Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+29
Jazzlyn
Linnie1985
Curious
juf_1984
Creabea_28
Juul
sannenwhs
Triesje1983
TGR
_Blush_
Alyssa
Caresses
Lindsya
Snoes
Pien
Happy
studiebol
truestar
Floor
Aimee
Lejow
Koffieleut
bo
zomerperzikje
Live Laugh Love
Filoria
Poisongirl
Muppetje
Amber-
33 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 2 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Amber- wo 4 mei 2011 - 4:28

Muppetje schreef:
amber22 schreef:
Muppetje schreef:
amber22 schreef:Hallo Meiden,

@ Muppetje, wat vervelend dat je je zo vervelend voelt, misschien toch een griepje.
Dokter zou misschien een bloedtest kunnen laten doen om te kijken of je zwanger bent, dan kun je dat uitsluiten.

Gaat vandaag gelukkig wat beter met me, hopelijk blijf ik me zo voelen.

Dat kan ik inmiddels, met al die testen, ook wel. Nee, ik ga denk ik niet (ga niet graag naar de dokter)

Fijn dat je je wat beter voelt.

Ja dat klopt je testen zijn negatief, maar er zijn mensen die met normale testen lange tijd negatief testen maar dat uit een bloedonderzoek bleek dat ze wel zwanger zijn.
Maar snap je hoor, ga ook niet graag naar de dokter.
'
@ Zomerperzikje, welkom!!

Ja, dat is misschien ook wel zo, naar hoe vaak gebeurt dat nou helemaal? Ik denk dat er iets anders is en ik maar gewoon afwacht.

mijn man heeft het eens aan zijn moeder gevraagd (wat ik overigens helemaal niet wilde, en bedankt) , en die testte pas positief toen ze 8 weken was. Kan dus ook. Misschien dit het in de familie en heeft manlief het zaad van zijn vader (ok, dat klinkt heel raar)

hahah klinkt inderdaad een beetje raar, maar snap wat je bedoeld Wink
Wist je schoonmoeder dat jullie bezig zijn met kinderen krijgen, niet echt leuk dat je man het zo gezegd heeft. Wie weet ben jij ook iemand die pas met 8 weken positief test. Verder geen idee hoe vaak het voorkomt.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Muppetje wo 4 mei 2011 - 4:40

Ja, dat weet ze, dat had ie namelijk ook al verteld. Ongetwijfeld uit enthousiasme, maar ik had het liever niet gehad, kreeg in het begin veel opmerkingen, totdat ik gezegd heb dat toch echt niet op prijs te stellen.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Amber- wo 4 mei 2011 - 4:42

Muppetje schreef:Ja, dat weet ze, dat had ie namelijk ook al verteld. Ongetwijfeld uit enthousiasme, maar ik had het liever niet gehad, kreeg in het begin veel opmerkingen, totdat ik gezegd heb dat toch echt niet op prijs te stellen.

Oke. Wel goed dat je duidelijk aangeeft dat je het niet op prijs stelt.

Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje wo 4 mei 2011 - 4:47

amber22 schreef:
Muppetje schreef:Ja, dat weet ze, dat had ie namelijk ook al verteld. Ongetwijfeld uit enthousiasme, maar ik had het liever niet gehad, kreeg in het begin veel opmerkingen, totdat ik gezegd heb dat toch echt niet op prijs te stellen.

Haha, naja, dat heb ik wel via manlief gedaan hoor, het was immers zijn fijne idee t te vertellen....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- wo 4 mei 2011 - 5:08

Muppetje schreef:
amber22 schreef:

Haha, naja, dat heb ik wel via manlief gedaan hoor, het was immers zijn fijne idee t te vertellen....

hahahah Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  bo wo 4 mei 2011 - 6:13

@ muppetje: ik was er dus ook zo een die pas een positieve test had met ja schrik niet hahhah 12 weken bij zoonlief Wink
toen heeft de verloskundige ook gezegd voortaan maar ff bloedprikken dan weten we het eerder .
nou hebben we er nu niet echt last van aangezien ik toch strak in de gaten word gehouden straks.

@ amber: had het wel gelezen van je mk maar nog geen tijd om te reageren.
meis wat is dat balen om het zacht uit te drukken!
denk aan jezelf he !

@ de rest hoe is het met jullie?

hier gaat het wel heb een fikse kaakontsteking gehad en te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd word.
dus we zijn er nog niet over uit wat we gaan doen qua kinderwens.
wel nu al druk aan het solliciteren nu .

bo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Muppetje wo 4 mei 2011 - 6:15

Jeetje bo, dus kut allemaal, sterkte!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- wo 4 mei 2011 - 6:17

bo schreef:@ muppetje: ik was er dus ook zo een die pas een positieve test had met ja schrik niet hahhah 12 weken bij zoonlief Wink
toen heeft de verloskundige ook gezegd voortaan maar ff bloedprikken dan weten we het eerder .
nou hebben we er nu niet echt last van aangezien ik toch strak in de gaten word gehouden straks.

@ amber: had het wel gelezen van je mk maar nog geen tijd om te reageren.
meis wat is dat balen om het zacht uit te drukken!
denk aan jezelf he !

@ de rest hoe is het met jullie?

hier gaat het wel heb een fikse kaakontsteking gehad en te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd word.
dus we zijn er nog niet over uit wat we gaan doen qua kinderwens.
wel nu al druk aan het solliciteren nu .

Hallo Bo,

Lang niet gesproken. Ja het is echt balen en zo stom gewoon maar we blijven positief. (ik hoop dat het me binnenkort wel een keer gegund wordt) Voel me vandaag gelukkig goed.
Wat balen dat je contract niet verlengd wordt. Hopelijk heb je snel een nieuwe baan!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Poisongirl wo 4 mei 2011 - 8:00

[quote="Live Laugh Love"]
Poisongirl schreef:@LLL En ook nog eens op bijna dezelfde dag de sleutel Very Happy Heb nu wel een beetje buikkrampen dus ik denk dat i toch ongesteld ga worden...

Hahahah, wat toevallig. Moeten jullie ook nog veel klussen, wij wel!!
Heb weleens gehoord dat buikkrampen ook valse tekenen kunnen zijn. Ik heb zo;n idee dat ik gister mijn eisprong had, maar geeen idee of dit klopt!

Wij moeten nog vloerverwarming leggen beneden, dan een tegelvloer, boven nog laminaat leggen en inbouwkast maken. De stucadoor komt alles stucen en dan moeten we nog de keuken plaatsen. Dan nog terras en oprit leggen.. Zat te doen dus, haha. Maar wel leuk! En jullie?

Wat bedoel je met valse tekenen?

Ik duim voor je
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 10:38

Muppet je zit alweer op 61 helaas. Ik ga echt duimen dat je nu toch snel wat duidelijkheid gaat krihgen hoor!

Amber fijn dat je lekker weer een goede dag had vandaag!

Bo wat balen joh van je contract hopelijk heb je snel weer werk.

Sow ik heb vandaag mijn bhv gehad, was erg leerzaam en gezellig! Ook hebben we vandaag onze trouwkaartjes opgehaald en versruurd! Mijn vriend heeft ze zelf gemaakt en ze zijn super geworden Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Muppetje wo 4 mei 2011 - 18:45

Puggle schreef:Muppet je zit alweer op 61 helaas. Ik ga echt duimen dat je nu toch snel wat duidelijkheid gaat krihgen hoor!

Amber fijn dat je lekker weer een goede dag had vandaag!

Bo wat balen joh van je contract hopelijk heb je snel weer werk.

Sow ik heb vandaag mijn bhv gehad, was erg leerzaam en gezellig! Ook hebben we vandaag onze trouwkaartjes opgehaald en versruurd! Mijn vriend heeft ze zelf gemaakt en ze zijn super geworden Very Happy

Ik heb even geteld, vandaag is dag 61. Ach, ik heb me erbij neergelegd. Als mijn ei later was is het hoe dan ook niet raak. Na mijn, vermeende, eisprong weinig actie meer hier. Niet bewust overigens hoor, gewoon, door zere heupen, man niet lekker, ik niet lekker.

Ik wacht rustig af en doe voor de zekerheid maar even zo min mogelijk dingen die je in geval van zwangerschap niet mag. Wat niet zo heel lastig zal zijn, roken en drinken doe ik sowieso niet.

Vandaag nog een dagje werken, morgen heb ik vrij genomen. Misschien gaan we lekker naar Duinrell, heb gratis kaartjes van kruidvat. Vanavond ga ik even kijken voor een nieuwe blini. Ik mag van mezelf eigenlijk geen kleren meer, maar vind dit vallen onder vakantiebenodigdheden angel

Fijn dat de trouwkaarten mooi zijn geworden!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut wo 4 mei 2011 - 19:06

Jetje: Welkom!

Amber: Ik lees dat het een beetje op en neer gaat met hoe je je voelt. Moet zeggen dat dat me heel logisch lijkt hoor! Ik vind je nog steeds erg sterk overkomen.

Muppetje: Dus nog steeds geen veranderingen, vaag hoor.... Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Bo: Wat balen zeg! Ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindt!

Puggle: Fijn dat de trouwkaarten mooi zijn geworden! Wanneer gaan jullie trouwen (je hebt het hier misschien al wel eens eerder neergezet, maar ik kan het me niet herrinneren)?

All: Hier weinig nieuws eigenlijk.... Heb ongeveer vandaag mijn ei...
Gaan jullie nog naar bevrijdingsfestivals? Ik niet, moet werken vandaag.
Fijne dag meiden!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 19:49

Muppetje: oei kan me voorstellen dat je dat niet altijd even leuk vindt, maar wel goed dat je het (via je man) wel aangegeven hebt. Kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op al die 'goedbedoelde' adviezen...

Bo: jeetje wat een slecht nieuws allemaal. Balen…

Koffieleut: oh spannend weer meid. Je bent wel redelijk regelmatig ongesteld als ik dat zo zie toch?

Puggle: leuk dat de trouwkaarten klaar zijn. Gaat opschieten he

Hier ook vrij weinig nieuws, moet werken vandaag. Nou ja werken… Vanmorgen met de directie en ondersteuning een uitje en vanmiddag dan toch wel aan de bak.

Oh ja en ook hier nog niet ongesteld…

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl wo 4 mei 2011 - 20:34

Hoi allemaal,

Muppetje: Echt vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt..
Puggle: leuk dat de kaarten af zijn!
Bo: wat een vervelend nieuws zeg! Succes er mee!

Hier hetzelfde, wachten rustig af tot zaterdag tot ik kan testen. Blijf kramp in mijn onderbuik houden en een drukkend gevoel in mijn onderrug. Vanmorgen zei mijn man ineens: Hey, je tepels zijn veel donkerder dan ze normaal zijn.. Geen idee wat dat nu weer is, haha.

Ik ben vandaag lekker een dagje vrij. Bedrijf is dicht ivm bevrijdingsdag Very Happy Ga dadelijk even boodschappen doen en 2 voor vijf euro test bij kruidvat halen omdat ik hier vaak lees dat die gewoon goed zijn. Daarna ga ik lekker lunchen met mijn schoonzusje en cadeautjes voor moederdag kopen.

Aan de meiden die al kinderen hebben/zwanger zijn hoe hebben jullie je (schoon)ouders laten weten datjullie een kindje verwachtten? En met hoeveel weken?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 23:05

Poisongirl, spannend hoor je klachten. Fijne dag vandaag!

Muppetje, ja probeer brrr t maar te laten rusten het kan nd at je ge woon even e een uitschieter he bt. Komt wel goed! lekke r naar duinrel, leuk! Ja mijn kaartjes zijn zo leuk nog een maandje smile

Gast
Gast

Bericht  Muppetje wo 4 mei 2011 - 23:36

Puggle, lekker aan t typen op je telefoon? Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje wo 4 mei 2011 - 23:49

Ben ik heel gemeen als ik zeg dat ik bij elke positieve test hier even stiekem een baalmoment heb? Echt pg, ik gun het je heel erg, maar ik wil ook duidelijkheid, al is het maar doe ingesteld te worden...,

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 0:29

Muppetje: ik weet precies hoe je je voelt! Zo frustrerend he die onzekerheid. En tuurlijk gun je het een ander ook, maar je wilt zelf ook gewoon weten waar je aan toe bent...

Poisongirl: en????????? Toen ik zwanger was heb ik mijn ouders meteen gebeld, zij wisten dat we bezig waren en mijn schoonouders hebben we een kaartje gegeven en een speen met I love opa/oma. Op het kaartje stond:

We hebben groot nieuws
al is het nu nog klein
we willen laten weten
dat we in mei 2009 met zijn drietjes zijn

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 2:12

Muppetje schreef:Puggle, lekker aan t typen op je telefoon? Wink

Haha idd, ik moet echt wennen aan dat scherm hoor pff maar ik zal beter op letten :P

Is begrijpelijk hoor muppet, ik denk dat iedereen die graag zwanger wil worden wel een beetje baald als een ander zwanger is, ook al ben je blij voor die gene.

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl do 5 mei 2011 - 4:16

Muppetje schreef:Ben ik heel gemeen als ik zeg dat ik bij elke positieve test hier even stiekem een baalmoment heb? Echt pg, ik gun het je heel erg, maar ik wil ook duidelijkheid, al is het maar doe ingesteld te worden...,

Ik snap het helemaal meid. Vind het ook niet gemeen van je!.

Ik heb dus getest vandaag en ben ZWANGER bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce

Waaaaaaaah!

Sorry voor de meiden waar het niet zo mee zit als bij mij...
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje do 5 mei 2011 - 4:19

Poisongirl schreef:
Muppetje schreef:Ben ik heel gemeen als ik zeg dat ik bij elke positieve test hier even stiekem een baalmoment heb? Echt pg, ik gun het je heel erg, maar ik wil ook duidelijkheid, al is het maar doe ingesteld te worden...,

Ik heb dus getest vandaag en ben ZWANGER bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce

Waaaaaaaah!

Ja, ik had je in het andere topic ook al gefeliciteerd, maar bij deze nogmaals. Ik vind het echt superleuk voor je!!

Ik zelf ga morgen maar weer testen, dan is het weer een week geleden.

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Poisongirl do 5 mei 2011 - 4:20

Muppetje schreef:
Poisongirl schreef:

Waaaaaaaah!

Ja, ik had je in het andere topic ook al gefeliciteerd, maar bij deze nogmaals. Ik vind het echt superleuk voor je!!

Spannend, ik hoop zo voor je dat je gauw meer duidelijkheid hebt!

Ik zelf ga morgen maar weer testen, dan is het weer een week geleden.

Spannend, ik hoop zo voor je dat je meer duidelijkheid krijgt!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje do 5 mei 2011 - 4:25

Dankjewel pg, ik hoop zelf ook op wat meer duidelijkheid. Welke vorm dan ook, dat maakt me niet eens veel uit, maar dit is gewoon balen.

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 4:31

Gefeliciteerd PG!!!

Ik heb vandaag eindelijk een afspraak gemaakt om mijn spiraaltje te laten verwijderen...vreemd genoeg blijf ik het maar telkens uitstellen...het is opeens eng en definitief. En dan nog een tijdje met condoom....ik voel me er opeens toch niet meer zo aan toe hahahah.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 5 mei 2011 - 4:46

mozzarella schreef:Gefeliciteerd PG!!!

Ik heb vandaag eindelijk een afspraak gemaakt om mijn spiraaltje te laten verwijderen...vreemd genoeg blijf ik het maar telkens uitstellen...het is opeens eng en definitief. En dan nog een tijdje met condoom....ik voel me er opeens toch niet meer zo aan toe hahahah.

Ach, das toch niet gek, het is niet niets. Komt wel goed joh, spannend!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: