Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Volgens mij mag dat wel. Ik heb eens een keer mascara teruggebracht omdat ik niet gezien had dat die blauw was.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
nah het is allemaal nog ongeopend, misschien dat ik morgenvroeg dan nog ff m`n etos tasje meeneem naar de kruidvat en daar kijk welke make-up ze ook hebben haha. En het dan daar koop en bij de etos terug breng.
Gast- Gast
Eens, en Deesjemeis! Ik mocht haar wel.Storm schreef: Maar degene die ik het meest mis is Lillith.
Gast- Gast
Ik vond Deesjemeis echt een trut, zoals ze ongenuanceerd zat te blaten af en toe. Jammer, want misschien is ze in het echt wel heel leuk.Purple schreef:Eens, en Deesjemeis! Ik mocht haar wel.Storm schreef: Maar degene die ik het meest mis is Lillith.
Gast- Gast
Je kan altijd proberen.. Gewoon zeggen dat bij daglicht de kleur tegenviel ofzo, whaha!Lily schreef:nah het is allemaal nog ongeopend, misschien dat ik morgenvroeg dan nog ff m`n etos tasje meeneem naar de kruidvat en daar kijk welke make-up ze ook hebben haha. En het dan daar koop en bij de etos terug breng.
Gast- Gast
Ik heb mascara nodig, maar ik heb een koopverbod...
Is het echt alleen nog maar vandaag?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:
Ik zal haar zo even smsen met de groetjes van jullie en dat jullie het jammer vinden haar niet meer te spreken
Dat is lief van je!!
En heel veel beterschap voor jou!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, het is vandaag begonnen.. Tot en met zondag is het.._Leaf_ schreef:Ik heb mascara nodig, maar ik heb een koopverbod...
Gast- Gast
Storm schreef:Ik vond Deesjemeis echt een trut, zoals ze ongenuanceerd zat te blaten af en toe. Jammer, want misschien is ze in het echt wel heel leuk.
+1!
Gast- Gast
Zo even lunchen.. Hoop dat de regen nog ff weg blijft en ik nog even naar buiten kan voor een frisse neus!!
Tot zo Meiden
Tot zo Meiden
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Jordana schreef:Theedoosje schreef:
Ik zal haar zo even smsen met de groetjes van jullie en dat jullie het jammer vinden haar niet meer te spreken
Dat is lief van je!!
En heel veel beterschap voor jou!!
Graag gedaan hoor Heb nog niks terug. Als ik wat nieuws heb meldt ik het wel
En dank je wel
Gast- Gast
Leuke actie van het kruidvat, ga er vanmiddag ook maar eens heen. Moet mascara hebben, heeft iemand een idee wat een goed merk is daarvoor en wat ze bij het kruidvat verkopen?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Je kan altijd proberen.. Gewoon zeggen dat bij daglicht de kleur tegenviel ofzo, whaha!Lily schreef:nah het is allemaal nog ongeopend, misschien dat ik morgenvroeg dan nog ff m`n etos tasje meeneem naar de kruidvat en daar kijk welke make-up ze ook hebben haha. En het dan daar koop en bij de etos terug breng.
Nah het is voor bij m`n jurk dus zeg dan gewoon dat de kleur niet matchte bij m`n jurk haha.
Gast- Gast
Nou idd, zoiets!Lily schreef:_Donnaa schreef:Je kan altijd proberen.. Gewoon zeggen dat bij daglicht de kleur tegenviel ofzo, whaha!Lily schreef:nah het is allemaal nog ongeopend, misschien dat ik morgenvroeg dan nog ff m`n etos tasje meeneem naar de kruidvat en daar kijk welke make-up ze ook hebben haha. En het dan daar koop en bij de etos terug breng.
Nah het is voor bij m`n jurk dus zeg dan gewoon dat de kleur niet matchte bij m`n jurk haha.
Gast- Gast
nah ff kijken of ik morgen een gaatje vind haha, het scheelt toch een hoop geld. Hebben jullie trouwens al weekendplannen?
Gast- Gast
Lily schreef:_Donnaa schreef:Je kan altijd proberen.. Gewoon zeggen dat bij daglicht de kleur tegenviel ofzo, whaha!Lily schreef:nah het is allemaal nog ongeopend, misschien dat ik morgenvroeg dan nog ff m`n etos tasje meeneem naar de kruidvat en daar kijk welke make-up ze ook hebben haha. En het dan daar koop en bij de etos terug breng.
Dat is een goeie inderdaad!
Gast- Gast
Succes Storm!!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Vanavond weer mijn haar verven, moet bijna huilen als ik mezelf in de spiegel zie.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
hi meiden
ik wil het mooie weer terug..
ik wil het mooie weer terug..
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Ik haat dweilen. Ik heb ook echt een rotdweil en de vloer ziet er niet uit als ik gedweild heb. Van die lelijke strepen enzo.
Gast- Gast
Ik heb net mijn werkgever gebeld en hij beweert dat het salaris gewoon overgemaakt is. Ik weet niet, ik geloof er geen hol van. Het had er toch allang moeten zijn?
Gast- Gast
Alex schreef:Ik haat dweilen. Ik heb ook echt een rotdweil en de vloer ziet er niet uit als ik gedweild heb. Van die lelijke strepen enzo.
Waar dweil je mee dan?
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: