Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Live Laugh Love schreef:Moe ben ik ook niet normaal.. en een beetje geïrriteerd.. vast de spanning. Vandaag ineens in tranen opmijn werk en dat heb ik in die 4 jaar nog nooit gehad.. sloeg ook nergens op.
Denk spanning en hormomen... maf he?!
Heb trouwens sinds gister geen buikpijn meer... wel fijn dat dat er niet meer is! Af en toe licht maar geen steken, zeurderig meer..
Hmm dat is apart. Zullen idd de hornonen wel zijn of toch wat anders hoeveel dagen zit je nu ook alweer?
Gast- Gast
Ik kan alleen maar hopen dat het wat anders is, maar de test van dinsdag zei wat anders hahahah.
Dag 31 nu..
Afgelopen cyclussen: 27-44-36-34-32, dus kan nog alle kanten op
Dag 31 nu..
Afgelopen cyclussen: 27-44-36-34-32, dus kan nog alle kanten op
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Hallo allemaal!
Truestar: Ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt, maar heb ze anderhalve week geleden wel besteld omdat ik opeens niet meer wist wanneer mijn eisprong was, terwijl ik het voorheen altijd duidelijk kon voelen. Dus ik dacht: ik bestel er gewoon twee, zodat ik 1 cyclus kan kijken wanneer nou mijn eisprong is. Ik ben nogal een controlfreak en vond het heel frustrerend geen inzicht te hebben in mijn eigen lichaam...
LLL: Spannend he, dat wachten en al die klachtjes! Ik hoop voor je dat je snel positief test
Puggle: hoe gaat het met jou?
Poisongirl: Schrikken van het bloedverlies! Ik hoor het van veel zwangeren om mij heen dat ze wat bloed hebben verloren. Zolang je geen krampen hebt schijnt het geen kwaad te kunnen... Wanneer heb je je eerste echo?
Ik heb nog steeds steken/ krampjes in mijn baarmoeder en steken in (nu) beide borsten. En vanmorgen stond ik ineens te kokhalzen toen ik mijn tanden aan het poetsen was... Ik durf niks te hopen of te verwachten, maar op een of andere manier voel ik me gewoon zwanger. Dit klinkt heel stom, en ik roep nou waarschijnlijk van alles over mezelf af, maar het is een soort onderbuik gevoel ofzo. Vorige ronde wist ik vrij zeker dat het niet zo was (ook al hoopte ik het natuurlijk wel). Nouja, ik kan alleen maar afwachten!
Truestar: Ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt, maar heb ze anderhalve week geleden wel besteld omdat ik opeens niet meer wist wanneer mijn eisprong was, terwijl ik het voorheen altijd duidelijk kon voelen. Dus ik dacht: ik bestel er gewoon twee, zodat ik 1 cyclus kan kijken wanneer nou mijn eisprong is. Ik ben nogal een controlfreak en vond het heel frustrerend geen inzicht te hebben in mijn eigen lichaam...
LLL: Spannend he, dat wachten en al die klachtjes! Ik hoop voor je dat je snel positief test
Puggle: hoe gaat het met jou?
Poisongirl: Schrikken van het bloedverlies! Ik hoor het van veel zwangeren om mij heen dat ze wat bloed hebben verloren. Zolang je geen krampen hebt schijnt het geen kwaad te kunnen... Wanneer heb je je eerste echo?
Ik heb nog steeds steken/ krampjes in mijn baarmoeder en steken in (nu) beide borsten. En vanmorgen stond ik ineens te kokhalzen toen ik mijn tanden aan het poetsen was... Ik durf niks te hopen of te verwachten, maar op een of andere manier voel ik me gewoon zwanger. Dit klinkt heel stom, en ik roep nou waarschijnlijk van alles over mezelf af, maar het is een soort onderbuik gevoel ofzo. Vorige ronde wist ik vrij zeker dat het niet zo was (ook al hoopte ik het natuurlijk wel). Nouja, ik kan alleen maar afwachten!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
@ Aimee, ik ben blij dat jij dit typt.. ik dacht dat ik gek was, maar ik voel het ook
Heb ook staan kokhalsen bij tandenpoetsen en ook toen ik een banaan at. Stom he!
Maar misschien maak ik mezelf gek. Heb ook overal puisten, geen idee waar dat van komt!!
Heb ook staan kokhalsen bij tandenpoetsen en ook toen ik een banaan at. Stom he!
Maar misschien maak ik mezelf gek. Heb ook overal puisten, geen idee waar dat van komt!!
Live Laugh Love schreef:@ Aimee, ik ben blij dat jij dit typt.. ik dacht dat ik gek was, maar ik voel het ook
Haha het voelt ook wel heel raar om uit te spreken! Aan de andere kant denk ik ook wat jij zegt: misschien maak ik mezelf wel gek... Daarom wil ik er ook niet vanuit gaan. Maar het voelt zo zeker ergens ofzo. Nouja vaag verhaal, haha!!!
Ik ben gewoon nogal een muts met dat soort 'gevoelsdingen'
Aimee- Ratel
Hi Girls
Ik temperatuur wel fanatiek! Dus voor degene die het vroeg.. Mocht je vragen hebben ik ben beschikbaar
@ poisongirl ik duim voor je.
En muppet toch? Hoe is jou cyclus verloop nu vanaf het begin? dus hoeveel dagen?
Ik temperatuur wel fanatiek! Dus voor degene die het vroeg.. Mocht je vragen hebben ik ben beschikbaar
En muppet toch? Hoe is jou cyclus verloop nu vanaf het begin? dus hoeveel dagen?
Gast- Gast
En de hele tijd het gevoel ongesteld te moeten worden, dat gevoel in je buik zegmaar.. om gek van te worden. Loop al dagen met iets in, omdat ik denk.. het komt..Aimee schreef:Live Laugh Love schreef:@ Aimee, ik ben blij dat jij dit typt.. ik dacht dat ik gek was, maar ik voel het ook
Haha het voelt ook wel heel raar om uit te spreken! Aan de andere kant denk ik ook wat jij zegt: misschien maak ik mezelf wel gek... Daarom wil ik er ook niet vanuit gaan. Maar het voelt zo zeker ergens ofzo. Nouja vaag verhaal, haha!!!
Ik ben gewoon nogal een muts met dat soort 'gevoelsdingen'
En als het komt.. laat het dan maar nu komen!
Kleine_uk schreef:Hi Girls
Ja tempraturen doe ik nu sinds een paar dagen, ben wel pas begonnen nadat mijn menstruatie afgelopen was. Ik verwacht pas ergens volgende week m'n eisprong te hebben, aangezien mn afgelopen cyclus 35 dagen was en die keer ervoor 38 dagen, ik weet alleen niet zo goed wanneer ik moet beginnen met tellen, want ik heb voor mijn menstruatie altijd een paar dagen last van spotting ( beetje bruinige afscheiding) te weinig voor een tampon of maandverbandje maar weer net een beetje teveel om niks in te doen. Meestal begint dit zo'n dag of 5 voor mn menstruatie en heb ik soms een hele dag niks en dan weer een middagje wat bloedverlies. Ik weet niet of ik dit bij mijn nieuwe cyclus moet tellen. Ik tel nu pas vanaf de dag dat het echt doorbreekt en ik niet zonder tampon kan. tempratuur dag 10 = 36.4 dag 11=36.4 dag 12=36.6 en dag 13=36.5.
Ik heb begrepen dat je tempratuur minimaal 0.3 graden moet stijgen na je eisprong. En blijft dit hoog tot de dag voor of op je menstruatie? ( dat zou willen zeggen dat als mijn tempratuur al daalt bij die spotting ik dit als begin van mijn nieuwe cyclus moet tellen? want dan heb ik een menstruatie duur van ruim 12 dagen dat lijkt me erg lang namelijk)
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Truestar: Volgens mij begint je menstruatie pas bij het verliezen van helderrood bloed, dus dat is dan de eerste dag van je nieuwe cyclus. Ik heb even gegoogled en de antwoorden die ik daar vind is vanaf de dag dat het echt doorbreekt. Dus vanaf wanneer je tampons of maandverband moet gebruiken.
LLL: Die onzekerheid lijkt me erg slopend... Nog steeds niet ongesteld en nog geen positieve test. Hadden we maar gewoon een klein luikje in onze buik, dat we even konden kijken
LLL: Die onzekerheid lijkt me erg slopend... Nog steeds niet ongesteld en nog geen positieve test. Hadden we maar gewoon een klein luikje in onze buik, dat we even konden kijken
Aimee- Ratel
Kleine uk, tot nu toe 42 - 42 - 39 en nu uhhhhm, 70 inmiddels, zoiets
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo Meiden,
Ben der ook weer! Ben erg moe..
Hele dag gewerkt en na het werk uit eten geweest met collega´s omdat 2 collega´s met zwangerschapsverlof gaan. Was erg gezellig maar ook wel moeilijk, dacht verdorie had ook zwanger moeten zijn!!
Even kort:
Aimee en LLL spannend hoor! Ben benieuwd.
PG, fijn dat het bloeden weer een stuk minder is.
Muppetje, hoop elke dag goed nieuws te lezen in welke vorm dan ook, of zwanger of ongesteld zodat je in ieder geval meer duidelijkheid hebt maar helaas je weet nog niet meer.
Ben der ook weer! Ben erg moe..
Hele dag gewerkt en na het werk uit eten geweest met collega´s omdat 2 collega´s met zwangerschapsverlof gaan. Was erg gezellig maar ook wel moeilijk, dacht verdorie had ook zwanger moeten zijn!!
Even kort:
Aimee en LLL spannend hoor! Ben benieuwd.
PG, fijn dat het bloeden weer een stuk minder is.
Muppetje, hoop elke dag goed nieuws te lezen in welke vorm dan ook, of zwanger of ongesteld zodat je in ieder geval meer duidelijkheid hebt maar helaas je weet nog niet meer.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
<Muppetje schreef:Kleine uk, tot nu toe 42 - 42 - 39 en nu uhhhhm, 70 inmiddels, zoiets
Oke.. Raar dat het zo laat pas langer wordt. ik zou het wel in de gaten houden.
Mijn cyclus begon met 47-75-105 bleek PCO te hebben
Gast- Gast
Aimee en lll, spannend hoor. Ben erg benieuwd! Al kan je lijf je ook goed voor de gek houden, maar misschien zijn jullie wel zwanger
Ik heb ook echt last van pukkels in mijn gezicht, en nig steeds af en toe steken en een drukkend gevoel in mijn buik! Dus ja we zullen maar zien.
Muppetje, helaas nog steeds geen duidelijkheid. Ach we gaan gewoon voor de overgeslagen ongi he
Amber, logisch dat het even moeilijk voor je was vanmiddag! Das echt niet zo gek hoor, vind dat je het goed doet!
Ik heb ook echt last van pukkels in mijn gezicht, en nig steeds af en toe steken en een drukkend gevoel in mijn buik! Dus ja we zullen maar zien.
Muppetje, helaas nog steeds geen duidelijkheid. Ach we gaan gewoon voor de overgeslagen ongi he
Amber, logisch dat het even moeilijk voor je was vanmiddag! Das echt niet zo gek hoor, vind dat je het goed doet!
Gast- Gast
Kleine_uk schreef:<Muppetje schreef:Kleine uk, tot nu toe 42 - 42 - 39 en nu uhhhhm, 70 inmiddels, zoiets
Oke.. Raar dat het zo laat pas langer wordt. ik zou het wel in de gaten houden.
Mijn cyclus begon met 47-75-105 bleek PCO te hebben
Fijne verhalen en vooruitzichten kom jij mee zeg
Ik vind het ook heel raar. Ik had weliswaar een lange cyclus, maar écht onregelmatig was t niet, en hij leek zelfs korter te worden. Voor ik aan de pil ging was t echt standaard 28 dagen.
Stiekem hoop ik nog steeds dat ik zwanger ben, maar dat kan natuurlijk helemaal niet. Na mijn vakantie maar naar de dokter. We zijn nu al 7 maanden verder, maar zo schiet t natuurlijk niet op.
Muppetje- Ratel
@ muppetje; je kunt beter van het ergste uitgaan
In mijn lange cyclussen voelde ik mijzelf ook vaak zwanger. Maar ik geloof daar niet in. Puur omdat ik het zelf heb gevoeld en nooit zwanger ben geweest op die momenten.
Zelf werd ik na 3 maanden al doorverwezen gelukkig
In mijn lange cyclussen voelde ik mijzelf ook vaak zwanger. Maar ik geloof daar niet in. Puur omdat ik het zelf heb gevoeld en nooit zwanger ben geweest op die momenten.
Gast- Gast
Kleine_uk schreef:@ muppetje; je kunt beter van het ergste uitgaan
Daar heb je gelijk in. Enne, ik voel me helemaal niet zwanger hoor, ik hoop alleen maar dat ik zwanger ben
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Kleine_uk schreef:@ muppetje; je kunt beter van het ergste uitgaan
Daar heb je gelijk in. Enne, ik voel me helemaal niet zwanger hoor, ik hoop alleen maar dat ik zwanger ben
Haha nee zo bedoel ik het niet hoor. Door die lange cyclussen kreeg ik steeds kwaaltjes, zere buik, hoofdpijn, misselijk, opgeblazen etc etc. Irritant. Als je nu zwanger zou zijn oke
Gast- Gast
Hallo Meiden,
Hoe is het hier? Met mij goed. Was vandaag al lekker vrij!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Hallo Meiden,
Oeh, lekker zeg. Ik zit nu in de trein naar huis
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Hallo Meiden,
Nu ook lekker weekend dus!! En nog maar 1 weekje
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Hallo Meiden,
Ja, woehoe, begint op te schieten he
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Hallo Meiden,
Ja, woehoe, begint op te schieten he
Ja inderdaad. Ik hoef zelfs nog maar 3 dagen te werken. De laatste weken zijn erg snel gegaan!!
Amber-- Ratel
Ik vier, bah, stom
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ik vier, bah, stom
haha Ach die ene dag kom je dan ook nog wel door!!
Amber-- Ratel
Nou. Uh, vooruit.
Muppetje- Ratel
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: