Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Lekker dat je naar turkije gaat fairytale. Ooit wil ik ook eens naar Turkije
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Jaja geef maar toe dat dát de reden is dat je vrij wil!ABE schreef:Sjaantje schreef:
ABE, geniet ervan! Kun je lekker ongegeneerd The Royal Wedding kijken
Is dat vrijdag joh? Nooit geweten.
Hee, daar is Jordana weer op de pica
Burn, komop, even doorzetten nog anders gaat Sjaan mopperen
Fairytale, klinkt goed! En ik hoop voor je dat je geen vertraging hebt op de terugweg hahaha. En dat je een saaie les hebt, zodat je ongestoord even kunt bijslapen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Leuke foto Jordana! Had jij niet eerst korte bruine haren?
Penélope- Prater
Een strijk? Ja, zo maak je wel vrienden
Voor alle geinteresseerden mijn bevalling begon zondag, rond 20.30 uur kwamen de weeen op gang en werden al gauw vrij hevig. Om half 1 had ik 1 cm ontsluiting. De verloskundige was positief, ze zei dat ik rond 10 uur bevallen zou zijn. Om half 4 braken mijn vliezen en verloor ik de slijmprop, de verloskundige kwam weer en ik had nog steeds 1 cm ontsluiting. De weeen kwamen zo snel achter elkaar en waren ze hevig dat ik ze niet meer weggepuft kreeg en ik besloot dat ik naar het ziekenhuis wilde voor verdoving. Om half 5 was ik daar, de kleine ging aan een ecg en ik kreeg zo'n band om mijn buik om de weeen te registreren. Om 5 uur kreeg ik pethidine en daar ging ik enorm van spacen. Rond half 10 zat ik op 4 cm ontsluiting en kreeg ik persweeen en persdrang. Om 10 uur kreeg ik een ruggenprik. Pas toen kon ik weer enigszins ontspannen. Om half 1 zat ik op 6 cm ontsluiting (7 bij een wee), maar was op de monitor te zien dat A. het zwaar had. Op een gegeven moment was haar hartslag niet meer waarneembaar en is er een beetje bloed uit haar hoofdje gehaald om de zuurstofwaarde na te kijken, als deze te laag zou zijn zou een keizersnede volgen. De waarde was net op het randje, maar de gynaecoloog wilde geen rusico nemen omdat de ontsluiting niet doorzette en toen ben ik met spoed naar de OK gereden. Dat was om 13.30 uur en om 13.50 uur werd A. geboren. Na 16 uur zeer hevige weeen. Vandaar dat ik nu al enorm tegen een eventuele volgende bevalling op zie en het liefst gelijk de afspraak maak dat dat een geplande keizersnede wordt. Dan is dat in ieder geval een stuk minder stress.
Voor alle geinteresseerden mijn bevalling begon zondag, rond 20.30 uur kwamen de weeen op gang en werden al gauw vrij hevig. Om half 1 had ik 1 cm ontsluiting. De verloskundige was positief, ze zei dat ik rond 10 uur bevallen zou zijn. Om half 4 braken mijn vliezen en verloor ik de slijmprop, de verloskundige kwam weer en ik had nog steeds 1 cm ontsluiting. De weeen kwamen zo snel achter elkaar en waren ze hevig dat ik ze niet meer weggepuft kreeg en ik besloot dat ik naar het ziekenhuis wilde voor verdoving. Om half 5 was ik daar, de kleine ging aan een ecg en ik kreeg zo'n band om mijn buik om de weeen te registreren. Om 5 uur kreeg ik pethidine en daar ging ik enorm van spacen. Rond half 10 zat ik op 4 cm ontsluiting en kreeg ik persweeen en persdrang. Om 10 uur kreeg ik een ruggenprik. Pas toen kon ik weer enigszins ontspannen. Om half 1 zat ik op 6 cm ontsluiting (7 bij een wee), maar was op de monitor te zien dat A. het zwaar had. Op een gegeven moment was haar hartslag niet meer waarneembaar en is er een beetje bloed uit haar hoofdje gehaald om de zuurstofwaarde na te kijken, als deze te laag zou zijn zou een keizersnede volgen. De waarde was net op het randje, maar de gynaecoloog wilde geen rusico nemen omdat de ontsluiting niet doorzette en toen ben ik met spoed naar de OK gereden. Dat was om 13.30 uur en om 13.50 uur werd A. geboren. Na 16 uur zeer hevige weeen. Vandaar dat ik nu al enorm tegen een eventuele volgende bevalling op zie en het liefst gelijk de afspraak maak dat dat een geplande keizersnede wordt. Dan is dat in ieder geval een stuk minder stress.
Gast- Gast
Nee daar was ik weer.
Nou ben ik klaar hoor met foto's posten.
Banaantje: Ja dat klopt
Nou ben ik klaar hoor met foto's posten.
Banaantje: Ja dat klopt
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik moet ook echt nodig naar de kapper...
Maar morgen eerst echo, dan werken, dan afscheid van collega. Vrijdag werken, daarna gyn en dan oppassen.
Deze week gaat het dus niet meer lukken vrees ik.
Maar morgen eerst echo, dan werken, dan afscheid van collega. Vrijdag werken, daarna gyn en dan oppassen.
Gast- Gast
Alex, jeetje ik snap dat je je bevalling als heftig ervaart als je zolang weeen hebt gehad. Een volgende bevalling kan heel anders verlopen maar ik snap je angst heel goed. Je kan het bij een volgende zwangerschap aangeven bij de gynaeceloog misschien krijg je dan wel een geplande keizersnede.
Penélope- Prater
Sjaantje schreef:
Moet ik dan bang worden?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Fairytale schreef:is het heel raar dat ik nu al mijn koffer in wil pakken... ga van maandag op dinsdagnacht op vakantie
Nee hoor, dat is niet gek. Ik ga over 2 weken op vakantie en wil nu al de koffer inpakken
Gast- Gast
Jordana, het blonde staat je leuk, je ziet er heel anders uit dan de vorige foto die ik van je in me hoofd heb.
Penélope- Prater
Jee, Lexie, da's niet niks! Ik kan me helemaal voorstellen dat je bang bent dat het een volgende keer net zo zal gaan hoewel je rationeel waarschijnlijk ook wel weet dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Maar ik dacht dat als je eenmaal een KS hebt gehad, dat je dan daarna niet meer op de natuurlijke manier mocht bevallen? Of loop ik hiermee een paar eeuwen achter?
Maar ik dacht dat als je eenmaal een KS hebt gehad, dat je dan daarna niet meer op de natuurlijke manier mocht bevallen? Of loop ik hiermee een paar eeuwen achter?
Sjaantje dat ligt eraan waarom je een keizersnede hebt gehad.
Penélope- Prater
Banaantje schreef:Jordana, het blonde staat je leuk, je ziet er heel anders uit dan de vorige foto die ik van je in me hoofd heb.
Kan je omschrijven welke je in je hoofd heb?
Jordana- Ratel
ProudMama schreef:Ik moet ook echt nodig naar de kapper...
Ik ga 12 mei naar de kapper.
Heb je morgen nog assistentie nodig bij de echo?
Banaantje, ik weet wel dat het bij een volgende bevalling heel anders kan gaan, maar ik denk dat ik veel te gestresst ben als ik denk normaal te gaan bevallen, ik word er nu al nerveus van hahaha.
Had je trouwens nog de kleding ontvangen van truestar?
Gast- Gast
Om 7.30 's morgens? Moet om die tijd ook op mijn werk zijn, dus moet na de echo gelijk weer door, dus gezellig zal het niet zijnAlex schreef:
Gast- Gast
ProudMama schreef:Om 7.30 's morgens? Moet om die tijd ook op mijn werk zijn, dus moet na de echo gelijk weer door, dus gezellig zal het niet zijnAlex schreef:
Laten we dat soort tijdstippen maar bewaren voor als we elkaar beter kennen
Gast- Gast
Yes! De operatie van mijn oma is geslaagd..
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Yes! De operatie van mijn oma is geslaagd..
Top burn, Ben blij voor je!!
Jordana- Ratel
Alex schreef:ProudMama schreef:Om 7.30 's morgens? Moet om die tijd ook op mijn werk zijn, dus moet na de echo gelijk weer door, dus gezellig zal het niet zijnAlex schreef:
Laten we dat soort tijdstippen maar bewaren voor als we elkaar beter kennen
Mijn man zou mee gaan, maar dat gaat niet door, vandaar dat rare tijdstip...
Gast- Gast
Oeps shit. Ik moet ook nog de engelse presentatie, BAHBAHBAH!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Yes! De operatie van mijn oma is geslaagd..
Wat fijn! Ik ben blij voor je!
Gast- Gast
Thnx meiden voor de blijdschap!
Nu hopen dat er geen uitzaaiïngen zijn..
Nu hopen dat er geen uitzaaiïngen zijn..
Burn- Lady Post-a-lot
Ik duim voor je Burn.
Jordana- Ratel
Burn schreef:Sjaantje schreef:
Moet ik dan bang worden?
Fijn trouwens dat je oma's operatie geslaagd is, al heb ik geen idee wat er met haar was. Was het een flinke ingreep?
Edit: ik lees dat je het hebt over uitzaaiingen... dan is het wel heftig, neem ik aan!
En succes met je engelse presentatie
Banaan, bedankt voor de uitleg, ik dacht dat het niet mocht ivm het litteken dat je van een KS hebt, dat dat de kracht van weeën niet kon hebben... of is dat echt de grootste fabel die mij ooit verteld is?
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: