Iets laten draaien als je weg gaat...
+43
Parisienne
*Lookie*
TukTuk
Gizmo
SoGood
Suus
mandarijn
Lindsya
Koffieleut
Raindrop
TNMN
VeryCherry
Atelier Madame
Mari
Juul
sonly
Sneeuwvlok
JD
ilse3
Jerry
Flip Fluitketel
samantjuh89
blondje1313
Ugly Betty
Arwyn
lente
studiebol
BJA
Zininzon
Fearie
girli
Sarah1985
Snoes
Angela_1986
Caramba
rapa nui
Mizz_S
Blond
Lotus_
smooch
Susan
Mida4you
Huppekee
47 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Iets laten draaien als je weg gaat...
Fauve schreef:Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje panisch ben wat betreft stekkers en brand. Ik trek alles er het liefst uit als ik wegga
Haha nou, je bent iig voorzichtig. Bij jou geen pannetjes op t vuur als je even naar de Appie bent.
Gast- Gast
nee doe ik niet. Mijn moeder deed het wel altijd tot ze een keer thuis kam en de hele bijkeuken vol rook stond de droger was bijna aan het branden toen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik laat het eigenlijk nooit aan staan. Vaatwasser en droger heb ik niet. Wassen doe ik alleen als ik tijd heb om thuis te blijven.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Vaatwasser ja en wasmachine ook (droger hebben we niet). Ik heb alleen niet veel was (gemiddeld 4 per week) en was dus meestal alles op 1 dag (vrijdag, zaterdag of zondag). Dan ben ik vaak een hele dag thuis en dus in huis in de weer.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
De vaatwasmachine en de droger laat ik wel draaien als ik even weg ben. De droogtrommel niet, want dat durf ik niet.
Gast- Gast
De wasmachine en vaatwasser staan hier geregeld aan als we weg zijn maar de droger nooit. Mijn droger is een oud ding en komt veel stof bij kijken dus is niet verstandig.
Gast- Gast
Ik laat de vaatwasser en wasmachine gewoon aan, ook als ik een paar uur weg ben. Droger heb ik niet
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ehm, de droger is echt wel een van de meest brandgevoeilige apparaten.
Google maar eens op droger, brand.
http://www.klusidee.nl/Forum/about3080.html
http://huis-en-tuin.infonu.nl/diversen/49015-risico-op-brand-voorkom-of-verklein-het.html
Vooral het filter dat stof opvangt moet echt vaak schoongemaakt worden. Ikzelf zet de stofzuiger erop na elke droogbeurt.
Google maar eens op droger, brand.
http://www.klusidee.nl/Forum/about3080.html
http://huis-en-tuin.infonu.nl/diversen/49015-risico-op-brand-voorkom-of-verklein-het.html
Vooral het filter dat stof opvangt moet echt vaak schoongemaakt worden. Ikzelf zet de stofzuiger erop na elke droogbeurt.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
De droger laat ik never nooit aan als ik weg ga.
De wasmachine zelden, omdat ik meestal `s avonds was.
De vaatwasser wel. Die zet ik meestal `s ochtends aan, dus ook als ik naar mijn werk ga.
Het pluizenfilter van de droger maak ik na elke draaibeurt helemaal schoon.
De wasmachine zelden, omdat ik meestal `s avonds was.
De vaatwasser wel. Die zet ik meestal `s ochtends aan, dus ook als ik naar mijn werk ga.
Het pluizenfilter van de droger maak ik na elke draaibeurt helemaal schoon.
Gast- Gast
Fauve schreef:Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje panisch ben wat betreft stekkers en brand. Ik trek alles er het liefst uit als ik wegga
+1. Als ik op bed ga check ik ook alles. Soms ga ik nog wel eens uit bed om te kijken of echt alles uit is. Ook het gas enzo. Beetje neurotisch ben ik
Gast- Gast
Eigenlijk laat ik alles wel draaien als ik weg moet, maar ik probeer het als het kan zo te plannen dat ik thuis ben als de vaatwasser/droger/wasmachine draait. Maar goed ik blijf er niet speciaal voor thuis.
Ik heb meer de rare tik dat ik de droger snachts niet aan wil laten staan, stel je voor dat er dan wat gebeurd en ik het niet merk als ik in bed lig.. tja dat is meer mijn rare gedachte hoor. We hebben gewoon overal brandmelders. Maar goed het liefst zet ik het uit als ik in bed lig.
Ik heb meer de rare tik dat ik de droger snachts niet aan wil laten staan, stel je voor dat er dan wat gebeurd en ik het niet merk als ik in bed lig.. tja dat is meer mijn rare gedachte hoor. We hebben gewoon overal brandmelders. Maar goed het liefst zet ik het uit als ik in bed lig.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Brennuss schreef:Fauve schreef:Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje panisch ben wat betreft stekkers en brand. Ik trek alles er het liefst uit als ik wegga
+1. Als ik op bed ga check ik ook alles. Soms ga ik nog wel eens uit bed om te kijken of echt alles uit is. Ook het gas enzo. Beetje neurotisch ben ik
Muhahaha ik ook Ik check de voordeur, de tv, de stekkers van de waterkoker en de magnetron, het gas en dan als laatste of de hamsterkooi wel dicht zit
Gast- Gast
Snoes schreef:+ 3Lotus_ schreef:Razz_ schreef:+1Isabella schreef:Wasmachine + vaatwasser staan gewoon aan als we er niet zijn; maar de droger niet dat durf ik niet.
+2
+4
Bij vrienden is de droger daadwerkelijk in de brand gevlogen toen ze niet thuis waren. Gelukkig wonen haar
ouders praktisch tegenover hen en waren ze er snel bij toen ze rook zagen/roken. De brandweer was er snel,
dus (gelukkig) heeft de brand zich beperkt tot de zolder. Maar verder wel door het huis rook- en waterschade (en ze waren net klaar met verbouwen, zo sneu).
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Oh wat sneu zeg! Konden ze weer helemaal opnieuw beginnen.
Ik heb ook een rookmelder, maar dat ding hangt er natuurlijk niet om ook af te gaan.
Dan staan je spullen meestal al in de brand of hebben rookschade.
Ik heb ook een rookmelder, maar dat ding hangt er natuurlijk niet om ook af te gaan.
Dan staan je spullen meestal al in de brand of hebben rookschade.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
De wasmachine laat ik rustig draaien als we even boodschappen gaan doen, dat vind ik geen probleem.
De droger gebruik ik alleen in de winter voor het beddengoed, maar dan wil ik wel thuis zijn. Wij hebben een oude droger, dus dat durf ik anders niet aan. Een vaatwasser hebben we niet, dus die hoeft ook niet aan
De droger gebruik ik alleen in de winter voor het beddengoed, maar dan wil ik wel thuis zijn. Wij hebben een oude droger, dus dat durf ik anders niet aan. Een vaatwasser hebben we niet, dus die hoeft ook niet aan
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik laat niks aan als ik niet thuis ben, voornamelijk omdat mijn man dit eng vindt. Zelf had ik er nooit zo bij stil gestaan...
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Laat de vaatwasser en wasmachine gewoon aanstaan, droger hebben we niet.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik zet het juist altijd aan als ik weg ga. Om het op te hangen als ik terug kom. Anders ligt het de volgende dag nog in de wasmachine. Droger gebruik ik eigenlijk nooit want alles wat erin gaat, komt er stinkend uit.
Gast- Gast
De vaatwasser zet ik aan als ik wegga.
samantjuh89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
Razz_ schreef:+1Isabella schreef:Wasmachine + vaatwasser staan gewoon aan als we er niet zijn; maar de droger niet dat durf ik niet.
+1
Gast- Gast
Nee eigenlijk nooit. We doen eigenlijk altijd de wasmachine, droger of vaatwasser aan als we thuis zijn. En als ze klaar zijn zet ik ze ik ook altijd helemaal uit. Ben altijd bang dat er iets gebeurd, kans is natuurlijk klein maar je het maar nooit!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
wasmachine doe ik 's nachts gewoon en ook als ik wegga.
Vaatwasser en droger hebben we niet
Vaatwasser en droger hebben we niet
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik laat de wasmachine vaak draaien als ik niet thuis ben. Ik heb een uitstelfunctie erop zitten, dan zet ik hem s'ochtends aan voordat ik naar mijn werk ga en dan begint hij bv 6 uur later en is klaar als ik weer thuis kom.
Afwasmachine heb ik niet, maar deze zou ik ook wel laten draaien als ik er niet ben. Een droger heb ik ook niet, maar deze zou ik niet laten draaien als ik niet thuis ben, vanwege het brandgevaar.
Afwasmachine heb ik niet, maar deze zou ik ook wel laten draaien als ik er niet ben. Een droger heb ik ook niet, maar deze zou ik niet laten draaien als ik niet thuis ben, vanwege het brandgevaar.
ilse3- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 21-11-10
Ik liet de wasmachine ook altijd aan, tot een paar weken terug.
We lagen in bed tv te kijken, de wasmachine stond aan, en opeens zei mn vriend "sssst...het lijkt wel of ik de douche hoor?".
Was de slang dus uit de wasmachine geschoten, hele zolder zeiknat....
dus wij een deel van t laminaat eruit gehaald, tig handdoeken om te drogen etc.. We waren gelukkig thuis en er op tijd bij, anders was het water zeker weten via de trap naar beneden gedruppeld, en waarschijnlijk ook door de zoldervloer zo het plafond doorgedrongen....
dus sindsdien durf ik het niet meer.
droger deed ik al niet, mijn papa is brandweerman en heeft er altijd opgehamerd dat ik de droger nooit aan mag laten, en een vaatwasser heb ik niet
We lagen in bed tv te kijken, de wasmachine stond aan, en opeens zei mn vriend "sssst...het lijkt wel of ik de douche hoor?".
Was de slang dus uit de wasmachine geschoten, hele zolder zeiknat....
dus wij een deel van t laminaat eruit gehaald, tig handdoeken om te drogen etc.. We waren gelukkig thuis en er op tijd bij, anders was het water zeker weten via de trap naar beneden gedruppeld, en waarschijnlijk ook door de zoldervloer zo het plafond doorgedrongen....
dus sindsdien durf ik het niet meer.
droger deed ik al niet, mijn papa is brandweerman en heeft er altijd opgehamerd dat ik de droger nooit aan mag laten, en een vaatwasser heb ik niet
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Af en toe een lege wasmachine laten draaien
» Hoevaak wasmachine leeg laten draaien?
» Iets van zeggen of zo laten?
» Wie gaat er iets bestellen bij H&M..
» Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt
» Hoevaak wasmachine leeg laten draaien?
» Iets van zeggen of zo laten?
» Wie gaat er iets bestellen bij H&M..
» Je gaat voor iets speciaals naar de supermarkt
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: