Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend die vaak van huis is!

+20
redd
VeryCherry
Rush
TwistedAngel
ThinkPink
Burn
Silver
FireButterfly
Inge
Polly
limbogirl82
lyke
RYW
JD
Travelgurly
Try
_DoI
xxDila
Arwyn
studiebol
24 plaatsers

Pagina 17 van 44 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 30 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Vriend die vaak van huis is! - Pagina 17 Empty Re: Vriend die vaak van huis is!

Bericht  studiebol zo 10 jul 2011 - 2:40

Het verven is helemaal klaar, volgens mijn vriend is het zilvermetallic dus hou ik dat maar aan Very Happy De stopcontacten en plinten zitten er ook weer aan dus de kamer is ook weer netjes heb de boel ook weer schoongemaakt dus je kunt niet meer zien dat we heel veel geknoeid hebben, haha!

Ik had gisteren vrijgezellenfeest van mijn zus! Was erg geslaagd, leuke dag gehad en ben ook nog op stap geweest heb het lang vol gehouden vond ik zelf, maar heb er dan nu ook wel last van wat last van mijn rug en erg moe maar ach dat hoort er dan maar ff bij bij zo'n leuke avond!

En vandaag was het hier wel mooi weer bij jullie ook? Hebben jullie de tent op gezet?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  lyke ma 11 jul 2011 - 0:00

Arwyn schreef:

Lyke: Hoe was je tweede stagedag? Al wat duidelijke dan de eerste of loopt het nog steeds zo raar? Anders inderdaad gewoon zelf zeggen dat je die dingen moet weten hoor!
Nog leuke plannen dit weekend?

Stage liep helemaal raar, en ben er vandaag weg nadat die directeur allemaal rare berichten op me voicemail had ingesproken.
Had ook nog bijna ruzie met school door hem..
Pff

lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Arwyn di 12 jul 2011 - 6:45

Haha, oké, zilver-metallic. Ik zag vandaag de foto's van het kamertje van die collega en die hebben een wit behang met zilveren/grijze vierkantjes, ook erg leuk! Ze is vandaag trouwens al een week over tijd. Ben heel benieuwd wanneer dat kindje gaat komen! Onderbuuf is morgen uitgerekend, maar die was ook nog wel erg fit vandaag, dus dat zie ik morgen ook nog niet gebeuren eigenlijk.

Vrijgezellenfeest was geslaagd dus? Wat hebben jullie allemaal gedaan? En doet je zus inmiddels weer gewoon normaal of kun je nog steeds wat aan haar merken? Schiet ook al op zeg! In september ging ze trouwen toch, of was het nou augustus? Weet het niet precies meer, haha. Oh wacht, je vriend heeft vakantie in augustus, dan gaat ze vast dan trouwen!

Wij hebben de tent niet meer op gezet.. Waren op zich nog wel op tijd uit bed, maar ik heb toen een film op gezet en tsja, dat had ik dus niet moeten doen, haha. Moesten daarna nog even afwassen en toen hadden we nog ongeveer een uurtje, dus niet meer aan begonnen.. Eigenlijk wel dom, want het weer wordt nu wel slecht, dus dan kan het helemaal niet meer! Hoop dat het volgende week wel nog even droog wordt, moeten we het dan maar even op een avond proberen!

Lyke: Wat raar zeg! Heb je nu helemaal geen stage plaats meer? Hoe moet je nu verder dan, een nieuwe plek zoeken? Wat was er met die directeur en je school dan? Wat een gedoe allemaal zeg..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol di 12 jul 2011 - 7:07

Euh Arwyn heb jij een privebericht van mij ontvangen?? Dat zou namelijk wel moeten Very Happy

We hebben bonbons/truffels en van alles van chocolade gemaakt, erg lekker! daarna nog uiteten geweest en toen op stap was geslaagd we hadden ook een leuke groep! En tja ze doet redelijk normaal... maar zodra het in haar ogen teveel over mij gaat en dan zegt ze wel "euh we hoeven het niet de hele tijd over die baby's te hebben" tja... Ze trouwt trouwens het eerste weekend van sept. Dus tot die tijd heeft mijn vriend vakantie je theorie klopt dus wel aardig!

oooh jammer van de tent... maar ik herken het wel dan hang je zo lekker op de bank he dan kom je niet meer zo gauw in de benen! Ik ben nog moe van zaterdag dus ik ga vanavond weer lekker vroeg naar bed Very Happy

Lyke het klinkt allemaal niet zo best met je stage wat ga je nu doen
?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn wo 13 jul 2011 - 18:33

Even maar een kort berichtje, zit namelijk in de trein naar Rotterdam met een vriendin! Gisteravond na het werk met m'n mama naar Petticoat geweest, was om half1 nog eens thuis, haha. Hij was wel erg leuk!

Je vrijgezellenfeestje klinkt ook leuk en vooral lekker, hihi. Alweer een beetje bijgekomen? Anders ben je iig morgen weer vrij, kun je lekker de hele dag slapen! ;l
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 13 jul 2011 - 19:11

Zo jij zit vroeg in de trein! Wat ga je doen in Rotterdam shoppen?? Veel plezier!
Was petticoat leuk? Had je chantal jansen?

Gisteren verjaardag van de buurman, pfff ik was kapot ben op tijd naar huis gegaan.. maar ja dan lig ik in bed en kan ik niet slapen en als ik slaap dan wordt ik zo vaak wakker... ben echt wel een beetje gesloopt maar wat jij zegt morgen ben ik vrij dus kan ik dan uitslapen en het rest van het weekend ook wel dus ik hoop ook echt dat dat gaat lukken!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn vr 15 jul 2011 - 3:50

Haha, ja, mooi op tijd he? Ben nu ook wel een beetje moe hoor, na 2 van die korte nachtjes! Was gisteravond gelukkig niet zo laat thuis, dus heb weer even een beetje normaal kunnen slapen, maar ga vanavond wel vroeg naar bed!
We zijn inderdaad wezen shoppen! We zijn begonnen bij de Primark voor wat basics voor het werk (wit hemdje, panty's) en heb nog sandaaltjes en sleehakken gekocht voor 3,- pp, haha. Daarna zijn we naar Utrecht gegaan in de hoop dat het weer daar wat beter was, maar dat was helaas toen zo! Nog wel wat gehaald bij de C&A en toen zijn we lekker warm binnen gaan zitten in de bioscoop en hebben we Harry Potter gekeken!

Heb je vandaag lekker een beetje uit kunnen slapen?? Vervelend hoor, dat je zo slecht slaapt! Vooral omdat je toch al sneller moe bent als je zwanger bent.. Kun je niet iets van melatonine oid slikken zodat je wat beter slaapt?
Verder nog wat gedaan vandaag en nog plannen voor het weekend?
Ik hoop dat m'n vriend op tijd thuis is, zodat we de tent nog even op kunnen zetten!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 15 jul 2011 - 6:46

Ik ben dus nog nooit in de primark geweest, straks als ik weer een normaal figuur heb misschien toch maar eens doen!
Hebben jullie de tent nog opgezet??

Ja ik heb wel wat uitgeslapen, en ik heb ontdekt dat als ik een kussen naast me leg ik niet zo gauw op mijn buik rol dus dat werkt wel. Heb ook een voedingskussen te leen gekregen dus die wil ik gaan opvullen zodat hij wat steviger word denk dat dat ook wel lekker slaapt en er voor zorgt dat ik niet zo snel op mijn buik draai.

Ik ben naar de pedicure geweest, weer mooie voetjes en er zat een naar plekje van mijn nagel in mijn vel te prikken dus dat is ook verholpen. Nog ff de stad ingeweest, haarverf gehaald en ik zit nu met mijn haar in de verf en de weekend boodschappen gedaan! Verder niet veel bijzonders. En jij?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn vr 15 jul 2011 - 9:47

Mwah, de Primark is niet altijd even geweldig. Ik vind dat ze meestal wel leuke basic shirtjes en zo hebben, maar naar broeken kijk ik sowieso niet meer en een leuk shirtje of jurkje moet je net tegenaan lopen. Ik denk dat als je er niet te veel van verwacht, het juist wel zo leuk is, haha.

We hebben de tent nog wel even opgezet ja! Wel handig dat we dat even gedaan hebben hoor. Vooral de stokken goed krijgen was echt best zwaar! Zijn niet bepaald lichtgewicht flexibele aluminium stokken of zo, dus dat maakt het ook niet echt handiger.. Maar in een half uurtje ongeveer staat hij wel! Als het maar droog is als we aankomen, dan komt het wel goed smile

Hoe is je haar geworden? Weer lekker de kleur die je wilde? Pedicure klinkt ook goed hoor! Ik ben er 1 keer heen geweest en ik had toen net mijn nagels geknipt, deed zij het doodleuk nog een keer! Eentje bloedde zelfs een beetje daarna.. Sindsdien durf ik er dus niet meer heen! Vriend is nu naar een vriend van hem die in dezelfde flat woont als wij, ben benieuwd wanneer die thuis komt! Ik ga zo iig vast lekker naar bed met een boekje smile Dit weekend moet ik werken, verder niet echt plannen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 15 jul 2011 - 19:07

Ik verf mijn haar altijd gewoon blond... maar dat moet ook wel want ik wordt al grijs Embarassed Tja dat heb ik al jaren dus ik weet niet beter maar goed echt mooi is het niet dus ik verf het. En omdat nou elke keer bij de kapper te doen dat is me te duur!

Wat raar van je pedicure zeg? Op een gegeven moment valt er niks meer te knippen toch? Meestal als ik een afspraak heb gemaakt dan doe ik gewoon ff niks meer aan mijn voeten, haha dan hebben hun er lekker veel werk mee Very Happy Ze lakken je nagels altijd zo mooi en dat kan ik echt zelf niet dus daar wordt ik ook al blij van!

Vandaag weer zo belachelijk vroeg wakker... ik ben er serieus van overtuigd dat je lichaam dit doet om je vast te laten wennen aan straks..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 16 jul 2011 - 5:58

ik ben vanmiddag met mijn moeder ff naar de prenatal geweest. Moest nog matras hebben voor de ledikantjes maar er is zoveel keus en tja wat is dan goed is alleen de duurste goed of de goedkoopste ook. Nou wat informatie gehad in de winkel en toen nog met mijn moeder overlegd en toen een keus gemaakt wat een gedoe!
Maar er was ook veel kleding in de opruiming en gelukkig ook leuke dingen, vind het soms best moeilijk om iets leuks te vinden hoor sommige dingen zijn van die soepjurken zonder model of van die kleurtjes en printjes als of je 50+ bent Mad Maar heb nu wel wat leuke dingen, ook een andere broek en een rokje want ik had 2 spijkerbroeken en die was ik wel ff zat maar nu kan ik weer ff vooruit!

Jij lekker gewerkt??
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn za 16 jul 2011 - 9:18

Je bent goed geslaagd vandaag dus! Fijn! Very Happy Heb je inmiddels al echt een buikje? Ben heel benieuwd, haha. Vind dat altijd mooi, van die zwangerschapsbuikjes! Kijk ook altijd in dat topic, haha.

Werk was erg rustig! Hele netwerk ligt er blijkbaar uit, dus we kunnen helemaal niks meer met de computers. Geen internet of wat dan ook, dus ik was blij dat ik een boek bij me had! Morgen Harry maar weer mee, denk dat ik een heel eind kan komen dan, haha.
Van die pedicure vond ik ook vreemd hoor! Ik heb bij mijn linker grote teen een klein moedervlekje vlakbij mijn nagel en die probeerde ze er steeds af te poetsen.. Rolling Eyes Ik doe het dus maar gewoon lekker zelf verder! Hoewel ik het wel heel vaak vergeet, haha. Ben er niet zo goed in om dat soort dingen bij te houden! Bij m'n nagels net zo eigenlijk.

Ga je ook lekker vroeg naar bed nu? Ik was vannacht weer even wakker geworden toen m'n vriend thuis kwam en nu dus wel weer moe, zo dus lekker naar bedje toe!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 17 jul 2011 - 6:29

Ja hoor ik heb al een behoorlijk buikje! Ben eigenlijk nog maar 3 kilo aangekomen en die zijn denk ik wel echt op mijn buik gaan zitten!
Ben gisteravond niet heel vroeg naar bed gegaan.. nou ja wel naar bed gegaan maar ik kon niet slapen dus de TV maar weer aan maar vanochtend toch vroeg wakker.

Haha volgens mij had jij wel een hele rare pedicure hoor als ze je moedervlek aan het "poetsen" is dat spoort toch niet helemaal. Ik ga ook niet elke 6 weken hoor volgens mij staat dat er voor maar soms denk ik, ja daar heb ik ff zin in en dan ziet alles er weer netjes uit en kan ik het zelf weer ff bijhouden.

Vanmiddag spontaan geluncht met een vriendinnetje op het terras, we zaten gewoon in de zon met blote armen! Zo fijn ff een zonnetje op je gezicht Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  lyke zo 17 jul 2011 - 10:34

hey hier weer even een update..

Stage is raar afgelopen en ben blij dat ik daar weg ben. Gelukkig geen problemen met school daardoor.
Heb nu een stage bij een westcord hotel (ben ook al aangenomen) en kan daar de 25e beginnen.
Maar heb morgen nog een kennismakingsgesprek bij Thomas Cook! en eigenlijk hoop ik dat ik daar word aangenomen want dat lijkt me echt superleuk! en daar zou ik dan per 1 augustus kunnen beginnen..
Dus nog even afwachten maar ik heb sowieso een nieuwe stage smile

Heb nu elke dag email contact met mijn vriend.
Bellen en smsen kan niet meer omdat hij midden op zee zit en dus geen bereik heeft Sad
En de 2 maanden zijn inmiddels ook al verlengd met sowieso een week.. pf 8 september staat nu in de planning voor zijn terugreis..
dus nog 7 weken aftellen haha..
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Arwyn ma 18 jul 2011 - 8:16

Studie: Ik ben heel benieuwd naar je buikje! Foto's?? Wink
Qua gewicht zit je dan nog wel netjes toch? Of is dat zelfs een beetje weinig als je al bijna op de helft zit? Heb er bar weinig verstand van, haha. Komt vanzelf wel eens Wink
Je slaapritme is wel een beetje vreemd geworden hoor! Zou je er niet iets aan kunnen doen? Lijkt me toch wel fijn als je weer eens een fatsoenlijke nacht maakt, gebroken nachten zul je over een week of 22 vaak genoeg hebben denk ik!

Tsja, die pedicure is ook gewoon een beetje raar.. Ach, ik heb nooit echt last van mijn voeten, dus dat scheelt. Heb er wat eelt op zitten, maar een deel haal ik zelf weg en dat wat ik niet weg krijg, daar deed zij ook maar weinig aan, dus daar hoeft het niet voor! Misschien dat ik er ooit wel weer eens heen ga, maar nu niet zo'n behoefte aan Wink

Gister was het wel lekker weer inderdaad! Had gedacht dat het al veel eerder ging regenen, maar dat viel me alles mee smile Alleen jammer dat ik dat niet eerder wist, dan had de was mooi buiten kunnen hangen, haha.

Lyke: Fijn dat je zo snel alweer een andere stage hebt! Wat voor opleiding die je eigenlijk precies?
En ook fijn dat je toch elke dag contact hebt met je vriend! Dat is dan helemaal zo verkeerd nog niet! De vriend van een vriendin van mij is ook regelmatig een aantal weken weg voor zijn werk, maar zij hebben heel vrij geen bereik en ook geen internet, dat is helemaal vervelend! Je kunt hem nu iig op de hoogte houden van je stage Wink Wel een leuk weekend gehad verder? Gewoon die vriendinnen overal mee naar toe slepen en jezelf bezig houden!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 18 jul 2011 - 19:30

Arwyn ik heb ook overal nog maar bar weinig verstand van Very Happy Je moet ook zoveel weten ik vraag ook veel hier op het forum hoor of aan vriendinnen. Wat betreft het gewicht geen idee! Ik denk dat gewicht nog niet heel veel zegt, tja hoorde laatst iemand zeggen dat die al 15 kilo was aangekomen voor de 20 weken...ik weet niet of je er iets aan kan doen. Is jou buurvrouw al bevallen?
Foto's komen misschien nog Very Happy En dat slapen tja ik weet het niet...ik hoop dat het nog beter wordt en anders heb ik denk ik gewoon pech...

Ben je al spullen aan het pakken voor de vakantie? Wanneer gaan jullie weg?

Lyke fijn dat je toch contact kan hebben met je vriend! Ben benieuwd hoe het afloopt met je stage! Succes ermee!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn ma 18 jul 2011 - 19:57

Ja, mijn buurvrouw is gisteravond bevallen! Ze had zelf gehoopt dat het vandaag zou gebeuren, maar een dagje eerder vind ze denk ik ook helemaal niet erg, haha. Ze wilde eigenlijk thuis bevallen, maar het ging blijkbaar allemaal wat te snel, dus moest ze toch naar het ziekenhuis. Wij hebben er helemaal niks van meegekregen, maar toen m'n vriend vanochtend naar het werk ging sprak hij de onder-onderbuurvrouw en die vertelde dat dus! Als het goed is, komen de buren vandaag weer thuis met hun kleine meid, ben benieuwd! Very Happy

Haha, je moet inderdaad zoveel dingen weten als je zwanger bent! Ik hoorde die collega aan het begin steeds over haar gewicht, maar die viel aan het begin zelfs een beetje af volgens mij.. Toen was ze opeens in een keer iets van 3 kilo aangekomen, haha. 15 kilo is wel veel volgens mij hoor! Dat zou ik ook weer niet willen, haha.
Als je foto's maakt, houd ik me aanbevolen Wink

We zijn nog niet aan het pakken hoor, moet zo de auto uitpakken! We hadden nog wat dingen gehaald en lekker in de auto laten liggen, maar ik moet de auto zo naar de garage brengen, dus moet alles er weer uit.. Lekker handig dus, haha. Pff, heb er niet zo'n zin in, ik houd niet zo van rijden! Het is gelukkig maar een klein stukje en ga rond 11uur, dan is het denk ik wel rustig op de weg! We vertrekken trouwens zondag, yay! Hoop dat het de komende weken wel mooi weer in is Duitsland, haha. Denk dat we zaterdag nog eens gaan inpakken, zijn daar nooit zo vroeg mee Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 20 jul 2011 - 0:08

Breng je de auto naar de garage gewoon ff voor de zekerheid of is er iets stuk? Als ik ga pakken dan leg ik het vaak allemaal eerst bij elkaar op het logeerbed.. en vervolgens veranderd dat weer een aantal keer. Mijn vriend pakt zijn koffer trekt de kast open, gooit wat dingen in de koffer.. denkt dan vervolgens mmm had ik dat er al in gedaan en dan is hij klaar. Ik begin meestal iets eerder en daardoor doe ik er dus iets langer over.

Fijn dat de buurvrouw is bevallen is ze inmiddels al weer thuis?

Ik hoop ook voor jullie dat het beter weer gaat worden, wat zijn de vooruitzichten is dat een beetje positief? Of is het wat wisselvallig?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn do 21 jul 2011 - 6:21

Het slot van de kofferbak deed het niet meer en omdat we op vakantie toch wel dingen in de auto laten liggen, moest dat even gemaakt worden! Verder is de auto nog prima, vriend doet zelf ook wel veel, dus dat scheelt.
Ik ga denk ik morgen ook vast een beetje beginnen met inpakken, anders moeten we echt alles zaterdag doen en dat is toch wat minder handig. Tas vol proppen met kleding, haha. De meeste grote dingen liggen al wel klaar denk ik. Heb een lijstje gemaakt, dus dat scheelt.

Hier is het trouwens echt mooi weer! Bij jullie ook? Gister gelukkig ook. Ik heb gister met mijn moeder een ballonvaart gemaakt en 's ochtends was het niet echt mooi, eind van de middag zelfs nog regen en de mensen van het bedrijf hebben in de auto heen nog getwijfeld om het af te blazen, maar het ging gelukkig door en we hadden heerlijk weer! Helder, zonnetje.. Was het leuk! Bij het opstijgen vond ik het wel een beetje engig (vliegangst hè), maar toen we eenmaal stabiel hingen was het echt super!

We gaan zo even naar de buren. Dinsdag was ze alweer thuis en heb toen even snel gekeken, maar nu gaan we dus even samen heen. Vanmiddag nog een lief setje gekocht voor de kleine, hoop dat ze het leuk vinden en dat de maat goed is!

Hoop trouwens dat het weer bij jou ook zo goed is. Kun je morgen dan heerlijk van genieten en lekker uitrusten!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 21 jul 2011 - 21:05

En hoe was het bij de buurvrouw? Ik heb gisteren weining van het weer mee gekregen zat de hele dag op kantoor, saai he. Savonds gezellig uiteten met oud collega's was erg leuk!

Vanmorgen is de dierenarts bij mijn paard geweest, hij loopt regelmatig kreupel/stijf en het wisselt zo vaak dat ik geen oorzaak meer kon vinden. De dierenarts ziet het ook in zijn achterbeen maar ja kan zo op stal niet zeggen wat er aan de hand is. Dus ik moet op de kliniek langs komen wordt hij verder onderzocht en worden er waarschijnlijk ook foto's gemaakt.
En het zullen wel de hormonen zijn maar ik maak me zoveel zorgen. Straks vinden ze iets waar niks aan gedaan kan worden en ik heb altijd gezegd ik laat hem geen pijn lijden... maar als hij er niet meer zou zijn dat kan ik me ook niet voorstellen ik heb hem al 12 jaar.. Dus dan zeg ik maar weer tegen mezelf dat er ook iets uit kan komen wat ze gewoon kunnen genezen maar dat klinkt toch minder geloofwaardig...

Succes alvast met inpakken, zal wel stil worden hier vanaf zondag Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn vr 22 jul 2011 - 6:44

Ja, was wel goed bij de buuf gister. Ze was wel veel bezig met de kleine. Die was een beetje dwars, haha. Wilde heel veel drinken, steeds niet genoeg en dan gelijk weer poepen en huilen omdat ze daar krampjes van kreeg. Gedoe joh! En die kleintjes huilen ook nog zo zielig he.. Verder was alles met hen wel goed hoor, ze waren alleen een beetje moe Wink

Wat vervelend van je paard! Kan me heel goed voorstellen dat je je daar zorgen over maakt als je dat beestje al 12 jaar hebt.. Dat is niet niks! Ik hoop voor je dat het allemaal toch een beetje meevalt en hij er wel goed van kan genezen.

Ik ben druk aan het pakken geweest. Toch best lastig hoor, om alles in die ene tas te krijgen, haha. Had aan het eind nog wat ruimte over en er moest alleen nog ondergoed in, maar pff, wat nemen bh's dan opeens veel ruimte in! Het past allemaal maar net, haha. Misschien dat ik het er morgen nog weer even uit haal en opnieuw inpak, nog wat dingetjes er ui haal/er bij in doe. Gaan morgen ook de auto inpakken, dus dan even zien wat er allemaal in kan.

Zal morgen nog even een laatste berichtje plaatsen hoor en dan moet je afkicken inderdaad! Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 22 jul 2011 - 20:49

Haha geloof meteen dat het gedoe is, als ze krampjes hebben of ff niet willen slapen dan ben je er druk mee ja! Wel leuk dat jullie zo vlot op kraambezoek zijn geweest!

Knap hoor dat je alles in een tas krijgt! Ga je dan ook wassen op vakantie? Ik hoop dat je alles in de auto gepropt krijgt! Vast wel toch?!

jaa mijn paardje.. van de week hem maar extra verwennen vrijdag gaan we naar de kliniek dus ik hoop dat er dan wat meer uit komt en het idd gewoon mee lijkt te vallen en we er wat aan kunnen doen!

Nou het zal idd wel afkicken hier zijn hoor straks maar ja he jij gaat lekker op vakantie dus daar moet je goed van genieten!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn za 23 jul 2011 - 8:41

Ja, ze was er maar wat druk mee donderdag! Ach, hoort er ook bij inderdaad. We waren na de opa's en oma's als eerste op visite! :o Had van mij ook wel na de vakantie gemogen, maar ze vonden het wel prima zo.

Hebben vandaag de auto ingepakt en het past er in, haha. Kunnen wel merken dat deze tent en de koelbox toch een stuk groter zijn dan wat we hadden, maar het is te doen. Vandaag nog even wat dingetjes uit m'n tas gehaald en het past ook maar net hoor! Neem natuurlijk ook weer teveel mee.. Rolling Eyes

Jij iig sterkte met je paardje. Wel even laten wezen wat het is hoor, als ze dat vrijdag kunnen zeggen! Ik hoop echt dat alles goedkomt met hem smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 3 aug 2011 - 7:34

Ik doe maar is een update hier anders vergeet ik straks alles weer te vertellen als jij terug bent... heb eerlijk gezegd ook geen idee hoe lang jij weg bent.

Met het paard was alles goed, gelukkig maar! Er heeft waarschijnlijk wel een behoorlijke irritatie in zijn knie gezeten anders had hij al die klachten niet. Maar ja op het moment dat je bij de dierenarts bent is het natuurlijk over he.... het advies was nog langer rust te geven en alleen in de wei te laten lopen, ff niet rijden of wat dan ook. Dus ik heb hem maar vakantie gegeven.

Verder moet ik nog een weekje werken en dan lekker vrij, we hebben ook nog ff een weekje vakantie geboekt, toch nog ff samen weg!
En verder ben ik veel dingen aan het shoppen voor de baby's.. eigenlijk moet je best veel hebben. Maar we hebben nu weer kortingstickers ontvangen van de prenatal dus kunnen we die weer goed besteden!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn vr 5 aug 2011 - 1:53

Nou, we zijn weer terug!
Zouden eigenlijk een paar dagen langer blijven, maar hebben een keer 3 dagen regen gehad en woensdagavond nog wat en onze tent lekt nu heel erg.. Was met die dagen ook al zo, maar daarna weer geïmpregneerd dus hoopten dat het beter was, maar niet dus. Woensdag regende het nauwelijks, maar toch al dikke druppen in de tent, daar gaan we dus komende week mee terug! Er is ook nu al een stok gebroken, hebben dus gewoon een slechte tent gekocht helaas.
Afgezien van die dagen regen (en een wespensteek, au!) hebben we verder wel een leuke vakantie gehad. Paar dagen in Berlijn geweest en daarna de natuur in geweest, dus goede combinatie.

Fijn dat het allemaal meevalt met je paard! Wel jammer dat je een tijdje niet mag rijden, maar hij komt er iig weer bovenop, dat is het belangrijkste natuurlijk.
Waar gaan jullie heen dat weekje? Wel lekker hoor, om nog even samen weg te gaan. Nu kan het nog, haha. En lekker aan het shoppen dus! Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 44 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 30 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: