Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Buuuhhhh, we wilden naar Rosada, maar die is dicht vandaag
Nu zijn we onderweg naar Bataviastad.
Nu zijn we onderweg naar Bataviastad.
Gast- Gast
HUH, ik hoorde net een reclame van Rosado op de radio en ik zou zweren dat ze zeiden dat ie open was, haha. Maar Batavia is ook leuk!!
Gast- Gast
Reva schreef:HUH, ik hoorde net een reclame van Rosado op de radio en ik zou zweren dat ze zeiden dat ie open was, haha. Maar Batavia is ook leuk!!
Wtf! Ik heb op de site van Rosada gekeken en daar staat dat Rosada 1e paasdag gesloten is
Gast- Gast
Ik vond Rosada echt tegenvallen Alex, en over Bataviastad heb ik leuke verhalen gehoord!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Theedoosje schreef:Wat of waar is Rosada?
Ken jij dat als brabo niet eens?
eh nee? Is dat heel erg? Welk deel Brabant ligt dat? Brabant is groot he
Gast- Gast
Jippie, ik heb zojuist een balkonset gescoord!
Officieel zijn de stoelen al twee jaar mijn eigendom en staan ze in de garage van paps, maar ik wilde ze niet terug. Tot ik me opeens bedacht dat ze wel erg cool zijn en zeer lekker zitten. Paps heeft of het meerendeel zwart of wit gespoten, maar met beide kleuren ben ik tevreden! En dat gratis!
Officieel zijn de stoelen al twee jaar mijn eigendom en staan ze in de garage van paps, maar ik wilde ze niet terug. Tot ik me opeens bedacht dat ze wel erg cool zijn en zeer lekker zitten. Paps heeft of het meerendeel zwart of wit gespoten, maar met beide kleuren ben ik tevreden! En dat gratis!
Gast- Gast
Kijk Roosendaal ligt niet zo dichtbij mij En ik zag idd op de site (ja toch maar ff gegoogled ) dat 2e paasdag wel open is maar niet de 1e.
Gast- Gast
ABE schreef:Jippie, ik heb zojuist een balkonset gescoord!
Kijk dat is leuk 'shoppen' Heb je foto?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:ABE schreef:Jippie, ik heb zojuist een balkonset gescoord!
Kijk dat is leuk 'shoppen' Heb je foto?
Van heel vroeger (2 jaar geleden:P).... Even loeren....
Zie nu dat paps ze dan zwart heeft gespoten, haha! Zwart is zelfs nog beter!
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:HUH, ik hoorde net een reclame van Rosado op de radio en ik zou zweren dat ze zeiden dat ie open was, haha. Maar Batavia is ook leuk!!
Wtf! Ik heb op de site van Rosada gekeken en daar staat dat Rosada 1e paasdag gesloten is
Ik zag het staan ja, raar. Misschien luisterde ik gewoon niet goed en hadden ze het over 2e paasdag
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Oow leuk setje joh Abe! Ik zou er ook blij mee zijn
Toen ik mijn eerste woning kreeg stond dit setje er als eetkamertafel en stoelen (Ik heb de inboedel destijds overgenomen, omdat ik simpelweg geen geld had voor nieuw). Mijn vader was er fan van en heeft het toen meegenomen naar huis. Het schijnt ook best nog een duur setje te zijn. Geen verstand van, vond het voornamelijk erg lelijk voor in het eetgedeelte van het huis.
Maar ik wil iets lekkers zittend voor op het balkon en dit zit lekker. Laat de zomerochtenden maar komen (en dat ik dan vrij ben). Heerlijk met een kop koffie op het balkon, heerlijk!
Gast- Gast
Ik neem alleen de stoelen, dat glazenplaatding gaat en niet passen en vind ik nog steeds enorm lelijk. Dus de tafel zetten ze sowieso op marktplaats. Ik heb mijn 5 euro tafeltje nog van Ikea, dus ik zit goed.
Ow, ik word zo gelukkig van het feit dat mijn huis steeds meer vorm en dus mijn smaak krijgt.
Ow, ik word zo gelukkig van het feit dat mijn huis steeds meer vorm en dus mijn smaak krijgt.
Gast- Gast
Heerlijk! Ik heb anderhalf jaar geleefd in een onaf huis en nu begint het steeds meer perfect (voor mij) te geraken en dat is zo heerlijk. Ik blijf heerlijk gebruiken, haha!
Gast- Gast
Hha ja het is toch ook heerlijk!
Ik was net ff in de zon op ons dakterras, men het is veel te heet pff.
Ik was net ff in de zon op ons dakterras, men het is veel te heet pff.
Gast- Gast
Haha TD voor mij hetzelfde.. Lag ook even in de tuin, met een korte broek en hemdje in de zon...
Ben maar even naar binnen gevlucht, hier is het lekker!
Ben maar even naar binnen gevlucht, hier is het lekker!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik heb nog geen zonnescherm, dus ik denk dat het morgen ook gewoon te warm is om met m'n visite buiten te zitten...
Tuin is echt pal op het zuiden
Tuin is echt pal op het zuiden
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Olaaaa!
Ik kom net van het strand bij Katwijk vandaan. 't Was koud door de wind, maar tegelijk weer warm door de zon en best druk en heel geslaagd! En ondanks dat ik me vaak heb ingesmeerd, presteer ik het nog om in m'n gezicht te laten verbranden...
Maar was zeker voor herhaling vatbaar. Man en ik zijn normaal nooit zulke strandzitters (we lopen liever langs de kust, haha), maar dit vonden we stiekem eigenlijk best geslaagd.
Ik kom net van het strand bij Katwijk vandaan. 't Was koud door de wind, maar tegelijk weer warm door de zon en best druk en heel geslaagd! En ondanks dat ik me vaak heb ingesmeerd, presteer ik het nog om in m'n gezicht te laten verbranden...
Maar was zeker voor herhaling vatbaar. Man en ik zijn normaal nooit zulke strandzitters (we lopen liever langs de kust, haha), maar dit vonden we stiekem eigenlijk best geslaagd.
Gast- Gast
Wat heerlijk, Maple!
Ik zat de hele middag bij mijn ouders in de tuin met mijn benen bloot, zodat ze lekker bruin kunnen worden. Heb heerlijk mijn 'nieuwe' boek Twilight al een heel stuk uitgelezen, en ik wil het eigenlijk niet wegleggen
Ik zat de hele middag bij mijn ouders in de tuin met mijn benen bloot, zodat ze lekker bruin kunnen worden. Heb heerlijk mijn 'nieuwe' boek Twilight al een heel stuk uitgelezen, en ik wil het eigenlijk niet wegleggen
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: