Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Trouwens, ik vind de reactie van de dokter eigenlijk best 'makkelijk'. Ja, de testen van tegenwoordig zijn zo goed dat negatief gewoon negatief is.
Natuurlijk, negen van de tien keer is dat gewoon zo, maar toch hoor je nog wel van mensen dat zr pas heel laat positief testen. Niet dat ik het denk, helemaal niet. Maar toch, beetje makkelijk is het wel.
Heb lekker een wijntje gehaald, was ik wel aan toe
Meid geniet van je wijntje, je hebt het verdiend!!
Doe ik zeker, maar hij valt best zwaar, haha.
haha dat had ik ook.. was na 1 glas al half dronken...
Nou, inderdaad, haha. Ach, wat doe je eraan hè
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Trouwens, ik vind de reactie van de dokter eigenlijk best 'makkelijk'. Ja, de testen van tegenwoordig zijn zo goed dat negatief gewoon negatief is.
Natuurlijk, negen van de tien keer is dat gewoon zo, maar toch hoor je nog wel van mensen dat zr pas heel laat positief testen. Niet dat ik het denk, helemaal niet. Maar toch, beetje makkelijk is het wel.
Meid geniet van je wijntje, je hebt het verdiend!!
Doe ik zeker, maar hij valt best zwaar, haha.
haha dat had ik ook.. was na 1 glas al half dronken...
Nou, inderdaad, haha. Ach, wat doe je eraan hè
Helemaal niets, gewoon lekker van genieten
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Muppetje schreef:Trouwens, ik vind de reactie van de dokter eigenlijk best 'makkelijk'. Ja, de testen van tegenwoordig zijn zo goed dat negatief gewoon negatief is.
daar heb je zeker gelijk in! maar ik bedoel niet dat je naar de dokter moet gaan om je eigen dan al helemaal te laten onderzoeken he, misschien dat het zo overkwam. ik bedoelde dat je wel gewoon naar de dokter kan gaan om te vragen of ze je menstruatie op kunnen wekken door pilltjes ofzo. ik snap ook wel dat je je eigen helemaal nog niet wil laten onderzoeken.
als de dokter dat bedoelde vind ik dat ook wel wat ver gaan!
geniet lekker van je wijntje
Gast- Gast
amber22 schreef:Puggle schreef:
sow morgen moet ik nog een dagje werken en dan ben na 10 dagen achter elkaar werken eindelijk vrij
hebben jullie nog plannen?
Pff, jij verdient die vrije dag echt! Ik ga dit weekend lekker van de zon genieten..
ja ik vind eigelijk ook wel dat ik die verdien, haha. heb ook echt geen zin om morgen te gaan werken maar goed.
klinkt heerlijk van de zon genieten het word morgen erg goed weer
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Trouwens, ik vind de reactie van de dokter eigenlijk best 'makkelijk'. Ja, de testen van tegenwoordig zijn zo goed dat negatief gewoon negatief is.
daar heb je zeker gelijk in! maar ik bedoel niet dat je naar de dokter moet gaan om je eigen dan al helemaal te laten onderzoeken he, misschien dat het zo overkwam. ik bedoelde dat je wel gewoon naar de dokter kan gaan om te vragen of ze je menstruatie op kunnen wekken door pilltjes ofzo. ik snap ook wel dat je je eigen helemaal nog niet wil laten onderzoeken.
als de dokter dat bedoelde vind ik dat ook wel wat ver gaan!
geniet lekker van je wijntje
Ok, ik snap m. De dokter bedoelde dat wel ja. Dus ik wacht nog wel ff af...
Ik heb zeker van mn wijn genoten, maar heb het maar wel bij een glas gehouden, haha.
Enne, jij hebt inderdaad echt weekend verdiend...
Muppetje- Ratel
slaap lekker meiden!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:slaap lekker meiden!!
Jij ook!! X
Muppetje- Ratel
amber22 schreef:slaap lekker meiden!!
Lekker geslapen?
Muppetje- Ratel
Goedemiddag meiden. Nog plannen vandaag? Ik doe het lekker rustig aan. Dadelijk alleen naar de Intratuin en vanavond bbq bij vrienden.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Poisongirl schreef:Goedemiddag meiden. Nog plannen vandaag? Ik doe het lekker rustig aan. Dadelijk alleen naar de Intratuin en vanavond bbq bij vrienden.
Ik heb net twee uur gesport, verder weinig plannen. Veel plezier met de bbq!
Muppetje- Ratel
Bedankt
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Poisongirl schreef:Goedemiddag meiden. Nog plannen vandaag? Ik doe het lekker rustig aan. Dadelijk alleen naar de Intratuin en vanavond bbq bij vrienden.
Het moet niet gekker worden.. Je lijkt wel mij
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Ohh meiden, ik was net even in de stad (moederdagkado) en toen even stiekem de prenetal in. Heb een shirtje voor vriendlief gekocht, maatje 50 met daarop papa's kanjer. En terwijl de verkoopster het aan het inpakken was dacht ik.. jeee.. straks komt er zo;n geweldig klein mensje (hopen we dan) en ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen.
Kan niet wachten om het vanavond aan hem te geven..
Kan niet wachten om het vanavond aan hem te geven..
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Hallo meiden,
@ LLL, wat een lief cadeautje.
@ Muppetje, heb lekker geslapen vannacht Hoe is het vandaag met jou?
Heb vanmiddag lekker in de zon gelegen bij een recreatieplas. Heerlijk!! Ga zo meteen met mijn man BBQ'en.
Heb net ook de vakantie geboekt voor september. We gaan 2 weken naar Oostenrijk!!
@ LLL, wat een lief cadeautje.
@ Muppetje, heb lekker geslapen vannacht Hoe is het vandaag met jou?
Heb vanmiddag lekker in de zon gelegen bij een recreatieplas. Heerlijk!! Ga zo meteen met mijn man BBQ'en.
Heb net ook de vakantie geboekt voor september. We gaan 2 weken naar Oostenrijk!!
Amber-- Ratel
Het gaat wel hoor.
Vandaag zijn mijn vriendinnetje en nieuwbakken echtgenoot spontaan op bezoek geweest, was leuk, lekker in de tuin gezeten en foto's van de huwelijksreis gezien enzo.
En ze gaan ons helpen met de tuin, ook fijn...
bbq ze allemaal, ik wil ook, wie woont er het dichtst bij??
Lll, leuk kado'tje, al zou ik het zelf nu nog niet snel kopen.
Amber, lekker, even naar een recreatieplas. Je hebt er hier ook een, maar die vind ik maar vies, ik ga liever naar het strand. En leuk, vakantie, heb je lekker iets om naar uit te kijken
Vandaag zijn mijn vriendinnetje en nieuwbakken echtgenoot spontaan op bezoek geweest, was leuk, lekker in de tuin gezeten en foto's van de huwelijksreis gezien enzo.
Amber, lekker, even naar een recreatieplas. Je hebt er hier ook een, maar die vind ik maar vies, ik ga liever naar het strand. En leuk, vakantie, heb je lekker iets om naar uit te kijken
Muppetje- Ratel
(pssstt nog 7 pillen)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:(pssstt nog 7 pillen)
Wiehhh, spannend
Muppetje- Ratel
Lll, idd een leuk shirtje hoor!
Amber, klinkt goed de vakantie en de bbq, jammie
Lejow, gaat opschieten nu spannend hoor!
Muppet, gezellig dagje gehad dus altijd leuk huwelijksfotos.
Ssow ik heb ook eindelijk een d ag weekend heerlijk! Hebben jullie nog plannen voor morgen?
Amber, klinkt goed de vakantie en de bbq, jammie
Lejow, gaat opschieten nu spannend hoor!
Muppet, gezellig dagje gehad dus altijd leuk huwelijksfotos.
Ssow ik heb ook eindelijk een d ag weekend heerlijk! Hebben jullie nog plannen voor morgen?
Gast- Gast
Muppetje schreef:Het gaat wel hoor.
Het BBQ'en was heerlijk! Helaas Muppetje woon te ver weg anders was je welkom geweest!!
Ik vind een recreatieplas zelf ook vies hoor, ga er ook niet in. Maar zonnen kan natuurlijk wel! En het strand vind ik ook super, maar dan zit ik meteen rond de 2-2,5 uur in de auto.
@ Lejow, spannend!!
@ Puggle, geniet van je dag. Wij gaan 's ochtends naar mijn moeder en denk 's middags zwemmen of zoiets. Jij?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Het gaat wel hoor.
Het BBQ'en was heerlijk! Helaas Muppetje woon te ver weg anders was je welkom geweest!!
Ik vind een recreatieplas zelf ook vies hoor, ga er ook niet in. Maar zonnen kan natuurlijk wel! En het strand vind ik ook super, maar dan zit ik meteen rond de 2-2,5 uur in de auto.
@ Lejow, spannend!!
@ Puggle, geniet van je dag. Wij gaan 's ochtends naar mijn moeder en denk 's middags zwemmen of zoiets. Jij?
Kijk, dat geluk heb ik dan weer, met max een half uur fietsen ben ik op het strand....
Wij gaan trouwens vanavond naar mijn schoonmoeder en morgen naar mijn moeder ( die is maandag jarig en viert het morgen)
Muppetje- Ratel
Wel lief trouwens dat ik anders had mogen komen Amber!
Muppetje- Ratel
voor mij is het 10 min met de auto en ik ben in zeeland, dan moet ik nog wel wat verder voor het strand maar toch
Wij gaan morgenavond even langs mijn moeder en overdag zijn we nog aan het denken.
Wij gaan morgenavond even langs mijn moeder en overdag zijn we nog aan het denken.
Gast- Gast
Puggle schreef:voor mij is het 10 min met de auto en ik ben in zeeland, dan moet ik nog wel wat verder voor het strand maar toch
Ik ben jaloers! Wil ook snel naar het strand kunnen..
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle schreef:voor mij is het 10 min met de auto en ik ben in zeeland, dan moet ik nog wel wat verder voor het strand maar toch
Haha, maar jij hebt misschien weer andere leuke dingen in de buurt?
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:voor mij is het 10 min met de auto en ik ben in zeeland, dan moet ik nog wel wat verder voor het strand maar toch
Haha, maar jij hebt misschien weer andere leuke dingen in de buurt?
Ehm.. denk denk... nee valt wel mee eigenlijk haha.
Amber-- Ratel
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: