Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé
Ja klopt, maar als ik niks verander aan mijn instellingen en ik heb in verschillende browsers verschillende tijden staan, dan ligt het toch ergens aan de browser en niet aan mijn instellingen, denk ik dan? Of is dat gek gedacht? Nou ja ik heb er verder eigenlijk ook geen last van aangezien ik IE toch bijna nooit gebruik.Lejow schreef:Je kunt in je profiel zelf de tijd van t forum instellen!
*denkt even na*
Dus als ik in IE inlog, mijn profiel-instellingen verander, en daarna inlog in FF, zou dus de tijd op IE kloppen en in FF een uur vooruit lopen? Ik blijf het gek vinden...
Donnaa, veel plezier met je stoel!
Ik ga gauw ontbijten, zussie komt zo hierheen. Héérlijk zo'n dagje vrij met dit mooie weer!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ben ik blij dat ik mijn boodschappen binnen heb. Wat was het drukkkkkkk
Nu even forummen, dadelijk wat eten en dan lekker in de zon denk ik.
Nu even forummen, dadelijk wat eten en dan lekker in de zon denk ik.
Gast- Gast
@ Donnaa, de kleur viel niet tegen dus!
Echt van dat felle paars?
Zit ie ook een beetje lekker?
Gast- Gast
Waarom kan ik trouwens niet meer onderin de pagina naar een andere pijler springen of terug naar algemeen? Retestorend.
Gast- Gast
Kan ik wel gewoon, Revie.
Had ik al goeiemorgen gezegd? Shit, lekker overdreven inderdaad.
Supertrio.
Had ik al goeiemorgen gezegd? Shit, lekker overdreven inderdaad.
Supertrio.
Gast- Gast
Reva schreef:Waarom kan ik trouwens niet meer onderin de pagina naar een andere pijler springen of terug naar algemeen? Retestorend.
Vreemd ik kan het (nog) wel!
Gast- Gast
Nee echt super, mooi fel issie!Patriesje schreef:@ Donnaa, de kleur viel niet tegen dus!
En hij zit ook lekker:D
Ga nu naar het strand!!
Gast- Gast
Whahaha, ja wanneer gebruik je dat woord nou?
Maar ik kan echt niet meer als ik in het Dagcafé zit naar een andere pijler springen.. Kon eerst wel onder de paginanummers. Nu moet ik eerst terug naar Index of Algemeen. Vind ik stom
Maar ik kan echt niet meer als ik in het Dagcafé zit naar een andere pijler springen.. Kon eerst wel onder de paginanummers. Nu moet ik eerst terug naar Index of Algemeen. Vind ik stom
Gast- Gast
Reva schreef:Whahaha, ja wanneer gebruik je dat woord nou?
Oooh, maar dát heb ik nooit gekund (vanuit het Dagcafé naar een andere pijler). Ik moet dan ook eerst naar Index of Algemeen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Nee echt super, mooi fel issie!
En hij zit ook lekker:D
Ga nu naar het strand!!
Perfect dus!!
Veel plezier,wel smeren he
Ik ga op m´n privé strand liggen, oké geen zand maar gras..maar wel heerlijk aan het water
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Whahaha, ja wanneer gebruik je dat woord nou?
Oooh, maar dát heb ik nooit gekund (vanuit het Dagcafé naar een andere pijler). Ik moet dan ook eerst naar Index of Algemeen.
Idd, dat kon/kan ik ook nooit..
Gast- Gast
Ik denk dat ik straks ook verplaats naar het ijsselmeer met fles wijn en een boek.. Moet alleen eerst even boodschappen doen, blugh. Ow en mn haar fohnen, aankleden, opmaken, opruimen. Grmbl.
Gast- Gast
m´n vriend en zijn broertjes gaan straks onze achtertuin opnieuw betegelen!
dus ga zo eventjes in het zonnetje met boek en zodra hun thuis komen, ga ik de tuinset goed schoonmaken.
en vanavond bbq-en
dus ga zo eventjes in het zonnetje met boek en zodra hun thuis komen, ga ik de tuinset goed schoonmaken.
en vanavond bbq-en
Gast- Gast
Sjaantje schreef:AngelNyn schreef:Trouwens even iets anders, sinds gister merk ik op dat de tijd op het forum een uur achterloopt? Uitloggen en opnieuw inloggen werkt niet, snap er niks van! Zijn er meer mensen die dat hebben?
Misschien heel gek, maar als ik met Firefox op het forum zit (zoals meestal altijd) dan klopt de tijd van de posts precies, maar als ik in Internet Explorer het forum open, loopt de forumtijd een uur achter. Dus óók als ik in beide browsers tegelijk het forum open. Was ook zo in de periode van wintertijd, dus daar heeft het niet mee te maken.
De tijdsinstellingen van mijn pc kloppen gewoon, dus geen idee waar het aan ligt, maar misschien is dit hetzelfde als jouw 'probleem'?
Ik ben er achter! Bij mij stond bij mijn profiel de tijd op UTC+0, ipv UTC+1, heel gek hoe dat ineens kwam, want het is altijd goed geweest Maar toch bedankt voor t mee denken! Gek dat het bij jou per browser verschilt! Ik werk iig altijd met FF.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Nou dames fijne dag allemaal!
Ik ga op zoek naar m+n slippers en dan van het lekkere weer genieten!!
Ik ga op zoek naar m+n slippers en dan van het lekkere weer genieten!!
Gast- Gast
Even een snelle (en domme) vraag. Ik zit in mijn nieuwe kamer en een huisgenootje heeft de wasmachine aanstaan -in de badkamer- maar ik wil douchen. Kan dat gewoon? En daarmee doel ik vooral op: heb ik dan gewoon warm water enzo?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Try schreef:Even een snelle (en domme) vraag. Ik zit in mijn nieuwe kamer en een huisgenootje heeft de wasmachine aanstaan -in de badkamer- maar ik wil douchen. Kan dat gewoon? En daarmee doel ik vooral op: heb ik dan gewoon warm water enzo?
Dat kan gewoon, geen probleem!
Gast- Gast
Try schreef:Even een snelle (en domme) vraag. Ik zit in mijn nieuwe kamer en een huisgenootje heeft de wasmachine aanstaan -in de badkamer- maar ik wil douchen. Kan dat gewoon? En daarmee doel ik vooral op: heb ik dan gewoon warm water enzo?
Ja, dat zou wel moeten. Als het niet zo is, gaat er iets niet bepaald goed
PM, nee ik heb zo de verjaardag van mijn zusje, dus ik ga niet. Jij?
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: