Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
VC> wat heb je ontbeten dan? (ik las ZWAAR ipv ZOWAAR )
Anousch> doei doei!
PM> fijne dag heb je dan
LP> fijn dat je hebt uit kunnen huilen (heb denk ik gemist wat er aan de hand is?) en je eventueel naar huis mag.
Anousch> doei doei!
PM> fijne dag heb je dan
LP> fijn dat je hebt uit kunnen huilen (heb denk ik gemist wat er aan de hand is?) en je eventueel naar huis mag.
Laatst aangepast door Theedoosje op wo 27 apr 2011 - 21:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh gewoon twee broodjes pindakaas, maar ik ontbijt amper, dus vond het wel een vermelding waard
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Oh gewoon twee broodjes pindakaas, maar ik ontbijt amper, dus vond het wel een vermelding waard
zie mijn vorige post, ik las verkeerd (heb net ff aangepast ). Maar als je normaal amper ontbijt heb je het goed gedaan
Gast- Gast
Paar paginas terug staat wat er loos is.. Kan er even niet weer overnieuw mee beginnen want dan loopt de kraan weer
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Theedoosje schreef:VeryCherry schreef:Oh gewoon twee broodjes pindakaas, maar ik ontbijt amper, dus vond het wel een vermelding waard
zie mijn vorige post, ik las verkeerd (heb net ff aangepast ). Maar als je normaal amper ontbijt heb je het goed gedaan
Whahahahaha, echt zwaar was het niet nee
ik ook al vanmorgen om half 8
Moezie- Kletskop
Ik bijna nooit Ja, met koffie en sigaretten, maar dat telt niet...
loontjes-power schreef:Paar paginas terug staat wat er loos is.. Kan er even niet weer overnieuw mee beginnen want dan loopt de kraan weer
Heb het gevonden. Wat vreselijk zeg Moeiliijk als ze niet weten wat het is .
VC> haha ja ik las te snel
Ik heb ook al wat op. Heb nu steeds honger ...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ontbijt nooit..
Ik dus ook niet en omdat dat bijzonder is (net als bij VC) wilde ik het ook even vertellen.
Gast- Gast
Ik moet ook ontbijten.. anders val ik om.. En het is daarbij ook nog een heel goed
Moezie- Kletskop
Lily schreef:en wat zijn jullie plannen voor vandaag nog?
Ik werk, helaas. Wil niet maar iedereen is ziek...
Gast- Gast
Lily schreef:en wat zijn jullie plannen voor vandaag nog?
Niks, ziek zikjn op de bank nu, misschien dadelijk weer in bed.
Gast- Gast
Werken.. voor zolang ik het volhoudt.. Gelukkig hebben ze al een paar taken van me afgenomen.. Dus hoef me dan niet schuldig te voelen als ik weg ga!!
Maar wat een weertje ook weer
Trouwens bedankt n og TD
Maar wat een weertje ook weer
Trouwens bedankt n og TD
Moezie- Kletskop
Weet iemand of Badeendje200 (zoiets?) hier nog komt? In ieder geval die badeend met bril en kort haar?
Gast- Gast
TD, beterschap.
Leaf, werk ze. Gaat het wel een beetje op het werk? Of vind je het juist wel fijn omdat het afleiding is?
Leaf, werk ze. Gaat het wel een beetje op het werk? Of vind je het juist wel fijn omdat het afleiding is?
Gast- Gast
Vroeg ik me ook af Leaf.. Ik zelf zou ook inderdaad weer gaan werken..Lily schreef:TD, beterschap.
Moezie- Kletskop
Lily schreef:TD, beterschap.
Mwah, deze week ben ik er niet zo blij mee eerlijk gezegd. Ik heb het nu wel heel moeilijk...Heb ook een lang weekend opgenomen, ben morgenmiddag vrij en maandag ook.
Ik vind 8 uur op een dag werken nu gewoon eigenlijk net teveel, maar goed...Weinig aan te doen.
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Vroeg ik me ook af Leaf.. Ik zelf zou ook inderdaad weer gaan werken..Lily schreef:TD, beterschap.
Het is wel fijn omdat het gezellig is en idd afleiding, maar mijn hoofd zit zo vol, dat werken me wel moeite kost en ook meer tijd om bepaalde zaken af te ronden. En om niks te vergeten...
Gast- Gast
Lily schreef:TD, beterschap.
Dank je
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: