Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt
+4
Suus
Zwoesj
ijsjemeisje
TGR
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt
en komt met allerlei andere dingen thuis
Ik ging eigenlijk voor soepgroenten, sta ik met een volle tas bij mijn fiets bedenk ik me ineens dat ik de soepgroenten helemaal niet gekocht heb. Dan maar soep uit blik vanavond.
Dat krijg je ervan als je geen lijstje maakt.
Herkenbaar?
Ik ging eigenlijk voor soepgroenten, sta ik met een volle tas bij mijn fiets bedenk ik me ineens dat ik de soepgroenten helemaal niet gekocht heb. Dan maar soep uit blik vanavond.
Dat krijg je ervan als je geen lijstje maakt.
Herkenbaar?
Gast- Gast
Re: Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt
Niet echt om eerlijk te zijn. Ik ga altijd heel gericht (met lijstje op papier) naar de supermarkt.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Heel herkenbaar.
Wanneer je door de winkel loopt kom je allemaal lekkere dingen tegen... Ik kan het dan ook soms moeilijk laten liggen.
Eet smakelijk straks
Wanneer je door de winkel loopt kom je allemaal lekkere dingen tegen... Ik kan het dan ook soms moeilijk laten liggen.
Eet smakelijk straks
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Heel herkenbaar. Ik heb dat zelfs mét lijstje. Zie ik allemaal andere lekkere dingen die ik in mijn mandje/karretje gooi..
Gast- Gast
TGR schreef:Niet echt om eerlijk te zijn. Ik ga altijd heel gericht (met lijstje op papier) naar de supermarkt.
+1, maar ik neem incidenteel wel extra dingen mee. Al zijn dat dan vaak dingen waarvan ik dacht "oh ja, dat moest ik ook nog hebben" Soms graai ik wel eens wat te snacken mee.
Gast- Gast
Ik was ineens aan het denken wat we komende week kunnen eten, maar ik heb in ieder geval wel stokbrood met kruidenboter voor bij de soep gepakt
Gast- Gast
Klinkt ook erg bekend, zeker als ik met een hongergevoel de supermarkt inloop Weet dat ik dan beter niet kan gaan, maarja..
Op die momenten roepen de lekkere dingen echt vanuit de schappen naar me "Neem me mee!"
Op die momenten roepen de lekkere dingen echt vanuit de schappen naar me "Neem me mee!"
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Tea-Leaf schreef:TGR schreef:Niet echt om eerlijk te zijn. Ik ga altijd heel gericht (met lijstje op papier) naar de supermarkt.
+1, maar ik neem incidenteel wel extra dingen mee. Al zijn dat dan vaak dingen waarvan ik dacht "oh ja, dat moest ik ook nog hebben" Soms graai ik wel eens wat te snacken mee.
Ik heb het precies zo!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga nooit met een lijstje winkelen, meestal heb ik de standaarddingen nodig.
Ging van de week risotto maken en daar dus spullen voor halen, alleen toen vergat ik de risottorijst..
Ging van de week risotto maken en daar dus spullen voor halen, alleen toen vergat ik de risottorijst..
Gast- Gast
Ik koop altijd echt alleen wat ik nodig heb, en ga ook altijd met een lijstje naar de supermarkt. Anders vergeet ik de helft en moet ik nog naar de Spar (duur!).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
ben ook zeker van de lijstjes. zal niet snel iets vergeten, maar kom wel eens terug met dingen die niet nodig waren (uit de reclame, of iets om in voorraad te hebben)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Tea-Leaf schreef:TGR schreef:Niet echt om eerlijk te zijn. Ik ga altijd heel gericht (met lijstje op papier) naar de supermarkt.
+1
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
ik heb dat niet als ik om de weekboodschappen ga maar wel als ik nog even ´snel´wat moet halen!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Kadootje voor nichtje die naar Indonesie gaat
» Wie gaat er iets bestellen bij H&M..
» Iets laten draaien als je weg gaat...
» Damn it, ga ik naar buiten gaat de zon weg!
» Waar gaat het naar toe ???
» Wie gaat er iets bestellen bij H&M..
» Iets laten draaien als je weg gaat...
» Damn it, ga ik naar buiten gaat de zon weg!
» Waar gaat het naar toe ???
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: