Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
loontjes-power schreef:Werken.. voor zolang ik het volhoudt.. Gelukkig hebben ze al een paar taken van me afgenomen.. Dus hoef me dan niet schuldig te voelen als ik weg ga!!
Maar wat een weertje ook weer
Trouwens bedankt n og TD
Graag gedaan. Fijn van je collega's trouwens die zo tekening met je houden. Dat werkt wel fijn
EN het weer was gisteren hier ook al zo bagger met regen bah :S
Gast- Gast
Pffff KUT Corendon. Ik boek nooit meer daar! We zouden vliegen met Corendon Airlines óf met Transavia, en nu vliegen we terug met Pegasus Airlines. No way dat ik in zo'n vliegtuig ga zitten.
Gast- Gast
En nu dan Lexie?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan het me voorstellen Leaf!! kunnen collega's wel wat werk van je afnemen ? ondanks er zoveel zieken zijn??
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ow meen je niet Lexie? Ik heb ook bij corendon geboekt.. bij mij stond inderdaad eerst ook transavia aangegeven...
Moezie- Kletskop
loontjes-power schreef:Ik kan het me voorstellen Leaf!! kunnen collega's wel wat werk van je afnemen ? ondanks er zoveel zieken zijn??
+ 1
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Ik kan het me voorstellen Leaf!! kunnen collega's wel wat werk van je afnemen ? ondanks er zoveel zieken zijn??
Vandaag niet, nee...Dus dat is gewoonweg kut. Ik kan nu zelfs niet eens weg wanneer ik wil om koffie te halen, want er moet iemand bij de telefoon blijven. Gister stond ik nog 20 minuten buiten te janken, kan ik nu dus ook niet maken...
Als ik dit van te voren geweten had voor vandaag, dan was ik echt thuisgebleven.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:En nu dan Lexie?
Ik bel nu met Corendon. Gisteren heb ik onze heenreis kunnen verzetten naar 06.05 uur 's morgens, omdat we anders om 18.45 uur zouden vliegen. Dat is gewoon 1 hele dag minder! En nu vliegen we om 15.00 uur op de terugreis, het zij zo, maar dan niet met Pegasus. Ik heb 1x in zo'n vliegtuig gezeten en dat was echt vreselijk. Ik weet niet hoe ik dat met een klein kind moet gaat doen. Misschien kunnen we met een andere maatschappij mee. Maar als dat ook weer geld kost (wat vast het geval is) dan doen we het niet. Bah, ik baal.
Gast- Gast
Alex schreef:Pffff KUT Corendon. Ik boek nooit meer daar! We zouden vliegen met Corendon Airlines óf met Transavia, en nu vliegen we terug met Pegasus Airlines. No way dat ik in zo'n vliegtuig ga zitten.
Bah!! Dat zou ik ook niet willen! Heb mn zus ook gedwongen een andere maatschappij te nemen naar Bali. Had een maatschappij die Tot voor kort op de zwarte lijst stond, nou dank je de koekkoek. Nu is ze 400euro meer kwijt maar slaap ik tenminste, haha.
Gast- Gast
Ja logisch! Wat achterlijk dat ze dat zo kunnen omwisselen joh.
Omg, die vent van de boiler staat nu al binnen. Werd ie boos dat ik de gangkast nog niet heb leeggehaald. Ja hallo, de beste man zou tussen 12.30 en 14.30 komen
Ow meen je niet.. dus je kan je nu niet even terug trekken.. Dat is wel heel erg moeilijk!!
Dan hoop ik voor jou dat het gewoon lekker rustig is vandaag.. en je het allemaal een beetje trekt..
Dan hoop ik voor jou dat het gewoon lekker rustig is vandaag.. en je het allemaal een beetje trekt..
Moezie- Kletskop
tja dan is `t toch zijn eigen schuld haha. Maar opzich wel fijn dattie er nu al is.
Gast- Gast
Ja vind ik ook hoor, mafkees
Maar dan heb ik daarna alle tijd om te doen wat ik wil.
Nja, bestaat voornamelijk uit poetsen, tis hier een zooi.
Maar dan heb ik daarna alle tijd om te doen wat ik wil.
Nja, bestaat voornamelijk uit poetsen, tis hier een zooi.
Lily schreef:wat is er dan zo erg aan pegasus?
Ik heb er een zeer slechte ervaring mee. Je hebt amper ruimte om je kont te keren, beenruimte heb je gewoon echt niet, het vliegtuig zat met plakband aan elkaar. Ik wil het gewoon niet nog een keer.
Maar goed, er zijn die dag geen andere vluchten mogelijk. Kutzooi. Het was leuk jullie gekend te hebben.
Laatst aangepast door Alex op wo 27 apr 2011 - 22:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Tsja dan schiet het weinig op de salarisverhoging...
Ik heb zo geen zin om huiswerk te maken.. maar ik moet eigenlijk wel...
Ik heb zo geen zin om huiswerk te maken.. maar ik moet eigenlijk wel...
Gast- Gast
ach het valt wel mee, je hoeft maar tot turkije, het had ook verder weg kunnen zijn ... (ik bekijk het aan de positieve kant )
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Leuk 10% salarisverhoging als je daardoor 8% meer belasting gaat betalen..
Nou wij krijgen 1 procent verhoging jeeeej
Gast- Gast
Wat voor huiswerk moet je maken Sannie?
Donnaa je helpt me eraan herinneren dat ik ook nog eens even over mijn salaris moet praten, thnx Maar balen voor jou dat je er eigenlijk niks mee opschiet...
Donnaa je helpt me eraan herinneren dat ik ook nog eens even over mijn salaris moet praten, thnx Maar balen voor jou dat je er eigenlijk niks mee opschiet...
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Leuk 10% salarisverhoging als je daardoor 8% meer belasting gaat betalen..
Nou wij krijgen 1 procent verhoging jeeeej
Gaat daar een half % van naar de belasting ?
Moezie- Kletskop
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: