Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:41

Theedoosje ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw eetpatroon nu en welke producten je eet...ik wil ook heel graag afvallen maar ik weet gewoon niet wat ik daarvoor moet eten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:42

Storm schreef:Donnaa het lijkt wel of hij nog steeds gek op je is en jouw aandacht de hele tijd wil trekken met luidruchtig gedrag...
En 20 rose biertjes, serieus kon je nog wel lopen??
Lol, ik reageerde alleen maar op het drank gedeelte..

Maar idd, hij zit de hele avond m`n aandacht te trekken en ondertussen over me lullen tegen z`n vrienden, alsof ik dat niet hoor.. Het waren geen lelijke woorden, maar dingen in de trend als 'Als ik niet op vakantie ging was ik ook niet naar *vriend* gegaan met koninginnedag, want je weet wel wie daar ook is' .. Omg hoe sneu gewoon.. Ik had echt zin om te schreeuwen 'Eikel, ik zit er bij hoor' ..

Maargoed, nadeel; ik mis de vakantie
voordeel; een hele leuke koninginnedag

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:42

Zoveel geef ik echt niet uit aan brood. Vriend eet zoveel brood dat is niet te bekostigen Laughing

Gast
Gast

Bericht  Zininzon za 23 apr 2011 - 10:42

Poe ik vind 2 euro voor een heel al te veel!!

En 2 x plassen per glas is ook teveel (ik ben van de vriendinnen echt degene die het meest naar het toilet moet, de meesten gaan 1 a 2 x per avond!!)

Zal ik mister i want a sms gewoon zelf smsen?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:43

Reva schreef:
_Donnaa schreef:
Reva schreef:Kon je uberhaupt nog een leuk gesprek voeren? Ik moet dan echt elke minuut plassen.. Daarom zit ik soms ook met mn wijnglas op de wc Embarassed
Gemiddeld 2x per glas naar de WC.. Nouja, bij de eerste natuurlijk niet, maar als je eenmaal bent geweest dan is het feest..

Whaha, ja ik probeer de eerste keer ook zo lang mogelijk uit te stellen :P Als ik eenmaal ben geweest kan ik net zo goed rond de wc's blijven hangen cheers
Inderdaad.. Gelukkig zat ik dichtbij :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:43

Speltbrood. En het zijn 8 of 9 boterhammen dan geloof ik maar voor die 2,45 Rolling Eyes

Edit: waarvan er dus nog twee kapjes zijn :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:44

_Donnaa schreef:
Storm schreef:Donnaa het lijkt wel of hij nog steeds gek op je is en jouw aandacht de hele tijd wil trekken met luidruchtig gedrag...
En 20 rose biertjes, serieus kon je nog wel lopen??
Jeetje wat onwijs kinderachtig van hem....klinkt als Storm-ex praktijken, die kon dat ook zo goed! Snap heel goed dat je je kapot ergert daar aan..

Gast
Gast

Bericht  Zininzon za 23 apr 2011 - 10:44

Reva schreef:Speltbrood. En het zijn 8 of 9 boterhammen dan geloof ik maar voor die 2,45 Rolling Eyes

Volgens mij kun je dan beter een broodbakmachine kopen :P

Laatst aangepast door Zininzon op za 23 apr 2011 - 10:45; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : smiley deed het niet)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:45

Zininzon: gewoon smsen Very Happy:D

Edit: ja, maar als ik iets bak kost dat me meestal ook mn keuken.

Laatst aangepast door Reva op za 23 apr 2011 - 10:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:45

Ja en mensen roepen dan wel negeren.. Maar ik hoor gewoon alles, onbewust focus je je er gewoon op wat hij zegt, waardoor je je alleen nog maar meer irriteert.. En negeren is ook veel makkelijker gezegd dan gedaan.. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:46

ZiZ gewoon smsen Very Happy !

Laatst aangepast door _Donnaa op za 23 apr 2011 - 10:46; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Theedoosje schreef:Zoveel geef ik echt niet uit aan brood. Vriend eet zoveel brood dat is niet te bekostigen Laughing

Mijn toenmalige vriend en ik moesten echt elke dag een brood hebben. Hij at gewoon een brood per dag en daarvan kon ik soms nog twee plakjes stelen. Toen we uit elkaar gingen, was ik vergeten de bakker aan de deur op te zeggen. Ik had zoveel brood ineens dat ik bij familie maar ben gaan uitdelen. :P Zeven broden per week, terwijl ik het red van één brood (Maar ik eet ook weleens in de bedrijfskantine)

Ow, nu mis ik de aan huis bakker. Als we niet thuis waren, dan hing hij het brood aan de deur en de rekening kregen we één keer per maand. Wat een gemak!

Gast
Gast

Zininzon schreef:
Reva schreef:Speltbrood. En het zijn 8 of 9 boterhammen dan geloof ik maar voor die 2,45 Rolling Eyes

Volgens mij kun je dan beter een broodbakmachine kopen :P

Volgens mij ook. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:47

Storm schreef:Theedoosje ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw eetpatroon nu en welke producten je eet...ik wil ook heel graag afvallen maar ik weet gewoon niet wat ik daarvoor moet eten.

Ik eet s ochtends nu met het warmere weer 2 sneetjes brood (anders 4) met of vruchtenhagel, linessa jam, stroop, kipfilet. (meestal een dubbele, dan heb je maar 1x beleg) en ik drink veel water.

Tussendoor probeer ik fruit of yoghurt of iets te nemen.

Lunch 2 of 3 boterhammen ook weer met beleg zoals hier boven

Avondeten ja dat wisselt. Net waar we zin in hebben maar wel zo mager mogelijk.

Wel doe ik een dag of avond dat ik wel wat lekkers mag. Dus ik ga mij niet alles ontzeggen. En is er een keer wat lekker op het werk denk ik of ik er echt zin in heb en anders neem ik het niet. Neem ik het wel let ik wel weer op wat ik de rest van de dag naar binnen werk Wink

En dan onder gtst bijvoorbeeld op de hometrainer 30 min. Zowat elke dag.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:48

ABE schreef:
Theedoosje schreef:Zoveel geef ik echt niet uit aan brood. Vriend eet zoveel brood dat is niet te bekostigen Laughing

Mijn toenmalige vriend en ik moesten echt elke dag een brood hebben. Hij at gewoon een brood per dag en daarvan kon ik soms nog twee plakjes stelen. Toen we uit elkaar gingen, was ik vergeten de bakker aan de deur op te zeggen. Ik had zoveel brood ineens dat ik bij familie maar ben gaan uitdelen. :P Zeven broden per week, terwijl ik het red van één brood (Maar ik eet ook weleens in de bedrijfskantine)

Ow, nu mis ik de aan huis bakker. Als we niet thuis waren, dan hing hij het brood aan de deur en de rekening kregen we één keer per maand. Wat een gemak!

zoow nee zo erg is het nog net niet hier. Maar wel relaxed zeg zo aan de deur Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:51

Ik had trouwens nu wel een goede fruitkraam op de markt cheers

5 bananen, 12 kiwi's, 3 handsinaasappels, 2 komkommers en 2 paprika's: 5,90!

Gast
Gast

Bericht  Zininzon za 23 apr 2011 - 10:52

Ik ga even bedenken wat ik ga smsen, we hebben elkaar nog maar 1 x ontmoet... ik ken hem via een datingsite.
Ik was de laatste die smste dus mijn inspiratie is een beetje op (en wil niet te wanhopig overkomen)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:52

TD - Het is echt vet relaxt om een bakker aan de deur te hebben. Ik merk nu dat ik heel vaak achter brood aanmoet. En als ik het me realiseer is het brood in de winkel natuurlijk al op. Het enige nadeel van een bakker aan de deur was de maandafrekening. We waren echt onwijs veel geld kwijt aan brood. Daarentegen natuurlijk ook gewoon het gemak. smile

Toen mijn toenmalige vriend uit ons huis is gegaan heb ik de bakker nog lange tijd aangehouden. Eén brood op maandag, zakje bolletjes in het weekend. Perfect! Helaas is dat niet meer. Volgens mij is de bakker er inmiddels ook mee gestopt, want ik zie hem nog amper of juist helemaal niet rijden.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:53

Zininzon schreef:Ik ga even bedenken wat ik ga smsen, we hebben elkaar nog maar 1 x ontmoet... ik ken hem via een datingsite.
Ik was de laatste die smste dus mijn inspiratie is een beetje op (en wil niet te wanhopig overkomen)

Als ik een volledige paasbodypaint doe en mezelf in je tuin verstop, kom je me dan zoeken? Cool

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:53

Zininzon schreef:Ik ga even bedenken wat ik ga smsen, we hebben elkaar nog maar 1 x ontmoet... ik ken hem via een datingsite.

Ow, dat is altijd moeilijk. Wellicht gewoon vragen of hij binnenkort tijd heeft om iets met je te drinken? Wel een vraag stellen, want als je de sms afsluit zonder vraag, dan is het vragen om onbeantwoord te blijven. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:54

Reva schreef:Ik had trouwens nu wel een goede fruitkraam op de markt cheers

Netjes! Fruit is in de winkel best duur vind ik.

ABE> wij hebben de bakker naast ons :P Maar ga daar echt niet vaak heen Wink

Gast
Gast

Bericht  Zininzon za 23 apr 2011 - 10:54

Hahahaha Reva!!!!

@ Abe, mijn laatste sms was met een vraag Sad
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:55

Zininzon schreef:Hahahaha Reva!!!!

@ Abe, mijn laatste sms was met een vraag Sad

Balen! Wanneer heb je die verstuurd?

TD - Ik ook, maar die is sowieso dicht als ik thuiskom. Sad En ik ben geen zaterdagochtendmens, dus wanneer ik bij de bakker kom, dan kan ik kiezen uit puntjes, bolletjes of hardbroden. Niet iets om de hele week te eten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:56

Oh maar ABE kan je niks regelen met die bakker? :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 10:57

Reva schreef:Ik had trouwens nu wel een goede fruitkraam op de markt cheers

Heel netjes!

Ik neem het mee vanuit het werk. We krijgen zoveel fruit dat iedereen gewoon een fruitmandje mee naar huis neemt.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: