Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets laten draaien als je weg gaat...

+43
Parisienne
*Lookie*
TukTuk
Gizmo
SoGood
Suus
mandarijn
Lindsya
Koffieleut
Raindrop
TNMN
VeryCherry
Atelier Madame
Mari
Juul
sonly
Sneeuwvlok
JD
ilse3
Jerry
Flip Fluitketel
samantjuh89
blondje1313
Ugly Betty
Arwyn
lente
studiebol
BJA
Zininzon
Fearie
girli
Sarah1985
Snoes
Angela_1986
Caramba
rapa nui
Mizz_S
Blond
Lotus_
smooch
Susan
Mida4you
Huppekee
47 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Iets laten draaien als je weg gaat... - Pagina 2 Empty Re: Iets laten draaien als je weg gaat...

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 6:03

Fauve schreef:Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje panisch ben wat betreft stekkers en brand. Ik trek alles er het liefst uit als ik wegga :P

Haha nou, je bent iig voorzichtig. Bij jou geen pannetjes op t vuur als je even naar de Appie bent. Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets laten draaien als je weg gaat... - Pagina 2 Empty Re: Iets laten draaien als je weg gaat...

Bericht  Sarah1985 di 19 apr 2011 - 6:04

nee doe ik niet. Mijn moeder deed het wel altijd tot ze een keer thuis kam en de hele bijkeuken vol rook stond de droger was bijna aan het branden toen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  girli di 19 apr 2011 - 6:06

Ik laat het eigenlijk nooit aan staan. Vaatwasser en droger heb ik niet. Wassen doe ik alleen als ik tijd heb om thuis te blijven.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Fearie di 19 apr 2011 - 6:11

Vaatwasser ja en wasmachine ook (droger hebben we niet). Ik heb alleen niet veel was (gemiddeld 4 per week) en was dus meestal alles op 1 dag (vrijdag, zaterdag of zondag). Dan ben ik vaak een hele dag thuis en dus in huis in de weer.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 6:15

De vaatwasmachine en de droger laat ik wel draaien als ik even weg ben. De droogtrommel niet, want dat durf ik niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 6:19

De wasmachine en vaatwasser staan hier geregeld aan als we weg zijn maar de droger nooit. Mijn droger is een oud ding en komt veel stof bij kijken dus is niet verstandig.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon di 19 apr 2011 - 6:21

Ik laat de vaatwasser en wasmachine gewoon aan, ook als ik een paar uur weg ben. Droger heb ik niet
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  BJA di 19 apr 2011 - 6:22

Ehm, de droger is echt wel een van de meest brandgevoeilige apparaten.
Google maar eens op droger, brand.

http://www.klusidee.nl/Forum/about3080.html

http://huis-en-tuin.infonu.nl/diversen/49015-risico-op-brand-voorkom-of-verklein-het.html

Vooral het filter dat stof opvangt moet echt vaak schoongemaakt worden. Ikzelf zet de stofzuiger erop na elke droogbeurt.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 6:27

De droger laat ik never nooit aan als ik weg ga.
De wasmachine zelden, omdat ik meestal `s avonds was.
De vaatwasser wel. Die zet ik meestal `s ochtends aan, dus ook als ik naar mijn werk ga.

Het pluizenfilter van de droger maak ik na elke draaibeurt helemaal schoon.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 6:30

Fauve schreef:Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje panisch ben wat betreft stekkers en brand. Ik trek alles er het liefst uit als ik wegga :P

+1. Als ik op bed ga check ik ook alles. Soms ga ik nog wel eens uit bed om te kijken of echt alles uit is. Ook het gas enzo. Beetje neurotisch ben ik :P

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 19 apr 2011 - 6:34

Eigenlijk laat ik alles wel draaien als ik weg moet, maar ik probeer het als het kan zo te plannen dat ik thuis ben als de vaatwasser/droger/wasmachine draait. Maar goed ik blijf er niet speciaal voor thuis.

Ik heb meer de rare tik dat ik de droger snachts niet aan wil laten staan, stel je voor dat er dan wat gebeurd en ik het niet merk als ik in bed lig.. tja dat is meer mijn rare gedachte hoor. We hebben gewoon overal brandmelders. Maar goed het liefst zet ik het uit als ik in bed lig.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 6:35

Brennuss schreef:

+1. Als ik op bed ga check ik ook alles. Soms ga ik nog wel eens uit bed om te kijken of echt alles uit is. Ook het gas enzo. Beetje neurotisch ben ik :P

Muhahaha ik ook Very Happy Ik check de voordeur, de tv, de stekkers van de waterkoker en de magnetron, het gas en dan als laatste of de hamsterkooi wel dicht zit laughcry

Gast
Gast

Bericht  lente di 19 apr 2011 - 6:41

Snoes schreef:
Lotus_ schreef:
Razz_ schreef:
Isabella schreef:Wasmachine + vaatwasser staan gewoon aan als we er niet zijn; maar de droger niet dat durf ik niet.
+1

+2
+ 3

+4
Bij vrienden is de droger daadwerkelijk in de brand gevlogen toen ze niet thuis waren. Gelukkig wonen haar
ouders praktisch tegenover hen en waren ze er snel bij toen ze rook zagen/roken. De brandweer was er snel,
dus (gelukkig) heeft de brand zich beperkt tot de zolder. Maar verder wel door het huis rook- en waterschade (en ze waren net klaar met verbouwen, zo sneu).
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  BJA di 19 apr 2011 - 6:44

Oh wat sneu zeg! Konden ze weer helemaal opnieuw beginnen.
Ik heb ook een rookmelder, maar dat ding hangt er natuurlijk niet om ook af te gaan. Wink
Dan staan je spullen meestal al in de brand of hebben rookschade.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Arwyn di 19 apr 2011 - 6:47

De wasmachine laat ik rustig draaien als we even boodschappen gaan doen, dat vind ik geen probleem.
De droger gebruik ik alleen in de winter voor het beddengoed, maar dan wil ik wel thuis zijn. Wij hebben een oude droger, dus dat durf ik anders niet aan. Een vaatwasser hebben we niet, dus die hoeft ook niet aan Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 7:14

Hier gaat alles gewoon aan als we weggaan.

Gast
Gast

Bericht  Ugly Betty di 19 apr 2011 - 7:48

Ik laat niks aan als ik niet thuis ben, voornamelijk omdat mijn man dit eng vindt. Zelf had ik er nooit zo bij stil gestaan...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762

Bericht  blondje1313 di 19 apr 2011 - 7:55

Laat de vaatwasser en wasmachine gewoon aanstaan, droger hebben we niet.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 8:00

Ik zet het juist altijd aan als ik weg ga. Om het op te hangen als ik terug kom. Anders ligt het de volgende dag nog in de wasmachine. Droger gebruik ik eigenlijk nooit want alles wat erin gaat, komt er stinkend uit.

Gast
Gast

Bericht  samantjuh89 di 19 apr 2011 - 8:11

De vaatwasser zet ik aan als ik wegga.
samantjuh89
samantjuh89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 8:41

Razz_ schreef:
Isabella schreef:Wasmachine + vaatwasser staan gewoon aan als we er niet zijn; maar de droger niet dat durf ik niet.
+1

+1

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel di 19 apr 2011 - 8:42

Nee eigenlijk nooit. We doen eigenlijk altijd de wasmachine, droger of vaatwasser aan als we thuis zijn. En als ze klaar zijn zet ik ze ik ook altijd helemaal uit. Ben altijd bang dat er iets gebeurd, kans is natuurlijk klein maar je het maar nooit!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Jerry di 19 apr 2011 - 9:02

wasmachine doe ik 's nachts gewoon en ook als ik wegga.

Vaatwasser en droger hebben we niet smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  ilse3 di 19 apr 2011 - 9:13

Ik laat de wasmachine vaak draaien als ik niet thuis ben. Ik heb een uitstelfunctie erop zitten, dan zet ik hem s'ochtends aan voordat ik naar mijn werk ga en dan begint hij bv 6 uur later en is klaar als ik weer thuis kom.
Afwasmachine heb ik niet, maar deze zou ik ook wel laten draaien als ik er niet ben. Een droger heb ik ook niet, maar deze zou ik niet laten draaien als ik niet thuis ben, vanwege het brandgevaar.
ilse3
ilse3
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  JD di 19 apr 2011 - 9:16

Ik liet de wasmachine ook altijd aan, tot een paar weken terug.
We lagen in bed tv te kijken, de wasmachine stond aan, en opeens zei mn vriend "sssst...het lijkt wel of ik de douche hoor?".
Was de slang dus uit de wasmachine geschoten, hele zolder zeiknat....
dus wij een deel van t laminaat eruit gehaald, tig handdoeken om te drogen etc.. We waren gelukkig thuis en er op tijd bij, anders was het water zeker weten via de trap naar beneden gedruppeld, en waarschijnlijk ook door de zoldervloer zo het plafond doorgedrongen....
dus sindsdien durf ik het niet meer.

droger deed ik al niet, mijn papa is brandweerman en heeft er altijd opgehamerd dat ik de droger nooit aan mag laten, en een vaatwasser heb ik niet
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: