Dagcafé
+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Ik doe met jullie mee, mn bed roept.
Trusten!!
Trusten!!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Trusten, Caroow en Zwoesj!
Even flink doorposten, Sjaan
Even flink doorposten, Sjaan
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Op naar de 7500
Qiara- Ratel
Komt helemaal goed Q, maar niet vanavond want 2.30 ga ik ook niet meer redden. Ik ga jullie een goeie nacht wensen en aangezien ik morgen de hele dag vrij ben, zullen we elkaar morgen wel weer tegenkomen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
*knip weg voor het verrassingseffect*
Laatst aangepast door Sjaantje op za 16 apr 2011 - 13:15; in totaal 1 keer bewerkt
Denk ik ook wel, trusten!
Ik weet niet zo goed of het gek is, maar in ieder geval wel lief !
Ik weet niet zo goed of het gek is, maar in ieder geval wel lief !
Qiara- Ratel
Ga er morgen eens uitgebreid naar kijken. Voor nu zeg ik: Trusteeeeeeeeeeeeee!
Aaaaargh ik wil uitslapen maar de buren vinden het nodig om al ver voor tien uur te gaan lopen timmeren, schreeuwen etc. Al de zoveelste keer dat die mensen mij wakker maken.
Gast- Gast
Irritant is dat Megara! Ik heb ook van die leuke buren. Ik snap gewoon niet dat sommige mensen zich niet bewust zijn van hun omgeving.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Gaan jullie nog wat leuks doen op deze zonnige zondag?
Gaan jullie nog wat leuks doen op deze zonnige zondag?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Brennuss schreef:Irritant is dat Megara! Ik heb ook van die leuke buren. Ik snap gewoon niet dat sommige mensen zich niet bewust zijn van hun omgeving.
Ja daar word je echt niet vrolijk van. Ik denk dat ik deze week maar eens een gesprekje aan ga knopen want dit schiet ook niet op zo.
Gast- Gast
Goedemorgen!!
Jaaa ik gaa vandaag meeten met 3 dames van het forum, wordt hopelijk heel gezellig Dus denk wel dat ik iets leuks ga doen vandaag
En nog even klooien wat ik allemaal met mn nieuwe kapsel kan (niet veel geloof ik maarja )
En jij / jullie?
Jaaa ik gaa vandaag meeten met 3 dames van het forum, wordt hopelijk heel gezellig Dus denk wel dat ik iets leuks ga doen vandaag
En nog even klooien wat ik allemaal met mn nieuwe kapsel kan (niet veel geloof ik maarja )
En jij / jullie?
Zwoesj- Ratel
Megara schreef:Aaaaargh ik wil uitslapen maar de buren vinden het nodig om al ver voor tien uur te gaan lopen timmeren, schreeuwen etc. Al de zoveelste keer dat die mensen mij wakker maken.
Wat is ver voor 10 uur? Het blijft wel irritant ja als dat vaker gebeurd.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Goedemorgen!!
En jij / jullie?
Oh leuk meeting. Met wie ga je meeten?
En heb je foto? van je haar?
Ik ga dadelijk nog ff stofzuigen en dweilen en de vaatwasser doen. En dan komen vanavond mijn ouders ff langs.
Gast- Gast
Oh, wat leuk dat jullie gaan meeten! Van het doen-topic toch?
Ik ga zo eerst even fitnessen en daarna met een boek op het balkon zitten ofzo, lekker rustig
Ik ga zo eerst even fitnessen en daarna met een boek op het balkon zitten ofzo, lekker rustig
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Jup van het doen topic inderdaad. Dus met Roze Roos, Janelie en Angela. Ben erg benieuwd
*foetsie*
*foetsie*
Laatst aangepast door Zwoesj op za 16 apr 2011 - 21:51; in totaal 1 keer bewerkt
Zwoesj- Ratel
Zwoesj> gezellig een meeting Waar gaan jullie meeten?
En je haar wat vind je er niet goed aan dan? Ik vind het wel leuk hoor!
En je haar wat vind je er niet goed aan dan? Ik vind het wel leuk hoor!
Gast- Gast
Mijn haar was tot op mn rug, ter hoogte van je bh, en ik had geen pony, nog nooit gehad ook. Dus moet er nog even heel erg aan wennen
Zwoesj- Ratel
Reva schreef:TD: gaat goed met afvallen he? Gaan mensen om je heen het al zien?
Grappig dat je het zegt, want ben juist 0,4 kg aangekomen En nee mensen zien het nog niet
Gast- Gast
Nou meiden ik heb weer eens een verhaal over de volleybal-dude. Kan wel een boek gaan schrijven haha!
Maar gisteren had mijn muziekschool een voorstelling. Ik ging daar even kijken. Toen het begon zag ik hem ineens het podium op komen . Maar goed, ik heb dus een hele avond ongestoord kunnen zitten kijken. Toen het afgelopen was zag hij mij dus en toen zwaaide ik naar hem en hij zwaaide terug. Maar aangezien mijn vader naast me zat heb ik hem maar op de hoogte gesteld ervan Want ik verwachte wel weer rare momenten.
Ja die kwam er ook. Net nadat ik mijn vader alles verteld had enzo en met iemand anders samen met mijn vader stond te praten voelde ik zacht n hand op mijn schouder. Dus ik draai om, en jup inderdaad, daar stond hij. Ik dacht echt: HUH?!
En hij begon te praten. Hij heeft niet lang gepraat omdattie weer verder moest helpen met afbreken, maar hij heeft gepraat.
Ik ben nog helemaal verbaasd
Maar gisteren had mijn muziekschool een voorstelling. Ik ging daar even kijken. Toen het begon zag ik hem ineens het podium op komen . Maar goed, ik heb dus een hele avond ongestoord kunnen zitten kijken. Toen het afgelopen was zag hij mij dus en toen zwaaide ik naar hem en hij zwaaide terug. Maar aangezien mijn vader naast me zat heb ik hem maar op de hoogte gesteld ervan Want ik verwachte wel weer rare momenten.
Ja die kwam er ook. Net nadat ik mijn vader alles verteld had enzo en met iemand anders samen met mijn vader stond te praten voelde ik zacht n hand op mijn schouder. Dus ik draai om, en jup inderdaad, daar stond hij. Ik dacht echt: HUH?!
En hij begon te praten. Hij heeft niet lang gepraat omdattie weer verder moest helpen met afbreken, maar hij heeft gepraat.
Ik ben nog helemaal verbaasd
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: