Dagcafé
+20
Moezie
Antibes
Qiara
Caroow
Lejow
Susan
Penélope
girli
Suus
Chocolate Cookie
Zwoesj
Jeanette
Sjaantje
Burn
Feline
May
Tullow
Jordana
Minx
VeryCherry
24 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Feline schreef:Burn schreef:hoe vertaal ik dit in het engels?
als de gasten minder te besteden hebben gaan ze minder vaak naar een wellnesspartycentrum.
Mijn engels is niet zo goed maar misschien: The amount of visits to welness partycentres will reduce if guests have less money to spend..
Ik vind die beter dan die steenkolenvariant van mij
Gast- Gast
Whaha Maple.. toen ik die van jou zag dacht ik dat mijne heel stom was..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
HEt moet wel een beetje basisschool engels zijn dames!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Bah, bah, bah!
Weken ging het heel erg goed op het werk. Zo goed, dat ik heel veel werkzaamheden naar me toe heb weten te trekken. Maar sinds deze week ga ik slapen met het werk, droom ik over het werk en word ik wakker met het werk. En dat terwijl er nog meer werk op het werk op mij licht te wachten. Plus dat ik vandaag zo'n pesthumeur had dat ik bijna om alles in janken kon uitbarsten.
Gelukkig voelde ik mijn pesthumeur en de spanning al aankomen en dus heb ik vanochtend gelijk voor vrijdag vrijgevraagd. En dat is goedgekeurd. Dus even rust inbouwen.
Muts, die ik ben. Waarom neem ik dan ook zoveel hooi op mijn vork?
Weken ging het heel erg goed op het werk. Zo goed, dat ik heel veel werkzaamheden naar me toe heb weten te trekken. Maar sinds deze week ga ik slapen met het werk, droom ik over het werk en word ik wakker met het werk. En dat terwijl er nog meer werk op het werk op mij licht te wachten. Plus dat ik vandaag zo'n pesthumeur had dat ik bijna om alles in janken kon uitbarsten.
Gelukkig voelde ik mijn pesthumeur en de spanning al aankomen en dus heb ik vanochtend gelijk voor vrijdag vrijgevraagd. En dat is goedgekeurd. Dus even rust inbouwen.
Muts, die ik ben. Waarom neem ik dan ook zoveel hooi op mijn vork?
Gast- Gast
Haha, ik kan redelijk goed Engels, ooit een 9 op m'n eindlijst gehad en ik vind het een hele fijne taal, maar ik moet er echt zin in hebben. Grammaticaal stel ik niet zoveel meer voor, in het EngelsFeline schreef:Whaha Maple.. toen ik die van jou zag dacht ik dat mijne heel stom was..
Gast- Gast
Burn schreef:HEt moet wel een beetje basisschool engels zijn dames!
Dat had ik dus ergens gelezen en bedacht me dat ik dit als kind wel zou begrijpen. Maar is het niet zo dat we op de basisschool, moeilijk of niet, wel een beetje een goed inzicht van het echte engels moeten krijgen?
We hebben ooit dubbel gelegen om een klasgenootje, zat in groep acht, die heel netjes:"I have a cut in my finger". Het was goed opgezocht in het woordenboek, snee, maar hij sprak cut als kut uit en dat maakte het toch wel weer hilarisch.
Gast- Gast
ABE, Minder dat je zoveel hooi op je vork hebt genomen. Geniet lekker van je extradagje vrij in het weekend, zal je vast goed doen.
En niet meer zoveel hooi op je vork nemen!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Megara schreef:Wel goed dat je op tijd aan de rem trekt ABE. Hoop dat het weekend je goed doet.
Het kwam ook ineens opzetten. Dus ik denk dat het na het weekend ook opeens weer vertrokken is. Maar ik voel me er wel naar over....
Gast- Gast
KLAAAAAR!
ABE:
ABE:
Burn- Lady Post-a-lot
Banaantje schreef:ABE, Minder dat je zoveel hooi op je vork hebt genomen. Geniet lekker van je extradagje vrij in het weekend, zal je vast goed doen.
Dat hooi op mijn vork blijft bestaan. Momenteel heb ik één project met een collega, één project voor mezelf, word ik een dag per week uitgeleend aan order-entry (data-entry maar dan met muis) en heb ik mijn eigen klanten nog waarvoor ik zorg moet dragen. Op het order-entry werk, geen slechte werkzaamheden. Maar in slaap vallen met, dromen over en wakker worden met werk is niet iets wat ik erg leuk vind. Dus het weekend moet me gewoon goed doen, loslaten.
Gast- Gast
Maar ik ga slapen truste dames!!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga ook slapen!
Trusten!
Trusten!
Burn- Lady Post-a-lot
ABE schreef:Megara schreef:Wel goed dat je op tijd aan de rem trekt ABE. Hoop dat het weekend je goed doet.
Het kwam ook ineens opzetten. Dus ik denk dat het na het weekend ook opeens weer vertrokken is. Maar ik voel me er wel naar over....
Dat zal wel prettig zijn als je na het weekend geen last meer hebt. Voel je je dan naar tegenover je werk dat je niet alles kan doen wat je wilt doen/moet doen, of meer naar voor jezelf?
Gast- Gast
Feline schreef:Burn schreef:hoe vertaal ik dit in het engels?
als de gasten minder te besteden hebben gaan ze minder vaak naar een wellnesspartycentrum.
Mijn engels is niet zo goed maar misschien: The amount of visits to welness partycentres will reduce if guests have less money to spend..
Of verkracht ik 'm nu?
Nee hoor, je verkracht 'm niet. Dat is namelijk iets heel anders.
Gast- Gast
Slaap lekker Jordana & Burn
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben van mezelf ook donkerblond dus het zou best kunnen dat dit het beste staat.. Maar ben ook altijd erg blij met m`n donkere haar.. Kan eigenlijk heel veel kleuren en kapsels wel hebben, erg handigChocolate Cookie schreef:@ Donnaa: Wat is die haarkleur mooi bij je! Vind het eigenlijk mooier als het hele donkere denk ik...
Bedankt voor alle complimentjes!
Gast- Gast
Megara schreef:ABE schreef:Megara schreef:Wel goed dat je op tijd aan de rem trekt ABE. Hoop dat het weekend je goed doet.
Dat zal wel prettig zijn als je na het weekend geen last meer hebt. Voel je je dan naar tegenover je werk dat je niet alles kan doen wat je wilt doen/moet doen, of meer naar voor jezelf?
Naast mijn eigen project, het project dat ik heb met mijn collega, de uitleendienst eens per week, heb ik ook nog telefoondienst. Ik ben gewend om tijdens een telefoondienst om 17.00u klaar te zijn met werk, maar voor het eerst in de tijd dat ik werkzaam bij het bedrijf heb ik mailtjes vaststaan. Zelfs zo dat ik een klant twee keer een mail heb gestuurd, waarvan een collega van haar het heeft opgepakt en dan blijkt dat ik met de klant allang gesproken heb over de vervolgstappen. Dan gaat het toch goed mis? En ik baal voor mezelf, maar meer voor de klanten. Want ik werk nog steeds op dezelfde wijze, maar krijg het niet meer af voor 17.00u. (Onderbezetting, dan krijg je dat. )
Gast- Gast
Ik ben met een 10 geslaagdMaple schreef:Haha, ik kan redelijk goed Engels, ooit een 9 op m'n eindlijst gehad en ik vind het een hele fijne taal, maar ik moet er echt zin in hebben. Grammaticaal stel ik niet zoveel meer voor, in het EngelsFeline schreef:Whaha Maple.. toen ik die van jou zag dacht ik dat mijne heel stom was..
Ik ben lange tijd beter in Engels geweest dan in Nederlands.. Nog steeds om eerlijk te zijn, haha..
Gast- Gast
He Donnaa, ik had het nog niet gezegd, maar ik vind je haar leuk!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
ABE schreef:
Naast mijn eigen project, het project dat ik heb met mijn collega, de uitleendienst eens per week, heb ik ook nog telefoondienst. Ik ben gewend om tijdens een telefoondienst om 17.00u klaar te zijn met werk, maar voor het eerst in de tijd dat ik werkzaam bij het bedrijf heb ik mailtjes vaststaan. Zelfs zo dat ik een klant twee keer een mail heb gestuurd, waarvan een collega van haar het heeft opgepakt en dan blijkt dat ik met de klant allang gesproken heb over de vervolgstappen. Dan gaat het toch goed mis? En ik baal voor mezelf, maar meer voor de klanten. Want ik werk nog steeds op dezelfde wijze, maar krijg het niet meer af voor 17.00u. (Onderbezetting, dan krijg je dat. )
Dan gaat het inderdaad mis. Klinkt alsof je overwerkt bent. Heb je niet gewoon teveel projecten lopen voor het aantal uur dat je daar werkt? Dat zal haast wel als je spreekt over onderbezetting. Is het iets voor korte tijd of blijft deze situatie zich voordoen de komende periode? Want dan blijf je natuurlijk in een cirkeltje gaan en kom je telkens op hetzelfde punt.
Gast- Gast
Okee, ik ga even een domme vraag stellen..
Ik heb ergens eind vorig jaar een nagellak gekocht van Catrice, maar dat kwastje is lelijk, flutterig..
Nu heb ik gisteren weer zo`n potje lak gehaald, zou ik die andere met die bon van gisteren om kunnen ruilen?
Ik heb ergens eind vorig jaar een nagellak gekocht van Catrice, maar dat kwastje is lelijk, flutterig..
Nu heb ik gisteren weer zo`n potje lak gehaald, zou ik die andere met die bon van gisteren om kunnen ruilen?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Okee, ik ga even een domme vraag stellen..
probeer het:P
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: