Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr
+49
Guus
Toet
Aimee
Caroow
Burn
marjoleinnn
Caro
Puk
rapa nui
JustMeDaan
nijntje4
Sjonno
mzcharlotte
Sterre
Shisha
Bliss
Pien
RYW
Zora
Minx
SuperGrover
Mida4you
May
Caramba
Blond
Ugly Betty
luisa
_Femme
Sarah1985
minoessepoes
Lejow
Gizmo
sonly
Polly
Atelier Madame
love
boekenwurm83
Arwyn
Phileine
Melis_je
Susan
Jeanette
Kqip
BJA
Monte
Tania
nina
TukTuk
SoGood
53 plaatsers
Pagina 7 van 23
Pagina 7 van 23 • 1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 23
Re: Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr
Waarschijnlijk alleen in je witte broek Die van Jen vind ik ook bekakt. Ja, ik kan er niets aan doen, ik weet dat ik de enige ben.Noa schreef:
Oh, jeetje, haha! Ik denk dat je mij wel eens bekakt zou kunnen vinden dan
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Guattari schreef:Ik moest een halfuur wachten op het station in Utrecht en heb me weer onaangenaam verbaasd over hetgeen ik het minst leuk vind aan het mooie weer: de kledingstijl van veel vrouwen. Serieus, 1 op de 10 vrouwen die ik zag, draagt kleding die ook echt niet past bij hun lichaam. Vooral heel veel vrouwen gezien die vermoedelijk een vrouwelijke look wilde creëren door pumps te dragen, maar dan zou ik ze nog liever die graflelijke birkenstocks aanraden, want dat ziet er bij sommigen echt nog vrouwelijker uit dan dat gewiebel op hakken.
Ik snap dan domweg niet hoe het kan dat ik meteen zie dat kleding niet past, terwijl ik toch mag aannemen dat zo'n vrouw zelf die ochtend ook nog een spiegelcheck heeft gedaan? Misschien ben ik extreem ijdel, maar het valt me zo op zodra je meer van iemands lichaamsvormen ziet, zoals nu met dit lekkere weertje. Ik vind het echt heel lelijk en zonde, want het ziet er vaak al zo anders uit als deze vrouwen wel de goede kledingmaat dragen, om maar eens wat te noemen.
Ik vind vooral de 3/4 legging (met name in het wit) verschrikkelijk. Dit is zo niet elegant of vrouwelijk. Doe dan gewoon lange panty/legging aan of blote benen onder je rokje.
Woon in het buitenland en het in hordes toeristen zie ik al van afstand of ze uit Nederland komen. En ja met name door die 3/4 legging of de birkenstocks.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
En weetje wat denk ik de afweging is van mensen die witte leggings dragen?
1. Ik wil geen blote benen, want ik ben dik!
2. Ik wil een rokje aan, want dat vind ik leuk staan!
3. Ik wil sandaaltjes aan, want die staan vet schattig
4. Ik kan geen panty aan, want dat staat raar in mijn nieuwe sandaaltjes
5. Ik moet een legging ofzoiets aan, want ik wil onder geen beding mijn blote benen showen
6. Ik doe een witte legging aan, want er zit wit in mijn rokje
6. Ik doe een witte legging aan, want dat is een lekker zomerse kleur
6. Ik doe een witte legging aan, want dan lijkt het alsof ik toch een beetje bloot ben
6. Ik doe een witte legging aan, want ik zag dat de paspop bij de H&M dat ook aan had, dus het kan!
5. Ik moet een legging ofzoiets aan, want ik wil onder geen beding mijn blote benen showen
6. Ik doe een witte legging aan, want dan lijkt het alsof ik toch een beetje bloot ben
6. Ik doe een witte legging aan, want ik zag dat de paspop bij de H&M dat ook aan had, dus het kan!
Gast- Gast
Haha wat een grappig topic! Ik ben het ermee eens dat sommige mensen kleding dragen die niet mooi staat, inderdaad te strakke kleding, te bloot, ondergoed dat zichtbaar is...
Maar ik moet bekennen dat ik een witte legging heb, wel van een stevige stof, maar dat is voor jullie vast geen goed excuus
Maar ik moet bekennen dat ik een witte legging heb, wel van een stevige stof, maar dat is voor jullie vast geen goed excuus
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wou dat ik nog in m'n mooie zomerjurkjes paste, zodat ik die aan kon deze zomer.
Heb niet echt geld om alles nieuw aan te schaffen en bovendien vind ik mezelf toch vreselijk als ik met maat 42 in een zomerjurkje ga (en dan trek ik echt wel maat 42 aan en niet 36 zodat het vet er over heen bulkt). Dus de lol er is er dan voor mij wel een beetje af met de zomerjurkjes. Om de schade in te perken draag ik dan dus een rokje of tuniekje met legging, maar blijkbaar maak ik het daar alleen maar erger mee
Wat raden Melisje en Guattari mij aan?
Heb niet echt geld om alles nieuw aan te schaffen en bovendien vind ik mezelf toch vreselijk als ik met maat 42 in een zomerjurkje ga (en dan trek ik echt wel maat 42 aan en niet 36 zodat het vet er over heen bulkt). Dus de lol er is er dan voor mij wel een beetje af met de zomerjurkjes. Om de schade in te perken draag ik dan dus een rokje of tuniekje met legging, maar blijkbaar maak ik het daar alleen maar erger mee
Gast- Gast
Noa schreef:En weetje wat denk ik de afweging is van mensen die witte leggings dragen?
Exactamundo.
Dat is wel doordacht, maar blijkbaar niet goed
Gast- Gast
Noa schreef:En weetje wat denk ik de afweging is van mensen die witte leggings dragen?
Kleuren op elkaar aanpassen is verkeerd omdat.....? Dat doe je toch ook met je schoenen en je riem enzo...
Sorry hoor, maar echt non-argumenten. Je maakt bij alles wat je aantrekt toch afwegingen? Deze punten kan je ook op alle andere soorten kleding betrekken.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een gezeur eigenlijk om een legging....
Laat iedereen lekker zelf bepalen wat ze aandoen...
Laat iedereen lekker zelf bepalen wat ze aandoen...
Gizmo- Prater
Lejow schreef:minoessepoes schreef:@Lejow: Waarschijnlijk heb je dan een te kleine/te strakke panty gehad, die kan misschien wel " passen" als je hem gewoon aan hebt, maar gaat als je hem afknipt oprollen, dan moet je gewoon een maatje groter nemen.
Ik hou het wel bij mijn Sloggi broekje
Ja dat kan natuurlijk ook! Lijkt me ook een prima oplossing, zeker als je die al in huis hebt!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Zomerjurkjes in maat 42 . Ik heb helemaal niets tegen maat 42, ik vind het veel mooier dan 36.Marin schreef:
Melis_je- Kletskop
Gizmo schreef:Noa schreef:En weetje wat denk ik de afweging is van mensen die witte leggings dragen?
Kleuren op elkaar aanpassen is verkeerd omdat.....? Dat doe je toch ook met je schoenen en je riem enzo...
Sorry hoor, maar echt non-argumenten. Je maakt bij alles wat je aantrekt toch afwegingen? Deze punten kan je ook op alle andere soorten kleding betrekken.
Noa geeft slechts 6 x (nou ja wel erg veel 6jes), een voorbeeld van wat voor overweging iemand kan maken om een witte legging aan te trekken, die dus wel doordacht zijn.
Aangezien Guattari dacht dat niemand zo'n weloverwogen keuze zou maken en dan toch zo'n ding aan zou trekken.
Haha ik vind het topic wel leuk nu
Gast- Gast
Melis_je schreef:En voor als iemand over sportieve driekwartmodellen begint: die vind ik ook HEEL ERG LELIJK.
Ja dat ben ik dan weer helemaal met je eens.
Gast- Gast
Marin schreef:Gizmo schreef:Noa schreef:En weetje wat denk ik de afweging is van mensen die witte leggings dragen?
Noa geeft slechts 6 x (nou ja wel erg veel 6jes), een voorbeeld van wat voor overweging iemand kan maken om een witte legging aan te trekken, die dus wel doordacht zijn.
Aangezien Guattari dacht dat niemand zo'n weloverwogen keuze zou maken en dan toch zo'n ding aan zou trekken.
Haha ik vind het topic wel leuk nu
Ok, ik had die link met die opmerking niet gelegd.
Gizmo- Prater
Melis_je schreef:Zomerjurkjes in maat 42 . Ik heb helemaal niets tegen maat 42, ik vind het veel mooier dan 36.Marin schreef:
Ja maar IK vind het vreselijk staan als ik mezelf daar in terug zie. En dan ben ik dus juist bang dat mensen gaan denken 'tsss die met maat 42 in een zomerjurkje, daar is ze veel te dik voor'. En dan cover je het dus op met leggingen en tuniekjes etc. Bovendien heb ik geen/vind ik het zonde van m'n geld. Dan pas ik dus liever de kleding die ik heb aan, dus met een legging of tuniekjes. Afijn, m'n punt is wel duidelijk. I was completely clueless until this topic came around
Gast- Gast
Waarom vind je dat mooier? Met 36 kun je ook rondingen hebben hoor. (eeuwige discussie )Melis_je schreef:Zomerjurkjes in maat 42 . Ik heb helemaal niets tegen maat 42, ik vind het veel mooier dan 36.Marin schreef:
Gast- Gast
Noa schreef:Waarom vind je dat mooier? Met 36 kun je ook rondingen hebben hoor. (eeuwige discussie )Melis_je schreef:Zomerjurkjes in maat 42 . Ik heb helemaal niets tegen maat 42, ik vind het veel mooier dan 36.Marin schreef:
Ik wil maat 36 en rondingen, doe mij die maar
Gast- Gast
Ik hou er gewoon niet van. Met maat 36 heb je vaak meer bescheiden rondingen dan met 42. Ik vind het wel elegant en ik kan het ook wel sierlijk vinden, maar als iemand dan wat dikker wordt, vind ik het meestal mooier. Vind jij maat 36 mooier? Waarom?
Ik ben nu per ongeluk afgevallen en ik krijg veel complimentjes. Heel irritant, want ik ben er echt niet blij mee. Kennelijk sta ik ook hierin weer alleen
Ik ben nu per ongeluk afgevallen en ik krijg veel complimentjes. Heel irritant, want ik ben er echt niet blij mee. Kennelijk sta ik ook hierin weer alleen
Melis_je- Kletskop
Als ik maat 42 had, zou ik de hele dag jurkjes dragenMarin schreef: En dan ben ik dus juist bang dat mensen gaan denken 'tsss die met maat 42 in een zomerjurkje, daar is ze veel te dik voor'.
Melis_je- Kletskop
Haha wat grappig dat we daar zo in verschillen. Ik vind mezelf echt te dik er voor, voel me er niet prettig bij. Daarbij, ik pas m'n zomerjurkjes dus echt niet meer. Vorig jaar heb ik zelfs in een badpak gelopen ipv bikini omdat ik me zo schaamde. Maar goed, hopelijk gaat het deze zomer beter en ben goed op weg. Ga straks ook lekker in bikini en rokje in de tuin
Afijn, ik ben het met je eens dat rondingen ontzettend mooi kunnen zijn, en ik ben zelf ook echt trots op mijn borsten bijvoorbeeld, maar ben inderdaad niet gelukkig met deze maat. Probeerde dat te verdoezelen door de welbesproken kledingstukken, maar misschien moet ik dus eens iets anders proberen
Afijn, ik ben het met je eens dat rondingen ontzettend mooi kunnen zijn, en ik ben zelf ook echt trots op mijn borsten bijvoorbeeld, maar ben inderdaad niet gelukkig met deze maat. Probeerde dat te verdoezelen door de welbesproken kledingstukken, maar misschien moet ik dus eens iets anders proberen
Gast- Gast
Ach ja ook dat is een oneindige discussie.
Iemand die 1,52 en maat 42 heeft is een stuk " dikker" dan iemand die 1,85 is en maat 42 heeft. De 1 heeft bij die maat mooie rondingen en de ander is gewoon te zwaar. En dan is het natuurlijk ook nog per persoon verschillend hoe het verdeeld is, niet iedereen krijgt mooie borsten en heupen, sommige mensen die krijgen het vet meer op 1 plaats waardoor je niet direct het plaatje krijgt van een mooie volle vrouw. En als ik dan foto's zie van plus size modellen dan zijn dat ook altijd vrouwen die geen putjes in hun benen hebben enz en ik vraag me af bij hoeveel vrouwen met een maatje meer dat ook zo is?
Iemand die 1,52 en maat 42 heeft is een stuk " dikker" dan iemand die 1,85 is en maat 42 heeft. De 1 heeft bij die maat mooie rondingen en de ander is gewoon te zwaar. En dan is het natuurlijk ook nog per persoon verschillend hoe het verdeeld is, niet iedereen krijgt mooie borsten en heupen, sommige mensen die krijgen het vet meer op 1 plaats waardoor je niet direct het plaatje krijgt van een mooie volle vrouw. En als ik dan foto's zie van plus size modellen dan zijn dat ook altijd vrouwen die geen putjes in hun benen hebben enz en ik vraag me af bij hoeveel vrouwen met een maatje meer dat ook zo is?
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Als ik met mijn 1 meter 69 een maat 42 heb dan heb ik het idee dat ik kilo's meezeul die me veel energie zouden besparen als ze er af waren. Dan is mijn lichaam niet meer in balans, dan zit ik minder goed in mijn vel. Dan begint het vet op te hopen op plekken waardoor het geen mooie rondingen meer zijn, maar gewoon: een lijf met enkele vetbulten op onhandige plekken. Nee, echt ik voel me prima met mijn maat 36.Melis_je schreef:Ik hou er gewoon niet van. Met maat 36 heb je vaak meer bescheiden rondingen dan met 42. Ik vind het wel elegant en ik kan het ook wel sierlijk vinden, maar als iemand dan wat dikker wordt, vind ik het meestal mooier. Vind jij maat 36 mooier? Waarom?
Gast- Gast
Geweldige analyse, Noa. Ik zou het bijna als onderschrift nemen!;-) Ah, misschien doe ik dat wel gewoon, whoo.
@Marin: wat ik jou aanraad is om samen te gaan shoppen of iig af te spreken!:-) Als je nu geen geld hebt is shoppen niet handig, hoewel ik wel hoop dat je meegaat naar Joy. Aaaah toe.;-) Wanneer bent u in Haren-village? Trouwens, kleding hoeft niet duur te zijn, als je maar zorgt voor de goede pasvorm en materialen die probleemzones niet accentueren.
Vriendin van mij heeft een eigen bedrijfje gestart voor mensen met een budget dat gemiddeld is, dus geen haute couture praktijken, want dat kan bijna niemand betalen. Ze komt eerst bij diegene thuis om te kijken in de kledingkast en op basis daarvan maakt ze nieuwe combinaties en gaan ze samen winkelen (H&M, ZARA etc etc.) om zo bepaalde basics erbij te kopen of bestaande outfits uit te breiden. Soms zou ik dat ook wel willen, maar ik weet van mezelf dat ik dit maar tijdelijk leuk zou vinden. Maarre Marin, we gaan afspreken, ok?
@Marin: wat ik jou aanraad is om samen te gaan shoppen of iig af te spreken!:-) Als je nu geen geld hebt is shoppen niet handig, hoewel ik wel hoop dat je meegaat naar Joy. Aaaah toe.;-) Wanneer bent u in Haren-village? Trouwens, kleding hoeft niet duur te zijn, als je maar zorgt voor de goede pasvorm en materialen die probleemzones niet accentueren.
Vriendin van mij heeft een eigen bedrijfje gestart voor mensen met een budget dat gemiddeld is, dus geen haute couture praktijken, want dat kan bijna niemand betalen. Ze komt eerst bij diegene thuis om te kijken in de kledingkast en op basis daarvan maakt ze nieuwe combinaties en gaan ze samen winkelen (H&M, ZARA etc etc.) om zo bepaalde basics erbij te kopen of bestaande outfits uit te breiden. Soms zou ik dat ook wel willen, maar ik weet van mezelf dat ik dit maar tijdelijk leuk zou vinden. Maarre Marin, we gaan afspreken, ok?
Gast- Gast
Haha, ja doen!Guattari schreef:Geweldige analyse, Noa. Ik zou het bijna als onderschrift nemen!;-) Ah, misschien doe ik dat wel gewoon, whoo.
Gast- Gast
Ik heb nu in haren en heb laatst nog een legging bij de Joy gekregen van m'n mama, geen witte dan. :-)
Gast- Gast
Pagina 7 van 23 • 1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 23
Pagina 7 van 23
Permissies van dit forum: