Dagcafé
+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Je kan het wel omdraaien, maar het blijft alsnog hetzelfde
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Dan kun je hem toch wel omdraaien? Je ziet alleen geen verschil!_Donnaa schreef:22 kan je juist niet omdraaien, want dat blijft hetzelfde
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Verkeerde quote, ik bedoel die van Caroow met 22 omdraaien:
Nou ga eens op je handen staan en kijk er dan nog eens naar
laptop omdraaien is makkelijker hoor
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Sjaantje schreef:Dan kun je hem toch wel omdraaien? Je ziet alleen geen verschil!_Donnaa schreef:22 kan je juist niet omdraaien, want dat blijft hetzelfde
Dat bedoel ik
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Fairytale, wat ontzéttend balen hoe die aanrijding is gegaan!!!! Zo oneerlijk...
Fairytale schreef:Reva schreef:Verkeerde quote, ik bedoel die van Caroow met 22 omdraaien:
Nou ga eens op je handen staan en kijk er dan nog eens naar
laptop omdraaien is makkelijker hoor
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dankje. Ik hou ook van jou!Reva schreef:JE HEBT GEWOON EEN MOOI FIGUUR, AAP!
O, Fairytale bedankt, ik ben ook erg blij met mijn ogen
Caroow- Lady Post-a-lot
Qiara schreef:Sjaantje schreef:Dan kun je hem toch wel omdraaien? Je ziet alleen geen verschil!_Donnaa schreef:22 kan je juist niet omdraaien, want dat blijft hetzelfde
Dat bedoel ik
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Fairytale, wat ontzéttend balen hoe die aanrijding is gegaan!!!! Zo oneerlijk...
ja inderdaad. Als ik op dat moment had geweten hoe het zou aflopen had ik de politie erbij gehaald. Dan was zij echt de lul geweest want ze had haar papieren niet bij zich. Wat ik dan wel weer hilarisch vond is dat ze in de landrover van haar man was en vervolgens haar eigen kleine boodschappen autootje pakte. Was maar mee gereden omdat ik wel alles goed op het schadeformulier wou hebben. Was gewoon een lui mens ze had gewoon op de fiets moeten gaan naar het winkelcentrum. Was veel sneller geweest. Want ze moest letterlijk de weg oversteken.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik vind Caroow zo'n leuk meisje om te zien
En Sjaantje ook leuk om een beeld bij jou te hebben
Ik ben weer lekker fris en fruitig na de douche. Normaal gesproken douche ik 's ochtends maar ik was nu zo bezweet na het in elkaar zetten van het tuinbankje vanmiddag, dat ik nu nog even ging.
Oh en ik was toch 0.2 kilo afgevallen sinds woensdag. En dat is 's avonds gewogen dus ga morgenochtend toch maar even echt wegen. 't is amper wat, maar hopelijk is 't 'sochtends meer dan
En Sjaantje ook leuk om een beeld bij jou te hebben
Ik ben weer lekker fris en fruitig na de douche. Normaal gesproken douche ik 's ochtends maar ik was nu zo bezweet na het in elkaar zetten van het tuinbankje vanmiddag, dat ik nu nog even ging.
Oh en ik was toch 0.2 kilo afgevallen sinds woensdag. En dat is 's avonds gewogen dus ga morgenochtend toch maar even echt wegen. 't is amper wat, maar hopelijk is 't 'sochtends meer dan
Gast- Gast
Fairytale, ik hoor van een familielid die beroepshalve veel op de weg zit ook vaak zulke rare verhalen. Mensen die overduidelijk fout zijn en dan tóch de schuld naar de ander proberen te schuiven... Komop zeg... Vaak gaat het niet eens bewust dus tja dan is een aanrijding vervelend maar zolang er alleen maar blikschade is en geen slachtoffers... kom je er wel overheen, toch?
Ik vond het zó erg voor die man wiens auto ik aangereden had! Ik had alleen een paar flinke krassen op mijn bumper, zijn voorspatbord lag aan gort en hij heeft er dus mee naar de garage gemoeten enzo. Gelukkig alles goed en snel af kunnen handelen, tja ik had het niet expres gedaan en dat zei hij ook tegen mij.
Wel lullig dat je nu daardoor je no-claim weggevallen is
Marin, thanx! En inderdaad, 's morgens op de weegschaal gaan Zodra je uit bed bent, éérst flink naar de wc, overtollige kilo's lozen, en dan in je niksie op de weegschaal, zo deed ik het altijd. Hahahah!
Ik vond het zó erg voor die man wiens auto ik aangereden had! Ik had alleen een paar flinke krassen op mijn bumper, zijn voorspatbord lag aan gort en hij heeft er dus mee naar de garage gemoeten enzo. Gelukkig alles goed en snel af kunnen handelen, tja ik had het niet expres gedaan en dat zei hij ook tegen mij.
Wel lullig dat je nu daardoor je no-claim weggevallen is
Marin, thanx! En inderdaad, 's morgens op de weegschaal gaan Zodra je uit bed bent, éérst flink naar de wc, overtollige kilo's lozen, en dan in je niksie op de weegschaal, zo deed ik het altijd. Hahahah!
Wat aardig dat je dat zegt Marin!
Ik ben voor het slapen gaan meestal wel meer dan een kilo zwaarder, dus je bent vast wel meer dan 0,2 kilo afgevallen.
Ik ben voor het slapen gaan meestal wel meer dan een kilo zwaarder, dus je bent vast wel meer dan 0,2 kilo afgevallen.
Caroow- Lady Post-a-lot
ohw netjes, Ik ga vanaf morgen ff heel strak dieeten, ga denk ik stoppen met dietist en mijn eigen plan weer ff volgen
Heb nu een pot thee echt lekker in onderstaande theepot die ik vrijdag heb gekregen voor mijn verjaardag van mijn vriend . Sommige mensen sparen dingen voor ze uit huis gaan, ik heb al 2 theepotten nou ja op het moment eigenlijk 3 maar moet er nog ff 1 ruilen. Broertjes gingen voor een cadeau van blond, en moeder had nog gezegd de theepot heeft ze al maar mijn broertje heeft wss alleen theepot gehoord dus die heb ik nu dubbel.
Heb nu een pot thee echt lekker in onderstaande theepot die ik vrijdag heb gekregen voor mijn verjaardag van mijn vriend . Sommige mensen sparen dingen voor ze uit huis gaan, ik heb al 2 theepotten nou ja op het moment eigenlijk 3 maar moet er nog ff 1 ruilen. Broertjes gingen voor een cadeau van blond, en moeder had nog gezegd de theepot heeft ze al maar mijn broertje heeft wss alleen theepot gehoord dus die heb ik nu dubbel.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb wel eens een spiegel eraf gereden trouwens.. Die vent had z`n auto in een nauwe bocht gezet en ik kon geen kant meer op.. Tsja, eigen schuld.. Je mag niet in een bocht parkeren..
Gast- Gast
Ik zit ook aan een kop thee, sterremunt.
Daar staat op dat je daar niet te veel van mag drinken, en dat mensen met een hoge bloed druk al helemaal niet. Mijn bloeddruk is juist erg laag, dan is het toch goed om te drinken? Of denk ik te simpel?
Daar staat op dat je daar niet te veel van mag drinken, en dat mensen met een hoge bloed druk al helemaal niet. Mijn bloeddruk is juist erg laag, dan is het toch goed om te drinken? Of denk ik te simpel?
Caroow- Lady Post-a-lot
Hoe ga jij heel strak dieten, Fairytale?
Ik ga ook nog even koppie thee zetten denk ik, goed idee!
Edit: Caroow, geen idee hoe dat werkt met Sterremunt thee. Ik zou het niet TE veel drinken, dat kan nooit goed zijn.
Oh ja hele stomme gedachte hoor dat ik dat hier zo neer zet..maar stel stel stel dat het een succes wordt met m'n date en dat leidt tot meer, dus een relatie. Dan moet ik weer aan de pil. Echt totaal geen zin in! Vind het zo heerlijk dat ik nu al een jaar totaal geen anticonceptie gebruik, voelt zo veel beter.
Oh en dan zal ik zeker van de pil ook weer aankomen, ja dahaag..
Ik ga ook nog even koppie thee zetten denk ik, goed idee!
Edit: Caroow, geen idee hoe dat werkt met Sterremunt thee. Ik zou het niet TE veel drinken, dat kan nooit goed zijn.
Oh ja hele stomme gedachte hoor dat ik dat hier zo neer zet..maar stel stel stel dat het een succes wordt met m'n date en dat leidt tot meer, dus een relatie. Dan moet ik weer aan de pil. Echt totaal geen zin in! Vind het zo heerlijk dat ik nu al een jaar totaal geen anticonceptie gebruik, voelt zo veel beter.
Oh en dan zal ik zeker van de pil ook weer aankomen, ja dahaag..
Gast- Gast
Van de pil slikken alleen kom je niet aan, er zit alleen een stofje in waar je eetlust van krijgt.. Het is aan jou om de keuze te maken om er aan toe te geven..
Laatst aangepast door _Donnaa op zo 17 apr 2011 - 10:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wie zegt dat je dan aan de pil moet Marin? Je kan ook iets anders doen, spiraaltje of prikpil, of gewoon condooms gebruiken?
Caroow- Lady Post-a-lot
Dat sekst niet lekker en dan lig ik er zelf ook totaal niet lekker bij.. Ik vertrouw condooms op 1 of andere manier echt niet..Caroow schreef:Wie zegt dat je dan aan de pil moet Marin? Je kan ook iets anders doen, spiraaltje of prikpil, of gewoon condooms gebruiken?
Gast- Gast
Oeh lekker bakkie thee, kan ik ook nog wel even gauw doen voor het slapengaan. Duik ik er daarna lekker in
Sterremunt lust ik niet, dus kan je ook niet helpen, Caroow!
Sterremunt lust ik niet, dus kan je ook niet helpen, Caroow!
_Donnaa schreef:Van de pil slikken alleen kom je niet aan, er zit alleen een stofje in waar je eetlust van krijgt.. Het is aan jou om de keuze te maken om er aan toe te geven..
Hahaha mij kennende ...
Caroow schreef:Wie zegt dat je dan aan de pil moet Marin? Je kan ook iets anders doen, spiraaltje of prikpil, of gewoon condooms gebruiken?
Spiraaltje vind ik toch een beetje eng met plaatsen en onzekerheid over menstruatie. Prikpil zou kunnen. Condooms alleen zou ik niet snel doen, dat vind ik te eng. En die dingen zijn vreselijk Dus ja, dan ga ik wel weer aan de pil, maar zie er wel tegenop. Was zo blij om er vanaf te zijn.
Gast- Gast
Marin schreef:_Donnaa schreef:Van de pil slikken alleen kom je niet aan, er zit alleen een stofje in waar je eetlust van krijgt.. Het is aan jou om de keuze te maken om er aan toe te geven..
Hahaha mij kennende ...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dat sekst niet lekker en dan lig ik er zelf ook totaal niet lekker bij.. Ik vertrouw condooms op 1 of andere manier echt niet..Caroow schreef:Wie zegt dat je dan aan de pil moet Marin? Je kan ook iets anders doen, spiraaltje of prikpil, of gewoon condooms gebruiken?
Wij gebruiken ook condooms, maar 9 van de 10 keer "vergeten" we het. Ik vind het ook maar vervelende dingen, maar de pil kan ik niet zo goed tegen en iets anders komt er ook maar niet van.
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: