Iets laten draaien als je weg gaat...
+43
Parisienne
*Lookie*
TukTuk
Gizmo
SoGood
Suus
mandarijn
Lindsya
Koffieleut
Raindrop
TNMN
VeryCherry
Atelier Madame
Mari
Juul
sonly
Sneeuwvlok
JD
ilse3
Jerry
Flip Fluitketel
samantjuh89
blondje1313
Ugly Betty
Arwyn
lente
studiebol
BJA
Zininzon
Fearie
girli
Sarah1985
Snoes
Angela_1986
Caramba
rapa nui
Mizz_S
Blond
Lotus_
smooch
Susan
Mida4you
Huppekee
47 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Iets laten draaien als je weg gaat...
Ja hoor, dat doe ik allemaal!
Alleen de oven durf ik niet aan te laten staan, soms heb je weleens dingen die uren in de oven moet, dat vind ik toch gevaarlijk.
Alleen de oven durf ik niet aan te laten staan, soms heb je weleens dingen die uren in de oven moet, dat vind ik toch gevaarlijk.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Noa schreef:Je zou maar de hele tijd thuis moeten gaan hangen als de wasmachine draait... Dan zou ik geen baan kunnen hebben...
Kom op zeg, je doet nou net alsof mensen die alleen wassen als ze thuis zijn, geen leven hebben. In een avondje thuis kan ik twee wassen draaien en 1x droger, (wel allemaal op snelwas), een wasje duurt echt geen uren.
Ik doe hoogstens een boodschap als de wasmachine of droger aanstaat, inderdaad vanwege brandgevaar.
Daarnaast vind ik het ook niet fris om 's ochtends een was aan te zetten, en die pas na een dag werken in de droger te doen.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het echt niet miepen als je die apparaten niet aanzet als je niet thuis bent.
Mijn droger blijft de hele dag in een soort standy stand als deze klaar is, en blaast dus af en toe weer hete lucht.
Ik ben gewoon zuinig op mijn spulletjes en daarbij wil ik niet de verantwoordelijkheid van een brand op me hebben. Ik woon in een erg groot appartementencomplex namelijk en wil geen schade toebrengen aan mijn medebewoners.
Daarbij zijn drogers heel andere apparaten dan bijvoorbeeld een koelkast die ook constant aanstaat.
Oké, er kan altijd wat gebeuren, maar ik ben liever wat voorzichtiger ermee.
Mijn droger blijft de hele dag in een soort standy stand als deze klaar is, en blaast dus af en toe weer hete lucht.
Ik ben gewoon zuinig op mijn spulletjes en daarbij wil ik niet de verantwoordelijkheid van een brand op me hebben. Ik woon in een erg groot appartementencomplex namelijk en wil geen schade toebrengen aan mijn medebewoners.
Daarbij zijn drogers heel andere apparaten dan bijvoorbeeld een koelkast die ook constant aanstaat.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Heel soms ga ik wel weg als de wasmachine nog draait maar dit probeer ik te voorkomen. Dit lukt helaas niet altijd, omdat ik al mijn wassen in het weekend moet doen, maar echt fijn vind ik het niet. Ik zet ook altijd de stroom van de wasmachine af als hij klaar is.
Verder heb ik geen vaatwasser of droger, maar zou een vaatwasser wel laten draaien, een droger niet. Een oven ook niet.
Verder heb ik geen vaatwasser of droger, maar zou een vaatwasser wel laten draaien, een droger niet. Een oven ook niet.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Noa schreef:Je zou maar de hele tijd thuis moeten gaan hangen als de wasmachine draait... Dan zou ik geen baan kunnen hebben...
Beetje rare opmerking? Of moet jij soms 4 wassen per dag draaien, 7 dagen per week?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik zeg de wasmachine gerust aan als we er niet zijn. De oven niet.
Wij hebben geen droger of afwasmachine.
Wij hebben geen droger of afwasmachine.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Dat is zo. Ik vind het hooguit een beetje overdreven. Maar dat maakt niet uit toch iedereen moet dit voor zichzelf bepalen.Fauve schreef:Niemand heeft er verder last van als ik mijn wasmachine alleen aan doe als ik thuis ben?
Gast- Gast
Doel je op mij omdat ik het heb over gemiep? Ik heb het over een wasmachine en vaatwasser, niet over een droger..ik snap goed dat je dat niet durft, daar is het gevaar ook groter bij.BJA schreef:Ik vind het echt niet miepen als je die apparaten niet aanzet als je niet thuis bent.
Gast- Gast
1. ik heb niet eens een droger. 2. ik heb een timer op de wasmachine die ik programmeer op een uur voordat ik thuiskom. 3. Walla!Gizmo schreef:Noa schreef:Je zou maar de hele tijd thuis moeten gaan hangen als de wasmachine draait... Dan zou ik geen baan kunnen hebben...
Kom op zeg, je doet nou net alsof mensen die alleen wassen als ze thuis zijn, geen leven hebben. In een avondje thuis kan ik twee wassen draaien en 1x droger, (wel allemaal op snelwas), een wasje duurt echt geen uren.
Ik doe hoogstens een boodschap als de wasmachine of droger aanstaat, inderdaad vanwege brandgevaar.
Daarnaast vind ik het ook niet fris om 's ochtends een was aan te zetten, en die pas na een dag werken in de droger te doen.
Gast- Gast
Ik zou alleen de oven en de droger niet aan laten staan als ik wegging, ik heb geen problemen met bijvoorbeeld de wasmachine of vaatwasser. Zelfs nooit over nagedacht om voor thuis te blijven.
Gast- Gast
Vaatwasser hebben we (helaas) niet, wasmachine en droger wel. Deze laat ik ook wel aan staan als ik weg ga, tenzij ik echt uren nadat 'ie klaar is pas thuiskom. Als ik naar de stad ga of even ergens op visite dan laat ik het wel gerust draaien. Ben niet bang dat er iets gebeurd.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Noa schreef:1. ik heb niet eens een droger. 2. ik heb een timer op de wasmachine die ik programmeer op een uur voordat ik thuiskom. 3. Walla!Gizmo schreef:Noa schreef:Je zou maar de hele tijd thuis moeten gaan hangen als de wasmachine draait... Dan zou ik geen baan kunnen hebben...
Fijn voor je... Dan nog slaat die opmerking nergens op.
Gizmo- Prater
Fauve schreef:Eh bedoel je " voila"?
Gizmo- Prater
Ik laat de wasmachine, droger of vaatwasser gewoon draaien.
Gast- Gast
+1Tea-Leaf schreef:Ja hoor, dat doe ik regelmatig. Ga echt niet zitten wachten tot alles klaar is als ik nog dingen buiten de deur moet doen.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Nog nooit bij stil gestaan dat er mensen zijn die dast niet doen. Ik draai gewoon de wassen als het uitkomt, vaak juist als ik wegga dan kan ik het als ik terug kom meteen weer ophangen.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
ach joh, ieder zijn keuzes...
ik liet de wasmachine ook altijd aan, de rest niet....we hebben gewoon een waterstop, maar als je slang eruit knalt, heeft een waterstop ook geen zin, en is alsnog je zolder zeik-en-zeiknat....laminaat stuk, zo de trap af naar beneden, door je plafond, lekkage etc etc....dus sinds dat gebeurd is laat ik hem nooit meer aan als we weggaan.
En wij werken beiden gewoon fulltime:)..maar wij draaien dan ook maar 2 a 3 wasjes in een week....
ik liet de wasmachine ook altijd aan, de rest niet....we hebben gewoon een waterstop, maar als je slang eruit knalt, heeft een waterstop ook geen zin, en is alsnog je zolder zeik-en-zeiknat....laminaat stuk, zo de trap af naar beneden, door je plafond, lekkage etc etc....dus sinds dat gebeurd is laat ik hem nooit meer aan als we weggaan.
En wij werken beiden gewoon fulltime:)..maar wij draaien dan ook maar 2 a 3 wasjes in een week....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Wij werken allebei ook fulltime, maar ik werk thuis, dus dat is natuurlijk wel erg handig voor de was
Gast- Gast
Vaatwasser, Ja.
Wasmachine, Ja die stel ik vaak zo in dat hij precies klaar is (of bijna klaar is) als ik thuis kom
Droger, Nee
Wasmachine, Ja die stel ik vaak zo in dat hij precies klaar is (of bijna klaar is) als ik thuis kom
Droger, Nee
Gast- Gast
Vaatwasser en wasmachine hebben we allebei gewoon aanstaan. Beide zijn inbouw-apparaten en zeker bij de laatste heb ik geen flauw idee wat ik zou moeten doen als hij iets stoms doet, kan alleen bij de trommel en de knoppen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
De wasmachine zet ik soms 's nachts aan, maar ook wel eens als ik bijvoorbeeld naar m'n verzorgpaard ga. Is het erna meteen klaar en kan ik het ophangen. Qua voedsel durf ik niets aan te laten staan. Ik was laatst iets in de oven aan het maken en kwam erachter dat ik groente was vergeten, toen heb ik echt even gewacht totdat mijn vriend er was.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Af en toe een lege wasmachine laten draaien
» Hoevaak wasmachine leeg laten draaien?
» Iets van zeggen of zo laten?
» Wie gaat er iets bestellen bij H&M..
» Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt
» Hoevaak wasmachine leeg laten draaien?
» Iets van zeggen of zo laten?
» Wie gaat er iets bestellen bij H&M..
» Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: