hebben gehad, en een kloppend hartje te hebben gezien) was bij de verloskundige, en die 'zag niks' en zei dingen als 'hier moet ongeveer je baarmoeder zitten' .. ik was er weinig gerust op dat ik echt een miskraam had gehad, zoals zij zei. Ik had weliswaar veel bloedverlies gehad maar geen pijn en geen joekels van stolsels. Heb dan ook ter plekke tegen die vrouw gezegd dat ze het ziekenhuis wel kon bellen, dat ik daar heen ging, dat ik dr niet geloofde.

Uiteindelijk hadden mijn vriend en ik zoiets van, tja, als het echt een miskraam is dan is het 'heel goed gegaan' en gaan we gewoon weer verder. Toen we op dat punt van berusting zaten, gingen we bij de gyn naar binnen en al lopend zei ik tegen die man 'ZO! Kijk jij maar eens even of alles echt weg is.' Toen ging ik liggen en ineens zei die ; MEID! Een fantastische intacte zwangerschap en bijna geen bloedverlies meer. Een kloppend hartje, als dit je eerste echo was had ik je gefeliciteerd! Nou lekker dan, stomme verloskundige! (Die heb ik inmiddels niet meer hoor ..) Het was nogal een emotionele rollercoaster die dag!

Maar goed, de allerlaatste echo was perfect met armpjes en beentjes, dus we mogen niet klagen! En ik ben totaal niet misselijk geweest of wat dan ook .. Moet je wel zeggen, ik word nu dikker, en het lijkt allemaal nog zo vadsig dat ik me niet echt lekker in mn vel voel .. maar als dat het enige is!

En nu moet ik echt opschieten! X

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 2:10

Jeeej welkom terug Very Happy wat fijn dat het allemal goed gaat nu na die onzekerheid die je hebt gehad. Leuk dat je er weer bent!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 2:11

Muppetje, ik heb nog nooit gehoord dat je er een kunt over slaan maar ik zou er nu gewoon werk van maken :P

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 10 mei 2011 - 2:58

Puggle schreef:Muppetje, ik heb nog nooit gehoord dat je er een kunt over slaan maar ik zou er nu gewoon werk van maken :P

he je gaat morgen al in ondertrouw!! leuk Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 3:04

amber22 schreef:
Puggle schreef:Muppetje, ik heb nog nooit gehoord dat je er een kunt over slaan maar ik zou er nu gewoon werk van maken :P

Ja klopt smile al houd dat geloof ik niet veel in maar goed. Heb er wel zin in.

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 10 mei 2011 - 3:13

Puggle schreef:
amber22 schreef:

Ja klopt smile al houd dat geloof ik niet veel in maar goed. Heb er wel zin in.

nee klopt, stelt aan de ene kant niets voor maar was toch ook wel weer heel leuk Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: