Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Oeh oeh, was ze in beeld net?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Zag een slank meisje met blond haar tot op de kaak, enthousiast klappen.
Volgens mij met een rood shirtje
Volgens mij met een rood shirtje
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik tune net in en ik heb werkelijk geen idee wat ze aan zou trekken vandaag hahaha. Dus ik kan het niet bevestigen of ontkrachten.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik denk dat de HAP vergeet mij terug te bellen... ze zouden met ongeveer 45 min bellen, is nu bijna 3 uur geleden!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik denk dat de HAP vergeet mij terug te bellen... ze zouden met ongeveer 45 min bellen, is nu bijna 3 uur geleden!
Zelf nog een keer proberen dan?
Gast- Gast
Gebeld, werd nu gelijk doorverbonden met een arts: Mag wat ik in huis heb absoluut niet gebruiken, dus ze maken een recept voor me. Ga het zo ff halen in het ziekenhuis bij de apotheek.
Gast- Gast
Aaaaah ik ben een beetje aan het stuiteren (misschien nog high van de frosting op de cake?!)
Ik ben een lamsbout aan het roosteren in de oven, van wel 60 euro! Voor 9 personen, dus de pressure is on. Nog nooit eerder gedaan, maar het lijkt goed te gaan. Met een glaze (soort hartig glazuur) van honing, mosterd en worcestershire sauce, en dat ruikt zo heerlijk en wordt zo lekker plakkerig op de lamsbout.
Stiekem vind ik mezelf heel stoer en een echte kok
Ik ben een lamsbout aan het roosteren in de oven, van wel 60 euro! Voor 9 personen, dus de pressure is on. Nog nooit eerder gedaan, maar het lijkt goed te gaan. Met een glaze (soort hartig glazuur) van honing, mosterd en worcestershire sauce, en dat ruikt zo heerlijk en wordt zo lekker plakkerig op de lamsbout.
Gast- Gast
Marin dat klinkt zooo lekker!
Ik heb net zo'n energeyshot genomen maar zit hier alleen maar verder in te kakken..!
Ik heb net zo'n energeyshot genomen maar zit hier alleen maar verder in te kakken..!
Gast- Gast
Princess schreef:Marin dat klinkt zooo lekker!
Haha, wassie misschien over de datum?
Gast- Gast
Ik hoop echt zo dat het lekker wordt, ik maak het een beetje zonder recept zo zomaar uit m'n hoofd. Dus ik vind het wel doodeng stiekem. Geen idee wanneer dat ding gaar is. Ik heb gegokt op 2 uur.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Princess schreef:Marin dat klinkt zooo lekker!
Haha, wassie misschien over de datum?
Nee, niet eens!
Gelukkig had ik een probeer-flesje gehad en niet nog tig van die dingen in de koelkast staan!
Gast- Gast
Haha van energiedrank krijg je vaak na de high ook een enorme dip, maar dan moet eerst die high wel komen
Gast- Gast
Marin schreef:Ik hoop echt zo dat het lekker wordt, ik maak het een beetje zonder recept zo zomaar uit m'n hoofd. Dus ik vind het wel doodeng stiekem. Geen idee wanneer dat ding gaar is. Ik heb gegokt op 2 uur.
Knap dat je dat zo doet!
Ik maak dingen die ik nog nooit heb gemaakt altijd met m'n moeder, dan kan het niet al te erg mislukken .
Gast- Gast
De high hebben ze overgeslagen.
Of misschien werkt deze andersom, eerst de dip en dan de high!
Of misschien werkt deze andersom, eerst de dip en dan de high!
Gast- Gast
Goedeavond meiden!
Wat een heerlijke dag vandaag! Lekker gegeten bij mijn vader en even op de koffie bij mijn moeder.
Nu een taart aan het bakken en voor mijn examen bezig.
Hoe was julie paasdag?
Wat een heerlijke dag vandaag! Lekker gegeten bij mijn vader en even op de koffie bij mijn moeder.
Nu een taart aan het bakken en voor mijn examen bezig.
Hoe was julie paasdag?
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Haha ja ik ben heel koppig en stuur gewoon m'n moeder uit te keuken. Vind zij ook heerlijk, want dan hoeft zij niet te koken
Gast- Gast
Hoi Elsje,
wat voor taart maak jij? Ik heb er vanmiddag ook eentje gebakken, een carrot cake. Heftig, maar zo lekker!
wat voor taart maak jij? Ik heb er vanmiddag ook eentje gebakken, een carrot cake. Heftig, maar zo lekker!
Gast- Gast
Dat klinkt echt verrukkelijk!Marin schreef:Aaaaah ik ben een beetje aan het stuiteren (misschien nog high van de frosting op de cake?!)
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Klinkt lekker Marin!
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een kast voor de babykamer.
Maar dat gaat een hele klus worden! Ze zijn bijna allemaal te groot of totaal niet de juiste stijl i.c.m. de rest van het kamertje!
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een kast voor de babykamer.
Maar dat gaat een hele klus worden! Ze zijn bijna allemaal te groot of totaal niet de juiste stijl i.c.m. de rest van het kamertje!
Gast- Gast
Marin schreef:Hoi Elsje,
Ooh lekker! Of nja nog nooit gehad maar het lijkt me erg lekker:P
Ik zag hem net met die worteltjes toch? Leuk
Ik probeer een slagroomtaart te maken met chocolade vulling en dan in lente stijl
Eerst maar is afwachten of het bescuit is gelukt haha
Elsje- Prater
Marin schreef:Hoi Elsje,
En jou lamsbout klinkt heerlijK!
Krijg er trek van!
Elsje- Prater
Jullie allemaal een...
Moet zo nog even stofzuigen, maar ik heb geen zin. Verder hele dag in Kattuk op blote voeten gelopen, niet alleen op het strand, maar ook over straat, en nu zijn m'n voeten schuurpapier... Zo maar even lekker in de creme zetten ;-)
Moet zo nog even stofzuigen, maar ik heb geen zin. Verder hele dag in Kattuk op blote voeten gelopen, niet alleen op het strand, maar ook over straat, en nu zijn m'n voeten schuurpapier... Zo maar even lekker in de creme zetten ;-)
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: