Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 6 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 10:31

amber22 schreef:
Puggle schreef:
amber22 schreef:
Puggle schreef:voor mij is het 10 min met de auto en ik ben in zeeland, dan moet ik nog wel wat verder voor het strand maar toch Very Happy

Wij gaan morgenavond even langs mijn moeder en overdag zijn we nog aan het denken.

Ik ben jaloers! Wil ook snel naar het strand kunnen..

Haha, maar jij hebt misschien weer andere leuke dingen in de buurt?

Ehm.. denk denk... nee valt wel mee eigenlijk haha.

Oh das jammer. Waar woonde je ook alwer dan?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Amber- za 7 mei 2011 - 10:33

Puggle schreef:
amber22 schreef:
Puggle schreef:
amber22 schreef:
Puggle schreef:voor mij is het 10 min met de auto en ik ben in zeeland, dan moet ik nog wel wat verder voor het strand maar toch Very Happy

Wij gaan morgenavond even langs mijn moeder en overdag zijn we nog aan het denken.

Ik ben jaloers! Wil ook snel naar het strand kunnen..

Haha, maar jij hebt misschien weer andere leuke dingen in de buurt?

Ehm.. denk denk... nee valt wel mee eigenlijk haha.

Oh das jammer. Waar woonde je ook alwer dan?

In het oosten, Twente!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 11:06

Oke, ja daar ben ik helaas ook niet zo thuis haha.

Gast
Gast

Bericht  Amber- za 7 mei 2011 - 11:11

Puggle schreef:Oke, ja daar ben ik helaas ook niet zo thuis haha.

haha!

Maar ik ga lekker slapen. Welterusten!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Live Laugh Love za 7 mei 2011 - 22:03

Goeiemorgen allemaal!
Moederdag.. pff zo maar alle twee de moeders langs en vanavond BBQ-en. Ik vond het shirtje ook vroeg, maar het is niet omdat ik ervanuit ga dat het nu zo is.. maar meer om te 'vieren' dat we ervoor gaan en omdat ik hoop dat het ooit zo mag zijn.
Mijn vriend kreeg tranen in zijn ogen toen hij het uitpakte..

Het is spannend nu. ben aan het einde van mijn cyclus, alleen vanwege onregelmatigheid weet ik niet precies wanneer ik ongesteld zou moeten worden.
We hebben afgesproken pas volgende week zondag te testen.. als ik natuurlijk niet eerder al ongesteld word. Ik heb ondertussen wel de hele tijd een soort buikpijn, alsof er iets duwt ofzo... kan het niet goed uitleggen.
Fijne zondag allemaal!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Amber- zo 8 mei 2011 - 5:11

Live Laugh Love schreef:Goeiemorgen allemaal!
Moederdag.. pff zo maar alle twee de moeders langs en vanavond BBQ-en. Ik vond het shirtje ook vroeg, maar het is niet omdat ik ervanuit ga dat het nu zo is.. maar meer om te 'vieren' dat we ervoor gaan en omdat ik hoop dat het ooit zo mag zijn.
Mijn vriend kreeg tranen in zijn ogen toen hij het uitpakte..

Het is spannend nu. ben aan het einde van mijn cyclus, alleen vanwege onregelmatigheid weet ik niet precies wanneer ik ongesteld zou moeten worden.
We hebben afgesproken pas volgende week zondag te testen.. als ik natuurlijk niet eerder al ongesteld word. Ik heb ondertussen wel de hele tijd een soort buikpijn, alsof er iets duwt ofzo... kan het niet goed uitleggen.
Fijne zondag allemaal!

Hallo,
Fijn dat je vriend het cadeautje zo leuk vond! Ik ben het wel een beetje met muppetje eens ik zou het ook nog niet doen. Ik koop mede door wat ik heb meegemaakt de laatste maanden niet eerder wat dan dat bij een volgende zwangerschap de 1e echo goed is. Maar snap je beweegredenen wel en de reden is leuk!
Spannend hoor je klachten, nog even afwachten en volgende week weet je meer.

Hier alles goed. Vandaag bij mijn moeder geweest en vanmiddag weer heerlijk in de zon gelegen Very Happy

Morgen helaas weer werken, zo geen zin in. Maar nog maar 1,5 week werken en dan heb ik ruim 1,5 week vrij joehoe!!

Hoe is het met de rest?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee zo 8 mei 2011 - 5:24

Hoi meiden!
Hoe is het met jullie allemaal?

Ik heb al een tijdje niet geschreven, maar wel trouw meegelezen! Ik kan jullie allemaal niet zo goed bijbenen Wink
Met mij gaat alles goed, alleen heb ik het idee helemaal geen inzicht meer te hebben in mijn cyclus... Voelde ik voordat we ' bezig ' waren altijd mijn eisprong rond dag 13 of 14, nu heb ik gewoon een week lang last van buikpijn vanaf dag 10. Gister had ik het gevoel mijn eisprong te hebben (echt een felle steek links in mijn buik), maar dat zou veel te laat zijn (mocht de eicel wel bevrucht raken, heeft het veel te weinig tijd om zich te nestelen). Dus ik ben een beetje in de war!
Ach, we kunnen nu alleen maar afwachten... En als het echt nodig is kan ik altijd nog ovulatietesten bestellen, zodat ik een beetje een idee heb wanneer mijn eisprong is.

Muppetje: Ik vind het zo rot voor je dat je nog geen duidelijkheid hebt! hug Ik snap dat de stap om naar de dokter te gaan groot is, maar het betekend niet meteen dat je de MM ingaat he? Misschien kan de dokter er gewoon alleen voor zorgen dat je cyclus weer een beetje op gang komt.

Amber: Begrijpelijk dat je je af en toe nog hardstikke verdrietig bent om je MK hug Hopelijk mag een volgend kindje gewoon 9 maanden in je buik blijven zitten!

LLL: Lastig he al die klachtjes... Ik had het de eerste ronde ook, maar bleek toch niet zwanger. Je voelt helaas van alles als je bezig bent zwanger te worden! Je lichaam kan je aardig voor de gek houden.

Poisongirl: Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Amber- zo 8 mei 2011 - 5:44

Aimee schreef:Hoi meiden!
Hoe is het met jullie allemaal?

Ik heb al een tijdje niet geschreven, maar wel trouw meegelezen! Ik kan jullie allemaal niet zo goed bijbenen Wink
Met mij gaat alles goed, alleen heb ik het idee helemaal geen inzicht meer te hebben in mijn cyclus... Voelde ik voordat we ' bezig ' waren altijd mijn eisprong rond dag 13 of 14, nu heb ik gewoon een week lang last van buikpijn vanaf dag 10. Gister had ik het gevoel mijn eisprong te hebben (echt een felle steek links in mijn buik), maar dat zou veel te laat zijn (mocht de eicel wel bevrucht raken, heeft het veel te weinig tijd om zich te nestelen). Dus ik ben een beetje in de war!
Ach, we kunnen nu alleen maar afwachten... En als het echt nodig is kan ik altijd nog ovulatietesten bestellen, zodat ik een beetje een idee heb wanneer mijn eisprong is.

Muppetje: Ik vind het zo rot voor je dat je nog geen duidelijkheid hebt! hug Ik snap dat de stap om naar de dokter te gaan groot is, maar het betekend niet meteen dat je de MM ingaat he? Misschien kan de dokter er gewoon alleen voor zorgen dat je cyclus weer een beetje op gang komt.

Amber: Begrijpelijk dat je je af en toe nog hardstikke verdrietig bent om je MK hug Hopelijk mag een volgend kindje gewoon 9 maanden in je buik blijven zitten!

LLL: Lastig he al die klachtjes... Ik had het de eerste ronde ook, maar bleek toch niet zwanger. Je voelt helaas van alles als je bezig bent zwanger te worden! Je lichaam kan je aardig voor de gek houden.

Poisongirl: Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Dankjewel aimee!
Vervelend dat je cyclus zo onduidelijk is. Kan zijn dat je een late eisprong hebt, dan kan je cyclus ook langer zijn. Of misschien dat die steek een eventuele innesteling kan zijn?!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Poisongirl zo 8 mei 2011 - 9:04

Bedankt Aimee. Ik duim voor jullie. Snap wel dat je in de war bent.

Hier hetzelfde. Mijn ouders vandaag verteld. Die waren helemaal blij,mijn moeder begon gewoon keihard te huilen, zo blij was ze. Vond ik zo lief!

Ik blijf heel af en toe hele kleine beetjes bruin/roze gekleurd afscheidingsachtig spul verliezen (klinkt vies, sorry daarvoor!) Iemand eng idee hoe lang een innestelingsbloeding kan duren??

Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Amber- zo 8 mei 2011 - 9:06

Poisongirl schreef:Bedankt Aimee. Ik duim voor jullie. Snap wel dat je in de war bent.

Hier hetzelfde. Mijn ouders vandaag verteld. Die waren helemaal blij,mijn moeder begon gewoon keihard te huilen, zo blij was ze. Vond ik zo lief!

Ik blijf heel af en toe hele kleine beetjes bruin/roze gekleurd afscheidingsachtig spul verliezen (klinkt vies, sorry daarvoor!) Iemand eng idee hoe lang een innestelingsbloeding kan duren??

heb geen idee. Heb bij de 2 zwangerschappen geen innestelingsbloeding gehad.
Is het veel?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- zo 8 mei 2011 - 9:06

Poisongirl schreef:Bedankt Aimee. Ik duim voor jullie. Snap wel dat je in de war bent.

Trouwens leuk dat je ouders zo blij zijn Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 8 mei 2011 - 9:30

Aimee schreef:

Dankje voor je lieve berichtje. Ik snap wat je bedoelt inderdaad. Maar ik denk toch dat ik even afwacht tot na de vakantie.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Amber- zo 8 mei 2011 - 9:33

Muppetje schreef:
Aimee schreef:

Dankje voor je lieve berichtje. Ik snap wat je bedoelt inderdaad. Maar ik denk toch dat ik even afwacht tot na de vakantie.

Heeey Muppet!
Nog even en we hebben vakantie!! Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Poisongirl zo 8 mei 2011 - 9:37

amber22 schreef:

Nee zijn echt hele kleine beetjes. Drie keer in drie dagen. Ik wacht gewoon af. smile Hoe voel jij je meid?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Aimee zo 8 mei 2011 - 9:38

Prima toch muppetje! Je moet doen waar je je zelf prettig bij voelt smile Ik hoop alleen dat je gauw duidelijkheid hebt!

Leuk poisongirl dat je ouders zo blij zijn!

Het zou misschien wel een innesteling kunnen zijn, maar volgens mij voel je dat niet aan 1 kant... Het is echt gewoon een eisprong gevoel. Nouja, we zullen zien over 7 dagen Wink Lekker hoor bijna vakantie! Ik ben wel een beetje jaloers...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 8 mei 2011 - 9:40

amber22 schreef:
Muppetje schreef:
Aimee schreef:

Heeey Muppet!

Ja, heee, hallo, ik ben er ook weer Wink

Ja lekker hè, bijna. Ik moet nog maar 9 dagen werken smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- zo 8 mei 2011 - 9:43

Poisongirl schreef:
amber22 schreef:

Nee zijn echt hele kleine beetjes. Drie keer in drie dagen. Ik wacht gewoon af. smile Hoe voel jij je meid?

Is vast niets bijzonders, gewoon van de innesteling.
Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Heb mijn moeilijke momenten wel maar valt best mee.
Ben ook voor mijn gevoel weer voor de volle 100% met de volgende ronde bezig. Ik heb in 1 van deze dagen mijn eisprong. Merk het aan mijn afscheiding en lichte steekjes. Dus we doen weer goed ons best haha :-)
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- zo 8 mei 2011 - 9:44

Muppetje schreef:
amber22 schreef:
Muppetje schreef:
Aimee schreef:

Heeey Muppet!

Ja, heee, hallo, ik ben er ook weer Wink

Ja lekker hè, bijna. Ik moet nog maar 9 dagen werken smile

Very Happy
Ik hoef er nog maar 7. Deze week 4 en volgende week 3. Hoeveel weken ben jij eigenlijk vrij? Ik ruim 1,5 week en dan in september 2,5 week!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- zo 8 mei 2011 - 9:45

Aimee schreef:Prima toch muppetje! Je moet doen waar je je zelf prettig bij voelt smile Ik hoop alleen dat je gauw duidelijkheid hebt!

Leuk poisongirl dat je ouders zo blij zijn!

Het zou misschien wel een innesteling kunnen zijn, maar volgens mij voel je dat niet aan 1 kant... Het is echt gewoon een eisprong gevoel. Nouja, we zullen zien over 7 dagen Wink Lekker hoor bijna vakantie! Ik ben wel een beetje jaloers...

Ik wil je geen hoop geven maar voelde mijn innesteling wel aan 1 kant (maar was niet eenmalig 1 steek, duurde wat langer). Dus ga voor je duimen.
Maar je weet het natuurlijk nooit, kan inderdaad ook een eisprong zijn.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- zo 8 mei 2011 - 9:47

Meiden ik ga naar bed!

Slaap lekker!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 8 mei 2011 - 9:53

Ik deze week nog vijf en volgende week vier

Ben twee weken en een dat vrij. Wil in het najaar een midweek naar Rome en tussen kerst en oud en nieuw nemen we dan ook vrij.

Aimee, ja, dat hoop il zo onderhand ook, dus als er na de vakantie niets is veranderd ga ik naar de dokter.

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee zo 8 mei 2011 - 9:58

Muppetje schreef:Ik deze week nog vijf en volgende week vier

Ben twee weken en een dat vrij. Wil in het najaar een midweek naar Rome en tussen kerst en oud en nieuw nemen we dan ook vrij.

Aimee, ja, dat hoop il zo onderhand ook, dus als er na de vakantie niets is veranderd ga ik naar de dokter.

Oke smile Lekker genieten van je vakantie!!! en hopelijk is daarna een doktersbezoek ook niet meer nodig

En amber, ik wil mezelf ook niet teveel hoop geven, haha. Daarom ga ik er gewoon van uit dat het mijn eisprong was, en als het toch een innestelling is merk ik dat hopelijk over zo'n 7 dagen!
Slaap lekker!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 8 mei 2011 - 10:00

Ja precies, misschien is het tegen de tijd helemaal niet meer nodig.

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 10:37

Aimee, wie weet spannend hoor. Maar wij lopen nu ongeveer gelijk denk ik. Ik zit nu op 23 en heb nu ook 2 dagen af en toe steken in mijn onderbuik. Ik dacht alleen dat ik vorige week mijn ei voelde tie had ik ook een paar steken maar goed wie weet is nu mijn ei wel, lekker verwarrend haha. Wink

Poisongirl, wat leuk dat je ouders zo blij waren? Wisten ze ook dat jullie bezig waren?

Muppet en amber, lekker dat jullie al bijna vakantie hebben! Ik over een maandje
smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 19:12

LLL: wat fijn dat het kadootje zo geslaagd was! Spannend het afwachten komende weken.

Amber: lekker bijna vakantie. Werkze

Aimee: wat balen dat je cyclus zo onduidelijk is.

Poisongirl: Geweldig die reactie van je ouders!! Ik heb in de eerste weken tot zeker de 8e week gebloed. Zolang je geen krampen hebt is het iets wat heel normaal is. Maar ik snap heel goed hoe je je voelt, want ik was ook elke keer onzeker als ik zag dat ik weer wat donkere afscheiding had…

Hier ook nog steeds niet ongesteld. Zit op dag 36 intussen. Nog niet heel lang natuurlijk, maar ja toch die onzekerheid weer in dus…

Ben wel heel lief verwend met moederdag gisteren. J.esper had een bord beschilderd met een gedichtje:
Een knuffel voor jou, een kadootje van mij want de allerliefste mama dat ben jij. Vond het zo schattig dat mijn man er zoveel moeite voor had gedaan. Van hem heb ik 2 boeken gekregen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: