Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Haha Burn dat dacht ik eerst ook, maar ben blij dat ik de rekenmachine er even bijgepakt heb
ABE, je kent me te goed... denk dat ik je wijze raad maar eens ga opvolgen want de misselijkheid zal alleen maar erger worden door de medicijnen en dan kan ik het beste maar stil gaan liggen.
Banaan, normaal functioneer ik op naproxen en incidenteel een extra paracetamol (ik heb reuma) maar zo héél af en toe heb ik wat sterkers nodig maar dat probeer ik echt te beperken tot een paar keer per jaar.
ABE, je kent me te goed... denk dat ik je wijze raad maar eens ga opvolgen want de misselijkheid zal alleen maar erger worden door de medicijnen en dan kan ik het beste maar stil gaan liggen.
Banaan, normaal functioneer ik op naproxen en incidenteel een extra paracetamol (ik heb reuma) maar zo héél af en toe heb ik wat sterkers nodig maar dat probeer ik echt te beperken tot een paar keer per jaar.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ennnnnnnnnnnn moet ik dáár bang van worden???Burn schreef:Jordana schreef:Beterschap Sjaan, Hup je bed in en lekker optijd gaan slapen
JA! Want anders gaat Burn zeuren!
Sjaantje schreef:Ennnnnnnnnnnn moet ik dáár bang van worden???Burn schreef:Jordana schreef:Beterschap Sjaan, Hup je bed in en lekker optijd gaan slapen
Nee! Ik ben te druk
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
sterkte Sjaan!
Ik ben ook misselijk.. ik ga dus ook maar lekker mn bedje opzoeken!
weltrusten allemaal!
Ik ben ook misselijk.. ik ga dus ook maar lekker mn bedje opzoeken!
weltrusten allemaal!
Gast- Gast
Burn schreef:Sjaantje schreef:Ennnnnnnnnnnn moet ik dáár bang van worden???Burn schreef:Jordana schreef:Beterschap Sjaan, Hup je bed in en lekker optijd gaan slapen
Nee! Ik ben te druk
maar als ze niet druk is zou ik maar wel bang worden
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:Burn schreef:Sjaantje schreef:Ennnnnnnnnnnn moet ik dáár bang van worden???Burn schreef:Jordana schreef:Beterschap Sjaan, Hup je bed in en lekker optijd gaan slapen
Nee! Ik ben te druk
maar als ze niet druk is zou ik maar wel bang worden
*zit in een hoekje alvast te bibberen*
Gelukkig ben ik een stoere meid die voor de duvel nog niet bang is
Hahahahaha, Jordana. Ik kom toch niet boos over?
Burn- Lady Post-a-lot
Sjaantje.. is 't misschien mogelijk dat 't door 't weer komt? Van behoorlijk warm naar redelijk koel? Hoor er meer mensen over!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Burn schreef:Hahahahaha, Jordana. Ik kom toch niet boos over?
Tuurlijk wel! Anders zat mijn lieve Sjaan nu niet zo te trillen. Foei jij!
Gast- Gast
ABE schreef:Burn schreef:Hahahahaha, Jordana. Ik kom toch niet boos over?
SORRRY!!!!
Burn- Lady Post-a-lot
Feline, nee ik denk echt dat ik momenteel de enige schuldige ben Ik heb (gelukkig) niet zo heel veel last van weersveranderingen maar ben gewoon teveel en te ver over mijn grenzen gegaan de afgelopen week. Heb dan ook met mezelf afgesproken dat ik zaterdag en zondag lekker thuisblijf, om uit te rusten zodat ik er na het weekend hopelijk weer bovenop ben!
ABE, bedankt voor je steun en lieve woordjes. Burn, als je aan mij komt, kom je aan ABE hoor! (hoop ik)
ABE, bedankt voor je steun en lieve woordjes. Burn, als je aan mij komt, kom je aan ABE hoor! (hoop ik)
Burn schreef:ABE schreef:Burn schreef:Hahahahaha, Jordana. Ik kom toch niet boos over?
SORRRY!!!!
You better be!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:ABE, bedankt voor je steun en lieve woordjes. Burn, als je aan mij komt, kom je aan ABE hoor! (hoop ik)
Nou, dat ligt eraan hoe erg de bonje is. Beetje bekvechten kan ik wel, maar een echte bitchfight is niet aan mij besteed.
Gast- Gast
Burn schreef:Hahahahaha, Jordana. Ik kom toch niet boos over?
Nee hoor, Je legt alleen precies de vinger op de gloeiende plaat
Jordana- Ratel
Wie heeft er zin om iets te vertalen in basisschool engels voor me? :p
Burn- Lady Post-a-lot
Jordana schreef:Burn schreef:Hahahahaha, Jordana. Ik kom toch niet boos over?
Pfoe! Gelukkig!
Burn- Lady Post-a-lot
Jordana schreef:Burn schreef:Hahahahaha, Jordana. Ik kom toch niet boos over?
Haha sorry maar bedoel je op de zere plek? Het is een vinger op de zere plek of een druppel op de gloeiende plaat
Gast- Gast
Ach Burn, trek je maar niets van iedereen aan hoor, ik weet dat je het lief bedoelt
Eerlijk is eerlijk, soms heb ik een flinke schop onder mijn kont nodig voordat ik doe wat goed voor me is.
Dus wie wilt... mag me NU even schoppen
Eerlijk is eerlijk, soms heb ik een flinke schop onder mijn kont nodig voordat ik doe wat goed voor me is.
Dus wie wilt... mag me NU even schoppen
Burn schreef:Wie heeft er zin om iets te vertalen in basisschool engels voor me? :p
Ik wil wel een poging wagen
Jordana- Ratel
Sjaan: Beterschap!
Ik heb vandaga trouwens de huisarts gebeld voor de jeuk. 10 minuten (!!) in de wacht gehangen voor een telefoongesprek van 1,5 minuut: Goed dat ik met de medicijnen gestopt ben, moet het gewoon nog even aankijken. Werkzame stof zit voorlopig nog wel even in mijn bloed, dus áls het de medicijnen zijn, kan de jeuk ook nog wel even aanhouden... Gelukkig zie je verder niets ofzo, geen rode plekken, wondjes van het krabbelen of overdreven zichtbare bultjes (zit wel iets, maar valt niet op).
Ik heb vandaga trouwens de huisarts gebeld voor de jeuk. 10 minuten (!!) in de wacht gehangen voor een telefoongesprek van 1,5 minuut: Goed dat ik met de medicijnen gestopt ben, moet het gewoon nog even aankijken. Werkzame stof zit voorlopig nog wel even in mijn bloed, dus áls het de medicijnen zijn, kan de jeuk ook nog wel even aanhouden... Gelukkig zie je verder niets ofzo, geen rode plekken, wondjes van het krabbelen of overdreven zichtbare bultjes (zit wel iets, maar valt niet op).
Gast- Gast
Fauve schreef:Jordana schreef:Burn schreef:Hahahahaha, Jordana. Ik kom toch niet boos over?
Haha sorry maar bedoel je op de zere plek? Het is een vinger op de zere plek of een druppel op de gloeiende plaat
Ja die :$ Kon er even niet opkomen dus maak er maar mijn eigen versie van hahaha
Jordana- Ratel
Nou Maple, jij dan ook beterschap gewenst! Zoveel jeuk lijkt me echt geen pretje want volgens mij kun je daar niet echt iets aan doen
Au, ABE, iets zachter was ook goed geweest!
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: