Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie gaat er iets bestellen bij H&M..

+2
Prosecco
Phileine
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wie gaat er iets bestellen bij H&M..  Empty Wie gaat er iets bestellen bij H&M..

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 1:43

... en wil iets voor mij meebestellen? Het gaat om een top uit de Sale, morgenochtend zal hij er ws. weer opstaan.. In maat L. Ik vergoed natuurlijk de verzendkosten.

Omdat hij nu niet meer op de site staat heb ik alleen een plaatje op marktplaats, die kan je zoeken op ''h&m leuke lace/kant top, roze, maat 34, xs'' en dan het onderste plaatje! (kan geen plaatje plakken).

Zou er heeeel erg blij mee zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er iets bestellen bij H&M..  Empty Re: Wie gaat er iets bestellen bij H&M..

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 3:49

Waarom bestel je het zelf niet, lukt dat niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er iets bestellen bij H&M..  Empty Re: Wie gaat er iets bestellen bij H&M..

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 4:02

Als hij niet op de site staat kunnen wij hem toch ook niet bestellen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er iets bestellen bij H&M..  Empty Re: Wie gaat er iets bestellen bij H&M..

Bericht  Phileine do 24 feb 2011 - 6:45

Ik denk, als ik even in mag vullen voor Reeza, dat ze alleen de top wil bestellen en daarom niet op de minimum bestelwaarde van 19 euro komt. De sale van H&M wordt dagelijks aangevuld en daarom staat de top er morgenochtend waarschijnlijk wel weer tussen. Als ik morgen op tijd wakker ben, zal ik even kijken Reeza. Als er iets leuks tussen staat dat ik wil bestellen, dan wil ik de top ook wel meebestellen. Ik laat het morgen wel even aan je weten.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er iets bestellen bij H&M..  Empty Re: Wie gaat er iets bestellen bij H&M..

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 6:53

Inderdaad precies wat Vilein zegt! En omdat ik niet meer zoveel kleding mag kopen wil ik geen dingen erbij gaan bestellen..

Lief dat je wilt kijken Vilein! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er iets bestellen bij H&M..  Empty Re: Wie gaat er iets bestellen bij H&M..

Bericht  Prosecco do 24 feb 2011 - 6:55

Dan bestel je toch voor meer geld en stuur je de rest terug?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er iets bestellen bij H&M..  Empty Re: Wie gaat er iets bestellen bij H&M..

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 7:12

Prosecco schreef:Dan bestel je toch voor meer geld en stuur je de rest terug?

En ik ken mezelf... Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er iets bestellen bij H&M..  Empty Re: Wie gaat er iets bestellen bij H&M..

Bericht  Rovine do 24 feb 2011 - 9:06

Bestel dan iets wat je maat niet is. :p
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er iets bestellen bij H&M..  Empty Re: Wie gaat er iets bestellen bij H&M..

Bericht  Pien do 24 feb 2011 - 9:45

Nobucta schreef:Bestel dan iets wat je maat niet is. :p
mijn gedachte! dan bestel je er toch heren of kinderkleding bij ofzo

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er iets bestellen bij H&M..  Empty Re: Wie gaat er iets bestellen bij H&M..

Bericht  Pannetoet do 24 feb 2011 - 10:00

Pien schreef:
Nobucta schreef:Bestel dan iets wat je maat niet is. :p
mijn gedachte! dan bestel je er toch heren of kinderkleding bij ofzo

Ja precies of iets wat je gewoon lelijk vind.. heb ik ook wel eens gedaan angel
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er iets bestellen bij H&M..  Empty Re: Wie gaat er iets bestellen bij H&M..

Bericht  Zwerver do 24 feb 2011 - 10:21

Ik zou dat echt te veel moeite vinden om ngo andere kleren erbij te bestellen. Als iemand toevallig wat besteld kan diegene dat net zo goed mee pikken :P
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er iets bestellen bij H&M..  Empty Re: Wie gaat er iets bestellen bij H&M..

Bericht  Pien do 24 feb 2011 - 10:42

wc-eend schreef:Ik zou dat echt te veel moeite vinden om ngo andere kleren erbij te bestellen. Als iemand toevallig wat besteld kan diegene dat net zo goed mee pikken :P

maar dan moet die persoon toch allerlei moeite doen? zorgen dat het tshirt besteld word, zodra die bij die persoon binnen is naar in dit geval reeza opsturen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er iets bestellen bij H&M..  Empty Re: Wie gaat er iets bestellen bij H&M..

Bericht  Zwerver do 24 feb 2011 - 10:47

Ik zou het best willen doen als ik wat zou bestellen. Onze tnt service zit in onze supermarkt waar ik dagelijks kom. Echt moeite doen vind ik dat niet.
Als ik wat bestel bij de H&M moet ik het terug sturen bij DHL. Dat zit aan de andere kant van mijn stad. Dat vind ik gewoon te ver om dan zomaar even een shirtje te bestellen en de rest weer terug te moeten sturen/.

Ik heb laatst voor Darcy ook een pathe kaartje geruild en opgestuurd. Je maakt er iemand blij mee en zo veel moeite vind ik dat.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er iets bestellen bij H&M..  Empty Re: Wie gaat er iets bestellen bij H&M..

Bericht  Pien do 24 feb 2011 - 11:01

wc-eend schreef:Ik zou het best willen doen als ik wat zou bestellen. Onze tnt service zit in onze supermarkt waar ik dagelijks kom. Echt moeite doen vind ik dat niet.
Als ik wat bestel bij de H&M moet ik het terug sturen bij DHL. Dat zit aan de andere kant van mijn stad. Dat vind ik gewoon te ver om dan zomaar even een shirtje te bestellen en de rest weer terug te moeten sturen

tja... dat ligt dan idd aan waar je woont, als ik hier een pakketje moet ophalen/ brengen dan moet ik zeker 20 minuten fietsen! mocht ik toevallig ergens zijn, zoals morgenmiddag ben ik in de stad, en ik kan het voor haar regelen, ja tuuurlijk, dan is het een kleine moeite en zal ik dat ook zeker voor haar doen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er iets bestellen bij H&M..  Empty Re: Wie gaat er iets bestellen bij H&M..

Bericht  Phileine do 24 feb 2011 - 23:19

Ik heb je een pm gestuurd Reeza.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er iets bestellen bij H&M..  Empty Re: Wie gaat er iets bestellen bij H&M..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum