Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend die vaak van huis is!

+20
redd
VeryCherry
Rush
TwistedAngel
ThinkPink
Burn
Silver
FireButterfly
Inge
Polly
limbogirl82
lyke
RYW
JD
Travelgurly
Try
_DoI
xxDila
Arwyn
studiebol
24 plaatsers

Pagina 13 van 44 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 28 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Vriend die vaak van huis is! - Pagina 13 Empty Re: Vriend die vaak van huis is!

Bericht  Arwyn ma 2 mei 2011 - 7:45

Oh, wat fijn dat je vriend er bij de echo ook is! Vooral die eerste echo.. Spannend lijkt me dat hoor! Ben benieuwd of jullie het hartje dan al gaan horen.. 8 week ben je dan toch? Lijkt me echt mooi om dat boontje voor de eerste keer te zien!

Ik had het wel een beetje gehad hoor zaterdag, haha. Gister verder niks gedaan, alleen stonden die vrienden van m'n vriend gisteravond weer voor de deur.. Was gelukkig alweer een tijdje geleden, maar pff, we zien elkaar elk weekend, de zondagavond hoeft dan niet perse toch? Volgens mij hadden ze het wel een beetje door, ze zijn gelukkig niet zolang gebleven Wink

Morgen lekker vrij gelukkig. Zag vandaag op het werk dat ik donderdag opeens ook moet werken :S Woensdag cursus in A'dam (dag van 6 tot half8/8, gaap!), donderdag extra, vrijdag hele dag.. Ben nu al moe, haha :p Vannacht maar weer even fatsoenlijk slapen, hebben we vannacht op de een of andere manier allebei niet gedaan!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  studiebol di 3 mei 2011 - 6:25

En genoten van je vrije dag? nog iets leuks gedaan! jammer dat je donderdag moet werken, was er bij jullie in de buurt geen festival ofzo? Ben benieuwd of het druk is in de winkel op zo'n dag.

Nee ik ben nu 8 weken, tenminste als ik goed kan rekenen. Dus als ik de echo krijg ben ik 9 weken en 5 dagen dus al bijna 10 weken. Maar ik ben wel zo beroerd pfff ik hoop echt dat dit weg is als ik 3 maanden ben want eerlijk ik vind er zo ff niks aan. Ik moet zo vaak overgeven en steeds die buikpijn, ik weet het is voor een goed doel maar ja...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn di 3 mei 2011 - 7:50

Niet zoveel gedaan vandaag nee! Mocht ook wel eens vond ik, haha, vooral met zo'n lange dag morgen!
Heb even de was gedaan en ben de stad in geweest om die ene broek terug te brengen en een paar jurkjes die ik bij de Hema had besteld. Nog even boodschapjes gedaan (en de broccoli voor donderdag vergeten..) en dat was het wel weer!
Ik heb ook geen idee of het druk wordt donderdag.. Volgens mij is het festival dit jaar voor de eerste keer niet in de binnenstad, dus ik ben benieuwd.. Alle winkels zijn gewoon open donderdag hoor, het is immers geen officiële feestdag. Ik hoop wel dat ik om 5uur naar huis kan..

Pff, ik hoop dat je je inderdaad na 3maand beter gaat voelen! Ik ken iemand die echt de hele 9 maanden misselijk is geweest en elke dag heeft over gegeven.. Die is vooral aan het begin alleen maar afgevallen. Lijkt me echt vreselijk.. :S
Alweer 8 week! Nog maar een paar te gaan en dan mag iedereen het weten smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 4 mei 2011 - 5:57

Hoe was je cursus vandaag?? Beetje de moeite waard.

Nou die 4 weken gaan we niet meer volhouden hoor? Ik ben zo vaak beroerd/ziek dat valt al op dus we willen het dit weekend toch wel wat meer mensen vertellen hebben ook wat feestjes en ik ben ook een beetje klaar met de leugens dus binnenkort hoef ik geen smoesjes meer te verzinnen
.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn wo 4 mei 2011 - 20:43

Nou, die cursus was vooral vermoeiend! Heel veel mensen die er waren willen store manager worden oid, terwijl mijn collega en ik daar totaal niet mee bezig zijn.. We voelden ons een beetje nutteloos dus daar, haha.

Hihi, die echo is al wel bijna toch? Dan hoef je geen 4 week meer te wachten! Als dan alles goed is, kun je het gewoon vertellen lijkt mij smile

Voor vandaag nog plannen of ook gewoon werken? Ik werd maandagmiddag eind van de dag opeens nog weer ingepland voor vanmiddag.. Morgen ook de hele dag werken, dus ga maar geen gekke dingen doen vanavond!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 5 mei 2011 - 5:10

Jammer dat die cursus dan voor jullie minder geschikt was! als ik zoiets heb baal ik altijd zo vind ik altijd zo zonde van mijn tijd Very Happy
Echo is volgende week dus het aftellen kan beginnen.

Mijn vriend is ook weer thuis vanmiddag nog ff met een boel andere naar het bevrijdingsfestival geweest,was wel gezellig maar ik vond de muziek niet echt boeiend. En daar met buikpijn staan is ook niet fijn dus ik zit weer lekker op de bank! Vandaag toch ook weer wat vrienden ingelicht, is wel leuk iedereen reageert wel enthousiast dat maakt het op zo'n moment ook weer wat echter!
Snap goed dat je vanavond niks geks gaat doen als je morgen weer moet werken is dat gewoon niet fijn! Was het vandaag druk in de winkel dan?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn vr 6 mei 2011 - 8:14

Ach ja, de cursus was verder wel leuk gelukkig. Moet nog 3 keer, ben benieuwd wat we dan gaan doen. Hoef gelukkig niet alleen, dat scheelt al heel erg! Oh, laatste twee keer wel trouwens. Ik ga nu heen met een collega die zwanger is en de dag na de volgende cursusdag gaat ze met verlof! Die is al een stuk verder dan jij, hihi.
Weten de meesten het inmiddels al of nog niet allemaal? Leuk dat iedereen zo positief reageert!

Wat voor bands waren er bij jullie dan gister? Bij ons was ook niet echt iets boeiends. We zijn 's avonds nog wel heen geweest, maar voor de muziek hoefden we het niet te doen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 7 mei 2011 - 22:50

Ja de meeste vrienden weten het nu hoor! Hadden vrijdagavond een feestje dus donderdag iedereen ingelicht! Iedereen vind het erg leuk, of nou ja dat zeggen ze dan he Very Happy Maar sommige zeggen ook wel dat ze het nog niet verwacht hadden en dat vind ik dan wel weer grappig om te horen!

bij ons waren er donderdag, Jaqculine (van krezip) een hele boel die ik niet meer weet, en savonds kwam ilse de lange nog en racoon die vind ik wel leuk maar ik hield het gewoon niet vol.

Gisteren overdag wat rustig aan gedaan en boodschappen, savonds kwamen er vrienden bbqen, was gezellig lang buiten gezeten we hadden nog de houtkachel aangedaan dus het was goed uit te houden! Jullie nog leuke dingen gedaan? Vanavond gaan we uiteten in een heel lekker restaurant maar ik kan helemaal niet zoveel eten haha dus stiekem baal ik daar van maar goed dan zoek ik maar een heel lekker klein gerechtje Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn ma 9 mei 2011 - 7:08

Haha, ik denk dat ze het echt wel leuk vinden hoor Wink Waarom zou je het immers niet leuk vinden als vrienden zwanger zijn!

Jullie hadden wel weer meer bekende namen dan wij!
Bij ons was 's middags Moke, die heb ik alleen niet kunnen zien omdat ik moest werken.. 's Avonds nog DJ Jean en Marco V volgens mij, maar dat vond ik best saai.. Qua muziek niet echt een denderend festival dus, haha.

Lekker gegeten gisteren? Ben benieuwd of je nog van die misselijkheid afkomt en net zoveel gaat eten als mijn collega, hihi.
Wij zijn gister ook nog uit eten geweest. Waren bij mijn ouders en die zijn net zaterdag terug gekomen van vakantie, dus hadden natuurlijk niets in huis. Zijn dus lekker met z'n vieren bij de Griek wezen eten! Was me wel weer veels te veel hoor, pff! Maar wel lekker smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 10 mei 2011 - 5:56

Moke was savonds bij ons, ik ken die eigenlijk niet Embarassed Zijn die goed??

Het eten was oke, haha ik kan niet veel op, wel jammer want het eten is daar normaal gesproken echt verrukkelijk dus als ik wat meer eet lust krijg moeten we er nog maar een keer heen! Grieks eten is ook wel erg lekker hoor!

Pff gisteren dacht ik het gaat iets beter.... maar nu vanavond ik heb zo'n buikpijn weer niks aan dus ik blijf maar weer rustig op de bank zitten dat werkt meestal het beste!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn wo 11 mei 2011 - 8:19

Ik vind Moke wel leuk ja! Ze zijn hier volgens mij eens geweest met TT.. Toen viel het me wel op dat het vooral leuk is om gewoon thuis te luisteren zeg maar, het is niet echt muziek waarop iedereen los gaat of zo, haha. Je moet net een liefhebber zijn denk ik Wink

Wel echt jammer van je eetlust dan ja! Vooral als het zo'n fijn restaurant is. Ach, nog eventjes en dan eet je voor twee, moeten jullie dan maar weer eens heen! Nu idd eerst maar even lekker rustig aan. Oh, nog maar 2 daagjes tot de echo toch? Spannend!!

Mijn weekend is al begonnen, hihi. Vrijdag ben ik vrij omdat ik de laatste tijd zoveel extra heb gewerkt, dus vandaag al de laatste dag van de week, haha. Wel lekker hoor, maar tegelijk vind ik het dan weer zo vervelend voor m'n vriend dat hij wel gewoon moet werken! Zou nog leuker zijn als hij ook vrij was, haha Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 13 mei 2011 - 1:11

Lekker joh dat je zo vroeg weekend hebt! Heerlijk toch mag je ook wel eens van genieten! Nog leuke dingen gedaan of ga je nog doen? hoef je zaterdag ook niet te werken dan?

Nou ja misschien heb je het al in het andere topic gelezen, wij hadden vanochtend onze eerste echo.. en wij krijgen dus als alles goed gaat een tweeling! Serieus wat ben ik geschrokken, ontzettend verbaasd en ik besef het me ook absoluut nog niet!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 13 mei 2011 - 1:14

Lekker joh dat je zo vroeg weekend hebt! Heerlijk toch mag je ook wel eens van genieten! Nog leuke dingen gedaan of ga je nog doen? hoef je zaterdag ook niet te werken dan?

Nou ja misschien heb je het al in het andere topic gelezen, wij hadden vanochtend onze eerste echo.. en wij krijgen dus als alles goed gaat een tweeling! Serieus wat ben ik geschrokken, ontzettend verbaasd en ik besef het me ook absoluut nog niet!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn vr 13 mei 2011 - 1:20

Ja, is niet verkeerd hoor!
Ben niet zoveel aan het doen, haha. Afgewassen en was nummer 2 zit er in, dat was het wel zo'n beetje! Zou eigenlijk vandaag mijn kledingkast uitmesten, maar heb het idee dat dat weer niet doorgaat... angel Moet wel nodig eens gebeuren hoor, heb er zoveel dingen in liggen die ik niet draag! Zonde gewoon. Kan ik dan veel beter proberen te verkopen of gewoon in zo'n kledingcontainer gooien, dan wordt het tenminste gedragen!
Hoef dit weekend niet te werken. Werd nog wel gebeld voor vanavond en zondag, maar de afgelopen weken veel gewerkt en volgend weekend moet ik het hele weekend, dus nu even niet hoor.. Vind het dan gelijk ook weer stom van mezelf, maar ik zeg eigenlijk nooit nee, dus nu gewoon lekker even wel! Als m'n vriend dan weer het hele weekend achter de pc zit, kan ik mooi met m'n kleding bezig, haha Wink

Ik las het net van je echo!! Pff, kan me voorstellen dat je daarvan schrikt hoor! Als je met z'n tweeën bent, lukt het wel, maar je vriend is dan natuurlijk nog steeds veel weg, dus dat zal dan wel even wennen zijn!
Komt vast allemaal goed hoor. Je kunt er wel allemaal dingen over lezen, maar je moet het toch echt zelf mee maken denk ik. Moet je ook alles dubbel halen zeker!
Je hebt gelukkig nog een paar maandjes om je er op voor te bereiden.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 13 mei 2011 - 18:49

Haha van die kleding komt me zo bekend voor! Alleen neem ik de moeite nooit om het te verkopen terwijl ik denk dat het best wat oplevert ik geef het al gauw aan een goed doel want dan ben ik het thuis kwijt en hoef ik er niet zoveel moeite voor te doen Very Happy
Groot gelijk dat je nee tegen zondag hebt gezegd, ff lekker lang weekend dat is soms gewoon heel erg fijn en als je weet dat je volgende week weer genoeg moet werken snap ik het helemaal.

Nou hier nog niet van de schrik bekomen staat ook wel uitgebreid in het andere topic. Het is echt even wennen en heel anders op dingen gaan kijken. Wat je zegt mijn vriend is wel veel weg met een kindje zag ik dat nog wel zitten maar met 2 sjonge jonge.. heb net ook al lekker een potje zitten janken. Het helpt niet maar het lucht wel ff op Very Happy En ik krijg nu al van veel mensen te horen dat ze me willen helpen dus dat is hartstikke lief maar ja je moet tegen die tijd maar is zien of het echt zo werkt.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn zo 15 mei 2011 - 1:12

Nou, ik ben vrijdag toch nog even bezig geweest, dus alle legplanken zijn opgeruimd nu!
Moet alleen het hang gedeelte nog doen. Heb wat nieuwe jurkjes gekocht, maar die kan ik nu dus niet kwijt, haha :p Denk dat ik daar even wat extra kledinghangers voor moet halen en ze dan maar in de ingebouwde kast moet hangen of zo! Of er moet echt nog heel wat weg kunnen, maar van het hang deel draag ik veel wel, even kijken dus! Heb al wel een deel in de Humana bak gedaan en van de rest foto's gemaakt. Als dat niet weg wil, gaat dat ook gewoon in de bak!

Hoe is het nu bij jullie? Al een beetje bijgekomen of nog steeds ongelovig? Jullie kunnen nu iig even samen bijkomen van de schrik! Het veranderd ook wel veel natuurlijk! Huilen mag best even hoor, tuurlijk lost het niks op, maar het lucht wel op! Heeft je vriend wel vaderschapsverlof? Zou al heel erg schelen als hij de eerste weken of zo even thuis is dan, dan kun je er even rustig aan wennen en bijkomen van de bevalling. Denk dat je dan ook snel genoeg in een ritme zit hoor! Je weet immers niet hoe het met 1 kindje zou zijn dus je hoeft niet in een ander ritme te komen wat dat betreft. Komt vast helemaal goed! (y)
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 16 mei 2011 - 7:29

En al aanbiedingen gehad op je kleding? Goed hoor dat je het zo goed hebt opgeruimd! Geeft ook wel een lekker gevoel toch? Verder nog leuke dingen gedaan dit weekend?

Hier gaat het ondertussen wel wat beter, de eerste schrik is weg en het is natuurlijk ook wel iets leuks en dat besef ik me steeds meer en meer. Er moet gewoon veel geregeld worden maar daar hebben we nog de tijd voor niet alles hoeft in een dag en dat heb ik me ook weer gerealiseerd haha dus ik ben weer wat nuchterder Very Happy

Gisteren waren de oma en broer van mijn vriend hier op bezoek, was wel gezellig.Maar het blijft een aparte familie, hihi.

Mijn vriend is vandaag op het werk geweest, en die reageerde echt goed. Hij krijg een maand voor dat de bevalling kan plaats vinden een klus in nederland of belgie ofzo dat hij snel thuis kan zijn.En daarna is hij sowieso 4 weken thuis dus dat is wel een lekker idee.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn ma 16 mei 2011 - 21:11

Ja, ik heb al wel wat dingetjes verkocht. Hoef er vaak ook niet zoveel voor, maar alles bij elkaar is het dan toch vaak een leuk bedragje, haha. Dit weekend eigenlijk helemaal niks gedaan. Vriend was weer eens niet achter de computer weg te slaan.. Vind ik doordeweeks niet erg, maar op zaterdagavond mag hij toch ook wel even bij mij komen zitten! Om het goed te maken zouden we zondag gaan zwemmen, maar ik kwam er 's ochtends achter dat mijn bikini's niet meer passen.. Broekjes nog wel, maar topjes zijn allemaal te klein.. Eerst op jacht naar een nieuwe dus!

De ergste schrik is dus wel voorbij? Het is ook wel leuk hoor, een tweeling! Kindje is nooit alleen, er is altijd iemand in de buurt met wie hij/zij kan spelen, dat is toch wel zo leuk!
Goed geregeld ook hoor, op het werk van je vriend. Fijn dat ze er rekening mee houden dat hij in de laatste maand alleen klussen dichtbij krijgt en daarna 4 weken thuis mag blijven! Is dan denk ik ook wel even nodig met 2 kids, haha, maar dan heeft dat bedrijf toch wel even een goede regeling daarvoor Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 17 mei 2011 - 3:59

Nou idd arwyn dit hebben ze dan wel weer goed geregeld op het werk van mijn vriend. Toen we vorig jaar oktober vrij vroegen voor dit jaar september was het een probleem, weet je nog dat ik daar zo boos over was? En dan dit is zo geregeld, haha bizar hoor! Maar aan de andere kant gelukkig maar want nu zijn die zorgen daarover wel weg bij mij.

Fijn dat je al kleding hebt verkocht joh! doe je snel! Mm jammer dat je vriend niet bij zijn computer weg te slaan is. Doet hij allemaal spelletjes dan ofzo?

Mijn telefoon is er vandaag mee opgehouden, daar baal ik echt goed van! Hij is helemaal niet oud, hoop dat mijn vriend hem nog ff kan maken ofzo...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn wo 18 mei 2011 - 6:52

Ja, daarom was ik er ook wel even verbaast over! Maar fijn dat ze hier wel normaal over doen smile Met een zwangerschap mag dat ook wel natuurlijk! De eerste keer moeder worden lijkt me sowieso vrij zwaar en met een tweeling helemaal. Dan kun je je vriend er echt wel bij gebruiken! En hij moet er gewoon bij zijn als jij aan het bevallen bent natuurlijk smile

Ik zou niet weten waar m'n vriend allemaal mee bezig is! Spelletjes dacht ik, maar ik hou het niet echt bij, haha. Ach, als hij dat nou leuk vind.. Als hij maar niet vergeet mij ook een beetje aandacht te geven! Wink

Heeft je vriend je telefoon nog kunnen redden? Was het niet gewone een lege batterij of zo? Zou wel erg vreemd zijn als jij opeens echt kapot is!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 18 mei 2011 - 7:49

Jaa nou ik was ook ontzettend verbaasd mijn vriend kwam maandag thuis en die zegt nou het is geregeld. Ik heb hem echt aan gekeken alsof hij een grapje maakte. Ik zei ook zo hoe kan dat ineens zo makkelijk gaan. Haha tja nou daar had hij niet naar gevraagd maar hij was ook wel blij dat het gewoon goed geregeld nu is!

Nee het lijkt wel alsof er vocht in mijn telefoon zit... geen idee hoe het kan, kan echt niets bedenken behalve dat ik even in de regen heb gebeld maar echt niet lang. Nou daardoor zit je telefoon toch niet meteen vol met vocht?? Ik heb hem nu maar gewoon ff weg gelegd en hopen dat het helpt.

Hoe is het met je college? Alles al bijna afgerond?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 20 mei 2011 - 5:15

Het is weekend!! Maar dit weekend moest jij werken of niet? Verder alles goed, las ergens dat je niet helemaal fit was gisteren?? En nu?

Hier alles oke, vanmorgen weer bij de verloskundige geweest boel informatie gekregen en gehoord en vanaf nu naar het ziekenhuis. Ben benieuwd wat ze me daar weer gaan vertellen:-)
Morgen hebben wij een dancefeestje, maar ff kijken hoe lang ik het vol houd! Hoop wel lang want het is altijd wel gezellig, en het word mooi weer dus dat is wel fijn omdat het buiten is!
Zondag lekker geen plannen dus kan ik dan weer uitrusten! Mijn vriend is ook nog steeds thuis die vertrekt als het goed is maandag!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn vr 20 mei 2011 - 5:40

:o Ik dacht echt dat ik gereageerd had donderdag! Wat gek..

Wel echt goed van zijn werk! Dat geeft toch een stukje rust smile Ze kunnen het dus wel daar, haha.
Is je telefoon inmiddels alweer beter of nog niet helemaal?
Lijkt me lastig al die info te onthouden! Gelukkig hoef je niet alles in 1 keer te weten smile Gaat het verder allemaal goed met de beebs en met jou? Nog steeds last van misselijkheid en zo, of is het al wat minder?

Ik heb inderdaad geen weekend helaas! Vandaag dag 1 van de 6 gehad, haha. Dit weekend en maandag gelukkig maag halve dagen, dinsdag cursus en woensdag college en werk, dus ik ben denk ik wel heel blij als het weer donderdag is, haha. Ben de vrijdag dan ook vrij, dus dan heb ik niks te klagen!

Morgen lekker feestje dus! Wij hebben morgenavond ook een verjaardag.. Komen in totaal wel 6 mensen, dolle pret, haha Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 21 mei 2011 - 21:34

En druk aan het werk??

Nee mijn telefoon is nog steeds kapot, mijn vriend heeft hem weg gebracht en nu maar hopen dat hij gerepareerd kan worden... ben benieuwd!
Hoe was de verjaardag met 6 mensen?? Kon er verder niemand of hadden ze niet zoveel mensen uitgenodigd?
Het feestje was leuk maar ik houd het gewoon niet lang vol ben echt ontzettend moe en toen ik daar wat gegeten had ging het ook mis en kreeg ik heel erg veel buikpijn en ben ik gewoon naar huis gegaan... en ik was net op tijd thuis om boven de wc te kunnen hangen. Morgen naar het ziekenhuis dus dan weet ik hoe het met de baby's is Very Happy

Ik ga vanochtend ff rustig op starten en kalm aan doen en dan hebben we vanmiddag nog een verjaardag...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 23 mei 2011 - 4:16

Ben vanmiddag in het ziekenhuis geweest. Alles was weer goed en ze hebben allebei hun eigen vruchtzak en eigen placenta dus dat is goed nieuws.
Verder valt het nog wel mee met de controles, over 6 weken weer daarna nog een keer de 20 weken echo en vanaf 24 weken moet ik om de vier weken omdat ze dan de groei goed gaan bij houden omdat de kindjes dan meestal achter liggen op de groei.

Ik heb het nieuws net ook op facebook/hyves gezet, grappig hoor hoe mensen reageren, allemaal zo positief smile
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 44 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 28 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: