Dagcafé
+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
denk dat dat verder niet veel uitmaakte omdat er ook drank in het spel is
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Jezus, heftig zeg.
Ben je niet gaan kijken bij die auto, aangezien je meteen wist dat het die van hem was?
Jullie komen elkaar trouwens wel vaak tegen zeg, jeetje!
Ja, we komen elkaar all the time tegen, maar dat is met alle vrienden zo haha..
Laatst aangepast door _Donnaa op zo 17 apr 2011 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Als je gedronken hebt ben je niet meer verzekerd neeStorm schreef:Hij was niet verzekerd??
Gast- Gast
Alowa!
Jeetje, wat heftig Donnaa om zoiets te zien gebeuren!
Jeetje, wat heftig Donnaa om zoiets te zien gebeuren!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Nouja, even duidelijker.. De verzekering vergoed de schade aan de andere partijen wel, maar die vervolgens verhalen ze dat weer op hem..
Gast- Gast
Mwoah, 14.000 inwoners valt nog wel mee toch?Storm schreef:Haha, klein dorpje zeker
Gast- Gast
Ik denk dat ik nog even lekker ga douchen voor ik ga slapen. Maar kom zo nog wel even buurten hier
Gast- Gast
_Donnaa schreef:2 flesjes bier.. 1 teveel dusReva schreef:Hoeveel had hij gedronken dan?
Mijn vriend moest laatst blazen na 3 flesjes en toen was het helemaal prima Hij zal wel geluk hebben gehad. Ik zat hem helemaal te stressen en dat was ook echt de laatste keer dat hij heeft gedronken terwijl hij nog moet rijden.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Nee heb nog geen foto`s.. Ben nog niet echt weggeweest dit weekend, dus ook niet op de foto gekomen, haha..Sjaantje schreef:Donnaa, had je inmiddels eigenlijk al een pic gepost van jebrilnieuwe haar? Of hem ik m gemist?
Gast- Gast
Maar ligt ook aan je rijbewijs toch?
Edit: al moet ik die nooit laten zien met blazen Hoe weten ze dan of je wel of niet iets mag drinken eigenlijk?
Edit: al moet ik die nooit laten zien met blazen Hoe weten ze dan of je wel of niet iets mag drinken eigenlijk?
Gast- Gast
Oh, ik dacht dat het veel kleiner was!_Donnaa schreef:Mwoah, 14.000 inwoners valt nog wel mee toch?Storm schreef:Haha, klein dorpje zeker
Gast- Gast
En hij moet dat dan dus terugbetalen aan de verzekeraar?
Maar hoe gaat het dan verder? Kan hij wel verzekerd blijven bij diezelfde maatschappij in de toekomst? Of staat hij nu op een soort 'zwarte lijst'? Heb eigenlijk geen idee hoe zoiets werkt...
Maar ik las net 1500,-? Ow dat is wel zuur, maar geen onoverkomelijk bedrag, dan!
Die foto... dan wacht ik gewoon weer verder
Maar hoe gaat het dan verder? Kan hij wel verzekerd blijven bij diezelfde maatschappij in de toekomst? Of staat hij nu op een soort 'zwarte lijst'? Heb eigenlijk geen idee hoe zoiets werkt...
Maar ik las net 1500,-? Ow dat is wel zuur, maar geen onoverkomelijk bedrag, dan!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik heb m`n rijbewijs ook nooit moeten laten zien met blazen, maar als je teveel gedronken hebt, dan moet dat wel hoor..Reva schreef:Maar ligt ook aan je rijbewijs toch?
En als ze je van huis plukken en je vervolgens op het bureau moet blazen dan hebben ze natuurlijk al je gegevens allang, haha..
Maar een beginnend bestuurder mag 0.2 blazen, een gevorderde 0.5..
Gast- Gast
Ik ben ben benieuwd naar een foto van jou, Sjaantje. Volgens mij heb ik jou nooit gezien, of wel?
Caroow- Lady Post-a-lot
Nog nooit gezien, Caroow? Zou kunnen... plaats niet zo heel veel en bovendien sta ik bijna nooit op de foto want ik blijf niet plakken
Zal eens even wat gaan zoeken...
Zal eens even wat gaan zoeken...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ja hoor, de premie van z`n andere auto verzekering gaat 'gewoon' wat omhoog.. Ligt een beetje aan je verzekering hoe ze daar mee om gaan (en of je er goeie vriendjes mee bent ) Maar hij regelt het onderling met die mensen, dus dan komt de verzekering er verder niet aan te pas, scheelt hem weer geld..Sjaantje schreef:En hij moet dat dan dus terugbetalen aan de verzekeraar?
Gast- Gast
Ik heb totaal geen beeld bij jou, dus vast nog nooit gezien. Maar ben wel benieuwd!
Caroow- Lady Post-a-lot
Hahaha nee het is best nog groot hoor..Storm schreef:Oh, ik dacht dat het veel kleiner was!_Donnaa schreef:Mwoah, 14.000 inwoners valt nog wel mee toch?Storm schreef:Haha, klein dorpje zeker
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: