Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
VeryCherry schreef:Werd vanmorgen aan het voeteneind van het bed wakker, met mijn hoofd over de rand.
Haha ik zie het al helemaal voor me!
Dan word je ook raar wakker volgens mij.
*ik ga me even snel aankleden*
Gast- Gast
Whahhaha, als ik dat toch is wist. Misschien heb ik wel een hele wilde nacht gehad en weet ik er niks meer van
@Jordana; Dankje
@Jordana; Dankje
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
loontjes-power schreef:Verhaal
Jeetje dat is niet niks!
Hopelijk vinden ze snel wat het is, en kunnen ze het oplossen!
Ik zou me dan ook zorgen maken.
Gast- Gast
Ow dat is geen goed nieuws LP, En kunnen ze `m ook niet in het ziekenhuis houden voor onderzoeken? En anders eens naar een ander ziekenhuis?
Gast- Gast
Bah, wat klote LP
Ja hij is al heel smal (1.78 en maar 55 kilo) Nu valt die nog meer af.. Ik word gewoon gek van de gedachte dat hij er mee moet lopen, Hij is er zo down van
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Je vriend doet me ook weer gelijk aan een nummer van carnaval denken (maar dat doen alle kale mannen bij mij)
LP: Ik hoop echt dat ze iets kunnen vinden bij hem. Of dat ze iets hebben waardoor die plekken weggaan. Ik kan me echt voorstellen dat je je onzeker voelt en alleen familie wilt zoen.
LP: Ik hoop echt dat ze iets kunnen vinden bij hem. Of dat ze iets hebben waardoor die plekken weggaan. Ik kan me echt voorstellen dat je je onzeker voelt en alleen familie wilt zoen.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
@ Lily.. Toevallig zijn we gisteren voor het eerst naar een ander ziekenhuis gegaan.. Als hij morgen niks gegeten had moet die sowieso daar blijven..
Pff heb tranen in mijn ogen achter mn bureau..
Pff heb tranen in mijn ogen achter mn bureau..
Moezie- Kletskop
Ja joh? Welk nummer dan?
Jeetje lp. Wat erg! En weten de artsen niet wat het is? Is er geen naam voor? Ik hoop dat ze gauw een manier vinden om je broer te genezen. Heftig voor hem en voor jullie zeg!
Gast- Gast
Nee ze komen er maar niet achter.. Kweekjes en bloed is afgenomen en soms is het maar een beetje maar minimaal 2x per jaar heeft die zo een explosie.. Eerst kon die er nog wel redelijk mee omgaan maar ik zie hem nu steeds meer achteruit gaan en ben zo bang dat die hierdoor een depresie zal krijgen..
Moezie- Kletskop
Goeiemorgen !!
Ik kom even gauw tien minuutjes forummen tijdens het boterhammen-eten dus ben zo weer weg. Maar ik wilde even gauw gedag komen zeggen.
LP: bah wat naar dat je broer al die klachten heeft en dat niemand weet wat het is Hoop dat ze er toch gauw achter komen en dat er snel wat aan gedaan kan worden!
Ik kom even gauw tien minuutjes forummen tijdens het boterhammen-eten dus ben zo weer weg. Maar ik wilde even gauw gedag komen zeggen.
LP: bah wat naar dat je broer al die klachten heeft en dat niemand weet wat het is Hoop dat ze er toch gauw achter komen en dat er snel wat aan gedaan kan worden!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik hoop dat ze er in dit ziekenhuis dan wel achter kunnen komen wat het is. (helaas weet ik er alles van dat je iets hebt maar dat de artsen het maar niet weten, uiteindelijk naar ziekenhuis nr 3-4 weet ik nu wat ik heb)
Gast- Gast
Ja ik hoop het ook.. Hij zit nu ook in het ziekenhuis waar mijn schoonvader op het lab werkt.. Die zou ook zorgen dat hij alles van mijn broertje mag gaan onderzoeken of in ieder geval erbij kan zijn!
Pff heb net even een paar traantjes gelaten maar ben blij dat ik even mijn verhaal kwijt kon.
Lucht echt even op!!
Pff heb net even een paar traantjes gelaten maar ben blij dat ik even mijn verhaal kwijt kon.
Lucht echt even op!!
Moezie- Kletskop
VeryCherry schreef:Ja joh? Welk nummer dan?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Dat snap ik LP, en soms moet het er gewoon ff uit hopelijk is er snel verbetering
Gast- Gast
LP, wat naar voor jullie zeg!! Hopelijk houden ze op het werk een beetje rekening met je!
Gast- Gast
Voor LP:
Dank jullie wel!!
Ik heb het wel aangegeven op mijn werk en als er iets zou zijn dan kon ik altijd weg...
Ik heb het wel aangegeven op mijn werk en als er iets zou zijn dan kon ik altijd weg...
Moezie- Kletskop
Whahahaha Jordana, ik ga echt stuk hier
Doeii Patriesje!!
Moezie- Kletskop
Het was kort maar krachtig, Sjaan is er weer vandoor! Fijne dag allemaal, ondanks alle regen die eraan komt (zag ik net op buienradar )
Houdoe!
Houdoe!
Fijne dag Patriesje en Sjaan
Natuurlijk ook voor jou een fijne dag Sjaan!!
Moezie- Kletskop
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: