Foto's geven aan je (schoon) ouders
+2
kwak
Tania
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Foto's geven aan je (schoon) ouders
Zelf geef ik ze eigenlijk te weinig foto's denk ik. Mijn ouders geef ik af en toe een paar leuke foto's en die bewaren ze dan in een klein fotoboekje. Mijn schoonmoeder krijgt 1x in de 4 maanden een grote foto die ze dan in een groot lijstje doen en mijn schoonvader heeft nu nog maar 2x wat foto's van onze zoon gehad (hebben we niet veel contact mee)
Geven jullie vaak foto's van jullie kleintje(s) aan je ouders en schoonouders?
Geven jullie vaak foto's van jullie kleintje(s) aan je ouders en schoonouders?
Gast- Gast
Re: Foto's geven aan je (schoon) ouders
Nee, eigenlijk nooit. Maar ze maken zelf ook genoeg foto's. Als ze het zouden vragen krijgen ze ze wel gewoon.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
mijn moeder maakt ze zelf, haar grote hobby is fotograferen en mijn schoonmoeder vraagt er af en toe om en dan krijgt ze die.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
mijn moeder heeft te kennen geven voordat V geboren werd,niet zoveel foto's meer op te hangen(ze heeft nu 4 kleinkinderen in totaal)er hangen nu een paar fotos van alles klein kinderen,nu heeft ze pas geleden aan me gevraagd of ik een paar fotos wilde bestellen en dat doe ik dan ook.
mijn schoonouders daar integen geef ik nooit fotos.Toen V net geboren was had ik wat fotos op hyves gezet en die heeft zij er toen afgehaald en besteld voor dr zelf.Daar ben ik eigenlijk best wel teleurgesteld over,want ze had het best kunnen vragen en dan had ik ze voor haar besteld,maar om nou fotos van hyves af tehalen(en dan snap ik echt wel dat dat het "gevaar"van social media is maar toch)Ik weet dat zij 1 foto graag wilt hebben,en nog steeds zit te wachten tot ik deze op hyves zet,maar dat is een foto van V in het ziekenhuis en die vind ik te persoonlijk om op hyves te zetten,en ik bestel hem ook niet voor haar,tenzij ze het vraagt.
mijn schoonouders daar integen geef ik nooit fotos.Toen V net geboren was had ik wat fotos op hyves gezet en die heeft zij er toen afgehaald en besteld voor dr zelf.Daar ben ik eigenlijk best wel teleurgesteld over,want ze had het best kunnen vragen en dan had ik ze voor haar besteld,maar om nou fotos van hyves af tehalen(en dan snap ik echt wel dat dat het "gevaar"van social media is maar toch)Ik weet dat zij 1 foto graag wilt hebben,en nog steeds zit te wachten tot ik deze op hyves zet,maar dat is een foto van V in het ziekenhuis en die vind ik te persoonlijk om op hyves te zetten,en ik bestel hem ook niet voor haar,tenzij ze het vraagt.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Nog nooit gedaan...alleen de pasfoto's die door de fotograaf op het kdv zijn gemaakt.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geef regelmatig nieuwe foto's, de meeste hiervan stuur ik door via de email.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Nee eigenlijk niet, ze maken zelf foto's als hij daar is.
Gast- Gast
Nou ik denk dat ik mijn ouders nooit foto's hoef te geven want mijn vader doet niks anders dan foto's maken van die meiden als hij ze ziet
Mijn vriend mailt af en toe wat foto's naar zijn ouders.
Mijn vriend mailt af en toe wat foto's naar zijn ouders.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik weet niet wie er meer foto's maakt, wij of mijn ouders haha.
En dan één keer in de zoveel tijd spreken we af en kijken we wat we willen bestellen van elkaar.
Verder bestel ik bijna alles 2 of 3 keer zodat de rest van de familie kan uitzoeken.
En dan één keer in de zoveel tijd spreken we af en kijken we wat we willen bestellen van elkaar.
Verder bestel ik bijna alles 2 of 3 keer zodat de rest van de familie kan uitzoeken.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Over (schoon)ouders gesproken...
» Geldbedrag aannemen van je (schoon)ouders
» Geen contact met (schoon)ouders?
» afspraken (schoon)ouders/ directe fam na bevalling
» ouders 30 jaar getrouwd wat te geven?
» Geldbedrag aannemen van je (schoon)ouders
» Geen contact met (schoon)ouders?
» afspraken (schoon)ouders/ directe fam na bevalling
» ouders 30 jaar getrouwd wat te geven?
Pagina 1 van 1