Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr
+49
Guus
Toet
Aimee
Caroow
Burn
marjoleinnn
Caro
Puk
rapa nui
JustMeDaan
nijntje4
Sjonno
mzcharlotte
Sterre
Shisha
Bliss
Pien
RYW
Zora
Minx
SuperGrover
Mida4you
May
Caramba
Blond
Ugly Betty
luisa
_Femme
Sarah1985
minoessepoes
Lejow
Gizmo
sonly
Polly
Atelier Madame
love
boekenwurm83
Arwyn
Phileine
Melis_je
Susan
Jeanette
Kqip
BJA
Monte
Tania
nina
TukTuk
SoGood
53 plaatsers
Pagina 22 van 23
Pagina 22 van 23 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23
Re: Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr
_Donnaa schreef:Is dat 70 euro ofzo? Hoe zit dat ook alweer met pondenPunk'd schreef:
Ja ik heb ze al een dikke maand in mijn watchlist staan bij ASOS, maar ik heb geen zin om er 55 pond aan uit te geven dus ben aan het wachten op een 20% kortingscode of de sale
haha even kijken...volgens wisselkoersen.nl is het €62.05
Jammer genoeg heb ik al €200 euro aan kleding op mijn cc staan voor deze maand.. meer mag echt niet
Gast- Gast
Jen_ schreef:_Donnaa schreef:Alle bovenstaande 'kleine' hakjes vind ik echt lelijk, haha..
Het is het voor mij dan net niet, zeg maar.. Terwijl ik het vaak bij anderen wel leuk vind staan hoor, maar als ik ze in de winkel zie, dan loop ik er straal voorbij..
Ik ook en vind kleine hakjes ook ontzettend lelijk. Even als sleehakken! Daar zul je mij nooit op zien lopen.
Helemaal mee eens. Hakken < 5 cm ofzo vind ik er niet uitzien. Vind het zo net niet eruit zien, zo van doe wel hakken aan maar eigenlijk wil ik liever niet.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
_Donnaa schreef:Hahaha.. Soms is het wel even lekker om te 'zeuren' op iets wat anderen 'normaal' vinden haha..
Gast- Gast
Ik heb net superleuke gympjes gekocht, vind ik zelf. Nu ben ik wel benieuwd wie die lelijk vind kom maar op!
Gast- Gast
Fauve schreef:Ik heb net superleuke gympjes gekocht, vind ik zelf. Nu ben ik wel benieuwd wie die lelijk vind kom maar op!
Hahahah ik vind ze inderdaad vrij lelijk. gympen op zich vind ik wel leuk, maar deze opdruk niet.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
ik vind ze wel schattig, mits leuk gecombineerd!
Vind dat soort schoenen alleen helemaal niet lekker lopen.. ja prima als je op kantoor zit maar niet als je een stuk gaat wandelen.. die zool is zooooo dun!
Vind dat soort schoenen alleen helemaal niet lekker lopen.. ja prima als je op kantoor zit maar niet als je een stuk gaat wandelen.. die zool is zooooo dun!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb ook al €200 deze maand besteed als ik die sleehakken van Esprit houd, dus voor mij ook even niks meer..Punk'd schreef:_Donnaa schreef:Is dat 70 euro ofzo? Hoe zit dat ook alweer met pondenPunk'd schreef:
Ja ik heb ze al een dikke maand in mijn watchlist staan bij ASOS, maar ik heb geen zin om er 55 pond aan uit te geven dus ben aan het wachten op een 20% kortingscode of de sale
haha even kijken...volgens wisselkoersen.nl is het €62.05
Jammer genoeg heb ik al €200 euro aan kleding op mijn cc staan voor deze maand.. meer mag echt niet
Gast- Gast
wat een geld allemaal zeg!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik moest een hele nieuwe garderobe aanschaffen, dus dat kost wel wat geld..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik moest een hele nieuwe garderobe aanschaffen, dus dat kost wel wat geld..
Dus geen SATC dvd's?
Gast- Gast
Hahaha.. M`n garderobe is bijna compleet en m`n DVD`s niet, maar ik heb seizoen 2 ook al, dus ik moet ze maar stuk voor stuk verzamelen..Fauve schreef:_Donnaa schreef:Ik moest een hele nieuwe garderobe aanschaffen, dus dat kost wel wat geld..
Dus geen SATC dvd's?
Gast- Gast
Okee, dan ga ik ze namelijk hier aan iemand anders proberen te verkopen
Gast- Gast
Ja, good luck! Dan ga ik op zoek naar de rest van de seizoenen voor weinig!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, good luck! Dan ga ik op zoek naar de rest van de seizoenen voor weinig!
Is een leuk verjaardagcadeau.. Op die manier heb ik toen de hele shoebox gekregen (toen was ie net uit.. het is echt mijn verslaving.. als ik me verveel of gewoon wil hangen zet ik altijd een satc aan .. Me nichtje/vriendin doet dat ook.. sturen we elkaar altijd quotes via sms.. en dan stuurt zij mij de zin terug die erna komt en zo heen en weer.. haha we kennen gewoon het script uit ons hoofd joh :cyclops: )
Gast- Gast
Punk'd schreef:_Donnaa schreef:Ja, good luck! Dan ga ik op zoek naar de rest van de seizoenen voor weinig!
Is een leuk verjaardagcadeau.. Op die manier heb ik toen de hele shoebox gekregen (toen was ie net uit.. het is echt mijn verslaving.. als ik me verveel of gewoon wil hangen zet ik altijd een satc aan .. Me nichtje/vriendin doet dat ook.. sturen we elkaar altijd quotes via sms.. en dan stuurt zij mij de zin terug die erna komt en zo heen en weer.. haha we kennen gewoon het script uit ons hoofd joh :cyclops: )
Haha geweldig leuk is dat he?! Heb toen ook de hele box voor mijn verjaardag gekregen van mijn vriendinnen. Ik denk dat ik ‘m sindsdien (4 jaar geleden) wel 10x opnieuw heb bekeken. Ken elke quote, elke aflevering, elke outfit. Welke outfit bij welke aflevering hoort, of bij welke relatie, welke date enz.
Gast- Gast
Dat heb ik bij Friends, en ook alleen bij Friends, dus daarom doe ik SATC weg
Gast- Gast
Friends heb ik wel 100x gekeken Maar SATC vind ik ook erg leuk, wil ik in elk geval nog wel weer een keer helemaal gaan kijken
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Punk'd schreef:_Donnaa schreef:Punk'd schreef:Sleehakken zijn mooi.. Maar dan wel van die dikke (niet van die dunnetjes)
Die zijn echt geweldig!
Ik zou ff googlen op Asos discount code of student discount Asos, dat doe ik namelijk altijd Ik heb zojuist ff voor je zitten kijken, maar kan niets vinden. Ik weet dat mijn vriend laatst wat besteld heeft met een code, dus als hij thuis is zal ik die even aan 'm vragen! Prachtige schoenen trouwens
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Fauve schreef:Dat heb ik bij Friends, en ook alleen bij Friends, dus daarom doe ik SATC weg
Ik snap 'm niet, vind je SATC niet zo leuk bedoel je?
Gast- Gast
Jen_ schreef:Fauve schreef:Dat heb ik bij Friends, en ook alleen bij Friends, dus daarom doe ik SATC weg
Ik snap 'm niet, vind je SATC niet zo leuk bedoel je?
Ja Wat jij hebt met SATC heb ik met Friends, SATC vind ik super leuk maar ik kijk de dvd's nu nooit meer (terwijl ik de serie wel echt elke week op tv keek). Dus ze liggen een beetje verstoffen in de kast.
Gast- Gast
TNMN schreef:Punk'd schreef:_Donnaa schreef:Punk'd schreef:Sleehakken zijn mooi.. Maar dan wel van die dikke (niet van die dunnetjes)
Die zijn echt geweldig!
Ik zou ff googlen op Asos discount code of student discount Asos, dat doe ik namelijk altijd Ik heb zojuist ff voor je zitten kijken, maar kan niets vinden. Ik weet dat mijn vriend laatst wat besteld heeft met een code, dus als hij thuis is zal ik die even aan 'm vragen! Prachtige schoenen trouwens
Ohh ja ik had ook al gegoogled maar kon ook niets vinden. Ben benieuwd of je vriend er nog een weet.. Ik wacht er met smart op 1tje namelijk al is het maar 10%.. alle kleine beetje zijn meegenomen haha
Gast- Gast
Ik vind qua schoenen dat de hak hoog moet zijn (+8cm, liefste hoger) of plat.
Qua schoenen heb ik zo ongeveer alles wat mensen lelijk schijnen te vinden: ballerina's, Uggs, Shabbies, Birkenstocks, sleehakken. Behalve kleine hakjes, want die vind ik dus echt SPUUGLELIJK.
Qua schoenen heb ik zo ongeveer alles wat mensen lelijk schijnen te vinden: ballerina's, Uggs, Shabbies, Birkenstocks, sleehakken. Behalve kleine hakjes, want die vind ik dus echt SPUUGLELIJK.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb één paar kleine hakjes. Ik vind ze ook spuuglelijk en helaas lopen ze helemaal niet lekkerder dan ze lelijk zijn. Ik dacht dat als ik heel lelijke schoenen zou kopen, ze wel lekker moesten lopen. Ze waren ook nog 70 euro.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik associeer kleine hakjes ook altijd met huismoeders met een makkelijk en praktisch kapsel die zo denken nog seks uit te stralen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 22 van 23 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23
Pagina 22 van 23
Permissies van dit forum: