Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr
+49
Guus
Toet
Aimee
Caroow
Burn
marjoleinnn
Caro
Puk
rapa nui
JustMeDaan
nijntje4
Sjonno
mzcharlotte
Sterre
Shisha
Bliss
Pien
RYW
Zora
Minx
SuperGrover
Mida4you
May
Caramba
Blond
Ugly Betty
luisa
_Femme
Sarah1985
minoessepoes
Lejow
Gizmo
sonly
Polly
Atelier Madame
love
boekenwurm83
Arwyn
Phileine
Melis_je
Susan
Jeanette
Kqip
BJA
Monte
Tania
nina
TukTuk
SoGood
53 plaatsers
Pagina 17 van 23
Pagina 17 van 23 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23
Re: Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr
Idd nu ook al geen spijkerrokjes meer? Wordt steeds erger hier joh
Gast- Gast
Gister ging ik stappen en toen kwam ik ook heel veel witte drie-kwart leggings tegen. Ik moest ook steeds denken aan dit topic
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Heb vandaag lekker een witte legging aan met een spijkerrokje
Heb het schijt aan anderen, wat ze van mijn kleding denken, het zit lekker, en is voor mij luchtig dus doe ik het aan haha.
Heb het schijt aan anderen, wat ze van mijn kleding denken, het zit lekker, en is voor mij luchtig dus doe ik het aan haha.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
JustMeDaan schreef:Heb vandaag lekker een witte legging aan met een spijkerrokje
Ik zeg +1000
(al loop ik vandaag toevallig in een lange bruine linnen broek).
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:JustMeDaan schreef:Heb vandaag lekker een witte legging aan met een spijkerrokje
Ik zeg +1000
(al loop ik vandaag toevallig in een lange bruine linnen broek).
+5000
Al heb ik dat denk ik misschien alwel 100x gezegd, aangezien dit gezeur wel eerder is geweest. Iedereen moet lekker dragen waar hij of zij zich fijn bij voelt.
Gast- Gast
_Chance schreef:Gister ging ik stappen en toen kwam ik ook heel veel witte drie-kwart leggings tegen. Ik moest ook steeds denken aan dit topic
Ik had er één aan en moest ook denken aan dit topic.. en toch had ik hem aan, puh Ik vind een witte legging helemaal niet lelijk en het is véél beter dan blote benen, in mijn geval dan.
Gast- Gast
Ik vind dit topic ook niet altijd even leuk. Je mag toch zelf weten wat je aantrekt? Dat een ander dat nou niet mooi vindt, prima maar diegene die het draagt kan het wel mooi vinden. Ikzelf draag wel sportieve 3/4 broeken, gewoon omdat ik met mijn 'dikke'' knieën geen korte broek aan wil(tot boven de knie) en ik heb dikke benen en kuiten en kan dus ook geen strakke broek aan(dat staat pas lelijk). Moet ik dan maar de hele zomer in een lange broek lopen omdat iemand het niet mooi vindt?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
@Monte: ik zou dragen wat je wilt dragen, aangezien mijn mening geen feit is. Ik zeg alleen dat ik bepaalde kledingstukken lelijk vind en dat ik de verkeerde pasvorm (ook al draag je bij wijze van spreken een galajurk) ook zonde vind. Over iemands gewicht heb ik het niet gehad en dat wordt er toch door velen bij gehaald.
Gast- Gast
Ik draag die 3/4 broeken ook om die redenen. Ik draag ook wel eens een kortere broek maar dan vooral in de achtertuin of op vakantie als ik naar het strand loop maar voor de rest doe ik mensen liever het zicht op een 3/4 broek aan dan op mijn kortere broek.
Ik hou wel er wel rekening mee waar ik het naar toe draag. Ik zal naar mijn werk, naar de stad oid zeker geen hemdje aan doen maar draag ze wel in mijn vakantie al hou ik er dan ook wel rekening mee waar ik het naar toe draag of ik draag er een bloesje over dat ik uit kan doen op die momenten dat ik mijn armen wil bruinen. En ik vind het lelijk als je te veel BH er onder ziet.
Nou zijn die leggings er natuurlijk al jaren/al jaren enigszins in de mode maar ik vind het wel jammer dat voor die tijd vrouwen/meiden wel gewoon een rokje/jurkje aan durfden en hun blote benen durfden te tonen. Zelfs op een middelbare school moet er al een legging onder: want oh mijn benen zijn zo dik of lelijk.. Geniet toch lekker van het mooie weer en laat die bruine benen zien. Ik erger me zelf ook meer aan de leggings die ook bij hoge temperaturen nog nodig lijken te zijn dan dat me klutsknieen oid opvallen.
Ik hou wel er wel rekening mee waar ik het naar toe draag. Ik zal naar mijn werk, naar de stad oid zeker geen hemdje aan doen maar draag ze wel in mijn vakantie al hou ik er dan ook wel rekening mee waar ik het naar toe draag of ik draag er een bloesje over dat ik uit kan doen op die momenten dat ik mijn armen wil bruinen. En ik vind het lelijk als je te veel BH er onder ziet.
Nou zijn die leggings er natuurlijk al jaren/al jaren enigszins in de mode maar ik vind het wel jammer dat voor die tijd vrouwen/meiden wel gewoon een rokje/jurkje aan durfden en hun blote benen durfden te tonen. Zelfs op een middelbare school moet er al een legging onder: want oh mijn benen zijn zo dik of lelijk.. Geniet toch lekker van het mooie weer en laat die bruine benen zien. Ik erger me zelf ook meer aan de leggings die ook bij hoge temperaturen nog nodig lijken te zijn dan dat me klutsknieen oid opvallen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
rapa nui schreef:Ik erger me zelf ook meer aan de leggings die ook bij hoge temperaturen nog nodig lijken te zijn dan dat me klutsknieen oid opvallen.
Wat ik me dan meteen afvraag: wanneer in godsnaam kan je gerechtvaardigd spreken van lelijke (onderbenen) en/of knieën? Dat is toch net zo goed een kwestie van smaak...? Ik zit serieus nu te kijken naar m'n benen en dus ook knieën en heb geen enkel oordeel erover, ze horen bij mij en zou niet weten hoe ik ze moet classificeren.
Edit: als de mussen zo ongeveer dood van het dak vallen, vind ik juist dat er extra aandacht wordt gevestigd op iemands benen als je dan toch een legging draagt. Dat valt me dan sneller op dan vermeende lelijke benen.
Laatst aangepast door Guattari op ma 25 apr 2011 - 5:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, hallo, jij hebt extreem mooie benen. Verder ben ik het met rapa nui eens dat het zonde is dat vrouwen hun benen te lelijk vinden om bloot te hebben.Guattari schreef:Ik zit serieus nu te kijken naar m'n benen en dus ook knieën en heb geen enkel oordeel erover, ze horen bij mij en zou niet weten hoe ik ze moet classificeren.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Ja, hallo, jij hebt extreem mooie benen. Verder ben ik het met rapa nui eens dat het zonde is dat vrouwen hun benen te lelijk vinden om bloot te hebben.Guattari schreef:Ik zit serieus nu te kijken naar m'n benen en dus ook knieën en heb geen enkel oordeel erover, ze horen bij mij en zou niet weten hoe ik ze moet classificeren.
Ja koekoek, van jou kan ik amper stellen dat je objectief bent, want volgens mij zou jij ze het liefst onder me vandaan zagen en ze bij jezelf eraan plakken.;-) Ik zie niets uitzonderlijks aan benen van anderen doorgaans, hooguit dat het bij de ene persoon wat voller is dan bij de ander en zou knieën hooguit wat minder charmant vinden als ze vol zitten met schrammen of zoiets. Kuiten heb ik meer oog voor, geloof ik.
Gast- Gast
Guattari schreef:rapa nui schreef:Ik erger me zelf ook meer aan de leggings die ook bij hoge temperaturen nog nodig lijken te zijn dan dat me klutsknieen oid opvallen.
Wat ik me dan meteen afvraag: wanneer in godsnaam kan je gerechtvaardigd spreken van lelijke (onderbenen) en/of knieën? Dat is toch net zo goed een kwestie van smaak...? Ik zit serieus nu te kijken naar m'n benen en dus ook knieën en heb geen enkel oordeel erover, ze horen bij mij en zou niet weten hoe ik ze moet classificeren.
Ik denk dat de meeste mensen die zeggen lelijke benen te hebben heel gewone benen hebben dus dat het inderdaad niet rechtvaardig is om te zeggen dat ze lelijk zijn. Als je op straat loopt zullen die benen denk ik niet eens opvallen op ze moeten bv opvallend melkfles wit zijn of ze moeten er door bepaalde schoenen of zo de nadruk opleggen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Natuurlijk ben ik wel objectief. Mijn mening over benen is leidend.
Melis_je- Kletskop
Melis_je schreef:Natuurlijk ben ik wel objectief. Mijn mening over benen is leidend.
Haha, mevrouwtje grootheidswaanzin. Je kan wel zien dat we vriendinnen zijn!;-)
Gast- Gast
Slijmballie.
Melis_je- Kletskop
Melis_je schreef:Slijmballie.
Niet zelfrespecterende vrouw.
Gast- Gast
Wat Guattari zegt. Ik heb werkelijk NOOIT een mening over knieën. Die dingen zitten er gewoon. Hebben een functie, hoeven niet mooi te zijn. Ik heb nog nooit nagedacht over de perfecte knie. Maar blijkbaar bestaat die wel. Want als je lelijke knieen hebt, is er blijkbaar een algemeen idee over hoe De Knie eruit zou moeten zien. Wie neemt de uitdaging aan om mij dat Idee te schetsen? Misschien kan Plato even overkomen .
Gast- Gast
Gloria schreef:Wat Guattari zegt. Ik heb werkelijk NOOIT een mening over knieën. Die dingen zitten er gewoon. Hebben een functie, hoeven niet mooi te zijn. Ik heb nog nooit nagedacht over de perfecte knie. Maar blijkbaar bestaat die wel. Want als je lelijke knieen hebt, is er blijkbaar een algemeen idee over hoe De Knie eruit zou moeten zien. Wie neemt de uitdaging aan om mij dat Idee te schetsen? Misschien kan Plato even overkomen .
Hahaha, de idee 'knie'!
Oeh Gloria, wie was jij eerst? Of is dit al 100x aan je gevraagd en heb je al 100x aangegeven dat je dat liever voor jezelf houdt?
Gast- Gast
Monte schreef:Ik vind dit topic ook niet altijd even leuk. Je mag toch zelf weten wat je aantrekt? Dat een ander dat nou niet mooi vindt, prima maar diegene die het draagt kan het wel mooi vinden.
Maar als jij iets mooi vind, heb ik toch nog wel het recht om het lelijk te vinden? Als ik zeg (wat ik niet doe, maar stel): goh, die legging van jou vind ik lelijk. En jij zegt dan: oh ik vind 'm mooi. Dan is dat prima, maar dan ga ik niet zeggen: oh, dan vind ik 'm ook mooi. Natuurlijk mag je zelf weten wat je aantrekt, maar ik vind 'm hoogstwaarschijnlijk nog steeds even lelijk, no offense.
Gast- Gast
Gheghe , maar zo is het toch? Als iets lelijk, bestaat er blijkbaar een volmaakte versie van dat iets. Je moet het toch ergens aan af kunnen meten.Guattari schreef:Hahaha, de idee 'knie'!
Je mag wel raden. Wel via DM graag. Mensen die zo clever zijn om het zelf te ontdekken, of die de juiste contacten hebben, gun ik de kennis van mijn identiteit. Maar als je het niet weet, houd ik het liever zo. Scheelt dat jij de juiste contacten hebt .Guattari schreef:Oeh Gloria, wie was jij eerst? Of is dit al 100x aan je gevraagd en heb je al 100x aangegeven dat je dat liever voor jezelf houdt?
Gast- Gast
Ik google De Perfecte Knie:
Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.
Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.
Gast- Gast
Mooie knieën!
Ik vind trouwens knokige knieën niet zo mooi, liever smooth, zoals Victoria
Ik vind trouwens knokige knieën niet zo mooi, liever smooth, zoals Victoria
Gast- Gast
Pagina 17 van 23 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23
Pagina 17 van 23
Permissies van dit forum: