Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
VeryCherry schreef:Whahahaha Jordana, ik ga echt stuk hier
kan je na gaan dat ik het nummer elke keer zong als ik een kale man zag
(alleen met carnaval hoor) En elke keer als ik een kale man zie dan kom dat nummer gelijk in mijn op.
dus VC: Zing het voor je vriend hahaha.
LP:"
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Whahahaha, ik zal hem als hij thuiskomt een serenade brengen als zijn broertje er ook bij is. Die is overigens niet kaal, maar voor het effect wel leuk om dan te zingen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha Jordana, die gast die het zingt is ook kaal.. Paar weken geleden hadden ze een optreden hier..
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Whahahaha, ik zal hem als hij thuiskomt een serenade brengen als zijn broertje er ook bij is. Die is overigens niet kaal, maar voor het effect wel leuk om dan te zingen
ik zie het helemaal al voor me. En een blik van die mannen waar heeft zij last van
Aaah neem op
don: Neee, echt serieus. Ik vind het nummer alleen leuk met carnval (of echt een foute avond) maar serieus ik wou dat ik zo een nummer kon schrijven.
Jordana- Ratel
Anousch als ik jou was zou ik toch zelf eens naar de gemeente gaan en zeggen dat je op dat adres oppast en dat je nog steeds niet betaald hebt gekregen. Wie weet zegt die vrouw wel dat je via de gemeente betaald moet worden maar misschien is dat helemaal niet zo.
Gast- Gast
Oh trouwens, ons eten gister was echt heerlijk en mijn vriend was helemaal verrast
Jordana schreef:VeryCherry schreef:Whahahaha, ik zal hem als hij thuiskomt een serenade brengen als zijn broertje er ook bij is. Die is overigens niet kaal, maar voor het effect wel leuk om dan te zingen
ik zie het helemaal al voor me. En een blik van die mannen waar heeft zij last van
Aaah neem op
don: Neee, echt serieus. Ik vind het nummer alleen leuk met carnval (of echt een foute avond) maar serieus ik wou dat ik zo een nummer kon schrijven.
Oeh ja, ik laat het N. filmen met mijn telefoon
VeryCherry schreef:Jordana schreef:VeryCherry schreef:Whahahaha, ik zal hem als hij thuiskomt een serenade brengen als zijn broertje er ook bij is. Die is overigens niet kaal, maar voor het effect wel leuk om dan te zingen
Aaah neem op
Oeh ja, ik laat het N. filmen met mijn telefoon
Jaaaaaa, ben benieuwd hahahaha
Wel effe zeggen als je hem post ik mis namelijk nog wat eens op het forum en dit wil ik echt niet missen
Wat heb je op gister?
Jordana- Ratel
Weet iemand trouwens vanaf hoelaat de glasbakken geleegd mogen worden? Vanochtend GVD weer om 6.40
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Oh trouwens, ons eten gister was echt heerlijk en mijn vriend was helemaal verrast
Super! Heb je niet voor niks al dat werk gedaan!
Gast- Gast
Ach, je neemt een bekend deuntje en daar ga je.. (Sex on fire )..Jordana schreef:
Goed dat het eten lekker was VC!
Gast- Gast
Ja, zal ik doen
We hebben gister ossobuco gegeten
We hebben gister ossobuco gegeten
Heeey Reev
Reva schreef:Hee piemelhoofden.
Vroeger noemden mijn beste vriendin en ik elkaar piemelhoofd en poephoofd (vroeger als in basisschool, vandaar).
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Hee piemelhoofden.
Vroeger noemden mijn beste vriendin en ik elkaar piemelhoofd en poephoofd (vroeger als in basisschool, vandaar).
Insinueer je nu dat het een onvolwassen woordkeuze is?
Gast- Gast
Reva schreef:Hee piemelhoofden.
Thanks voor je kaartje meis!!! Voor iemand die niet wist wat ze moest schrijven, heb je het kaartje aardig vol gekregen
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Reva schreef:Hee piemelhoofden.
Thanks voor je kaartje meis!!! Voor iemand die niet wist wat ze moest schrijven, heb je het kaartje aardig vol gekregen
Graag gedaan! Fijn dat je 'm hebt
Gast- Gast
Heej. Vandaag niet zo vrolijk hier Ben ziek thuis. Bah wat heb ik daar een hekel aan
Gast- Gast
Ik moet om 11.00u op het werk zijn, maar ben even zin aan het maken want ik ben moe haha!
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: