Iets laten draaien als je weg gaat...
+43
Parisienne
*Lookie*
TukTuk
Gizmo
SoGood
Suus
mandarijn
Lindsya
Koffieleut
Raindrop
TNMN
VeryCherry
Atelier Madame
Mari
Juul
sonly
Sneeuwvlok
JD
ilse3
Jerry
Flip Fluitketel
samantjuh89
blondje1313
Ugly Betty
Arwyn
lente
studiebol
BJA
Zininzon
Fearie
girli
Sarah1985
Snoes
Angela_1986
Caramba
rapa nui
Mizz_S
Blond
Lotus_
smooch
Susan
Mida4you
Huppekee
47 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Iets laten draaien als je weg gaat...
_Chance schreef:Zowel de vaatwasser, als de wasmachine, als de droger blijven rustig aan als wij weggaan.
+ 1
Wij hebben dag en nacht stroom dus probeer alleen in het weekend te wassen.
En als ik dan iedere keer moet wachten... dan is mijn weekend ook weer om!
Gast- Gast
Ik snap niet zo goed waarom mensen wel 's nachts de droger aandoen, maar niet als ze weg gaan? Het is eigenlijk gevaarlijker om te gaan slapen, als er dan brand uitbreekt kan het ook nog jezelf in gevaar brengen..
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
wij gebruiken de wasmachine en droger alleen als we thuis zijn. "s nachts zetten we ze niet aan! ik ben ook iemand die dat eng vind om te doen.
Gast- Gast
Heb geen vaatwasser of droger, maar de wasmachine zet ik wel aan als ik weg ben ja. Die gaat ook automatisch uit na een tijdje alstie klaar is met wassen. (En dan kan ik de stroom er eventueel nog afhalen, met een touwtje <-- net als een lichtknopje dus zeg maar) Hij staat ook in de badkamer en ik woon op de bagane grond, dus als er lekkage is, is er niet veel aan de hand (misschien dat het de badkamer nog uitloopt, maar ik heb goedkoop laminaat van 4 euro per vierkante meter, dus zo'n ramp zou dat ook niet zijn)
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Op de dagen dat ik werk programmeer ik de wasmachine altijd voor, zodat hij precies zodra ik thuiskom klaar is met zijn was. Ideaal. Droger gebruik ik al bijna 2 jaar niet meer. En vaatwasser gaat aan wanneer nodig. Thuis of niet thuis maakt niet uit.
Gast- Gast
De wasmachine laat ik ook aanstaan. Tenzij het nog een paar minuten duurt dan wacht ik even.
Ik draai mijn was altijd op kort programma, zo staat ie nooit langer dan 55 min. aan.
We hebben ook een aqua- en stroomstop. Wanneer er te veel water of stroom gepakt wordt, wordt alles uitgeschakeld.
De droger daarin tegen zet ik alleen aan wanneer ik thuis ben. Die durf ik niet aan te laten staan.
Ik draai mijn was altijd op kort programma, zo staat ie nooit langer dan 55 min. aan.
We hebben ook een aqua- en stroomstop. Wanneer er te veel water of stroom gepakt wordt, wordt alles uitgeschakeld.
De droger daarin tegen zet ik alleen aan wanneer ik thuis ben. Die durf ik niet aan te laten staan.
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Ja hoor ik laat alles draaien.
Laats was ik iets vergeten bij de supermarkt, maar de oven moest voorverwarmen, zelfs die heb ik aan laten staan, maarja supermarkt zit om de hoek en in 10 min was ik weer terug, niet zo heel slim achteraf gezien, maarja aan de andere kant ik ga ook de was ophangen als de oven voorverwarmd, dan sta ik op zolder.
Laats was ik iets vergeten bij de supermarkt, maar de oven moest voorverwarmen, zelfs die heb ik aan laten staan, maarja supermarkt zit om de hoek en in 10 min was ik weer terug, niet zo heel slim achteraf gezien, maarja aan de andere kant ik ga ook de was ophangen als de oven voorverwarmd, dan sta ik op zolder.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
wasmachine juist zo veel mogelijk als ik niet thuis ben
maar er zit ook een tijdsfunctie op dus kan zien hoe lang het nog duurt voor de was klaar is.
maar er zit ook een tijdsfunctie op dus kan zien hoe lang het nog duurt voor de was klaar is.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik laat de wasmachine wel draaien als ik weg ben. Droger nooit! Zoveel enge verhalen over kortsluiting en dergelijke gehoord dat ik dat echt niet aandurf.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
wij zetten het wasmachine aan voordat we gaan werken, hij maakt zo`n herrie dat het geen pretje is om `s avonds nog wasjes te draaien.
Gast- Gast
Ik zorg er altijd voor dat de wasmachine en de vaatwasser draaien als wij er zijn, ik vind het geen fijn idee als ze aanstaan als we weg zijn. Een enkele keer gebeurd het natuurlijk wel, maar liever niet. We zijn ook maar met zijn tweeen, dus we hoeven niet zo vaak te wassen, dat scheelt.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Eerst deed ik het wel maar sinds ik een kat heb niet meer.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ja hoor, waarom niet? Ik zorg er wel altijd voor dat ik weer terug ben als de wasmachine klaar is, anders vind ik het lullig voor mijn huisgenoten die ook misschien willen wassen. Een droger heb ik niet.
Maar wat is daar zo eng aan dan?
Gast- Gast
De wasmachine en vaatwasser draaien gewoon als wij er niet zijn. Een droger hebben we niet meer, toen we die nog wel hadden draaide die alleen als er één van ons thuis was.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Noa schreef:Ja hoor, waarom niet? Ik zorg er wel altijd voor dat ik weer terug ben als de wasmachine klaar is, anders vind ik het lullig voor mijn huisgenoten die ook misschien willen wassen. Een droger heb ik niet.
Brandgevaar.
Gast- Gast
Waarom niet? Blijven jullie dan ernaast zitten om in case of fire te brand meteen te blussen?
Gast- Gast
mozzarella schreef:Waarom niet? Blijven jullie dan ernaast zitten om in case of fire te brand meteen te blussen?
Ik wel hoor, is echt mijn pleziertje van de dag om naast de wasmachine te zitten!
Gast- Gast
De wasmachine en vaatwasser laat ik wel aan als we weg gaan. Maar de droger niet. We hebben sinds we hem hebben gekocht problemen met hem, gelukkig hadden we er grantie's bij gekocht dus ik vertrouw het niet zo om hem aan te laten.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Wasmachine wel. Maar als ik weet hoelaat ik thuis ben, zet ik 'm op uitstellen. Dat de wasmachine klaar is als ik thuis kom.
Droger niet. Die hebben we 2e-hands via een vriend gekocht. Het zal me niks verbazen als dat ding al meer dan 10 jaar oud is.
Vaatwasser hebben we helaas niet...
Droger niet. Die hebben we 2e-hands via een vriend gekocht. Het zal me niks verbazen als dat ding al meer dan 10 jaar oud is.
Vaatwasser hebben we helaas niet...
mandarijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 41
Registratiedatum : 17-03-11
Je zou maar de hele tijd thuis moeten gaan hangen als de wasmachine draait... Dan zou ik geen baan kunnen hebben...
Gast- Gast
Natuurlijk wil je het gevaar beperken maar de kans is ook zo klein dat er iets gebeurd (met vaatwasser en wasmachine dan). Ik vind het wel klein beetje gemiep om voor alles thuis te blijven. Ik ga ook echt geen stekkers enzo eruit trekken, volgens mij maak ik mezelf dan nog een keer bang.
Gast- Gast
Niemand heeft er verder last van als ik mijn wasmachine alleen aan doe als ik thuis ben?
Gast- Gast
Ik laat de wasmachine ook gewoon draaien als ik wegga, vaatwasmachine en droger hebben we niet.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik laat wasmachine en droger ook gewoon draaien, maar moet wel zeggen dat ik bij de droger nog niet echt stil had gestaan bij het brandgevaar. Ik maak de filter wel altijd goed schoon. Meestal ben ik trouwens wel thuis als hij aanstaat, maar ik ga er niet op wachten. Wasmachine staat hier heel vaak aan en ook vaak als ik weg ben.
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Af en toe een lege wasmachine laten draaien
» Hoevaak wasmachine leeg laten draaien?
» Iets van zeggen of zo laten?
» Wie gaat er iets bestellen bij H&M..
» Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt
» Hoevaak wasmachine leeg laten draaien?
» Iets van zeggen of zo laten?
» Wie gaat er iets bestellen bij H&M..
» Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: