Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt

+4
Suus
Zwoesj
ijsjemeisje
TGR
8 plaatsers

Ga naar beneden

Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt  Empty Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 3:59

en komt met allerlei andere dingen thuis :P

Ik ging eigenlijk voor soepgroenten, sta ik met een volle tas bij mijn fiets bedenk ik me ineens dat ik de soepgroenten helemaal niet gekocht heb. Dan maar soep uit blik vanavond.

Dat krijg je ervan als je geen lijstje maakt.

Herkenbaar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt  Empty Re: Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt

Bericht  TGR zo 16 okt 2011 - 4:00

Niet echt om eerlijk te zijn. Ik ga altijd heel gericht (met lijstje op papier) naar de supermarkt.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt  Empty Re: Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt

Bericht  ijsjemeisje zo 16 okt 2011 - 4:01

Heel herkenbaar.
Wanneer je door de winkel loopt kom je allemaal lekkere dingen tegen... Ik kan het dan ook soms moeilijk laten liggen.
Eet smakelijk straks Wink
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt  Empty Re: Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 4:06

Heel herkenbaar. Ik heb dat zelfs mét lijstje. Zie ik allemaal andere lekkere dingen die ik in mijn mandje/karretje gooi..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt  Empty Re: Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 4:07

TGR schreef:Niet echt om eerlijk te zijn. Ik ga altijd heel gericht (met lijstje op papier) naar de supermarkt.

+1, maar ik neem incidenteel wel extra dingen mee. Al zijn dat dan vaak dingen waarvan ik dacht "oh ja, dat moest ik ook nog hebben" Soms graai ik wel eens wat te snacken mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt  Empty Re: Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 4:08

Ik was ineens aan het denken wat we komende week kunnen eten, maar ik heb in ieder geval wel stokbrood met kruidenboter voor bij de soep gepakt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt  Empty Re: Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt

Bericht  Zwoesj zo 16 okt 2011 - 4:58

Klinkt ook erg bekend, zeker als ik met een hongergevoel de supermarkt inloop Sad Weet dat ik dan beter niet kan gaan, maarja..
Op die momenten roepen de lekkere dingen echt vanuit de schappen naar me "Neem me mee!"
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt  Empty Re: Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt

Bericht  Suus zo 16 okt 2011 - 5:09

Tea-Leaf schreef:
TGR schreef:Niet echt om eerlijk te zijn. Ik ga altijd heel gericht (met lijstje op papier) naar de supermarkt.

+1, maar ik neem incidenteel wel extra dingen mee. Al zijn dat dan vaak dingen waarvan ik dacht "oh ja, dat moest ik ook nog hebben" Soms graai ik wel eens wat te snacken mee.

Ik heb het precies zo!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt  Empty Re: Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 5:16

Ik ga nooit met een lijstje winkelen, meestal heb ik de standaarddingen nodig.
Ging van de week risotto maken en daar dus spullen voor halen, alleen toen vergat ik de risottorijst..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt  Empty Re: Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt

Bericht  Blond zo 16 okt 2011 - 5:37

Ik koop altijd echt alleen wat ik nodig heb, en ga ook altijd met een lijstje naar de supermarkt. Anders vergeet ik de helft en moet ik nog naar de Spar (duur!).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt  Empty Re: Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt

Bericht  sanne-84 zo 16 okt 2011 - 5:45

ben ook zeker van de lijstjes. zal niet snel iets vergeten, maar kom wel eens terug met dingen die niet nodig waren (uit de reclame, of iets om in voorraad te hebben)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt  Empty Re: Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt

Bericht  Atelier Madame zo 16 okt 2011 - 5:54

Tea-Leaf schreef:
TGR schreef:Niet echt om eerlijk te zijn. Ik ga altijd heel gericht (met lijstje op papier) naar de supermarkt.

+1, maar ik neem incidenteel wel extra dingen mee. Al zijn dat dan vaak dingen waarvan ik dacht "oh ja, dat moest ik ook nog hebben" Soms graai ik wel eens wat te snacken mee.

+1
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt  Empty Re: Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt

Bericht  bolus26 zo 16 okt 2011 - 6:14

ik heb dat niet als ik om de weekboodschappen ga maar wel als ik nog even ´snel´wat moet halen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt  Empty Re: Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum