Voor een kindje in 2011!
+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Dankje Amber, ik doe mn best. Misschien toch maar even de dokter bellen...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Dankje Amber, ik doe mn best. Misschien toch maar even de dokter bellen...
Ik zou dat wel doen, dan heb je wel meer zekerheid. Misschien dat je dan op een gegeven moment medicatie kunt krijgen om het op te wekken en dan kun je verder.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Heb gebeld (naja, eigenlijk mijn man, had nog een receptje nodig, en zelf doe ik het toch niet)
Het antwoord was, kort gezegd, negatief is niet zwanger. Ik kan komen om tests te laten doen, hormonen en eierstokken, maar weet niet of ik dat al wil
Het antwoord was, kort gezegd, negatief is niet zwanger. Ik kan komen om tests te laten doen, hormonen en eierstokken, maar weet niet of ik dat al wil
Laatst aangepast door Muppetje op vr 6 mei 2011 - 4:08; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Heb gebeld (naja, eigenlijk mijn man, had nog een receptje nodig, en zet doe il het toch niet)
Denk er dit weekend gewoon even goed over na en dan beslis je volgende week wat je doet.
Enne nu van je vrije dag genieten!!!!!! gaan jullie nog wat leuks doen?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Heb gebeld (naja, eigenlijk mijn man, had nog een receptje nodig, en zet doe il het toch niet)
Denk er dit weekend gewoon even goed over na en dan beslis je volgende week wat je doet.
We wilden naar Duinrell gaan, hebben gratis kaartjes van Kruidvat, maar het zal wel heel druk zijn omdat het vakantie is, dus we gaan n andere keer. Vandaag gaan we samen winkelen.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Heb gebeld (naja, eigenlijk mijn man, had nog een receptje nodig, en zet doe il het toch niet)
We wilden naar Duinrell gaan, hebben gratis kaartjes van Kruidvat, maar het zal wel heel druk zijn omdat het vakantie is, dus we gaan n andere keer. Vandaag gaan we samen winkelen.
Ook leuk! veel plezier, lekker lunchen op terrasje?! het is hier echt mooi weer!
Nou ben wel goed aan het werk vanochtend haha. Zit steeds even snel hier te kijken tijdens mijn spreekuur.
Amber-- Ratel
Dikke knuffel Muppetje, wat balen zeg
Geniet lekker van het heerlijke weer en het shoppen!
Gast- Gast
Jetje schreef:Dikke knuffel Muppetje, wat balen zeg
Dankje, lief van je!
Muppetje- Ratel
He muppet wat vervelend zeg! ik zou toch naar de dokter gaan. Dan ben jer maar vanaf en kun je door. Vind het echt zo jammer voor je!
Geniet lekker van het winkelen en van elkaar
Gast- Gast
Puggle schreef:He muppet wat vervelend zeg! ik zou toch naar de dokter gaan. Dan ben jer maar vanaf en kun je door. Vind het echt zo jammer voor je!
Misschien wel, maar het lijkt meteen zo definitief, we gaan naar de dokter het lukt zo niet, en dat wil ik nog niet, het is pas ronde 4.
Ik heb hierdoor erg opstartproblemen vandaag, Haha. Maar we gaan zo lekker weg
Muppetje- Ratel
Ik snap wat je bedoeld. Maar he hoeft je toch niet te verantwoorden? Als het zo is is het zo, de dokter zegd dat niet voor niets. Dan is het maar ronde 4, zo schiet het toch ook niet op? Iedereen is anders dus zou je vooral niet schuldig gaan voelen ondat het "pas" ronde 4 is.
Ik ben ook naar de dokter gegaan omdat het nietkwam en dat was ronde 1. Andere hebben tot over de 100 gewacht bijv maar ik had daar geen zin in. Kortom doen waar je je goed bij voelt. Laat het even bezinken van het weekend!
Veel plezier met shoppen
Ik ben ook naar de dokter gegaan omdat het nietkwam en dat was ronde 1. Andere hebben tot over de 100 gewacht bijv maar ik had daar geen zin in. Kortom doen waar je je goed bij voelt. Laat het even bezinken van het weekend!
Veel plezier met shoppen
Gast- Gast
Nee, ik voel me ook niet schuldig. En ik hoef het ook niet te verantwoorden naar een ander, maar wel naar mezelf, ik en weet gewoon niet of ik er zelf al aan toe ben....
Muppetje- Ratel
Ja dat snap ik. Is natuurlijk ook persoonlijk. Ik zou er gewoon even over denken dit weekend.
Hoe was het shoppen?
Hoe was het shoppen?
Gast- Gast
Muppet even een
Denk dit weekend gewoon even goed na wat je wilt. Het is een hele stap om naar de dokter te gaan. Maar misschien als je het doet en medicatie krijgt of wat dan ook dan kun je verder. Zo'n onzeker periode is ook niet wat.
Ik heb weekend!! Heerlijk. Lekker genieten van het mooie weer dit weekend!
Denk dit weekend gewoon even goed na wat je wilt. Het is een hele stap om naar de dokter te gaan. Maar misschien als je het doet en medicatie krijgt of wat dan ook dan kun je verder. Zo'n onzeker periode is ook niet wat.
Ik heb weekend!! Heerlijk. Lekker genieten van het mooie weer dit weekend!
Amber-- Ratel
Ow Muppetje dikke knuffel voor je Denk errustig over na en doe alles in je eigen tempo
Hier alles goed. vanmorgen tweede test gedaan, ookvpositief. Blijft wel een beetje onwerkelijk.
Nu last van licht bloedverlies (bruin/roze) Las dat dit de innesteling kan zijn . Word er wel onzeker van, maar ga er maar van uit dat dat het is.
Fijn weekend meiden.
Hier alles goed. vanmorgen tweede test gedaan, ookvpositief. Blijft wel een beetje onwerkelijk.
Nu last van licht bloedverlies (bruin/roze) Las dat dit de innesteling kan zijn . Word er wel onzeker van, maar ga er maar van uit dat dat het is.
Fijn weekend meiden.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Thanks meiden, jullie zijn lief.
Ik denk er inderdaad even over na, maar misschien wacht ik wel eerst even de vakantie af ofzo.
Ik weet niet, het is gewoon een hele stap. En we hebben natuurlijk nu ook alleen maar telefonisch met de dokter gesproken.
En na mijn vakantie is misschien mijn eigen huisarts ook wel weer terug, die is nu met verlof. We hebben haar pas net, de eerste keer dat ik haar had was een dag voor haar verlof. Maar toch, ik vond haar meteen super en ik voelde me helemaal op mijn gemak.
Ik denk er inderdaad even over na, maar misschien wacht ik wel eerst even de vakantie af ofzo.
Ik weet niet, het is gewoon een hele stap. En we hebben natuurlijk nu ook alleen maar telefonisch met de dokter gesproken.
En na mijn vakantie is misschien mijn eigen huisarts ook wel weer terug, die is nu met verlof. We hebben haar pas net, de eerste keer dat ik haar had was een dag voor haar verlof. Maar toch, ik vond haar meteen super en ik voelde me helemaal op mijn gemak.
Muppetje- Ratel
@ poisongirl: maak je geen zorgen, ik heb ook (veel) bruinverlies gehad toen ik zwanger was. Is eigenlijk heel normaal. Zolang je geen krampen hebt hoef je je geen zorgen te maken hoor!
@ Muppet: succes met je beslissing. Ik kan me voorstellen dat een huisarts een grote stap is, maar misschien kan ze je wel heel makkelijk op gang helpen door middel van medicijnen of zo...
Ik heb net een test gedaan. Meer omdat we komend weekend vrienden op bezoek krijgen en ik nu tenminste een lekker wijntje mee kan drinken, hij was namelijk (wat ik al verwacht had) negatief... Baal wel dat het nu gewoon waarschijnlijk weer maanden gaat duren voor ik ongesteld word.
@ Muppet: succes met je beslissing. Ik kan me voorstellen dat een huisarts een grote stap is, maar misschien kan ze je wel heel makkelijk op gang helpen door middel van medicijnen of zo...
Ik heb net een test gedaan. Meer omdat we komend weekend vrienden op bezoek krijgen en ik nu tenminste een lekker wijntje mee kan drinken, hij was namelijk (wat ik al verwacht had) negatief... Baal wel dat het nu gewoon waarschijnlijk weer maanden gaat duren voor ik ongesteld word.
Gast- Gast
Hallo meiden,
@ poisongirl, Fijn dat je 2e test ook positief was haha!! Dat bruin/roze bloedverlies betekend vast niets waarschijnlijk gewoon de innesteling.
@ Muppetje, je kunt inderdaad ook gewoon je vakantie afwachten. Eerst relaxen en daarna na je eigen huisarts!
@ Jetje, balen dat je test negatief was, hopelijk wordt je snel ongesteld en kun je de volgende ronde in.
@ all, heb het gevoel dat mijn eisprong eraan komt. Hoop het dan is mijn cyclus gewoon weer normaal.
@ poisongirl, Fijn dat je 2e test ook positief was haha!! Dat bruin/roze bloedverlies betekend vast niets waarschijnlijk gewoon de innesteling.
@ Muppetje, je kunt inderdaad ook gewoon je vakantie afwachten. Eerst relaxen en daarna na je eigen huisarts!
@ Jetje, balen dat je test negatief was, hopelijk wordt je snel ongesteld en kun je de volgende ronde in.
@ all, heb het gevoel dat mijn eisprong eraan komt. Hoop het dan is mijn cyclus gewoon weer normaal.
Amber-- Ratel
@ Amber, ik hoop het voor je!
Ik weet dat het vrij vaak voor komt met dat bruinverlies, maar toch..haha!
Nog leuke plannen t weekend meiden?
Ik weet dat het vrij vaak voor komt met dat bruinverlies, maar toch..haha!
Nog leuke plannen t weekend meiden?
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
poisongirl, je hoort het idd vaker dat het een innesteling kan zijn. ik zou je niet druk erover maken hoor is vast niks. spannend allemaal hoor en zo snel! geniet maar lekker
amber, zou mooi zijn als je cyclus gewoon hetzelfde blijft!
jet, wat jammer dat je test negatief was, is idd niet te hopen dat het lang gaat duren voordat het komt, welke dag zit je nu?
muppet, denk er maar eens goed over na en volg je gevoel gewoon. komt goed
sow morgen moet ik nog een dagje werken en dan ben na 10 dagen achter elkaar werken eindelijk vrij
hebben jullie nog plannen?
amber, zou mooi zijn als je cyclus gewoon hetzelfde blijft!
jet, wat jammer dat je test negatief was, is idd niet te hopen dat het lang gaat duren voordat het komt, welke dag zit je nu?
muppet, denk er maar eens goed over na en volg je gevoel gewoon. komt goed
sow morgen moet ik nog een dagje werken en dan ben na 10 dagen achter elkaar werken eindelijk vrij
Gast- Gast
Trouwens, ik vind de reactie van de dokter eigenlijk best 'makkelijk'. Ja, de testen van tegenwoordig zijn zo goed dat negatief gewoon negatief is.
Natuurlijk, negen van de tien keer is dat gewoon zo, maar toch hoor je nog wel van mensen dat zr pas heel laat positief testen. Niet dat ik het denk, helemaal niet. Maar toch, beetje makkelijk is het wel.
Heb lekker een wijntje gehaald, was ik wel aan toe
Natuurlijk, negen van de tien keer is dat gewoon zo, maar toch hoor je nog wel van mensen dat zr pas heel laat positief testen. Niet dat ik het denk, helemaal niet. Maar toch, beetje makkelijk is het wel.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Trouwens, ik vind de reactie van de dokter eigenlijk best 'makkelijk'. Ja, de testen van tegenwoordig zijn zo goed dat negatief gewoon negatief is.
Meid geniet van je wijntje, je hebt het verdiend!!
Amber-- Ratel
Puggle schreef:
Pff, jij verdient die vrije dag echt! Ik ga dit weekend lekker van de zon genieten..
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Trouwens, ik vind de reactie van de dokter eigenlijk best 'makkelijk'. Ja, de testen van tegenwoordig zijn zo goed dat negatief gewoon negatief is.
Doe ik zeker, maar hij valt best zwaar, haha.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Trouwens, ik vind de reactie van de dokter eigenlijk best 'makkelijk'. Ja, de testen van tegenwoordig zijn zo goed dat negatief gewoon negatief is.
Doe ik zeker, maar hij valt best zwaar, haha.
haha dat had ik ook.. was na 1 glas al half dronken...
Amber-- Ratel
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» plaatsnamen voor een kindje
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: