afspraken (schoon)ouders/ directe fam na bevalling
+15
firda
Pussycat
Tania
miss22
maiadebij
moepie
Susan
L!ND@
Liadan
studiebol
Fearie
chipa
Coccinelle
Annie24
Pien
19 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: afspraken (schoon)ouders/ directe fam na bevalling
Jeetje Coco wat lijkt me dat rot!! Dat anderen je kindjes eerder hebben vast gehouden als jij, dat zou ik oom heel vervelend vinden. Die eerste momenten met je kindje is speciaal en dat is jou op deze manier echt ontnomen.
Ik heb gemerkt dat bij een eerste kindje je gewoon echt niet weet hoeveel inpact het allemaal heeft. Daardoor ga je snel over je eigen grenzen ( ik tenminste wel) en heb je achteraf het gevoel dat je het graag anders had gezien.
Bij de 2e hebben we er trouwens ook heel bewust voor gekozen om niet meteen iedereen te bellen zodat N rustig de eerste momenten met z'n zusje had( en wij daarvan konden genieten ) m'n moeder was tijdensde bevalling bij ons thuis voor het geval N wakker zou worden, maar kwam ook pas na een uurtje kijken.
Ik heb gemerkt dat bij een eerste kindje je gewoon echt niet weet hoeveel inpact het allemaal heeft. Daardoor ga je snel over je eigen grenzen ( ik tenminste wel) en heb je achteraf het gevoel dat je het graag anders had gezien.
Bij de 2e hebben we er trouwens ook heel bewust voor gekozen om niet meteen iedereen te bellen zodat N rustig de eerste momenten met z'n zusje had( en wij daarvan konden genieten ) m'n moeder was tijdensde bevalling bij ons thuis voor het geval N wakker zou worden, maar kwam ook pas na een uurtje kijken.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Over (schoon)ouders gesproken...
» Geldbedrag aannemen van je (schoon)ouders
» Geen contact met (schoon)ouders?
» Foto's geven aan je (schoon) ouders
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
» Geldbedrag aannemen van je (schoon)ouders
» Geen contact met (schoon)ouders?
» Foto's geven aan je (schoon) ouders
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: