Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 25 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Floor zo 29 mei 2011 - 5:42

Caresses schreef:Gister dag 9, nu dus dag 10.
Nee ik denk niet dat ik nu al mijn eisprong heb. Maar vind het apart dat de ovulatietest een lichter streepje aangeeft dan gister. Ik dacht dat per dag juist steeds wat donderder zou worden smile.

Ik had normaal gesproken mijn eisprong ongeveer op dag 14. Bij deze zwangerschap had ik echter mijn eisprong al op dag 8. Dus op zich kan het wel dat je een vroege eisprong hebt. (ik heb geen ovulatietesten gebruikt, dus van streepjes weet ik niks af)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 6:52

Caresses schreef:Ik heb even terug gelezen vanaf pagina 37:

@ Laurientje85 Cry Wat rot dat je een mk hebt gehad. Ik hoop voor je dat het snel weer raak is (en het dan wel goed gaat).

@ Aimee Gefeliciteerd. Misschien heb je het ergens anders in het topic al gezet maar ik heb het iig niet gelezen, maar ben wel benieuwd hoeveel rondes jullie bezig zijn geweest? Lief dat je schoonmoeder zo voorzichtig met je is smile.

@ Happy Was het leuk bij de toppers? Vind je dat trouwens echt leuke muziek of ga je met name heen voor de sfeer?

@ Lejow Hahaha die smileys, lekker aan de gang dus Wink.

@ Parels , al ben je nu al een aantal weken zwanger, toch nog even een felicitatie smile. En ook aan jou de vraag, na hoeveel rondes was het raak?

@ Truestar Spannend! Is moeilijk he, om maar niet te hopen.

@ Amber Jammer, ook weer een maandje door voor jou. Voel jij je eisprong trouwens?

@ Puggle Wat vervelend en frustrerend zeg dat je niet gewoon ongesteld wordt! weet je ook hoe dat zou kunnen komen?

@ Amber (en anderen die er geïntereseerd in zijn):
wij gaan voor ons eerste kindje. We zijn officieel bezig sinds januari (alleen in november soms wel/soms niet met condoom gedaan en in december helemaal zonder). Aangezien het helaas nog niet is gelukt ben ik deze maand (vandaag) net begonnen met ovulatietesten. Ik hoop dat dat gaat werken. (over het algemeen denk ik mijn eisprong wel te voelen, en gingen we dan ook meteen vrijen, maar ja, misschien steeds te laat?)
Verder sinds een weekje aan het tempen maar m'n temperatuur is elke dag anders dus daar heb ik ook niet zoveel aan.
Mijn grootste angst is dan ook om niet zwanger te kunnen worden, maar dat hebben vast heel veel mensen waarbij het niet meteen lukt.

Welkom! Inderdaad goed terug gelezen haha, beter dan ik het dikwijls doe!
Wij waren nog niet eens serieus met de échte eerste ronde bezig, zo half/half zeg maar, maar dankzij de carnaval en ons dronken onbezonnen gedrag zijn we toch gelijk zwanger geworden! De wens was bij beiden absoluut aanwezig, maar als het eenmaal gebeurd en zover is, dan schrik je toch wel denk ik, het is gewoonweg (helaas) niet te plannen ..

Amberr gefeliciteerd met je verjaardag he!

Puggle ; nog geslaagd in de Ikea?

Mijn vriend moest vandaag weer voetballen, dus daar ben ik mee naartoe geweest. Wel leuk, iedereen is bezorgd om me Very Happy
Gisteren hebben we ook een rompertje gekregen met daarop het logo vd voetbalclub, hadden ze speciaal laten drukken, dus dat is heel leuk!

Verder zijn wij gisteren naar de Makro geweest, we geven vrijdagavond een feestje voor ons beider verjaardagen (al was ik half maart al jarig haha), dus hebben flink wat ingeslagen! De kassabediende was ook nog vergeten 6 'kratjes' rosebier aan te slagen kwamen we later achter, ik vond de schade al zo meevallen haha! Ik ben gek op de Makro, ik houd nu eenmaal van alles in grootverpakking, zoals mijn shampoos enzo haha gek ben ik ook Very Happy het stonk er alleen wel, en ik ruik tegenwoordig alles heel goed. In MIJN vak, het snoepjesvak, stonk het een partij naar vis joh! En het wasmiddelenpad was helemaal ruk, al die verschillende geuren door elkaar!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 8:09

Wat leuk dat ze dat rompertje voir jullie hebben gemaakt smile

Het was leuk in de ikea, leuke dingen gekocht en gezellig wat gedronken. Het was echt druk en overal kindjes, baby"s en zwangeren :shock: haha.

Amber, gefeliciteerd! cheers :joker:

Gast
Gast

Bericht  Alyssa zo 29 mei 2011 - 8:15

Hallo dames!

Als jullie het goed vinden, kom ik hier ook graag meekletsen.
Wij gaan er volgende ronde voor. Dus ik wacht nu netjes op mijn menstruaties en vanaf dan gaan we er echt voor, spannend! Very Happy

Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:27

Alyssa schreef:Hallo dames!

Als jullie het goed vinden, kom ik hier ook graag meekletsen.
Wij gaan er volgende ronde voor. Dus ik wacht nu netjes op mijn menstruaties en vanaf dan gaan we er echt voor, spannend! Very Happy

Welkom Very Happy

Leuk dat jullie ook voor een kindje gaan!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 19:01

Goeiemorgen allemaal!

Amber: heb je een leuke verjaardag gehad gister?

Parels: kijk dat is leuk boodschappen doen haha. Leuk zo’n kado van de voetbalclub.

Alyssa: welkom hier! Leuk dat jullie ook voor een kindje gaan!

Zometeen komt er iemand onze trap bekleden. Ben benieuwd hoe het wordt. We zitten hier nu al 2 maanden en nog steeds een kale lelijke trap, dus ik kan niet wachten haha

Gast
Gast

Bericht  Koffieleut zo 29 mei 2011 - 19:44

Amber: Welkom terug! En nog van harte gefeliciteerd! Heb je een mooie dag gehad gisteren?? Zo te lezen was je vakantie heerlijk! Jammer dat je ongesteld bent geworden.

Alyssa: Welkom!

Parels: Wat leuk dat ze een ropertje voor jullie hadden laten maken! Ik ben eigenlijk nog nooit in de Makro geweest... Daar moet je een speciale pas voor hebben toch?

Caresses: Had ik nou al welkom tegen je gezegd??!?! Volgens mij niet! Dus bij deze: Welkom!

Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 23:28

Alyssa ; welkom!
Jetje ; dat zorgt voor een heleboel zooi (ook pas laten doen) maar is wel heel fijn! Welke kleur, wat voor iets hebben jullie uitgekozen?
Koffieleut ; je hebt er een aparte pas voor nodig, maar als je iemand kent met zo'n pas en die schrijft een briefje dat jij een keer onder zijn naam mag, dan kan je zo naar binnen. En tegenwoordig zijn er zelfscanners dus kan je zo naar binnen.

Ik had vannacht weer (oud) bloedverlies, voor het hele aparte verhaal kan je even in 'uitgerekend in ..' lezen!
Gaat nu wel weer goed hoor, nu met afvegen nog, kan het wel relativeren maar het blijft ruk ..

Gast
Gast

Bericht  Amber- ma 30 mei 2011 - 4:34

Hallo Meiden,

Ik heb een leuke verjaardag gehad!! Vandaag was ik nog lekker vrij, van de zon genoten en morgen weer aan het werk. Gelukkig maar 3 dagen deze week.

@ Alyssa, welkom!! leuk dat je mee gaat schrijven.

@ parels, wat een verhaal over de voetbal haha! Kan me voorstellen dat daar emoties bij vrij komen. Wat leuk dat rompertje!!
Wat vervelend dat je weer oud bloedverlies had, hopelijk stopt het snel. Is vast gewoon een bloedvaatje of iets dergelijks.

@ Jetje, en is de trap mooi geworden?

@ puggle, hoe is het bij jou? heb je al wat duidelijkheid?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 6:50

Amber, fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad en je had vandaag ook lekker weer om vrij te zijn!
Nee helaas nog niet ongesteld. 45 vandaag, maar moet eerlijk zeggen dat ik er niet teveel mee bezig ben, ik zie het wel. Ik moet volgende week donderdag op controle bij de internist dus ga het eens aankaarten.

Jetje, en is je trap mooi geworden?

Parels, wat vervelend dat je wat bloedverlies hebt! Is vast niks ernstigs hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 7:13

Ik merkte aan mezelf vandaag dat ik er toch mee in mijn hoofd bleef zitten en heb de verloskundige gebeld, toen kreeg ik dezelfde vrouw die mijn zwangerschap toen niet opmerkte, maar ja .. ze wil me morgenmiddag toch even zien, eigenlijk gelijk al, maar ik kon echt niet weg op mijn werk. Ben wel blij dat ik even heb gebeld, dan luistert ze morgen even naar het hartje! Stelt me toch weer gerust ..

Gast
Gast

Bericht  _Blush_ ma 30 mei 2011 - 7:43

Ok, ik vind het enorm spannend om het te zeggen (is de eerste keer dat ik het 'luidop' vermeld), maar wij willen ook voor een kindje gaan. Ik ben nu net aan de laatste pil-strip begonnen en neem ik mijn laatste pil binnen 3 weken, net op de dag van mijn 27e verjaardag :-)

Ik wilde in augustus stoppen, maar eigenlijk maken die 2 maanden extra niets uit.

Ik word er best zenuwachtig van... Dan ga ik twijfelen: is het niet te snel? We zijn 9 jaar samen, maar wonen pas samen van maart. We hebben allebei een vaste job, redelijk loon, hebben een degelijk spaarpotje... Dus eigenlijk houdt niks ons nog tegen :-) . Toch vind ik het enorm spannend om echt die stap te zetten !!
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 7:47

Wat leuk Blush, gefeliciteerd!
En het blijft spannend, ook als je al wel zwanger bent Wink
Het is voornamelijk de angst voor het onbekende denk ik ..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 7:50

Amber: lekker he zo’n kort weekje. En wat een weertje was het vandaag he.

Parels: ik heb ook bloedverlies gehad tijdens mijn zwangerschap. Fijn dat je morgen even terecht kan. Hopelijk stelt het je gerust!

Puggle: he balen dat je weer zo lang op je ongesteldheid moet wachten.

Blush: oh wat leuk dat je ook gaat stoppen met de pil. Gewoon lekker van gaan genieten. Die vragen had ik de eerste keer (en deze keer eigenlijk ook)

Oh wat baalde ik vandaag: belt die kerel af die de trap zou komen doen. Dus nou is het nog een lelijke kale trap als we J.espers verjaardag vieren zaterdag. Hij komt nu 9 juni... Ben wel lekker opgeschoten met zijn traktatie dus dat is wel fijn.

Nu ga ik strijken en tv kijken. Fijne avond meiden!

Gast
Gast

Bericht  Alyssa ma 30 mei 2011 - 7:54

Amber, fijn dat je verjaardag zo leuk was! Heb je nog wat leuks gekregen?

Parels, toch wel fijn dat je morgen even langs kan komen. kan me voorstellen dat het toch een geruststelling is als je het hartje weer hoort!

_Blush_, wat leuk! Ik ga je even een PM sturen!

Jetje, wat balen dat die kerel afgebeld heeft Sad
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  _Blush_ ma 30 mei 2011 - 7:55

Ja dat denk ik ook, angst voor het onbekende. We zouden het nog kunnen uitstellen, maar wie weet duurt het wel een jaar voor ik zwanger ben, dan zou het jammer zijn als we nu nog wachten...

Alleen maak ik me beetje 'zorgen' over het werk... Ik moet nu de keuze maken of ik 32 of 35u wil werken... Aan de ene kant denk ik "32u zou goed zijn als er een kindje komt". Maar het duurt misschien nog wel even voor ik effectief zwanger ben, en dan duurt het nog 9 maanden voor het kindje er is, dus loon voor 35u zou nu nog wel welkom zijn om wat extra te kunnen sparen. Maar als ik nu kies voor 35u, weet ik niet of ik zomaar minder kan gaan werken als er binnenkort wel een kindje op komst is...
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Alyssa ma 30 mei 2011 - 7:57

Blush, moeilijk! Ik zou denk ik toch voor 35 uur kiezen, denk dat er altijd wel een mouw aan te passen is eenmaal er een kindje is. Dat ze dan ook wel begrijpen dat je minder dan 35 uur wil gaan werken. Want als er éénmaal een kindje is, ga je dan nog 32 uur werken? Of wil je dan nog minder gaan werken? Ikzelf zou, zolang ze nog niet schoolgaand zijn, liever 24 uur oid werken, en pas als ze naar school gaan weer wat meer.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  _Blush_ ma 30 mei 2011 - 8:01

Goh, 24u is op mijn werk geen optie denk ik... Ik zou er ook echt niet weg willen eigenlijk, want ik doe mijn werk enorm graag. Het liefst zou ik 30u werken als er een kindje is, om het financieel ook wat haalbaar te houden...
Op zich lijkt me dat nog wel goed te combineren met het werk van mijn vriend. Hij staat met shiften, dus de ene week is hij in de voormiddag thuis, de andere week in de namiddag (vanaf half 2 al).
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Alyssa ma 30 mei 2011 - 8:14

Ja, ik weet het ook nog niet goed hoor, ik roep nu ook maar wat. Wij hebben nog niet echt nagedacht over hoe ik zou gaan werken. Mijn vriend werkt altijd overdag ook. Maar dat zie ik tegen dan wel weer, hoe we dat regelen smile
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Caresses ma 30 mei 2011 - 8:29

@ Parels Wat lief van zijn voetbalclub smile En vervelend van het bloedverlies, fijn dat je morgen meteen kan komen.

@ Puggle Ja kinderen en zwangere vrouwen zijn veel te vinden in de ikea, maar nu je er zelf ook voor gaat vast nog veel meer (ik zie tenminste overal zwangere mensen)!

@ Alysa Welkom, leuk dat je erbij komt.

@ Koffieleut Nee had je nog niet gedaan (welkom zeggen), maar dank je smile

_Blush_ Welkom, niet gek hoor dat je zo kan twijfelen erover. Het is natuurlijk wel een stap die je leven enorm zal veranderen.
Lastige keuze, kan je niet overleggen door te zeggen dat je eerst 35 uur wil proberen om te kijken of dat niet teveel wordt en zowel dat je dan terug mag naar 32 uur (dan hoef je ook niet te vertellen dat jullie voor een kleine gaan).

Jetje, wat irritant dat die trappenman niet kan komen, liefst wil je dat zo snel mogelijk klaar hebben natuurlijk. Wat voor traktatie heb je gemaakt?

Wat leuk dat hier lekker veel gekletst wordt smile

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 8:35

Jetje ; balen zeg, dat die man heeft afgebeld! Hier heeft mijn vriends opa de trap gelegd, en we zijn samen vloerbedekking gaan halen toendertijd .. opa is alleen wel van 8 uur tot half 8 bezig geweest, dat was echt te gek! Maar wel heel lief!

Blush ; als je 35 uur gaat werken, hoe zien je dagen er dan uit? Want 32 uur is neem ik aan 4 dagen van 8 uur, draai je dan 1 dag van 3 uur erbij? Dan zou ik (maar dat is persoonlijk he!) voor 4 dagen gaan, een 4-daagse werkweek is heerlijk, en die 12 uur extra in de maand zorgen toch niet voor 100en extra in de maand? Ik snap jouw beredenering ook wel hoor!

Gast
Gast

Bericht  Alyssa ma 30 mei 2011 - 8:39

Hm ja, zo had ik het nog niet bekeken, de urenindeling. Ik weet niet waar je werkt, of hoe je werkt (weekenden etc). Maar als het 35 uur zijn verspreid over 5 dagen, of 32 uur verspreid over 4 dagen, dan zou ik wel voor de 32u in 4 dagen gaan. Dat is toch wel weer een stuk relaxter.

Carresses, jij kwam over van een ander topic? Of was jij dat niet? Ik vind het ook wel fijn dat er hier zo gekletst wordt.

Misschien kunnen we een lijstje maken?

Waar hebben jullie overigens foliumzuur gehaald? Ik ben daar nog niet mee begonnen, maar moet het wel dringend gaan doen natuurlijk.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 8:43

Er was in het begin idd een lijstje, maar dat hebben we er niet meer ingekregen haha
Ik ben zelf ook niet zo heel handig met schema's e.d., wie weet is er iemand die het kan maken?
Dan geef ik mijn gegevens wel door.

Alyssa, ik had Evasin foliumzuur, is 1 van de goedkoopste, te koop bij alle drogisterijen, en het werkt qua dagentelling hetzelfde als de pil, ook alle dagen staan erop enzo! Wel goed hoor dat je ermee begint! Ik had bij mezelf het idee dat het wel heeft 'geholpen' ..

Gast
Gast

Bericht  Alyssa ma 30 mei 2011 - 8:46

Parels, ga ik morgen even naar de kruidvat om dat te halen. Evasin, ik ga het onthouden.
En ik zal eens kijken of het mij lukt om zo'n lijstje te maken. Dan kan ik 'm misschien in de beginpost laten zetten? Vind het zelf ook wel een fijn overzichtje dan.

Edit: wat moet er overigens in het lijstje staan? Forumnaam, leeftijd?, sinds/vanaf wanneer voor een kindje, bijzonderheden ofzo?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  _Blush_ ma 30 mei 2011 - 9:01

32u over 4 dagen zou kunnen, maar dan zijn het 4 enorm lange dagen (van 9 tot 18u, met een uur lunchpauze). Zoals ik het zie, zou ik graag 1 dag (max. 2) tot 18u werken, en dan de overige dagen vroeger stoppen. Ik ga het gewoon afwachten en eens bevragen of het aantal uren bespreekbaar is als de situatie ooit zou veranderen smile

Dat is allemaal toekomstmuziek, laten we eerst nog maar 3 weken de pil slikken en dan zien hoe het loopt smile

Foliumzuur, heb ik zelfs nog niet eens over nagedacht ...
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: