Dagcafé
+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik ook niet.. Maar ik heb hetzelfde als m`n vader.. Die kan een krat bier achter over slaan en hij blaast nog niks.. Laatst konden wij voor de lol blazen en na 6 wijn mocht ik nog rijden.. Dat is best tricky om te weten.. Maar ik doe het gewoon niet.. Safety first..
Gast- Gast
Whaha, hilarisch. Ik mocht laatst niet blazen van een chagrijnige agent, toen ik bijrijder was. Piemelhoofd. Leek me zo leuk
Gast- Gast
Waar dan Reva? Ik kan haar niet vinden..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
haha ik mag nog 0,2 maar over een jaartje 0,5 dan heb ik gewoon al 5 jaar mijn rijbewijs. Echt ik ben al zo veel ouder als dat ik normaal denk. Toen ik 16 was dacht ik wow als je 23 bent ben je al vet oud en nu denk ik ja ik ben 23 uhm wat moet ik. Dat getalletje klopt niet bij mijn gevoel. Alleen gedraag ik me dan wel weer naar 23.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik had laatst ook een schadeclaim (tegen andere auto aangeknald tijdens uitparkeren en daardoor ben ik een paar tredes omlaag gedonderd maar het had geen effect op mijn premie. Maar pas over 5 jaar zit ik weer op de trede waar ik vanaf gedonderd ben. Mijn schade was bijna 1000,-. Of nee, dat was de schade aan de andere auto, ik heb alleen lakschade op mijn kunststof bumper en dat laat ik dus mooi even zitten.
Maar wel fijn dat ie wel verzekerd mag blijven! Weet niet wanneer je pas echt uit de verzekering gegooid wordt, na herhaaldelijke schades misschien?
Maar wel fijn dat ie wel verzekerd mag blijven! Weet niet wanneer je pas echt uit de verzekering gegooid wordt, na herhaaldelijke schades misschien?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Hahahaha.. Nee bij agenten mag het nooit.. Dit was zo`n voorlichtingsding op een feestje..Reva schreef:Whaha, hilarisch. Ik mocht laatst niet blazen van een chagrijnige agent, toen ik bijrijder was. Piemelhoofd. Leek me zo leuk
Gast- Gast
Reva schreef:Caroow, Sjalalaan staat in de beauty pijler
Reev, je klets uit je nek. Ik sta gewoon hieronder.
Meet Sjaan:
*knip*
Laatst aangepast door Sjaantje op zo 17 apr 2011 - 20:43; in totaal 1 keer bewerkt
Ik heb gelukkig geen idee.. Nog nooit schade gereden..Sjaantje schreef:Maar wel fijn dat ie wel verzekerd mag blijven! Weet niet wanneer je pas echt uit de verzekering gegooid wordt, na herhaaldelijke schades misschien?
Heb 1x een aanrijding gehad.. How akward, in W. z`n auto door iemand die onder invloed was.. Je had hem toen eens moeten horen..
Gast- Gast
Truste Storm!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Je ziet er heel anders uit dan ik dacht, maar dat bedoel ik positief. Maar je kijkt wel wat verlegen op die foto..
Maar ik vind het een leuke foto hoor!
Maar ik vind het een leuke foto hoor!
Caroow- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:Ik ook niet.. Maar ik heb hetzelfde als m`n vader.. Die kan een krat bier achter over slaan en hij blaast nog niks.. Laatst konden wij voor de lol blazen en na 6 wijn mocht ik nog rijden.. Dat is best tricky om te weten.. Maar ik doe het gewoon niet.. Safety first..
Ja, en bovendien kan het per keer misschien wel verschillen . Ik drink wel, maar max. twee glazen op een avond, maar ik ben gevorderd . Ik moest ook een keer blazen, terwijl ik net een flesje bier achter de kiezen had. Gelukkig was het nog goed.
Trusten, Storm!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik hou er ook helemáál niet van om op de foto te gaan! Ben inderdaad wel wat verlegen, weet me soms niet zo goed een houding te geven.
Heb ik wel eens een foto van jou gezien, Caroow?
Slaap lekker Storm!
Heb ik wel eens een foto van jou gezien, Caroow?
Slaap lekker Storm!
Fairytale schreef:haha ik mag nog 0,2 maar over een jaartje 0,5 dan heb ik gewoon al 5 jaar mijn rijbewijs. Echt ik ben al zo veel ouder als dat ik normaal denk. Toen ik 16 was dacht ik wow als je 23 bent ben je al vet oud en nu denk ik ja ik ben 23 uhm wat moet ik. Dat getalletje klopt niet bij mijn gevoel. Alleen gedraag ik me dan wel weer naar 23.
Dit had ik geschreven kunnen hebben. Tijd vliegt echt voorbij! Word over 2 weken precies alweer 23!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Maar toch zie ik je ook in de pijler beauy eeeuh, persoonlijk :p Met je ronde kont die ik ook wil
Gast- Gast
Misschien komt het ook doordat ik doodmoe was en stikte van de pijn op het moment dat die foto gemaakt werd. We hadden optreden met ons koor en ik was de dag ervoor teruggekomen van skivakantie en ik voelde me die dag ook echt zwaar k*t
Precies, Reva... het was 'Beauty' niet
Haha ja die ronde kont van mij... hij lijkt groter dan dat ie is omdat ie zo naar achter steekt. Maar het is écht maatje 36 dus daar heb ik dan weer troost aan
Precies, Reva... het was 'Beauty' niet
Haha ja die ronde kont van mij... hij lijkt groter dan dat ie is omdat ie zo naar achter steekt. Maar het is écht maatje 36 dus daar heb ik dan weer troost aan
Laatst aangepast door Sjaantje op zo 17 apr 2011 - 10:29; in totaal 1 keer bewerkt
Ik weet niet of je mij wel eens hebt gezien, maar dit ben ik:
Caroow- Lady Post-a-lot
Jeanette schreef:Fairytale schreef:haha ik mag nog 0,2 maar over een jaartje 0,5 dan heb ik gewoon al 5 jaar mijn rijbewijs. Echt ik ben al zo veel ouder als dat ik normaal denk. Toen ik 16 was dacht ik wow als je 23 bent ben je al vet oud en nu denk ik ja ik ben 23 uhm wat moet ik. Dat getalletje klopt niet bij mijn gevoel. Alleen gedraag ik me dan wel weer naar 23.
Dit had ik geschreven kunnen hebben. Tijd vliegt echt voorbij! Word over 2 weken precies alweer 23!
Dan zijn jullie mooi het omgekeerde van mij Stelletje ukkies...
haha ik was 3 dagen geleden nog 22 klinkt zo veel leuker want dat kun je nog omdraaien whahah 23 niet meer.
Ik heb in oktober een aanrijding gehad op een parkeerplaats. Ik stond ingeparkeerd, en zag een andere auto schuin tegen over me inparkeren. Die stond een tijdje stil en toen dacht ik ok ik kan er uit. Stond inmiddels volledig op de weg toen die auto ineens weer achteruit kwam. Ben gelijk gestopt. Heb nog getoeterd maar mw reed doorleuk door. En dan mij ook nog de schuld geven. Helaas geen getuigen en omdat ik daarvoor uit het parkeervak kwam en niet aan kon tonen hoe lang ik stil had gestaan werd het schade deling. Ik baal nog steeds dat ik de politie er toen niet heb bijgehaald. Want het is nooit mijn schuld geweest. Ik heb gedaan wat ik kon. Mij vader had in januari al een aanrijding gehad en dus ging dankzij deze aanrijding de no claim eraan en de premie omhoog.
Ik heb in oktober een aanrijding gehad op een parkeerplaats. Ik stond ingeparkeerd, en zag een andere auto schuin tegen over me inparkeren. Die stond een tijdje stil en toen dacht ik ok ik kan er uit. Stond inmiddels volledig op de weg toen die auto ineens weer achteruit kwam. Ben gelijk gestopt. Heb nog getoeterd maar mw reed doorleuk door. En dan mij ook nog de schuld geven. Helaas geen getuigen en omdat ik daarvoor uit het parkeervak kwam en niet aan kon tonen hoe lang ik stil had gestaan werd het schade deling. Ik baal nog steeds dat ik de politie er toen niet heb bijgehaald. Want het is nooit mijn schuld geweest. Ik heb gedaan wat ik kon. Mij vader had in januari al een aanrijding gehad en dus ging dankzij deze aanrijding de no claim eraan en de premie omhoog.
Minx- Lady Post-a-lot
HEE, ik bedoel het juist positief he. Ik vind een ronde kont mooi, een platte niet. En je hebt een supermooie taille, dus dan heb je zo'n mooie ronding. Dat bedoelde ik. Ik zit teveel denk ik, mijne is plat maar wel dik.
Gast- Gast
Caroow, jaaaaaaaaaaaah ik heb je wel eens gezien!!!
Fairytale... 23 kun je óók omdraaien hoor
Fairytale... 23 kun je óók omdraaien hoor
wouw caroow wat heb jij een enorm opvallende ogen.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik weet niet hoor, maar hoe kan je 22 omdraaien?
Caroow- Lady Post-a-lot
Verkeerde quote, ik bedoel die van Caroow met 22 omdraaien:
Nou ga eens op je handen staan en kijk er dan nog eens naar
Nou ga eens op je handen staan en kijk er dan nog eens naar
Laatst aangepast door Reva op zo 17 apr 2011 - 10:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:HEE, ik bedoel het juist positief he. Ik vind een ronde kont mooi, een platte niet. En je hebt een supermooie taille, dus dan heb je zo'n mooie ronding. Dat bedoelde ik. Ik zit teveel denk ik, mijne is plat maar wel dik.
Muhahaha ik kan alles stukredeneren... Mijn kont lijkt big-ass omdat ie naar achter steekt en mijn taille lijkt extra dun omdat ik een vrij forse ribbenkast heb vanwege vergroeiingen.
Enneh... denk je dat een reuma-patiënt niet veel zit???
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: