Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foto's geven aan je (schoon) ouders

+2
kwak
Tania
6 plaatsers

Ga naar beneden

Foto's geven aan je (schoon) ouders Empty Foto's geven aan je (schoon) ouders

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 8:45

Zelf geef ik ze eigenlijk te weinig foto's denk ik. Mijn ouders geef ik af en toe een paar leuke foto's en die bewaren ze dan in een klein fotoboekje. Mijn schoonmoeder krijgt 1x in de 4 maanden een grote foto die ze dan in een groot lijstje doen en mijn schoonvader heeft nu nog maar 2x wat foto's van onze zoon gehad (hebben we niet veel contact mee)

Geven jullie vaak foto's van jullie kleintje(s) aan je ouders en schoonouders?



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's geven aan je (schoon) ouders Empty Re: Foto's geven aan je (schoon) ouders

Bericht  Tania zo 6 nov 2011 - 8:49

Nee, eigenlijk nooit. Maar ze maken zelf ook genoeg foto's. Als ze het zouden vragen krijgen ze ze wel gewoon.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's geven aan je (schoon) ouders Empty Re: Foto's geven aan je (schoon) ouders

Bericht  kwak zo 6 nov 2011 - 8:50

mijn moeder maakt ze zelf, haar grote hobby is fotograferen en mijn schoonmoeder vraagt er af en toe om en dan krijgt ze die.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's geven aan je (schoon) ouders Empty Re: Foto's geven aan je (schoon) ouders

Bericht  mauwmauw zo 6 nov 2011 - 8:53

mijn moeder heeft te kennen geven voordat V geboren werd,niet zoveel foto's meer op te hangen(ze heeft nu 4 kleinkinderen in totaal)er hangen nu een paar fotos van alles klein kinderen,nu heeft ze pas geleden aan me gevraagd of ik een paar fotos wilde bestellen en dat doe ik dan ook.

mijn schoonouders daar integen geef ik nooit fotos.Toen V net geboren was had ik wat fotos op hyves gezet en die heeft zij er toen afgehaald en besteld voor dr zelf.Daar ben ik eigenlijk best wel teleurgesteld over,want ze had het best kunnen vragen en dan had ik ze voor haar besteld,maar om nou fotos van hyves af tehalen(en dan snap ik echt wel dat dat het "gevaar"van social media is maar toch)Ik weet dat zij 1 foto graag wilt hebben,en nog steeds zit te wachten tot ik deze op hyves zet,maar dat is een foto van V in het ziekenhuis en die vind ik te persoonlijk om op hyves te zetten,en ik bestel hem ook niet voor haar,tenzij ze het vraagt.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's geven aan je (schoon) ouders Empty Re: Foto's geven aan je (schoon) ouders

Bericht  Annie24 zo 6 nov 2011 - 8:54

Nog nooit gedaan...alleen de pasfoto's die door de fotograaf op het kdv zijn gemaakt.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's geven aan je (schoon) ouders Empty Re: Foto's geven aan je (schoon) ouders

Bericht  Printje zo 6 nov 2011 - 8:54

Ik geef regelmatig nieuwe foto's, de meeste hiervan stuur ik door via de email.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's geven aan je (schoon) ouders Empty Re: Foto's geven aan je (schoon) ouders

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 20:41

Nee eigenlijk niet, ze maken zelf foto's als hij daar is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's geven aan je (schoon) ouders Empty Re: Foto's geven aan je (schoon) ouders

Bericht  studiebol zo 6 nov 2011 - 21:30

Nou ik denk dat ik mijn ouders nooit foto's hoef te geven want mijn vader doet niks anders dan foto's maken van die meiden als hij ze ziet smile

Mijn vriend mailt af en toe wat foto's naar zijn ouders.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's geven aan je (schoon) ouders Empty Re: Foto's geven aan je (schoon) ouders

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 21:49

Ik weet niet wie er meer foto's maakt, wij of mijn ouders haha.
En dan één keer in de zoveel tijd spreken we af en kijken we wat we willen bestellen van elkaar.
Verder bestel ik bijna alles 2 of 3 keer zodat de rest van de familie kan uitzoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's geven aan je (schoon) ouders Empty Re: Foto's geven aan je (schoon) ouders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum