Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemiddag! Ik ben ook naar binnen verhuisd, het is echt te warm buiten. Ik zit na maar braaf aan m'n huiswerk
Gast- Gast
Ik heb net de kortste yes meeting ooit gehad
Mamsie kwam cupcakes halen voor de verjaardag van haar zoon
Geloof dat ze goedgekeurd zijn haha
Mamsie kwam cupcakes halen voor de verjaardag van haar zoon
Geloof dat ze goedgekeurd zijn haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
ABE schreef:Ik kan ook naakt gaan, maar ik denk dat dat G's goedkeuring helemaal niet kan wegdragen. Het is het één of het ander, het kan niet allebei met dat figuur van mij!
Haha, dat woordje misselijk heeft wel indruk gemaakt iig.;-) Ik heb trouwens niets tegen mensen die wat voller zijn hoor ABE en Reva. Als je kleding maar goed past en je niet met maat 46 per se in maat 40 wil proppen. Dat ziet er domweg niet uit, bij niemand.
@Alex, Bataviastad is wel leuk hoor. Echt een dorpje op zich, waar je tegen goedkope(re) prijzen leuk kan shoppen. 't Is de collectie van vorig jaar, maar toen ik er vorig jaar een keertje was zaten er genoeg leuke dingen tussen.
Gast- Gast
Ik ben op zoek naar een hele goedkope parasol en stoelkussens (ja heb marktplaats al gecheckt) en een opbergkist/kast iets waar ik mijn tuinstoelen in op kan bergen buiten. Ruimte is te klein binnen eigenlijk.
Gast- Gast
Haha Lejow. Een flits meeting
Wat voor iets heb je gemaakt?
Of kun je dat nog niet vertellen?
Oh lekker Maple! Ik wou dat het strand hier wat dichterbij was.
Wat voor iets heb je gemaakt?
Of kun je dat nog niet vertellen?
Oh lekker Maple! Ik wou dat het strand hier wat dichterbij was.
Gast- Gast
Ja, was echt grappig, ik had me ook een hele andere stem bij Mamsie voorgesteld
Heb ook alleen G gezien. V en S zaten in de auto.
Heb Ninjago Cupcakes gemaakt, is geloof ik een nieuw soort lego.
Het is altijd spannend om iets voor kinderen te maken, maar hij herkende ze gelukkig en vind ze gaaf
Heb ook alleen G gezien. V en S zaten in de auto.
Heb Ninjago Cupcakes gemaakt, is geloof ik een nieuw soort lego.
Het is altijd spannend om iets voor kinderen te maken, maar hij herkende ze gelukkig en vind ze gaaf
Lejow- Lady Post-a-lot
Even een loze opmerking tussendoor: ik ben kapót.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ergens rond de 25km gefietst in combinatie met de warmte. Staat niemand anders om 8 uur naast z'n bed omdat je je kamer uit zweet?
mzcharlotte- Ratel
Blegh, heb opeens een flinke aanval van hooikoorts.
Mijn keel jeukt (en bloed nu, bah), mijn neus blijft lopen, zere ogen, niesbuien en veel lucht heb ik niet.
En bij alles wat ik in huis hebt staat: Bij zwangerschap niet bekent of het schadelijk is, grr...
Heb nu de HAP maar gebeld of ik het wel of niet mag nemen, een arts bel me nog terug, assistente wist het ook niet. Maar voel me een gruwelijke zeurpiet om hiervoor de HAP te bellen.
Stel dat het niet mag, kan ik die arts dan gewoon om een recept vragen voor iets anders?
Mijn keel jeukt (en bloed nu, bah), mijn neus blijft lopen, zere ogen, niesbuien en veel lucht heb ik niet.
En bij alles wat ik in huis hebt staat: Bij zwangerschap niet bekent of het schadelijk is, grr...
Heb nu de HAP maar gebeld of ik het wel of niet mag nemen, een arts bel me nog terug, assistente wist het ook niet. Maar voel me een gruwelijke zeurpiet om hiervoor de HAP te bellen.
Stel dat het niet mag, kan ik die arts dan gewoon om een recept vragen voor iets anders?
Gast- Gast
En nu ik toch aan het zeuren ben: Heb alarmeringsdienst tot 23.00 uur vanavond. Bah!
Gast- Gast
zegmaar_ schreef:Ergens rond de 25km gefietst in combinatie met de warmte. Staat niemand anders om 8 uur naast z'n bed omdat je je kamer uit zweet?
Zoow dan snap ik het wel
En nee vanmorgen was het nog niet warm daar
PM> aah balen zeg Hoop dat het gauw over is die jeuk
Gast- Gast
ProudMama schreef:Maar voel me een gruwelijke zeurpiet om hiervoor de HAP te bellen.
Ja want zulke symptomen stellen verder niks voor
Ik hoop dat de arts je snel terugbelt. Je medicatie helpen wel, mocht je ze nemen? Heb je al eerder deze symptomen gehad als gevolg van hooikoorts?
mzcharlotte- Ratel
Theedoosje schreef:Zoow dan snap ik het wel
Nou het voelde in eerste instantie niet echt zo 'ver'. Vorige week had ik het veel zwaarder. Maar mijn vriend heeft mijn zadel vervangen (zit prettiger met zo'n grote derriere als die van mij) en het stuur hoger gezet, zodat ik niet te hard op mijn polsen leun.
Maar nu 'voel' ik de gevolgen wel.
Edit: mijn zusje zit vandaag bij life4you in het publiek.
mzcharlotte- Ratel
Het helpt een beetje, meestal niet voldoende.zegmaar_ schreef:ProudMama schreef:Maar voel me een gruwelijke zeurpiet om hiervoor de HAP te bellen.
Ja want zulke symptomen stellen verder niks voor
Ik hoop dat de arts je snel terugbelt. Je medicatie helpen wel, mocht je ze nemen? Heb je al eerder deze symptomen gehad als gevolg van hooikoorts?
Ik kreeg de laatste jaren Kenacort injecties, maar dat zijn bijnierschorshormonen, die mag ik nu zeker te weten niet.
Gast- Gast
zegmaar_ schreef:Theedoosje schreef:Zoow dan snap ik het wel
Nou het voelde in eerste instantie niet echt zo 'ver'. Vorige week had ik het veel zwaarder. Maar mijn vriend heeft mijn zadel vervangen (zit prettiger met zo'n grote derriere als die van mij) en het stuur hoger gezet, zodat ik niet te hard op mijn polsen leun.
Maar nu 'voel' ik de gevolgen wel.
Edit: mijn zusje zit vandaag bij life4you in het publiek.
aah oke dat is dus ook wennen aan de veranderingen. Maar fijn als je er wel beter door kan fietsen.
En o leuk van je zusje, ik ga het ook kijken! Hoe ziet ze eruit?
Gast- Gast
Kort (kaaklijn) haar, blond, ca. 1.70 en zit naast een vuurrode redhead (geverfd)... ik ben benieuwd of ik haar zelf ga kunnen zien. Ik ben trouwens niet van plan om heel life4you te kijken, het is niet echt mijn ding haha.
mzcharlotte- Ratel
Ik vind het ook leuk! Eens kijken of ik haar kan vinden
Lejow- Lady Post-a-lot
zegmaar_ schreef:Kort (kaaklijn) haar, blond, ca. 1.70 en zit naast een vuurrode redhead (geverfd)... ik ben benieuwd of ik haar zelf ga kunnen zien. Ik ben trouwens niet van plan om heel life4you te kijken, het is niet echt mijn ding haha.
Zat ze met iemand die stacey rookhuizen kent?
Gast- Gast
Nee hoor, ze heeft gewoon op een lijst gestaan om in het publiek te komen, zo is ze in 't programma terecht gekomen. Ze zal absoluut geen (grote) rol spelen verder.
mzcharlotte- Ratel
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: