Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ga naar Turkije Alanya!! We gaan naar een resort en aangezien we vorig jaar voor het eerst naar een resort zijn geweest en het ons zo goed is bevallen kan ik niet wachten op de vakantie dit jaar
Ga jij ook nog op vakantie? (huwelijksreis??)
Ga jij ook nog op vakantie? (huwelijksreis??)
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Theedoosje schreef:Moet je ook niet doen Alex. en het is je terugreis alleen toch? Dus ja daarna ben je toch lekker weer thuis
Ja het is alleen de terugreis. Heenreis vliegen we met Transavia, dus dat is in ieder geval goed!
Hoe is het met jou trouwens? Ben je nog een beetje aan het sporten enzo? En heel iets anders: Zie je Do nog wel eens?
Gast- Gast
Alex schreef:Theedoosje schreef:Moet je ook niet doen Alex. en het is je terugreis alleen toch? Dus ja daarna ben je toch lekker weer thuis
Ja het is alleen de terugreis. Heenreis vliegen we met Transavia, dus dat is in ieder geval goed!
Hoe is het met jou trouwens? Ben je nog een beetje aan het sporten enzo? En heel iets anders: Zie je Do nog wel eens?
Momenteel ben ik ziek thuis, gewoon niet fit, hoesten, hele tjd koud hebben etc. Maar verder ben ik nog steeds aan het sporten en afvallen. Lief dat je het vraagt
Do had ik een afspraak mee staan maar ze kan toch niet dus moeten even een nieuwe afspraak maken. Maar heb wel contact dus nog met haar. Mis wel het contact met haar hier op forum.
Gast- Gast
Wow TD Ik zie dat je al 7 kg bent afgevallen Toppie *zoekt naar smiley met duim omhoog*
Moezie- Kletskop
Owja dat wist ik eigenlijk wel dat je naar Alanya ging heb je al eens verteld toch? En tja voor ons ligt het eraan, hoeveel er nog over is na de bruiloft.
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Wow TD Ik zie dat je al 7 kg bent afgevallen Toppie *zoekt naar smiley met duim omhoog*
dank je Doe mijn best, maar heb soms ook iets mindere periodes Maar langzaam gaat het er toch allemaal af
Gast- Gast
ach beter zo dan zo`n crashdieet en dat als je daarmee stopt het er net zo snel weer aanzit. Ben ook trots op m`n moeder, is al 10kg afgevallen in zo`n 2 maanden tijd.
Gast- Gast
Ja precies Lily dat heb ik dus ook. En alles wat ik afval is mooi meegenomen
Super knap van je moeder! Hoe doet zij dat? (weet ook niet of je dat al verteld had?)
Super knap van je moeder! Hoe doet zij dat? (weet ook niet of je dat al verteld had?)
Gast- Gast
Theedoosje schreef:
Momenteel ben ik ziek thuis, gewoon niet fit, hoesten, hele tjd koud hebben etc. Maar verder ben ik nog steeds aan het sporten en afvallen. Lief dat je het vraagt
Do had ik een afspraak mee staan maar ze kan toch niet dus moeten even een nieuwe afspraak maken. Maar heb wel contact dus nog met haar. Mis wel het contact met haar hier op forum.
Blegh, wat naar dat je niet fit bent. Hopelijk knap je snel weer op! Goed van je dat nog steeds aan het sporten en afvallen bent, het gaat ook best wel goed he?
Jammer dat jullie afspraak niet door kan gaan! Ik vind het zo jammer dat Do niet meer komt. Doe haar maar de groetjes van me als je haar ziet/spreekt.
Gast- Gast
M`n moeder doet geloof ik BenFit via de sportschool, gaat daar wekelijks sporten, gaat elke avond een half uurtje op de home-trainer en ze volgt dan zo`n dieet via de sportschool. Ook let ze nu gewoon heel erg op wat ze eet e.d. Ze was het weekend zo trots, ze had een broek die ze al jaren niet meer paste en die ze eigenlijk weg wou doen en nu is die zelfs te groot
Gast- Gast
ja daar baal ik dus ongelofelijk van, heb dus afgelopen zaterdag heel m`n bruidsmake-up gekocht bij de etos (a la 54 euro en dan heb ik nog niet alles) en dan nu 1 + 1 gratis bij de Kruidvat.
Gast- Gast
Alex schreef:Theedoosje schreef:
Jammer dat jullie afspraak niet door kan gaan! Ik vind het zo jammer dat Do niet meer komt. Doe haar maar de groetjes van me als je haar ziet/spreekt.
+1, wil je dat voor mij ook doen? Ik vind het ook jammer dat ik haar niet meer spreek.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het echt super voor je TD!! Ik weet dat het niet gemakkelijk is en er soms momenten zijn die heel moeilijk zijn! Maar Super!!
Lily.. Het is ook niet niks zo een bruiloft he.. Ja ik had inderdaad al eens verteld dat ik naar Alanya ging..
Lily.. Het is ook niet niks zo een bruiloft he.. Ja ik had inderdaad al eens verteld dat ik naar Alanya ging..
Moezie- Kletskop
Ai Lily, das wel zuur!
Nu dan maar de dingen die je nog niet hebt bij de Kruidvat halen?
Ik ben vanochtend ook geweest, maar heb alleen blusher, 3 kleuren oogschaduw en nagellak gekocht, ik heb al veeel te veel make-up!
Nu dan maar de dingen die je nog niet hebt bij de Kruidvat halen?
Ik ben vanochtend ook geweest, maar heb alleen blusher, 3 kleuren oogschaduw en nagellak gekocht, ik heb al veeel te veel make-up!
Gast- Gast
Jordana schreef:Alex schreef:Theedoosje schreef:
+1, wil je dat voor mij ook doen? Ik vind het ook jammer dat ik haar niet meer spreek.
Ik zal haar zo even smsen met de groetjes van jullie en dat jullie het jammer vinden haar niet meer te spreken
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Terugbrengen bij de Etos en weer kopen bij het Kruidvat?
ja dat vind ik ook weer zoiets :S En weet niet goed wat ik dan als reden op moet geven. Zal vanavond ff kijken of ze daar dezelfde make-up hebben als die ik nu heb. Maar ben bang dat het grotendeels leeggeplunderd is haha
Gast- Gast
Lily schreef:ja daar baal ik dus ongelofelijk van, heb dus afgelopen zaterdag heel m`n bruidsmake-up gekocht bij de etos (a la 54 euro en dan heb ik nog niet alles) en dan nu 1 + 1 gratis bij de Kruidvat.
Dat meen je niet.. Dat is zwaar balen!!
Moezie- Kletskop
loontjes-power schreef:Ik vind het echt super voor je TD!! Ik weet dat het niet gemakkelijk is en er soms momenten zijn die heel moeilijk zijn! Maar Super!!
Je bent lief Dank je wel Zo'n woorden motiveren ook !
Gast- Gast
Hoi! * Ik ben eigenlijk aan de scriptie *
Wil je dat ook namens mij doen?
Theedoosje schreef:Ik zal haar zo even smsen met de groetjes van jullie en dat jullie het jammer vinden haar niet meer te spreken
Wil je dat ook namens mij doen?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: