Dagcafé
+29
SleepingBeauty
girli
Pussycat
Zwoesj
Roze Roos
Jeanette
Silver
Cheesegirl
Antibes
TukTuk
May
Arwyn
Chocolate Cookie
ekiaam87
Jordana
FireButterfly
Zwerver
Penélope
Burn
Minx
Kaboutertje
Suus
Sjaantje
Rovine
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
klavertje
Moezie
33 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
1 euro en DERTIEN cent..! Daar koop ik geen eens een croissant voor bij de bakker.
Gast- Gast
Reva schreef:Laaalaaaalaaalaaa eigenlijk voor maar 1.13 dus!
Hoe heb je dat geflikt?
Gast- Gast
ABE schreef:Theedoosje schreef:Gaaaa naar de kruidvat van Revaaaaa! Allemaal!!
een hele stormloop daaro vandaag (geen idee waar ze woont eigenlijk maar ach klein detail )
Gast- Gast
Overal is dezelfde sale zei cassiere, van.uit de fabrikant.
Ohja EN.....een duinrell bon a 19 euro
Ohja EN.....een duinrell bon a 19 euro
Gast- Gast
Ook lekker!
Ik ben er vandaag achtergekomen dat de caprileggings van de Action gewoon echt super zijn!
Ik ben er vandaag achtergekomen dat de caprileggings van de Action gewoon echt super zijn!
Gast- Gast
Maar Reva> de bon klopt echt? Hebben jullie niet domme caissières die nog meer de helft doen en zo? Want dan kan ik beter daar heen
Gast- Gast
ABE schreef:Ook lekker!
Super! Geniet van de leggings
Gast- Gast
Heb je dat niet over voor die korting? Of ben je dan nog meer kwijt voor benzine?
Gast- Gast
Als ik Revie dan ook nog zou zien heb ik het er zeker wel voor over. Ach, anders plak ik er een etentje bij onze trouwlocatie aan vast, dat zit naast haar woonplaats
Gast- Gast
Trouwens, er was gisteren ruzie op het plein waar ik boven woon. Niet meer normaal! Ik heb alles gevolgd vanaf het balkon en vond het wel vermakelijk.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maar Reva> de bon klopt echt? Hebben jullie niet domme caissières die nog meer de helft doen en zo? Want dan kan ik beter daar heen
Ik had allebei de keren andere kassakutten. Kruidvat zelf heeft acties en de fabrikanten zelf. Das gewoon toeval. En ze zei al dat normaal acties niet gelden in combi met andere acties, dus korting op korting zeg maar. Maar nu wel omdat t dus van twee verschillende hoeken komt.
Gast- Gast
Alex schreef:Als ik Revie dan ook nog zou zien heb ik het er zeker wel voor over. Ach, anders plak ik er een etentje bij onze trouwlocatie aan vast, dat zit naast haar woonplaats
Oh kijk mooi geregeld
En Reva> ooh kijk die korting heb je ook nog ideaal
Gast- Gast
ABE schreef:Trouwens, er was gisteren ruzie op het plein waar ik boven woon. Niet meer normaal! Ik heb alles gevolgd vanaf het balkon en vond het wel vermakelijk.
Had ik al gelezen. Want buiten riepen ze shoarma en toen binnen iets van flikker. En toen knokken. Em toen ging die van binnen zn vriendjes halen. En de eigenaar van de shoarma ging ze nog uit elkaar halen maar verderop gingen ze weer door. Ofzo.
Gast- Gast
Reva schreef:ABE schreef:Trouwens, er was gisteren ruzie op het plein waar ik boven woon. Niet meer normaal! Ik heb alles gevolgd vanaf het balkon en vond het wel vermakelijk.
Had ik al gelezen. Want buiten riepen ze shoarma en toen binnen iets van flikker. En toen knokken. Em toen ging die van binnen zn vriendjes halen. En de eigenaar van de shoarma ging ze nog uit elkaar halen maar verderop gingen ze weer door. Ofzo.
Ja, zoiets inderdaad.
Gast- Gast
heb 'm vandaag aangevraagd bij de gemeente dus hopelijk heb ik 'm nog voor volgende week want dan kan ik 9 mei al beginnen jiehoeee
Gast- Gast
Reva schreef:Ik let altijd heel goed op.
Hoi Anoesie.
Goed bezig!
En inderdaad, Hoi Anoes.
Gast- Gast
Anousch schreef:heb 'm vandaag aangevraagd bij de gemeente dus hopelijk heb ik 'm nog voor volgende week want dan kan ik 9 mei al beginnen jiehoeee
Wat heb je aangevraagd?
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: