Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr
+49
Guus
Toet
Aimee
Caroow
Burn
marjoleinnn
Caro
Puk
rapa nui
JustMeDaan
nijntje4
Sjonno
mzcharlotte
Sterre
Shisha
Bliss
Pien
RYW
Zora
Minx
SuperGrover
Mida4you
May
Caramba
Blond
Ugly Betty
luisa
_Femme
Sarah1985
minoessepoes
Lejow
Gizmo
sonly
Polly
Atelier Madame
love
boekenwurm83
Arwyn
Phileine
Melis_je
Susan
Jeanette
Kqip
BJA
Monte
Tania
nina
TukTuk
SoGood
53 plaatsers
Pagina 21 van 23
Pagina 21 van 23 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23
Re: Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr
Purple schreef:Zoiets:
Ik heb ook zoiets (volgens mij zelfs dezelfde als jij Purple, als mijn vermoeden over wie jij op het oude forum was klopt ) en die vind ik erg leuk staan! De stand van je benen/kont is gewoon wat eleganter dan op balerina's, het is een stuk mooier dan een laag gewoon hakje en het staat best stabiel.
Maar dat is ook slechts een mening natuurlijk.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Maar wat is er mis met een klein hakje? Ik ben zelf al bijna 180, dus ik ga echt niet op pumps van 10 cm lopen! Ik kan daar sowieso niet op voorruit. Maar soms kan een klein hakje vind ik juist heel elegant staan ipv altijd en eeuwig op ballerina's te lopen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Maar wat is er mis met een klein hakje? Ik ben zelf al bijna 180, dus ik ga echt niet op pumps van 10 cm lopen! Ik kan daar sowieso niet op voorruit. Maar soms kan een klein hakje vind ik juist heel elegant staan ipv altijd en eeuwig op ballerina's te lopen.
+1.
Gast- Gast
Dit hakje vind ik bijvoorbeeld heel lelijk:
Maar deze kan wel weer vind ik en die is ook niet zo hoog:
Gewoon smaak dus, het gaat me niet perse om de hoogte van de hak, maar over het algemeen vind ik de soort schoenen met lage hakjes niet echt mooi.
Maar deze kan wel weer vind ik en die is ook niet zo hoog:
Gewoon smaak dus, het gaat me niet perse om de hoogte van de hak, maar over het algemeen vind ik de soort schoenen met lage hakjes niet echt mooi.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Die tweede vind ik mooi Sterre! Ik heb ook zulke hakjes (waar ik dus amper op loop, maar goed ik heb ze wel ) En er is niks mis met een klein hakje, maar je mag dat toch wel lelijk vinden? Ik ga me niet verantwoorden waarom ik iets lelijk vind. Ik vind hoge naaldhakken trouwens ook lelijk, om het maar even over een andere boeg te gooien Dat is toch geheel persoonlijk?
Gast- Gast
Eens met Fauve.. Ik vind kleine hakjes dus lelijk, maar er is niks mis mee verder..
Gast- Gast
Ik vind kleine hakjes niet perse lelijk, zoals die sleehak vind ik niets mis mee.
Maar dit soort kleine hakken vind ik wel ergg lelijk:
Maar dit soort kleine hakken vind ik wel ergg lelijk:
Gast- Gast
Om de lage hakjes discussie voort te zetten
Ik vind zoiets wel leuk
maar dit echt verschrikkelijk
En zoiets heb ik, wat voor mij echt al flinke hakken zijn.
Ik vind zoiets wel leuk
maar dit echt verschrikkelijk
En zoiets heb ik, wat voor mij echt al flinke hakken zijn.
Atelier Madame- Ratel
Alle bovenstaande 'kleine' hakjes vind ik echt lelijk, haha..
Het is het voor mij dan net niet, zeg maar.. Terwijl ik het vaak bij anderen wel leuk vind staan hoor, maar als ik ze in de winkel zie, dan loop ik er straal voorbij..
Het is het voor mij dan net niet, zeg maar.. Terwijl ik het vaak bij anderen wel leuk vind staan hoor, maar als ik ze in de winkel zie, dan loop ik er straal voorbij..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Alle bovenstaande 'kleine' hakjes vind ik echt lelijk, haha..
Ik ook en vind kleine hakjes ook ontzettend lelijk. Even als sleehakken! Daar zul je mij nooit op zien lopen.
Gast- Gast
Sleehakken vind ik juist wel weer heel gaaf, maar dan wel hoog..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Sleehakken vind ik juist wel weer heel gaaf, maar dan wel hoog..
+1, die van Esprit die jij had besteld zijn echt geweldig!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:_Donnaa schreef:Sleehakken vind ik juist wel weer heel gaaf, maar dan wel hoog..
Die vind ik ook lelijk Ik vind wel veel lelijk de laatste tijd
Gast- Gast
Hahaha.. Soms is het wel even lekker om te 'zeuren' op iets wat anderen 'normaal' vinden haha..
Gast- Gast
dat soort hakken vind ik dan weer helemaal niets
Atelier Madame- Ratel
Fauve schreef:Tea-Leaf schreef:_Donnaa schreef:Sleehakken vind ik juist wel weer heel gaaf, maar dan wel hoog..
Ja ik ook, vooral ook hoge, zo van 'ik kan niet op hoge hakken lopen, maar kijk op een hele hoge sleehak lukt het wel!'
Gast- Gast
Purple schreef:Deze had ik net aan:
Ik vind dat prima lopen eigenlijk.
Ik vind ze te laag. Hoewel ik het onder een pantalon met net jasje/bloesje wel mooi vind.
Gast- Gast
Dat had ik ook aan, ik was aan het werk.Jen_ schreef:
Ik vind ze te laag. Hoewel ik het onder een pantalon met net jasje/bloesje wel mooi vind.
Gast- Gast
Sleehakken zijn mooi.. Maar dan wel van die dikke (niet van die dunnetjes)
Wat ik zelf ook ontzettend gaaf vind zijn deze hakken (net zoals vroeger )..
Wat ik zelf ook ontzettend gaaf vind zijn deze hakken (net zoals vroeger )..
Gast- Gast
Hahahaha.. Ik kan op vrijwel alle hakken wel lopen, maar hakken zoals die van Purple vind ik niet lekker lopen en ik pas ze ook bijna nooit in maat 36.. En met een bandje ofzo vind ik zulke pumps niet mooi..Jen_ schreef:Fauve schreef:Tea-Leaf schreef:_Donnaa schreef:Sleehakken vind ik juist wel weer heel gaaf, maar dan wel hoog..
Ja ik ook, vooral ook hoge, zo van 'ik kan niet op hoge hakken lopen, maar kijk op een hele hoge sleehak lukt het wel!'
Gast- Gast
Punk'd schreef:Sleehakken zijn mooi.. Maar dan wel van die dikke (niet van die dunnetjes)
Die zijn echt geweldig!
Gast- Gast
Purple schreef:Dat had ik ook aan, ik was aan het werk.Jen_ schreef:
Vooruit dan.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Punk'd schreef:Sleehakken zijn mooi.. Maar dan wel van die dikke (niet van die dunnetjes)
Die zijn echt geweldig!
Ja ik heb ze al een dikke maand in mijn watchlist staan bij ASOS, maar ik heb geen zin om er 55 pond aan uit te geven dus ben aan het wachten op een 20% kortingscode of de sale
Gast- Gast
Is dat 70 euro ofzo? Hoe zit dat ook alweer met pondenPunk'd schreef:
Ja ik heb ze al een dikke maand in mijn watchlist staan bij ASOS, maar ik heb geen zin om er 55 pond aan uit te geven dus ben aan het wachten op een 20% kortingscode of de sale
Gast- Gast
Pagina 21 van 23 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23
Pagina 21 van 23
Permissies van dit forum: