Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets van zeggen of zo laten?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Iets van zeggen of zo laten? Empty Iets van zeggen of zo laten?

Bericht  Mamsie di 19 maa 2013 - 3:58

Vandaag is mijn middelste voor de 2e keer door het zelfd jongetje uit zn klas in zijn gezicht gekrabt. Echt weer een haal in zn gezicht. Vorige keer stond die moeder erbij en deed ze niks. Ik was zo verbaasd dat ik er toen niets van gezegd heb. Mijn middelste is ook geen lieverdje dat weet ik. Maar een duw of trek vind ik ook niet zo'n probleem. Jongens gaan elkaar nu eenmaal wel eens te lijf.
Maar nu is het dus de 2e x dat mijn kind me een kras in zn gezicht zit. Zal ik er iets van zeggen tegen die moeder? Misschien kan zn zijn nagels wat beter knippen want het jongetje heeft ook echt lange nagels. Ik vind het een beetje lastig maar ik heb er ook weinig zin in dat ik straks een kind heb met een litteken in zn gezicht omdat dat kind steeds bewust in het gezicht krast.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets van zeggen of zo laten? Empty Re: Iets van zeggen of zo laten?

Bericht  Sylvana di 19 maa 2013 - 4:04

Ik zou er wel wat van zeggen. En dan net zoals je hier doet: dat je best wel snapt dat jongens nou eenmaal rouwdouwers kunnen zijn, maar dat bewust krassen in het gezicht niet de bedoeling kan zijn. Straks is het nog een keer in z'n oog of zo.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Slakje di 19 maa 2013 - 4:08

Zeggen zoals je het hier hebt gezegd.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 4:32

Sylvana schreef:Ik zou er wel wat van zeggen. En dan net zoals je hier doet: dat je best wel snapt dat jongens nou eenmaal rouwdouwers kunnen zijn, maar dat bewust krassen in het gezicht niet de bedoeling kan zijn. Straks is het nog een keer in z'n oog of zo.

Zo inderdaad. ik snap dat trouwens ook echt niet dat ouders daar gewoon niks van zeggen Iets van zeggen of zo laten? 878948377

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 19 maa 2013 - 4:47

Ja op deze manier kan het wel he? Ik blijf dat altijd alstig vinden maar ja t gaat wel om mn kind.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Thunder di 19 maa 2013 - 5:14

Ik zou het idd ook aangeven op de manier die je net beschreven hebt. Dat ze eens ruzie maken, prima! Maar zulke krassen zou ik ook niet echt fijn vinden.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bolleke di 19 maa 2013 - 5:22

Ik zou er ook iets van zeggen, gewoon op een normale manier. Maandag kwam er een moeder naar C. toe die zei dat haar eigen zoon en C. niet meer bij elkaar in het gezicht moesten zitten met stoeien. Ik was blij dat ze het zei want ik ben er op het schoolplein niet bij en C. had (perongeluk) die jongen gekrabt. Zo op die manier vind ik dat echt niet erg.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: