Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend die vaak van huis is!

+20
redd
VeryCherry
Rush
TwistedAngel
ThinkPink
Burn
Silver
FireButterfly
Inge
Polly
limbogirl82
lyke
RYW
JD
Travelgurly
Try
_DoI
xxDila
Arwyn
studiebol
24 plaatsers

Pagina 24 van 44 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 34 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Vriend die vaak van huis is! - Pagina 24 Empty Re: Vriend die vaak van huis is!

Bericht  Silver vr 21 okt 2011 - 20:56

Na het gister 4x met mijn telefoon getypt te hebben, en de wifi niet meewerkte had ik geen zin meer nog een keer te typen, en dacht laat maar.... laughcry

Maar we zaten allemaal die andere topics in de gaten te houden over jou en je meiden, hoe gaat het nu met jou? En hoe gaat het met jullie meiden?
Begrijpelijk dat hij er wil zijn als de meiden thuis komen. Kan ie mooi zijn verlof nog even "opsparen"

Hier gaat het wel goed, moet minder met dat "ene" bezig zijn. En nog steeds afwachten. Testen zeggen negatief, lichaam zegt wat anders. Dus we blijven wachten, en geduld hebben.
Deze week was drama, ik verveelde me dood, wou van alles en het weer zat ook niet echt mee, elke dag was er wel wat waar ik me ontzettend druk over kon maken. Neutral En ja die huilbuien zijn er dan ook, gelukkig waaien die dan ook snel weer over, beetje jammer dat ik sinds mijn vriend thuis is, ik gewoon continu in de verdediging schiet, en gewoon onder continue stress zit. Gister ben ik maar even weg gegaan, zonder iets te zeggen ben ik naar een strandje gereden, om even na te denken over het water te staren, alles tot me door te laten dringen. Gleed ik bijna uit, was wel weer een echte stunt voor mij Embarassed En ik had alleen een rokje met een legging aan, dus binnen 15 min zat ik weer in de auto, was veeel te koud... :shock:
Gister ook naar de orthopeed geweets, nou nog niet veel wijzer geworden. Maar dat komt omdat er ook een röntgen gemaakt moet worden, en dat kan nu (nog) niet. Dus eerst volgende week nog afwachten, komt daar ook niets uit dan kan ik alles doen en laten wat ik wil. smile

Echte plannen heb ik dit weekend niet, ik heb zoiets wil er wel even weer een keer tussenuit. Altijd dat thuiszitten wordt je ook niet vrolijk van, dus wss wordt het een filmpje van de bios, maar zeker weten doen we niet. En morgen wil ik even lekker uitwaaien of zwemmen, in ieder geval iets. Hehe zelfde reden als vandaag :face:

En wat zijn jullie plannen?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  studiebol za 22 okt 2011 - 10:08

Hier gaat het wel goed hoor, erg druk met ziekenhuisbezoeken, goed aan mezelf denken, slapen, kolfen, er willen mensen langs komen hartstikke leuk maar lastig want tja ik zit veel in het ziekenhuis. Mensen mogen daar wel heen maar dan ben je met 5 minuten wel klaar want ze mogen de kindjes niet vast houden enzo... gedoe gedoe.

Ik zelf ben aardig fit hoor, niet alle bewegingen zijn fijn maar ja dat hoort erbij.

Ff wat vervelend dat je zo last hebt van die "buien" het is ook allemaal, ziek thuis geen contract verlening, vriend weg, dan kan ik me voorstellen dat je je snel gaat vervelen. Heb ook geen idee wat je er aan kan doen.
Balen ook dat je nog geen duidelijkheid krijgt van de orthopeed. Heel veel succes hoor en een hug

Arwyn hoe is het met jou?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Silver zo 23 okt 2011 - 16:36

En het is weer maandag. :/ hij is al even weer weg, maar kan niet meer slapen. Zometeen maar even een boek lezen.
Ondanks dat ik vrijdag niet echt te genieten was, er toch nog een mooi weekend van kunnen maken.
Zaterdags op de fiets naar schoonouders geweest, vriendlief hielp zwager met het huis, en ging ook bij zijn ouders eten, dus ik ben er ook even op uit gegaan met schoonzusje. 's avonds zijn vriend en ik naar de film The change-up geweest, was wel lachen.
Gister eerst heerlijk uitgeslapen, en 's middags een blokje gefietst naar een natuurgebied, daar een grote wandeling gemaakt van 7km. Na de tijd waren we beiden doodop haha. Onze benen wouden niet meer. :P
Deze week wordt een rustig weekje. Heb weinig in de planning, alleen eind van de week op verjaardagsvisite bij mijn tantezegger, die wordt alweer 4. Tijd vliegt!
Nou meiden, een fijne rustige week. Hopelijk vliegt de week ook om!

Studie, dankje voor je knuffel. Ik moet nu zelf zorgen dat ik niet wegkwijn in mijn eigen zelfmedelijden. En even normaal relativeren.
Hoe bevalt het ouderschap tot nu toe? Moeten jullie meiden nog lang in het zh blijven? Hopelijk mogen ze gauw mee naar huis.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 23 okt 2011 - 19:29

Fijn dat je weekend ondanks alles best wel goed was! Je mag heus wel een beetje zelfmedelijden hebben, gewoon een dagje ofzo, dat is soms best fijn, lekkere hangkleren aan, thee er bij, chocola en je zelf ff zielig vinden. En dan proberen de volgende dag weer te relativeren en verder te gaan. En idd dingen vinden waar je je bij kan vermaken, is er geen leuke vrijwilligerswerk in de buurt, of misschien kan je je ouders of schoonouders ergens mee helpen. Dat soort dingen houden je toch weer bezig.

Hier was het weekend zo voorbij, ook niet echt een weekend gevoel gehad haha. Maar met de meiden gaat het best goed, we hebben ze gisteren voor het eerst in bad gedaan, erg leuk, ook veel werk Very Happy En smiddags kwam de best vriend van mijn vriend met zijn vriendin om te kijken, en later zijn broer ook nog, wel een beetje druk maar ja hun moeten wel een stuk rijden dus zondag is gewoon het handigst voor hun.

Mijn vriend is nu weer naar kantoor, mijn moeder brengt me straks weg, ben benieuwd hoe ik het vind in mijn eentje.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn zo 23 okt 2011 - 23:12

Nou, ik ben er ook weer even!
Laatste tijd nog steeds erg druk met werk en zo en sinds gister beetje ziekjes.. Gooi al m'n eten er weer uit, denk dat ik iets verkeerd heb gehad.. Best vervelend, nu dus maar een dagje ziek thuis, dan gaat het hopelijk wel weer beter!

Studie: Fijn dat je weer thuis bent? Het ziekenhuis lijkt me ook niet alles.. Maar wel vervelend dat je meiden nog wel in het ziekenhuis zijn! Dat lijkt me dan weer niks.. Al een idee wanneer ze naar huis mogen of dat nog niet? En hoe doen ze het?
Vandaag dus alleen naar ze toe, dat zal ook wel even wennen zijn! Wel een goed idee van je vriend dat hij nu weer aan het werk is, als de meiden thuis komen is het wel het fijnst om dat lekker samen te kunnen doen dan!
Hoe gaat jouw herstel? Viel de bevalling mee/tegen? Nu inderdaad ook goed aan jezelf denken, dat is ook belangrijk! Goed uitrusten en bijkomen van de opname en de bevalling.

FF: Fijn dat je toch een goed weekend hebt gehad! Zo'n dipje hoort er voor iedereen wel eens bij. Zoals Studie ook al zegt, gewoon even lekker zwelgen en jezelf zielig vinden, dan kom je er zo weer overheen! Wel lekker wat dingen gedaan dus, fijn!
Deze week lekker rustig dus. Dat is ook wel eens goed. Lekker uitslapen, beetje in huis bezig, wandelen (het is vandaag nog mooi weer!) en dan is die week zo weer voorbij.

Hier verder een rustig weekend gehad. Zaterdagochtend naar de Ikea geweest voor een paar dingetjes en boodschappen gedaan. 's Avonds bij een vriend gezeten en nog de stad in geweest. 's Ochtend een glas melk gedronken dat zuur was en sindsdien ben ik dus beroerd.. *note to self: geen zure melk drinken!* Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Silver di 25 okt 2011 - 23:36

Arwyn, al wat opgeknapt? Haha ik drink sowieso geen spul waar schimmel in zit, wat zuur ruikt, en vooral wat over de datum is. Maar nu heb je wel wat extra rust kunnen pakken. Ook wel fijn.

Studie, hoe gaat het met jou en met jullie meiden? Doen ze het goed? Hoe gaat je herstel?
(weet even niet wat ik meer moet vragen haha)

Hier gaat het eindelijk wat beter. Ik heb bevestiging dat ik niet zwanger ben (ongesteld geworden), ben eindelijk uit die onzekere periode vandaan. En het voelt goed. Nu kan ik me eerst richten op andere dingen en in 2012 kijken we wel verder Very Happy
Vandaag ook gelijk het ziekenhuis gebeld dat ik maar gauw een röntgenfoto moet hebben en dat we maar gauw moeten kijken wat het nou precies is met mijn schouders. 18 nov kan ik terrecht, kon wel eerder maar dan kan mijn vriend ook mee smile Ik doe nog steeds rustig aan. En stukje bij beetje doe ik steeds wat meer. Volgende week moet ik voor de 2e keer naar de arbo arts. Ik vind het een beetje dubbelop, helemaal omdat mijn contract per 14 nov afloopt. Hij zal wel denken, vorige keer was ze hier en kwam hij met advies om 4 weken rust te nemen en daarna therapeutisch aan het werk te gaan. En nu zijn we alweer een maand verder en niets opgeschoten.
Wat dat huilen betreft, dit was niet 1 dag dat het gebeurde, dit was de zoveelste al. En het was ook niet echt gezellig voor mijn vriend. Ik werdt gewoon gek van de stress en onzekerheid. Deze week gaat gelukkig veel beter. Ik doe elke dag wat in het huishouden, beweeg elke dag in ieder geval 45 min. En vermaak me prima. En dan te denken dat ik maandag dacht deze week zal wel langzaam gaan. Haha. Very Happy Straks nog wat kleine huishoudelijke dingen beneden doen, en vanavond komt een vriendin van me gezellig eten. Dan is het 1 nachtje slapen en is hij er ook alweer. bounce
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 25 okt 2011 - 23:57

Arwyn ben je al opgeknapt? Of nog ziek.Lief van je moeder dat ze je ff kwam "verzorgen" door spulletjes te brengen! Onthoud maar goed idd geen zure dingen eten/drinken! Gatsie!

FF fijn dat het met jou ook wat beter gaat. En je hebt duidelijkheid wat je zegt je bent ongesteld geworden. Nu kun je weer verder kijken. Fijn dat je ook elke dag wat meer kan doen!

Hier alles goed hoor, met de meiden gaat het goed. Groeien goed, L is al weer over haar geboortegewicht heen, V nog net niet. Morgen gaan ze weer in bad en als ze het daarna nog zo goed doen mogen ze misschien in de wieg, ik ben benieuwd. Vind het wel spannend of ze zich zelf dan wel warm kunnen houden. Met mijn herstel gaat het goed, heb weinig last gehad hoor, behalve dan dat alles wat beurs aan voelde en het voelde alsof ik enorme spierpijn had. Mijn moeder is erg bezorgd vind dat ik rustig aan moet doen want ik ben wel bevallen, mag van haar ook niet zelf naar het ziekenhuis rijden dus zij of mijn vader brengen en halen me. Hartstikke lief van ze, haha maar ik vind dat ik het zelf wel kan, maar ik weet wel dat ze gelijk hebben en dat ik rustig aan moet doen dan hebben de meiden ook meer aan me.

Mijn vriend rijd op en neer naar kantoor, er is geen werk maar hij wil zijn verlofdagen niet opmaken, zijn baas accepteert dat nu wel. Dus laat hem heen en weer rijden. Maandag vertrekt hij 3 dagen omdat hij dan in het buitenland een cursus heeft. 3 dagen is te overzien, denk zelf dat hij het er wel moeilijk mee heeft, hij is behoorlijk gek van de meiden erg leuk om te zien Very Happy

studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn do 27 okt 2011 - 6:12

Ik wist trouwens niet dat die melk zuur was hoor, haha. Hadden het eerder die week nog gebruikt voor de lasagne en toen was het gewoon prima.. Helemaal niet aan gedacht dat dat binnen 2 dagen kan veranderen, maar helaas wel dus! Gelukkig inmiddels alweer zo goed als beter. 's Ochtends nog wat last van, maar dan moet ik gewoon even wat eten en is het eigenlijk wel weer weg. Scheelt weer!

Studie: Fijn dat het met jullie alle drie goed gaat! Hebben ze inmiddels al in de wieg gelegen? Hoe ging dat? En hoe vond je het om ze in bad te doen? Lijkt me eerst wel even spannend, haha. Vonden ze het wel een beetje leuk of veel gehuil? Sommige kindjes houden daar echt niet van hè, om in bad te moeten..
Goed van je ouders dat ze zo goed voor je zorgen! Je kunt zelf wel denken dat je het al wel zelf kan, maar even goed om jezelf denken is nu wel zo belangrijk! Alles goed laten genezen, je energie nog een beetje sparen.
Wat leuk trouwens dat je vriend zo dol is op de meiden! Vorig jaar rond deze tijd deed hij nog een beetje moeilijk en nu is hij echt 100% om I love you Fijn ook dat zijn baas het er nu mee eens is. Vind het ook niet meer dan normaal hoor, hij heeft net 2 dochters! Dat vind je dan toch echt wel even belangrijker, haha. Die 3 zal dan wel even vervelend zijn voor hem! Maar ja, als hij na zijn verlof weer echt aan het werk moet, zal hij wel veel langer weg zijn.. Dat wordt wel erg wennen dan!

FF: De onduidelijkheid is weg dus! Voor nu wel even goed denk ik. Je moet eerst even goed aan jezelf denken, bekijken wat je nu precies wil gaan doen en belangrijkste: ervoor zorgen dat het weer goed komt met je schouders! Zolang dat in de weg zit, blokkeert dat ook veel andere dingen. Eerst die goed laten genezen en daarna kun je weer helemaal verder. Werk blijft lastig, maar eventueel dan toch eerst wat anders gaan doen en vanuit daar verder zoeken naar wat je wil doen. Je hebt dan toch je bezigheden, wat ook wel scheelt. Als je, als je schouders weer goed zijn, nog weer steeds thuis zit, ga je jezelf alleen maar op zitten vreten. Dan kun je beter iets doen waar je voor betaald krijgt en wat niet je favoriet is, dan thuis zitten balen. Je hebt toch wat afleiding dan!

Hebben jullie al plannen voor het weekend? Die van ons zit al helemaal vol.. Morgen allebei werken, daarna naar verjaardag van broertje vriend. Zaterdag boodschappen doen, de was en de afwas (als ik daar morgen niet aan toe kom) en 's avonds naar verjaardag van zijn beste vriend (die ook morgen jarig is) en zondag een beetje uitslapen en dan naar de verjaardag van zijn oma! En dan is het weekend alweer voorbij, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn vr 28 okt 2011 - 1:47

FF: Nou, we kunnen een clubje oprichten.. Alleen helaas niet zo'n heel leuke, mijn contract wordt ook niet verlengd...
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Silver vr 28 okt 2011 - 1:51

hug arwyn. Jammer, Sad

Ik ben vandaag naar de ha geweest, ze vertrouwden het niet met die "menstruatie" aangezien ik verga van de buikpijn moet ik toch voor controle naar de verloskundige.
Straks naar verjaardag van mijn tantezegger die 4 geworden is, dus hier was even een hele snelle reactie. Morgen of maandag ga ik even uitgebreid reageren.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 28 okt 2011 - 2:13

Meiden wat een verjaardagen hebben jullie dit weekend! Veel plezier!

Arwyn dat meen je niet? Bij de c&a niet? En nu? WAt balen zeg!

Met de meiden gaat het goed hoor, ze liggen idd in de wieg en houden zich zelf warm dus daar ben ik blij om. Kunnen ze lekker verder groeien!
Helaas begint mijn schoonmoeder weer, hoe duidelijk mijn vriend ook doet en heeft gezegd dat ik ze niet wil spreken. GAat ze me toch bellen. Ik heb heel lang getwijfeld of we wel mijn telefoonnummer op het kaartje moest zetten maar ik vond het van de zotte omdat niet te doen door haar... tja en dan doe je het wel en gaat ze me de hele dag bellen. Heb gisteren een mail gestuurd dat ik haar niet wil spreken en dat ze de reden weet. En dat ik wil dat ze stopt met mij te bellen. Dus ik hoop maar dat ze dat ook echt doet.. want het levert mij weer allemaal onrust op.

Ik heb niet veel plannen voor het weekend, alleen op en neer naar de meiden. Net al met mijn moeder boodschappen gedaan voor het weekend dus daar hoeven we ook ff niet aan te denken. Vind dat de dagen al veel te snel om gaan, niks aan.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn vr 28 okt 2011 - 4:32

Pff, ik baal echt inderdaad! Snap ook gewoon niet zo goed waarom ik weg moet. Ze zei dat het kwam doordat ze meer flexibiliteit wilden oid en omdat ik uiteindelijk toch wel wat anders wil, maar kom op. De afgelopen periode was ik zo'n beetje elke dag beschikbaar, flexibeler dan dat kan niet toch? En dat ik daar niet m'n hele leven wil blijven.. Tsja, ik wil niet altijd cassière blijven nee! En de optie om door te groeien is er ook niet bepaald, omdat ze die opleiding op de een of andere manier alleen op MBO niveau hebben en dat dan niet kan met mijn HBO..
Nou ja, helaas niks aan te doen. Nieuwe storemanager is niet bepaald het type die dit soort dingen nog bijstelt oid, dus over 3 week is het gewoon voorbij! Heeft toch meer impact op me dan ik gedacht had eigenlijk.

Studie: Oh oh, monster in law is dus weer bezig! Echt heel vervelend voor jou.. Wanneer mogen ze de meiden zien dan? Want ik denk dat ze dat dan toch graag willen.. Zou dat niet eens kunnen als jij er niet bent en je vriend even met ze naar jet ziekenhuis gaat oid? Hoef jij ze niet te zien en kunnen ze de meiden wel even zien. Het zijn toch hun kleindochters! Vind alleen wel dat ze dan gewoon je vriend moeten bellen ipv jouw, vooral als je het zo duidelijk hebt aangegeven.

FF: Heb je al uitslag van die controle of komt dat nog? En zou je buikpijn ook van de stress kunnen komen oid? Je hebt behoorlijk wat op je bordje, kan me voorstellen dat je dat lichamelijk ook gaat merken!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 28 okt 2011 - 4:38

Arwyn schreef:Pff, ik baal echt inderdaad! Snap ook gewoon niet zo goed waarom ik weg moet. Ze zei dat het kwam doordat ze meer flexibiliteit wilden oid en omdat ik uiteindelijk toch wel wat anders wil, maar kom op. De afgelopen periode was ik zo'n beetje elke dag beschikbaar, flexibeler dan dat kan niet toch? En dat ik daar niet m'n hele leven wil blijven.. Tsja, ik wil niet altijd cassière blijven nee! En de optie om door te groeien is er ook niet bepaald, omdat ze die opleiding op de een of andere manier alleen op MBO niveau hebben en dat dan niet kan met mijn HBO..
Nou ja, helaas niks aan te doen. Nieuwe storemanager is niet bepaald het type die dit soort dingen nog bijstelt oid, dus over 3 week is het gewoon voorbij! Heeft toch meer impact op me dan ik gedacht had eigenlijk.

Studie: Oh oh, monster in law is dus weer bezig! Echt heel vervelend voor jou.. Wanneer mogen ze de meiden zien dan? Want ik denk dat ze dat dan toch graag willen.. Zou dat niet eens kunnen als jij er niet bent en je vriend even met ze naar jet ziekenhuis gaat oid? Hoef jij ze niet te zien en kunnen ze de meiden wel even zien. Het zijn toch hun kleindochters! Vind alleen wel dat ze dan gewoon je vriend moeten bellen ipv jouw, vooral als je het zo duidelijk hebt aangegeven.

FF: Heb je al uitslag van die controle of komt dat nog? En zou je buikpijn ook van de stress kunnen komen oid? Je hebt behoorlijk wat op je bordje, kan me voorstellen dat je dat lichamelijk ook gaat merken!

Arwyn ze hebben de meiden allang gezien! Ze zijn op donderdag al meteen langs geweest.. dus dat is het niet hoor! Dat hebben we meteen gedaan, bewust in het ziekenhuis en niet bij ons thuis dus dat is al geregeld.
Maar ze wil er gewoon niet aan dat ik vind dat ze me belachelijk heeft behandeld de afgelopen 5 jaar en dat het ineens anders is als ik zwanger ben of bevallen ben, nee dat werkt bij mij niet zo.

Wat vervelend van je storemanager zeg, wat je zegt hoe flexibel moet je zijn als je ongeveer elke dag hebt kunnen werken? Wat een bullshit reden, heb je dat ook aangegeven of was je zo overdonderd?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn vr 28 okt 2011 - 4:51

Ik was veel te overdonderd om er verder iets van te zeggen.. En nou kan ik er volgende week wel over beginnen, maar ik weet dat dat toch niets veranderd, dus ik schiet er dan eigenlijk niks mee op.
Als het nou nog was wegens bezuinigingen of zo, maar voor mij wordt gewoon iemand anders aangenomen. Bah! Gelukkig waren de twee collega's aan wie ik het verteld heb net zo overdonderd als ik. Het is dus niet zo dat de anderen mij graag zien gaan oid Wink Zit helemaal te shaken trouwens, erg hè? En dan ook nog die verjaardag vanavond! En we moeten de auto nog bij de garage ophalen, dus in de spits naar huis rijden terwijl ik bijna nooit rijd.. Dat wordt wat in deze toestand! Wink

Oh, dat is wel geregeld dus! Tsja, ze kan inderdaad niet verwachten dat alles nu maar prima is omdat jij nu mama bent. Ik zou zeggen: zorg ervoor dat de meiden contact met ze kunnen hebben als ze dat willen en ga daar niet tussenin staan, maar jij hoeft haar nu echt niet opeens helemaal lief te gaan vinden oid. Moet ze eerst maar eens bewijzen dat ze echt kan veranderen, dan kun je er misschien eens over na denken.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 28 okt 2011 - 5:35

Ik snap dat je overdonderd was hoor, zou ik ook hebben dat weet ik zeker. En dan later bedenk ik altijd wat ik me allemaal kan zeggen of vragen! Vind het erg vervelend voor je hoor, nou moet je weer op zoek naar iets anders. Maar misschien vind je nu wel iets wat je echt wel lang wil doen?

Ik ga ook absoluut niet verbieden dat ze de meiden zien, dat zou ik nooit doen en is nooit in mij opgekomen. Maar het gaat wel op de manier waarop wij willen. Het nadeel voor mijn schoonouders is, is dat mijn vriend er behoorlijk klaar mee is. Hij baalt er van hoe ze doen en baalt van de negatieve houding die zijn ouders hebben. Dus tja als ze zo door gaan moeten ze het ook niet meer van hem hebben.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn zo 30 okt 2011 - 8:12

Voor je vriend is het helemaal vervelend.. Het zijn toch zijn ouders! En dan het dan zo niet klikt tussen jou en hen.. Bah, lijkt me echt een super vervelende situatie! Als jij er verder niet tussenin gaat staan als hij zijn ouders ziet en dat jullie meiden contact met hen hebben, kun je er niet veel aan doen verder. Hopelijk draaien ze ooit nog bij, leren ze om jou niet steeds te bellen, wat rust te geven en zich normaal te gedragen, dan kunnen jullie toch nog eens samen door 1 deur.

Edit

Laatst aangepast door Arwyn op do 10 nov 2011 - 22:27; in totaal 1 keer bewerkt
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 30 okt 2011 - 10:27

Arwyn ik snap je gevoel heel goed, ik zou ook daar dan niet zo lang meer willen zijn. Vervelend ook dat het zo algemeen bekend wordt gemaakt door het ergens op te schrijven. Naar hoor, succes dan maar morgen, ik hoop dat het meevalt voor je! En dat je snel kan stoppen.

Ik heb nooit tussen mijn vriend en zijn ouders gestaan, ik was altijd de gene die zei, joh moet je er niet eens heen, of dit en dat. Maar hij had er gewoon vaak geen zin in, omdat het altijd negatief is als je daar bent, zijn moeder is bijna nooit gezellig en positief aanwezig. Afgelopen jaar met Kerst zijn ze hier geweest, was mijn idee van mijn vriend hoefde het niet zo nodig, en toen was de situatie ook al zo naar maar ik dacht ik probeer het gewoon nog een keer... helaas is het toen alleen maar erger geworden.
Het is helaas zo als het is, gelukkig heeft ze niet meer gebeld dus ze zal de mail gelezen hebben. En misschien ooit als ze haar houding idd gaat veranderen dat het beter wordt, ik hoop het, al is het niet zo zeer voor mij maar meer voor mijn vriend. Kan me er namelijk weinig bij voorstellen dat je weinig zin hebt om je ouders te zien, en je je eigenlijk schaamt voor je moeder, want dat zegt mijn vriend altijd dat hij dat doet.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn zo 30 okt 2011 - 23:22

Je hebt iig wel je best gedaan dan! Tsja, als je vriend er zelf ook zat van is, dan is er ook niet zoveel meer aan te doen. Scheelt dat ze nu niet meer belt, dat is in ieder geval al iets. Ik hoop echt dat ze er eens van leert en een leuke oma kan worden voor de meiden. Lijkt me vooral voor je vriend echt rot, ik kan me ook niet voorstellen dat je je ouders echt niet wil zien..

Pff, over ruim een uur moet ik naar het werk.. Heb er zo geen zin in! Ben heel benieuwd of de assistent me wel uit kan leggen waarom ik weg moet en ik hoop maar dat ze het goed vind dat ik deze week dan als laatste week wil. Heb in principe vrijdag een vakantiedag, maar wat mij betreft is dat dus juist mijn laatste ochtend en dat die vakantiedag verplaatst wordt. Heb volgens mij niet genoeg dagen voor 2 week, maar dan maar een deel onbetaald hoor. Liever dat dan de schijn ophouden. Dan kan ik vanaf volgende week gewoon verder en dan met invallen beginnen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 31 okt 2011 - 4:01

Arwyn hoe is het gegaan? Heeft de assistent nog iets uitgelegd? Ik hoop het zo voor je wat een stomme situatie zeg!
En mag je vrijdag stoppen?

Waar wil je gaan invallen, op scholen?

Hier alles goed, meiden zijn goed gegroeid, dus dat is helemaal mooi! Mijn vriend is vanmorgen vertrokken, 3 dagen maar dus kunnen we ff oefenen, haha!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn di 1 nov 2011 - 5:00

Knip!

Dag 2 van de 3 zit er alweer op! Je vriend komt morgen weer thuis? Hoe bevalt het nu alleen?
Fijn dat het zo goed gaat met de meiden! Las dat een van de twee inmiddels ook een beetje uit de fles kan drinken? Alleen maar goede dingen dus! Ze zien er vast al heel anders uit dan 2 week geleden, dat groeien gaat zo snel!
Zie trouwens net dat ik nou helemaal de foto gisteren gemist heb! Jammer..

Laatst aangepast door Arwyn op do 10 nov 2011 - 22:28; in totaal 1 keer bewerkt
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 1 nov 2011 - 21:14

Arwyn fijn dat je toch nog hebt kunnen zeggen wat je dwars zat. Gelukkig maar! En fijn ook dat je nog veel vakantieuren hebt! Succes dan de laatste dagen.
En dat invallen heb je je daarvoor al ergens in geschreven? Hoop voor je dat er gauw iemand ff een griepje krijgt kan je vast oefenen Very Happy Leuk hoor! Succes!

Het bevalt eerlijk gezegd niet alleen Cry vind het ff best pittig. Nu ga ik er 2x per dag heen maar doe ik dus alles alleen. Normaal was mijn vriend er savonds bij en hielp hij natuurlijk. Plus dat je dan voor mijn gevoel de aandacht tussen de meisjes beter kan verdelen. Nu houd ik er een vast, en dan leg ik haar weer terug en dan de ander. Want de hele tijd twee vast houden is ook weer niet fijn want dan kan je niet ff lekker aan ze zitten omdat je handen dan niet vrij hebt. Haha snap je? Merk ook wel dat ik moe begin te worden, en de borstvoeding loopt eigenlijk ook voor geen meter. Maar ik vind het moeilijk om hier een besluit over te nemen...

Maar een voordeel de meisjes doen het hartstikke goed! Groeien goed,slapen veel en L, heeft gisteren bij mij haar hele fles leeg gedronken wat super goed is! Dus dat maakt weer een hoop goed
.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn di 1 nov 2011 - 21:34

Pff, ik moet eerst zelf maar even opletten dat ik geen griep krijg! Vriend ligt al sinds maandag ziek in bed, denk wel dat hij griep heeft (hoewel ik er niet heel veel verstand van heb, haha). Nu zelf ook wel beetje moe, hij ligt de halve nacht wakker, maar door al dat gedraai, gehoest en gedoe, lig ik dat ook. Gaap!

Werk voelt wel fijner idd. Zag er maandag echt tegenop om heen te moeten, daar heb ik nu toch veel minder last van. Ik probeer het ook gewoon maar positief te zien, dat dit de stok achter de deur is om met het invallen te beginnen wat toch wel eens de bedoeling is. Nu alleen nog maar afwachten of het bevalt!

Fijn dat het wel goed gaat met de meiden! Zelf drinken is toch wel een heel goed iets. Drinkt V. inmiddels ook uit de fles of dat nog niet? Leert ze vast snel genoeg van haar zus smile Kan me voorstellen dat het zwaar is alleen hoor. De meeste moeders vinden het met 1 kleine al zwaar, laat staan met 2. Je wil ze inderdaad allebei evenveel aandacht geven, maar dat is alleen toch best lastig.. Je doet je best, meer kun je niet doen! Brengen je ouders je nog wel heen? Je moet nu niet aan jezelf voorbij lopen hè, daar hebben je meiden ook niks aan. Gelukkig is je vriend bijna weer thuis, kan hij vanavond weer met je mee!
Qua borstvoeding.. Als die niet echt op gang is gekomen, moet je misschien toch aan de flesvoeding. Snap wel dat je dat minder leuk vindt, ik heb toch ook wel dat idee van borstvoeding in m'n hoofd. Weet alleen niet of ik er medicijnen voor over zou hebben.. Vind dat toch een raar idee, dat ik medicijnen zou slikken om ervoor te zorgen dat ik mijn kindje de borst kan geven, waardoor hij/zij gelijk ook weer medicijnen binnenkrijgt. Daar ben ik toch minder fan van denk ik..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Silver di 1 nov 2011 - 21:40

Allereerst arwyn, wat heb jij een hoop voor je kiezen gekregen. Eerst de mededeling dat je contract niet verlengd wordt, en vervolgens staat het op het mededelingenbord. Heftig! Fijn dat de andere collega's wel goed reageerden en dat het dus niet aan jóu persoonlijk lag. Maar daarom blijft het wel kut. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, (mijn goeie woorden ontbreken Sad ) maar in ieder geval een dikke hug van mij.

Studie, voor jou is het ook heftig geweest met je schoonouders, jammer dat het dan zo moet gaan. Ook een hug voor jou.

Hier gaat het wel aardig. Heb nu het gevoel dat ik mijn vriend nu graag hier wil hebben. Mis hem beetje heel erg veel ineens. Sad
Vandaag moet ik weer naar de arbo-arts. Ik vind het zelf raar omdat mijn contract per 14 nov. gewoon afloopt. Rolling Eyes Maar daarom ga ik wel heen om mij te laten zien. Hoop dat die man niet weer begint over spieren, want die zijn het niet. No 18 nov kan ik pas weer naar de orthopeed en röntgen laten maken etc. Dus blijf onzeker met hoe en wat nu veder.

*sorry dat ik nu pas reageer, ik weet niet hoe ik moest reageren op de heftige situaties Embarassed*
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 2 nov 2011 - 10:25

Arwyn heb je je al bij scholen gemeld dan voor het invallen of hoe gaat dat in zijn werk?

Nope mijn ouders brengen me niet meer ik rijd lekker zelf, vind dat ook wel fijn hoef ik met niemand rekening te houden. Tussen de middag slaap ik nog hoor, en gisteren heb ik lekker bij mijn ouders gegeten. Morgen ga ik ff lekker naar de kapper en volgende week nog naar de schoonheidspecialiste, ff een momentje voor mezelf.

En tja die borstvoeding, als ze niet zo klein waren geweest had ik de keuze vast sneller gemaakt. Maar medicijnen ga ik niet gebruiken dat staat me toch tegen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn wo 2 nov 2011 - 22:08

FF: Ach, maakt niet uit hoor, dat je dan even niet reageert. Het was even balen, maar ach, vind het inmiddels ook wel prima. Volgende week een weekje vrij en dan aan het invallen!
Hoe ging het bij de Arbo arts gister?
Je vriend komt gelukkig vandaag weer thuis, komt helemaal goed.

Studie: Oh, je rijdt wel zelf weer? Het geeft wel een stukje vrijheid inderdaad. Als je je rust maar wel pakt hè, maar zo te lezen doe je dat wel smile De kapper en schoonheidsspecialiste zijn dan wel echt van die dingen om even lekker met jezelf bezig te zijn, dat is soms ook even nodig!
Snap het wel hoor, je borstvoeding dilemma. Het is voor mij toch ook wel iets dat ik graag wil doen en als het dan niet goed op gang komt, is dat toch even balen. Je kunt het altijd nog even proberen, maar als het niet gaat, gaat het niet en flesvoeding is tegenwoordig volgens mij toch net zo goed voor ze.

Pff, vriendje hier is nog steeds ziek. En mannen zijn dan ook zo zielig hè, haha. Is-ie nu ook wel hoor, hij ligt de hele dag in bed dus dan is het echt niet goed. Nu de hele tijd aan het hoesten, dus zo nog maar even siroop voor hem halen. Vannacht is-ie wel op de bank gaan slapen zodat ik weer even goed kon slapen, dat was wel lief smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 44 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 34 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: