Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets laten draaien als je weg gaat...

+43
Parisienne
*Lookie*
TukTuk
Gizmo
SoGood
Suus
mandarijn
Lindsya
Koffieleut
Raindrop
TNMN
VeryCherry
Atelier Madame
Mari
Juul
sonly
Sneeuwvlok
JD
ilse3
Jerry
Flip Fluitketel
samantjuh89
blondje1313
Ugly Betty
Arwyn
lente
studiebol
BJA
Zininzon
Fearie
girli
Sarah1985
Snoes
Angela_1986
Caramba
rapa nui
Mizz_S
Blond
Lotus_
smooch
Susan
Mida4you
Huppekee
47 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Iets laten draaien als je weg gaat... Empty Iets laten draaien als je weg gaat...

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 5:43

...doen jullie dat?

Mijn vriendin laat gerust de droger/ wasmachine/ vaatwasser draaien als ze de deur uit gaat, ik durf dat echt niet!

's Nachts zet ik het wel aan, maar als ik echt voor langer als een klein boodschapje van huis ga zet ik het uit.

En jullie?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets laten draaien als je weg gaat... Empty Re: Iets laten draaien als je weg gaat...

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 5:43

Wasmachine + vaatwasser staan gewoon aan als we er niet zijn; maar de droger niet dat durf ik niet.

Gast
Gast

Iets laten draaien als je weg gaat... Empty Re: Iets laten draaien als je weg gaat...

Bericht  Huppekee di 19 apr 2011 - 5:44

Jahoor,

Ga niet op de wasmachine wachten als ik naar de stad wil Wink Tenzij het nog 5 min duurt :P
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 5:45

Vaatwasser, Ja.
Wasmachine, Nee. (Geen aquastop. Moet ik nog steeds halen. Embarassed)
Droger, Ja. (Doe ik liever niet, omdat hij nog een uur doordraait terwijl de was al droog is.)

Gast
Gast

Bericht  Mida4you di 19 apr 2011 - 5:45

Ik laat de wasmachine en de droger ook altijd gewoon draaien als ik wegga.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 5:45

Ik ben dan bang dat het in de fik vliegt als ik weg ben, dan kom je thuis bij een afgebrand huis... :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 5:46

Isabella schreef:Wasmachine + vaatwasser staan gewoon aan als we er niet zijn; maar de droger niet dat durf ik niet.
+1

Gast
Gast

Bericht  Susan di 19 apr 2011 - 5:46

Eigenlijk niet, maar dat is ook omdat we dat soort dingen meestal aan het eind van de dag doen, als we niet meer weg hoeven. Een droger hebben we niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  smooch di 19 apr 2011 - 5:48

Mirjam4you schreef:Ik laat de wasmachine en de droger ook altijd gewoon draaien als ik wegga.

+1
En de vaatwasser ook. De droger zo min mogelijk eigenlijk, maar de wasmachine laat ik vaak draaien als ik de deur uit ben.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 5:48

Ja hoor, dat doe ik regelmatig. Ga echt niet zitten wachten tot alles klaar is als ik nog dingen buiten de deur moet doen. smile

Gast
Gast

Bericht  Lotus_ di 19 apr 2011 - 5:49

Razz_ schreef:
Isabella schreef:Wasmachine + vaatwasser staan gewoon aan als we er niet zijn; maar de droger niet dat durf ik niet.
+1

+2
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 5:51

Het ligt eraan. Als ik weet dat ik de hele dag weg ben zet ik de wasmachine/droger niet aan. Als ik even naar de supermarkt moet doe ik het wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 5:52

ProudMama schreef:Ik ben dan bang dat het in de fik vliegt als ik weg ben, dan kom je thuis bij een afgebrand huis... :shock:

Waar komt die angst vandaan dan? Denk je dat deze reëel is? Hoe vaak hoor je dat iemand's huis in brand staat als de wasmachine/ander apparaat aanstaat als ze even de deur uit zijn?

Hoe vaak staat er in jouw omgeving een huis in brand?

( Ik probeer je even te helpen relativeren, is dus lief bedoeld )

Gast
Gast

Bericht  Blond di 19 apr 2011 - 5:52

Zowel de vaatwasser, als de wasmachine, als de droger blijven rustig aan als wij weggaan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mizz_S di 19 apr 2011 - 5:53

Wasmachine laat ik wel gewoon aan staan, maar het ligt er wel een beetje aan hoe lag ik weg ben of hoe lang ie nog moet draaien. Droger en vaatwasser hebben we niet.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 5:53

Tea-Leaf schreef:
ProudMama schreef:Ik ben dan bang dat het in de fik vliegt als ik weg ben, dan kom je thuis bij een afgebrand huis... :shock:

Waar komt die angst vandaan dan? Denk je dat deze reëel is? Hoe vaak hoor je dat iemand's huis in brand staat als de wasmachine/ander apparaat aanstaat als ze even de deur uit zijn?

Zelden! Als er iets mis gaat slaat de stop er gewoon uit... Maar toch...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 5:53

Nee ik doe dat niet, behalve als ik even een boodschap ga doen. Maar niet als ik voor langere tijd weg ben, ik vind dat geen fijn idee.

Edit: dat het niet vaak gebeurt is voor mij geen argument. Je zal maar net die ene zijn...

Gast
Gast

Bericht  rapa nui di 19 apr 2011 - 5:54

Ja, ik zet de wasmachine gewoon op zaterdagochtend aan en ga dan boodschappen doen, kan ik het na het boodschappen doen meteen ophangen en doe de volgende was erin en ga dan evt. weer weg. Droger heb ik niet en de vaatwasser zet ik meestal 's avonds na 23.00 uur aan (nacht/weekendstroom).
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 5:55

Nee niet als er niemand thuis is. Veel te bang dat er wat gebeurd.

Gast
Gast

Bericht  Caramba di 19 apr 2011 - 5:56

De vaatwasser en de wasmachine laat ik wel gewoon draaien als ik wegga, maar de droger zet ik niet aan. Droger is een oud kreng en kan het ieder moment begeven.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 5:56

ProudMama schreef:
Tea-Leaf schreef:

Zelden! Als er iets mis gaat slaat de stop er gewoon uit... Maar toch...

Ik zou er niet bij nadenken, als is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

Fauve, ik snap jou ook wel. Je zal maar die ene zijn. Maar de kans is echt heel klein.... Ik lees nu ook voor het eerst dat mensen dit bewust zo doen.

Bij onweer trek ik wel praktisch alle stekkers eruit enzo, maar anders sta ik er niet bij stil.

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 di 19 apr 2011 - 6:00

Ik laat de wasmachine wel gewoon draaien, ongeacht hoe lang ik weg ben. De droger liever niet maar het komt wel eens voor maar dan ben ik meestal maar eventjes weg. Vaatwasser heb ik, helaas Wink, niet.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Snoes di 19 apr 2011 - 6:00

Lotus_ schreef:
Razz_ schreef:
+1

+2
+ 3

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 6:01

Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje panisch ben wat betreft stekkers en brand. Ik trek alles er het liefst uit als ik wegga :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 6:02

Fauve schreef:Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje panisch ben wat betreft stekkers en brand. Ik trek alles er het liefst uit als ik wegga :P
+1.

Ben weleens tussen werktijd door naar huis geraced omdat ik dacht dat mijn stijltang nog aan stond. Was natuurlijk gewoon uit...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: