Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Try - Dat lijkt me vrij vreemd te noemen. Maar wel leuk dat hij zo down to earth was.
Ik ken Roef van Marian.
Ik ken Roef van Marian.
Gast- Gast
Reva schreef:Zwoesj schreef:Slaap lekker Sjaan!
OOw wat een lekker idee, het is zondag maar morgen is het gewoon nog weeekend!
Jaaa echt heerlijk. Drie dagen weekend kan ik wel aan wennen
Zeker als we het salaris van de volledige 40 uur betaald krijgen (of het aantal uur dat je werkt in ieder geval). Jup van mij mogen ze het invoeren!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Haha, wow!ABE schreef:Try - Dat lijkt me vrij vreemd te noemen. Maar wel leuk dat hij zo down to earth was.
Ik ken Roef van Marian.
Tja, op het eiland draaide het om drank, drugs, rock&roll en roddels! En ze waren best trots erop dat iemand van het eiland zoiets kon winnen (wat je ook ziet in Amerika, dat iemand uit een klein dorp iets kan bereiken zeg maar). Ach, voor mij was ie niet meer of minder dan een ander, ik deed ook net of ik niet wist wie ie was en gelukkig zei ie niet "don't you know who I am, I won blablabla" Hij was best gezellig (heb 'm trouwens ook op FB )
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Try schreef:Haha, wow!ABE schreef:Try - Dat lijkt me vrij vreemd te noemen. Maar wel leuk dat hij zo down to earth was.
Ik ken Roef van Marian.
Tja, op het eiland draaide het om drank, drugs, rock&roll en roddels! En ze waren best trots erop dat iemand van het eiland zoiets kon winnen (wat je ook ziet in Amerika, dat iemand uit een klein dorp iets kan bereiken zeg maar). Ach, voor mij was ie niet meer of minder dan een ander, ik deed ook net of ik niet wist wie ie was en gelukkig zei ie niet "don't you know who I am, I won blablabla" Hij was best gezellig (heb 'm trouwens ook op FB )
Zou direct een pest aan hem hebben als hij wel zoiets deed. Al wordt hier iemand miljonair (ik hoop op mezelf volgend jaar ), dan nog zou ik degene niet anders behandelen dan anderen.
Gast- Gast
IddABE schreef:
Zou direct een pest aan hem hebben als hij wel zoiets deed. Al wordt hier iemand miljonair (ik hoop op mezelf volgend jaar ), dan nog zou ik degene niet anders behandelen dan anderen.
Ik heb wel eens gezeik gehad met mijn meerdere omdat ik 'zomaar' de allerhoogste directeur had gemailt, en zelfs had gebeld. En toen kwam ie nog de kamer binnen om 'Bedankt + voornaam' te zeggen, haha! Dat kon mijn lieftallige meerdere niet waarderen haha. Dat was echt een carierretijger. Het contact was trouwens omdat ik de verantwoordelijkheid had over een call/servicecenter en zij hadden niet uitbetaald gekregen. Dit was echter nooit aan mij overgedragen dus ik wist niet dat ik dat moest doen, en hoe. Uiteindelijk moest dat geld binnen een dag overgemaakt zijn en daar was zijn krabbel voor nodig. Tja, dat word lastig als je hem niet mag aanspreken (want ja, hij is de allerhoogste directeur, blablabla :S ) Ach, die man veegt toch ook zijn eigen billen af, dan kan je er ook gewoon mee praten
Try- Kletskop
Waarom heeft Gordon een zonnebril op in de studio?
Try- Kletskop
Zwoesj schreef:Reva schreef:Zwoesj schreef:Slaap lekker Sjaan!
Zeker als we het salaris van de volledige 40 uur betaald krijgen (of het aantal uur dat je werkt in ieder geval). Jup van mij mogen ze het invoeren!
Nou ik werk ongeveer 45 uur in 4 dagen, dus ik vind het prima Maar ik ben niet op maandag of vrijdag vrij, dus voelt toch anders.. Al is de woensdag vrij ook erg lekker.
Gast- Gast
Try schreef:Waarom heeft Gordon een zonnebril op in de studio?
Voor het Hollywoodthema denk ik. Ook glitters op zijn hoofd. Maar hij doet 'm straks af.
Gast- Gast
Ik ga trouwens naar bed, mijn internet is sloom en mijn hoofdpijn word erger.. Moe ben ik nog niet maarja, slaap komt hopelijk vanzelf wel Trusten!
Try- Kletskop
Ja maar die zonnebril is gewoon dom Ik heb vrijdag een stuk Xfactor gezien, toen had ie 'm idd al afReva schreef:Try schreef:Waarom heeft Gordon een zonnebril op in de studio?
Voor het Hollywoodthema denk ik. Ook glitters op zijn hoofd. Maar hij doet 'm straks af.
Try- Kletskop
Dat is hard werken. Ik werkte 36 uur in 4 dagen, had eerst de woensdag vrij (vond ik fijn) en toen de maandag (was ook fijn, maar minder; winkels zijn pas laat open enzo)Reva schreef:Zwoesj schreef:Reva schreef:Zwoesj schreef:Slaap lekker Sjaan!
Nou ik werk ongeveer 45 uur in 4 dagen, dus ik vind het prima Maar ik ben niet op maandag of vrijdag vrij, dus voelt toch anders.. Al is de woensdag vrij ook erg lekker.
Try- Kletskop
Trusten, Try!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ga weer, bye! Trusten (alvast)!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wat gaan jullie vandaag is doen?
Ik denk dat ik me ga vervelen..
Ik denk dat ik me ga vervelen..
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ga over half uurtje met mijn ouders naar een tuincentrum Daarna nog geen idee.
Gast- Gast
Leuk!
Burn- Lady Post-a-lot
Goeiemorgen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goeiemorgen!
Ik ga zo meteen mijn zus, zwager en nichtje ophalen en dan hebben we een paasbrunch met ons hele 'samengestelde' gezin. Iedereen zou wat maken dus ik ben benieuwd wat we allemaal krijgen.
Het is weer lekker weer vandaag, ben net al even buiten geweest, dus we zullen wel lekker de hele middag buiten kunnen zitten
Ik ga zo meteen mijn zus, zwager en nichtje ophalen en dan hebben we een paasbrunch met ons hele 'samengestelde' gezin. Iedereen zou wat maken dus ik ben benieuwd wat we allemaal krijgen.
Het is weer lekker weer vandaag, ben net al even buiten geweest, dus we zullen wel lekker de hele middag buiten kunnen zitten
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Burn schreef:Leuk!
Nadeel is dat ik niet heel veel kan kopen Maar goed vind het wel leuk om er heen te gaan.
Gast- Gast
Goedemorgen CC!
Hey Sjaan! Leuk.. Veel plezier alvast!
Hey Sjaan! Leuk.. Veel plezier alvast!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: