Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr
+49
Guus
Toet
Aimee
Caroow
Burn
marjoleinnn
Caro
Puk
rapa nui
JustMeDaan
nijntje4
Sjonno
mzcharlotte
Sterre
Shisha
Bliss
Pien
RYW
Zora
Minx
SuperGrover
Mida4you
May
Caramba
Blond
Ugly Betty
luisa
_Femme
Sarah1985
minoessepoes
Lejow
Gizmo
sonly
Polly
Atelier Madame
love
boekenwurm83
Arwyn
Phileine
Melis_je
Susan
Jeanette
Kqip
BJA
Monte
Tania
nina
TukTuk
SoGood
53 plaatsers
Pagina 11 van 23
Pagina 11 van 23 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 23
Re: Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr
Bedankt voor die link, bekijk 'm nu pas en zie nu hele andere vormen. Ik heb zo'n vermoeden dat, wanneer je de 'mouwen' iets meer naar je hals trekt en de hals wat smaller trekt/maakt, de jurk dan al slanker oogt. Trouwens, colourwise zou de rode/beige versie van je jurk je heel goed gestaan hebben!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Die hebben er al vaker op gestaan hoor, mijn buik al helemaal haha!!Guattari schreef:ProudMama schreef:Guattari: Ik ben nu heel benieuwd naar foto's van jou...
Ik ook van jou!:-D
Oh haha, dan heb ik dat telkens gemist. Ik post eigenlijk zelden tot geen foto's.
Gast- Gast
Mirjam4you schreef:Vilein schreef:Marin schreef:Oh echt wat grappig. Waar? Pm mag ook hoor :-) ik ben voornamelijk thuis als ik hier ben, maar kom ook wel in t dorp.
Ik werk op zaterdag als postbode, in het centrum (bij dat pleintje, waar bruna, schoenenreus, hema, ed zitten) en rondom het centrum.
Dat is grappig! Ik heb altijd dichtbij H.aren gewoond. Woon nu sinds 3 jaar in Hoogeveen. Maar ik kwam altijd in Haren om boodschapjes te doen en alles.
Wat leuk! Nooit verwacht dat zoveel mensen van het forum daar (in de buurt) gewoond hebben. Ik vind het erg leuk om daar post te bezorgen, het is er erg mooi.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
@VH: Ik vind dat de jurk je figuur niet echt flatteert. Ik denk dat er zat jurkjes zijn die je veel mooier staan. Je hebt wel mooie slanke enkels, dus ik zou wel voor deze lengte kiezen.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
VH, eerlijk gezegd, nee. Je bent heel mooi, maar met dit jurkje lijkt je bovenkant veel voller dan het is, en dat vind ik zonde. Vooral als ik zie wat het jurkje kost, vind ik hem niet mooi genoeg voor jou.
Gast- Gast
@ Vruchtenhagel: ik vind hem je een beetje massief maken. Wat Gloria zegt: de borstvorm verdwijnt (terwijl die er duidelijk wel is). Is hij nog terug te sturen? Volgende keer kan je inderdaad gerust de koraalkleur bestellen, die zou je heel goed kunnen hebben!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Bedankt voor de reacties! Jurkje gaat terug .
Ik begrijp wat jullie bedoelen met dat het massief wordt aan de bovenkant. Ik ben ook vrij massief daar en door de extra stof wordt het inderdaad erger. Het is zó moeilijk om een leuke jurk (dat geen huisvrouwenjurk is) te vinden die daar wat op in speelt. Zeker nu, alles heeft korte/geen mouwen en ik heb dikke bovenarmen..
Maar ik ga verder zoeken .
@ Gloria: die andere kleur sprak me in eerste instantie meer aan maar ik wist niet of ik het lef ervoor had . En het is niet echt mogelijk om de mouwen wat meer naar de hals te halen, daarvoor is er te veel stof. Misschien had ik een maat kleiner moeten bestellen? Dat zou wel een goede egoboost zijn .
Ik begrijp wat jullie bedoelen met dat het massief wordt aan de bovenkant. Ik ben ook vrij massief daar en door de extra stof wordt het inderdaad erger. Het is zó moeilijk om een leuke jurk (dat geen huisvrouwenjurk is) te vinden die daar wat op in speelt. Zeker nu, alles heeft korte/geen mouwen en ik heb dikke bovenarmen..
Maar ik ga verder zoeken .
@ Gloria: die andere kleur sprak me in eerste instantie meer aan maar ik wist niet of ik het lef ervoor had . En het is niet echt mogelijk om de mouwen wat meer naar de hals te halen, daarvoor is er te veel stof. Misschien had ik een maat kleiner moeten bestellen? Dat zou wel een goede egoboost zijn .
Gast- Gast
AngelNyn schreef:
Vinden jullie dat een jurkje kan als je dikke kuiten hebt? En iemand anders tips wat ik anders aan zou kunnen?
Tip: 2style4you Hier vul je al je maten en vormen in en op basis van je persoonlijke kenmerken kan je zoeken naar jurken, tops, broeken enzovoorts in de database van allerlei (dure) webwinkels. Ik vind het te duur, maar ik doe er leuke inspiratie op. Je klikt de jurken aan en hij vertelt je ook waarom die kleding je zou staan.
Zijn je dijen veel breder dan je kuiten? Als je dijen strak genoeg zijn, zou ik juist een iets kortere jurk kiezen. Hoe langer je been, hoe slanker het lijkt. In ieder geval geen bandjes om je enkels. Liever een klein hakje met dichte tenen en hooguit een schuin bandje over je voorvoet. Als je meer voet ziet, lijkt dat weer langer en slanker. Mocht je je borsten groter willen laten lijken, neem dan een haltermodel of (ook bredere schouders/meer in verhouding) een model met dubbele bandjes (zowel een halterstrikje als mouwtjes bv). Je kunt ook zo'n heel kort jasje (ruim boven je taille) nemen. Liefst assymmetrisch en niet strak, dat scheelt ruim een cupmaat waardoor je wel slanker lijkt. Met print kan je ook heel veel doen. Even kijken of ik wat plaatjes kan vinden, ik heb een vrije avond.
Dit type jasje:
Laatst aangepast door Melis_je op vr 22 apr 2011 - 5:12; in totaal 1 keer bewerkt
Melis_je- Kletskop
Toch doorzoeken naar iets met wijde mouwtjes/een stola. Volgens mij is er inderdaad gewoon teveel stof gebruikt, dat stond ook als review bij de jurk door iemand anders. Zonde. De bovenkant kan je echt wel wat strakker hebben.vruchtenhagel schreef:Bedankt voor de reacties! Jurkje gaat terug .
Melis_je- Kletskop
Eens!Isabella schreef:VH, eerlijk gezegd, nee. Je bent heel mooi, maar met dit jurkje lijkt je bovenkant veel voller dan het is, en dat vind ik zonde. Vooral als ik zie wat het jurkje kost, vind ik hem niet mooi genoeg voor jou.
Gast- Gast
VH, nee dat ding is minder flatteus dan jij bent! Van onder zit ie leuk, maar van boven is het te veel stof.
Gast- Gast
Dat valt wel mee hoor ;-). Ik vind dat je een mooi figuur hebt.vruchtenhagel schreef:Ik ben ook vrij massief daar
Weet je dat ik daar bij vrouwen nu nooit op let? Misschien omdat ik daar zelf geen 'last' van heb, maar ik vind een vrouw niet gelijk dikkig als ze stevige bovenarmen heeft. En volgens mij heb jij verder een smalle, goedgevormde romp, dus dan valt dat ook mee.vruchtenhagel schreef:Zeker nu, alles heeft korte/geen mouwen en ik heb dikke bovenarmen..
Gewoon doen, ben je na één keer dragen aan gewend ;-). En het staat je vast fabulousimos!vruchtenhagel schreef:@ Gloria: die andere kleur sprak me in eerste instantie meer aan maar ik wist niet of ik het lef ervoor had.
Gast- Gast
Wat een handige site! Binnekort maar een thuis op mijn gemak alles invullen!
Mijn heupen zijn idd een stuk breder dan de rest van mijn benen, ondanks mijn dikke kuiten.. Ik zal eens kijken voor zo'n jasje! Al is dat straks voor de zomer natuurlijk geen optie
Mijn heupen zijn idd een stuk breder dan de rest van mijn benen, ondanks mijn dikke kuiten.. Ik zal eens kijken voor zo'n jasje! Al is dat straks voor de zomer natuurlijk geen optie
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij heb jij met het juiste jurkje echt een mooie taille trouwens VH!
Gast- Gast
Bedankt voor de complimenten Gloria en Marin . Ik heb gelukkig een taille en op zich ben ik blij met mijn verhoudingen, alleen heb ik wel nog echt een buik onder die taille :-). Maar ik ben bezig met afvallen en ik hooop dat mijn bovenarmen dan ook minder worden.. M'n oma heeft ook dikke bovenarmen en die zei laatst met een trotse smile 'goh, jij hebt ook van die lekkere dikke bovenarmen'. Ze dacht zeker dat ik er blij mee was dat ik die van haar heb geerfd haha!
Gast- Gast
vruchtenhagel schreef:Bedankt voor de complimenten Gloria en Marin . Ik heb gelukkig een taille en op zich ben ik blij met mijn verhoudingen, alleen heb ik wel nog echt een buik onder die taille :-). Maar ik ben bezig met afvallen en ik hooop dat mijn bovenarmen dan ook minder worden.. M'n oma heeft ook dikke bovenarmen en die zei laatst met een trotse smile 'goh, jij hebt ook van die lekkere dikke bovenarmen'. Ze dacht zeker dat ik er blij mee was dat ik die van haar heb geerfd haha!
Dat ken ik.. alleen dan met mijn boven benen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik draag nu een jurkje mét zwarte 3/4 legging, terwijl ik melkfleswit ben. En het is superleuk
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik twijfel nu heel erg of het jurkje dat ik heb gekocht voor de bruiloft op 12 mei wel leuk genoeg staat
Gast- Gast
Alex schreef:Ik twijfel nu heel erg of het jurkje dat ik heb gekocht voor de bruiloft op 12 mei wel leuk genoeg staat
Wat voor jurkje heb je gekocht? Heb je een foto? Kan je het hier showen?
Gast- Gast
Ik heb een witte legging, ik heb een witte driekwartsbroek. Ben ik even hip
Gast- Gast
Pagina 11 van 23 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 23
Pagina 11 van 23
Permissies van dit forum: